Ο ιδιοκτήτης αυτού του Ford Focus RS υποστηρίζει πως το μπλοκ του κινητήρα ράγισε μετά από λίγα χιλιόμετρα χρήσης (άγνωστης τι χρήσης όμως). Το αυτοκίνητο βρίσκεται στο συνεργείο, εκεί όπου ο κινητήρας ανοίχτηκε και διαπιστώθηκε το ραγισμένο μπλοκ του 2,3-λίτρων Ecoboost κινητήρα.

Μετά από επικοινωνία που είχε με την Ford και την αποστολή μερικών φωτογραφιών, η εταιρία είπε πως θα αντικαταστήσει δωρεάν τον ραγισμένο κινητήρα. Για την ώρα η Ford δεν έχει προβεί σε κάποια ανακοίνωση και δεν ξέρουμε αν πρόκειται για κάποιο μεμονωμένο περιστατικό.

Μόλις χθες έγινε γνωστό πως αρκετοί ιδιοκτήτες Mustang Shelby GT350 μήνυσαν την Ford λόγω υπερθέρμανσης των κιβωτίων ταχυτήτων και των διαφορικών των μοντέλων τους όταν κινούνται σε υψηλές ταχύτητες για περισσότερα από 15 λεπτά.

[Ευχαριστώ για το tip, Αλέξανδρε]

  • Christos F4

    δεν υπαρχει περιπτωση να ηταν ραγισμενο. μετα απο λιγα χλμ και χωρις να πει τι χρηση εκανε?? τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια… θα την βγαλει και στο τσαμπα, μια χαρα… ειδες αν εισαι πονηρος/λαμογιο πως επιβιωνεις??

    • Anestis Genk

      Τι εννοείς;

    • Christos F4

      οτι ακομα δεν το πηρε, το ξετιναξε. αρχισε να το λιωνει χωρις να το εχει στρωσει.

    • Mika

      27000 χλμ ειπε πως εχει κανει μ αυτο.

    • Christos F4

      και παλι πολυ λιγα ειναι δε δικαιολογειται. βασικα δικαιολογειται με ανυπαρκτο στρωσιμο και κακη μετεπειτα χρηση

    • rous

      Ουτε με ανυπαρκτο στρωσιμο δικαιολογειται.

  • gv

    χαχα συνεννοημενοι ήταν οι ιδιοκτήτες ford?
    μιας κακής είδησης μύριες έπονται! :ρ

  • Anestis Genk

    Λοιπόνε θέλω:
    150 και βάλε άλογα/λίτρο
    +
    κόφτες με κρύο μοτέρ(burnout με το μιζάρισμα)
    +

    αλλαγή λαδιών κάθε 10.000 χλμ και όχι τπτ ακριβά
    +
    καμία άλλη συντήρηση στο μοτέρ εκτός από λιπαντικά και ψυκτικά
    =

    καμία βλάβη ποτέ των ποτών, με εγγύηση εφ’όρου ζωής.

  • Smartass

    Να ήταν μόνο αυτό. Μου κάνει εντύπωση πως στο autoblog δεν γνωρίζουν για το μεγάλο πρόβλημα με το σωλήνα του συστήματος ψύξης Degas Hose. Ο σωλήνας αυτός είναι η αχίλλειος πτέρνα του Ford Focus Ecoboost 1.0. Αν σπάσει και δεν το καταλάβει ο οδηγός αναβαίνει η θερμοκρασία και αυτομάτως αχρηστεύεται ο κινητήρας. Από ότι έχω διαβάσει στο διαδίκτυο στον Ecoboost 1.0 δεν γίνεται πλανιάρισμα καπακιού μηχανής αλλά μπαίνει καινούργιος κινητήρας.

    • GiannisTs

      Μονοκόμματη είναι η κυλινδροκεφαλή με τον κορμό;

    • Smartass

      Κατά την ταπεινή μου γνώμη η κεφαλή του κινητήρα δεν έχει περιθώριο για πλανιάρισμα.
      Άλλωστε αυτός ο κινητήρας (1.0L EcoBoost ) είναι πέρα του ορίου με αυτές τις ιπποδυνάμεις που αποδίδει!!

  • αλουμινένιο μπλοκ… κέρδος σε βάρος, χάνει σε αξιοπιστία.
    Δεν είναι το μόνο πρόβλημα πάντως. Τα τακάκια πίσω εξαϋλώνονται λόγω του brake torque vectoring ενώ σε πίστα ζεσταίνει πολύ γρήγορα νομίζω το κεντρικό διαφορικό και μπαίνει σε limp mode το αυτοκίνητο(τα ίδια κάνει και το mustang 350gt).
    Επίσης, το output του μοτέρ δεν είναι το αναγραφόμενο.

    • DJ_D

      Και το GTR αλουμινένιο μπλοκ έχει…

    • και το evo10 και πάρα πολλά άλλα μοντέλα. Για το συγκεκριμένο έγραφα.

    • GiannisTs

      Ο κορμός του κινητήρα δεν είναι κατασκευασμένος απόλυτα απο αλουμίνιο αλλά και απο νικέλιο και χρώμιο. Το αλουμίνιο μπορεί να έχει πλεονέκτημα λόγω βάρους αλλά είναι και θερμοάντοχο υλικό πολυ περισσότερο απο το χυτοσίδηρο. Δεν γίνεται να μην είναι αξιόπιστο μετά απο όλα αυτά που σου ανέφερα… εκτός και αν… έχει παίξει σημαντικό ρόλο εδώ το λάδι που είναι ζωτικής σημασίας σε εναν κινητήρα.

      Νομίζω πως.. λίγοι μηχανικοί σήμερα βάζουν τα κατάλληλα λάδια και με την κατάλληλη αναλογία ιξώδους και μπορεί ο τύπος να την πάτησε και έτσι.

    • για τα λάδια συμφωνώ, απλά δεν είναι μεμονωμένο το περιστατικό, γι’αυτό υποθέτω αστοχία υλικών/κράματος.

    • GiannisTs

      Προφανώς φίλε μπορεί να γίνει μια μελλοντική ανάκληση (πάλι απο την Ford, τι έπαθαν εκει μέσα;) ή ο οδηγός έκανε την ζημιά (49% πιθανότητες) ή ο μηχανικός που είναι αντιεπαγγελματίας (51% πιθανότητες), και καταλαβαίνεις πιστεύω απόλυτα τι εννοώ… ;-)

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Aξιόπιστα hatchback επιδόσεων, είναι τα σημερινά Type R με τον K20C1,
    η Alfa Romeo Giulietta QV και το Renault Megane RS.
    Όλα τα άλλα, βάψιμο μπλέ και στην θάλασσα, κοτέτσι για τα ψάρια.

    • Mrdesperado32

      και η μερκ καλη ειναι απο αξιοπιστια..το χει φιλος και κατι χιοπεριφερειακα του βγαλε.απο μοτερ κιβωτιο ειναι κομπλε.και με χρηση πιστας

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Να είμαι ειλικρινής μου αρέσει πολύ η A45 Amg.
      Απλά μου την καρφώνει να ακούω σε 50.000ευρώ αυτοκίνητο, που υποτίθεται έχει και χειροποίητη συναρμολογημένη μηχανή,ζημιές σε turbo,λιπάνσεις και παπαριές.
      Και όλοι ξέρουμε,πως η πλειοψηφία του κοινό της Merc, δεν είναι δα και τίποτα κάφτες κοντράκιδες, να τα σκίζουν νυχθημερόν ή να τα πειράζουν με 600 άλογα νιτρομεθανόλες.
      Για πες του ανθρώπου μήπως έχει κάποιο επηρεασμένο από τις ανακλήσεις και δεν τον ενημέρωσαν.
      https://www.autoblog.gr/2014/06/05/h-mercedes-anakalei-365-a45-amg/

    • rous

      Νικο δεν υπαρχει συγκριση της Αλφα και του Ρενω με την Μερκ Α45.
      Επισης τα 50 χιλιαρικα ειναι παρα πολυ καλα για το πακετο που παιρνεις εν αντιθεσει με την τιμη του Χοντα.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Παιδια τι λετε τωρα. Αμαξι 50.000 ευρω και μαλιστα απο τα καμαρια της ford και εσπασε λογο κακομεταχειρησης? Δεν ηξερα να το αγορασω για να το οδηγω με πετσετακια. Αυτα τα αμαξια,φτιαχνονται ακριβως για αυτο. Για να τους πινεις το αιμα. Δεν θα επρεπε να παιζουν τετοια σκηνικα

    • Renesis1

      Αμάξια για σκίσιμο ναι, αλλά με δεδομένο οτι θα έχει γίνει ένα καλό στρώσιμο κινητήρα, μια καλή προθέρμανση το χειμώνα πριν τους κόφτες, λάδια, service, κλπ.. Τα αυτοκίνητα αυτά είναι φτιαγμένα να στροφάρουν ψηλά και να αποδίδουν ξεζουμίζοντας το μοτέρ, αλλά κάτω υπό τις προηγούμενες προϋποθέσεις. Οποιοδήποτε σπορ αμάξι, οποιασδήποτε μάρκας, σε έντονη κακομεταχείριση, θα βγάλει σίγουρα τέτοιου είδους ζημιά..

    • DJ_D

      ψηλά γράμματα για κάποιους…

    • apostolos32

      Υπάρχει δηλαδή το δεδομένο πως ο ιδιοκτήτης το έσκιζε κρύο και αστρωτο;;Και εάν υπήρχε κακομεταχείριση,γιατί το πέρασε εγγύηση η εταιρεία;;

    • Renesis1

      Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεδομένο σίγουρα όχι, γιατί δεν γνωρίζουμε κάτι παραπάνω σχετικά με το πως του έκανε τα πρώτα χλμ μετά την αγορά. Η συγκεκριμένη ζημιά όμως ίσως αποτελεί μια σοβαρή ένδειξη. Για την εγγύηση δεν ξέρω, μπορεί εν τέλει να έχει δίκιο ο τύπος ή να πάτησε σε κάποια “παραθυράκια” της εγγύησης..

      Σε αυτά που έγραψα παραπάνω, αναφέρθηκα στα όσον αφορά τη κακομεταχείρηση των μοτέρ γενικότερα. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα ανθρώπων που δεν γνωρίζουν ή και αδιαφορούν σχετικά με τη σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου τους. Προσωπικά ξέρω περιπτώσεις ανθρώπων που έχουν σπάσει μοτέρ από κακομεταχείρηση, όπως και τη νοοτροπία – το αγοράζω και το πουλάω στη 2ετία – οπότε του πίνουν το αίμα κανονικά γιατί όταν θα αρχίσουν τα προβλήματα πιο μετά, δεν θα είναι ιδιοκτήτες οι συγκεκριμένοι..

    • GiannisTs

      Ακριβώς αυτό!

    • GiannisTs

      Σημαντικό + στο θέμα προθέρμανση για εναν ντιζελοκινητήρα σε ενα σπορ μοντέλο είναι αυτό. Μπορεί οι ντίζελ να είναι πιο αξιόπιστοι και δυνατοί στις κακουχίες ωστόσο το ζέσταμα είναι μεγάλο πλεονέκτημα.

      Για τους βενζινοκινητήρες ευτυχώς που με την πρώτη εκκίνηση τους, υπάρχει η δυνατότητα νομίζω πρίν την βαλβίδα εισαγωγής που ψεκάζει λίγο παραπάνω καύσιμο απο το κανονικό για να διευκολυνθεί ο κινητήρας και αποτελεί προστασία στους… βιαστικούς οδηγούς.

    • Renesis1

      Σαφέστατα.. Από την άλλη, όση διευκόλυνση και να γίνει στο κινητήρα, αν ο άλλος είναι κανίβαλος, το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον!.. :)))

  • DOR1K1N

    Και ο μαστορας τους ειπε, επειδη εβαλε αυτοκολλητο της Μαντρα Ινιεστα και οχι απο επισημο αντιπροσωπο,δεν καλυπτεται απο εγγυηση.. Τι οχι?

  • Mrdesperado32

    γι αυτο λεμε και βροντοφωναζουμε οτι καλα τα αλογα και τα drag για το youtube αλλα αμα σου βγαζει τετοια θεματα απ τωρα το αμαξι ειναι για κλωτσιες.εκτος και αν ειναι μεμονομενο

  • ZafMio

    Στο 02:49 του video, λέει ότι συνέβη και σε άλλα Focus RS. Οπότε, δεν πρέπει να είναι μεμονωμένο περιστατικό. Και γι’ αυτό θα του αντικαταστήσουν τον κινητήρα, έτσι απλά!! ;)