Η NextEV τον Νοέμβριο του 2015 παρουσίασε το NIO EP9, το πρώτο της ηλεκτρικό hypercar που σύμφωνα με την εταιρία είναι το ταχύτερο ηλεκτρικό του κόσμου, σημειώνοντας στο Nurburgring χρόνο 7:05.12, διαλύοντας το προηγούμενο ρεκόρ των 7:22 λεπτών. Το ρεκόρ έγινε στις 14 Οκτωβρίου και σήμερα η εταιρία έδωσε το onboard video του γύρου-ρεκόρ.

Να θυμίσω πως το αμιγώς ηλεκτρικό hypercar διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες -έναν ανά τροχό- και τέσσερα ξεχωριστά κιβώτια ταχυτήτων, με τους ηλεκτροκινητήρες να παράγουν συνολικά 1 MegaWatt (1.360 άλογα), με την ροπή να φτάνει έως και τα 6.334 Nm στους τροχούς από τις 0 έως τις 7.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 2,7 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 15,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 313 χλμ/ώρα, ενώ το 400αρι το κάνει σε 10,1 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου τα 249 χλμ/ώρα. Η αυτονομία του φτάνει τα 427 χλμ, με τις μπαταρίες να φορτίζουν μέσα σε μόλις 45 λεπτά.

Το αυτοκίνητο έχει ενεργή αεροδυναμική, μπορεί να παράγει 24.000 Nm κάθετης δύναμης στα 240 χλμ/ώρα (τα διπλάσια από αυτά που παράγει ένα μονοθέσιο της F1) και πατά στο έδαφος με ζάντες διαστάσεων 19″ μπροστά και 21″ πίσω. Έχει μήκος 4.888 mm, πλάτος 2.230mm και ύψος 1.150 mm, ζυγίζει 1.735 κιλά, με τις υδρόψυκτες μπαταρίες ιόντων λιθίου να έχουν βάρος 635 κιλών, ενώ όλα τα carbon μέρη του 364 κιλά.

nextev-launches-worlds-fastest-ev-1

Το σασί του είναι carbon monocoque και έχει κατασκευαστεί ώστε να πληροί τις προδιαγραφές των LMP1 μονοθεσίων του Le Mans. Η ανάρτηση είναι ενεργή και ρυθμιζόμενη, με τα φρένα του να αποτελούνται από carbon-κεραμικούς δίσκους διαστάσεων 408x40mm μπροστά και 408x36mm πίσω, με εξαπίστονες δαγκάνες. Το NIO EP9 είναι σε θέση παράγει 3,3 G κατά το φρενάρισμα και 2,53 G στρίβοντας με 230 χλμ/ώρα.

  • Ahilleas Tsikelis

    O ηχος ειναι καθαρα απο τους ηλεκτροκινητηρες ή και απο τα κιβωτια ταχυτητων?

    • GiorisFullThrottle

      Συνδιασμος πιστευω…..

  • Mika

    Σφυριχτο τζετ εδαφους!!

    • Ahilleas Tsikelis

      Στις επιταχυνσεις απο χαμηλες ταχυτητες εμενα μου αρεσει ο ηχος του ηλεκτροκινητηρα.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Ο ηχος του ηλεκτροκινητηρα ειναι πολυ ομορφος και το αμαξι…. μαλακα πως παει ετσι? Στριβει τρενο και στις ευθειες παει σαν TGV με ροπη απο τανκερ. Δεν θελω να γινω κακος αλλα ειναι πανεμορφο και κανει τα αυτοκινητα του σημερα να μοιαζουν με παιχνιδια για παιδακια. Δεν μου αρεσε η ιδεα του ηλεκτροκινητου και ομως κοιτα να δεις που θα με πεισει στο τελος. Ρουκετα εδαφους εδαφους

    • δες τωρα το βιντεο με τη Χουρακαν για να δεις τι σημαινει τρενο και γρηγορο !!! :-P

    • Γιώργος Εμπέρ

      Σε ενα βιντεο ενα Rimac απλα ρημαζε μια LaFerrari. Δεν λεω. Αν μου ελεγες ποιο να διαλεξω, θα σου ελεγα την LaFerrari βεβαιως βεβαιως αλλα μην ξεχνας πως τα ηλεκτροκινητα στριβουν με vectoring. Και ειδικα εκει ο ηλεκτροκινητηρας εχει αμμεση και δραστικη επεμβαση για να μενει εκει που ειναι με οσα και αν μπαινεις. Βλεπεις το στριβει υπολογιστης και οπως και να το κανεις….

    • Ahilleas Tsikelis

      Και η εξελιξη των μπαταριων βρισκεται στο μηδεν,φαντασου να πεσει το βαρος τους

    • Γιώργος Εμπέρ

      Tεχνολογια για μπαταριες που δεν σκανε, ειναι πολυ ελαφριες και με απειρους κυκλους φορτισης και τεραστια χωριτηκοτητα, υπαρχει. Για καποιον ομως ανεξηγητο λογο η ανθρωποτητα στο θεμα μπαταρια εχει μεινει πολυ πισω.

  • για αποροφητηρας καλα παει !!!!!! :-D

    • Γιώργος Εμπέρ

      χαχαχαχαχα. Η καλυτερη ατακα ever :)

  • Chris

    Το τεράστιο πλεονέκτημα που έχουν τα ηλεκτροκίνητα είναι ότι οι μπαταρίες βρίσκονται στο πάτωμα και έτσι το χαμηλό κέντρο βάρους βοηθάει στην οδική συμπεριφορά. Απίστευτα γρήγορο πάντως..

    • αν εξαιρεσεις προς το παρον το θεμα αυτονομια/χρονος φορτισης/ηχος που θα λυθουν στα επομενα χρονια…..αποψη μου…δεν εχουν μειονεκτηματα αλλα μονο πλεονεκτηματα !

    • Chris

      Συμφωνώ, απλά πρέπει να υπάρχει και η κατάλληλη νομοθεσία για την ανακύκλωση τον μπαταριών, διότι χωρίς αυτή επίκειται μεγάλο περιβαλλοντικό πρόβλημα.

    • πιστευω πως αυτο θα ειναι δεδομενο……ενα πραμα οπως γινετε πλεον με τα ελαστικα !!