Ολοένα και πιο ανταγωνιστικό φαίνεται να γίνεται το πρωτάθλημα της Formula E από το 2018 και έπειτα, καθώς η BMW είναι η τελευταία εταιρία που η FIA αποδέχτηκε την πρόταση της γερμανικής εταιρίας να προμηθεύει ηλεκτροκινητήρες για την πέμπτη, έκτη και έβδομη σεζόν του πρωταθλήματος, δηλαδή μέχρι το 2021. Οι υπόλοιπες είναι η Audi μέσω της ABT Formel E, η Mahindra, η Renault, η Jaguar, η NextEV, η Penske Autosport και Venturi.

Η έγκριση τύπου που πήρε η BMW σημαίνει, ότι ο ηλεκτροκινητήρας θα συμμορφώνεται με τους νέους κανονισμούς για το σασί και τις μπαταρίες, που θα ισχύουν από το 2018, και θα προμηθεύονται από την Spark Technologies και McLaren Applied Technologies αντίστοιχα.

Οι μπαταρίες θα έχουν μέγιστη ισχύ τα 250 kW (340 άλογα), όταν η χρησιμοποιήσιμη ενέργεια θα είναι 54 kWph, ενώ οι οδηγοί δε θα έχουν πρόβλημα να ολοκληρώνουν τον αγώνα. Μπορεί η μέγιστη δύναμη να είναι τα 250 kW, αλλά στις κατατακτήριες θα χρησιμοποιούνται τα 220 kW (299 άλογα) και μόνο στον αγώνα θα βλέπουμε 250 kW, με τη βοήθεια του FanBoost.

Να θυμίσω ότι BMW έχει ανακοινώσει πως από το 2018 θα μπει και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, αλλά όχι στην κορυφαία κατηγορία LMP1.