Ολοένα και πιο ανταγωνιστικό φαίνεται να γίνεται το πρωτάθλημα της Formula E από το 2018 και έπειτα, καθώς η BMW είναι η τελευταία εταιρία που η FIA αποδέχτηκε την πρόταση της γερμανικής εταιρίας να προμηθεύει ηλεκτροκινητήρες για την πέμπτη, έκτη και έβδομη σεζόν του πρωταθλήματος, δηλαδή μέχρι το 2021. Οι υπόλοιπες είναι η Audi μέσω της ABT Formel E, η Mahindra, η Renault, η Jaguar, η NextEV, η Penske Autosport και Venturi.

Η έγκριση τύπου που πήρε η BMW σημαίνει, ότι ο ηλεκτροκινητήρας θα συμμορφώνεται με τους νέους κανονισμούς για το σασί και τις μπαταρίες, που θα ισχύουν από το 2018, και θα προμηθεύονται από την Spark Technologies και McLaren Applied Technologies αντίστοιχα.

Οι μπαταρίες θα έχουν μέγιστη ισχύ τα 250 kW (340 άλογα), όταν η χρησιμοποιήσιμη ενέργεια θα είναι 54 kWph, ενώ οι οδηγοί δε θα έχουν πρόβλημα να ολοκληρώνουν τον αγώνα. Μπορεί η μέγιστη δύναμη να είναι τα 250 kW, αλλά στις κατατακτήριες θα χρησιμοποιούνται τα 220 kW (299 άλογα) και μόνο στον αγώνα θα βλέπουμε 250 kW, με τη βοήθεια του FanBoost.

Να θυμίσω ότι BMW έχει ανακοινώσει πως από το 2018 θα μπει και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, αλλά όχι στην κορυφαία κατηγορία LMP1.

  • Mika

    Oσο πιο πολλοι, τοσο καλυτερα!

    • manowar

      Ασε με ρε μικα εβγαζαν πριν 25 χρονια απο 1.500cc κινητήρα 1500 αλογα απο εναμισι λιτρο και εμεναν οι ανταγωνιστες σαν τους χασκες με ανοιχτη μπουκα. Εμπαινε οτι μυγα μπορεις να φανταστεις και τωρα μπαινει στην φορμουλα e…πλακα κανουν?

    • Mika

      Ρε δεν με χαλαει σου λεω…Αν γινει σουπα η F1, θα το γυρισουμε στα τηλεκατευθυνομενα!!!!
      :p

  • manowar

    Ρε μπεεμβε πλακα μας κανεις?ρε το δυνατοτερο μοτερ ολοκληρης της f1 history το θυμάστε η σας εχει βαρεσει η τσιγκουνιά στον εγγεφαλο ??ρε ξυπνατε μπεστε στην φ1 ναπουμε εχετε αφησει την μερκ και παιζει μπαλα με αδειο γηπεδο.. https://youtu.be/HWnWKLVUBcM αιντε με τις μλκιες τις τηλεκατευθυνόμενες ασχολειστε.. https://youtu.be/t5Dbp_SuMHE

    • sergio360

      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!Ρε μλκα εσενα σκεφτηκα οταν διαβασα τον τιτλο….Ητανε χοντρο για σενα αυτο…. :-P

    • sotirisb

      Το προβλημα ειναι οτι δε μπορουν να παρουν το block του τρικυλινδρου 1.500αρη τους και να το βαλουν στο μονοθεσιο!

  • Grekko

    Νομίζω ότι πρέπει σιγά σιγά να αποδεχτούμε ότι η F1 κ γενικά οι κινητήρες εσωτερικής καύσης φτάνουν στο τέλος τους, με την ραγδαία ανάπτυξη των μπαταριών κ την ολοένα αυξανόμενη στροφή των κατασκευαστών σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα νομίζω ότι έχουν καμία δεκαριά χρόνια ζωής ακόμα, 15 στην καλύτερη.

    • Soko

      καυσιμα ειπαν θα εχουν μεχρι και το 2050 όποτε μετα άπλα ο καταναλωτής θα αποφασίσει αν θα αγοράσει ηλεκτρικο η βενζίνα

    • Grekko

      Μέχρι το 2050 πιστεύω η βενζίνη κ το πετρέλαιο θα είναι ανάμνηση, τα αυτοκίνητα θα κινούνται με ρεύμα, υδρογόνο κ ίσως κάποια άλλη μορφή ενέργειας, βενζίνη κ πετρέλαιο θα επιβιώσουν ως τότε μόνο με την βοήθεια των lobby!

    • Soko

      θα δειξει μετά το 2025 που θα είμαστε ..