Πιο συγκεκριμένα η αίτηση ευρεσιτεχνίας έγινε στις 8 Μαΐου του 2015, αλλά το αμερικάνικο γραφείο πατεντών την δημοσίευσε μόλις πριν 3 ημέρες. Αυτό σημαίνει ότι πιθανώς σύντομα θα δούμε κάποιο μοντέλο της να κάνει χρήση της συγκεκριμένης τεχνολογίας.


Η πατέντα αναφέρει ότι η Toyota εξελίσσει έναν ηλεκτρικό κομπρέσορα, ο οποίος θα είναι εύκολος στην συναρμολόγηση, αλλά και πιο ανθεκτικός. Η επεξήγηση του διπλώματος ευρεσιτεχνίας είναι ιδιαίτερα τεχνική και περιλαμβάνει τη συναρμολόγηση του εδράνου, που βοηθά το στροφάρισμα του turbo. Η ιδέα της Toyota χρησιμοποιεί coil ελατήριο, αντί για plate ελατήριο, κάτι που εκτός του ότι καθίσταται πιο εύκολη η κατασκευή του, η νέα αυτή υλοποίηση θα εφαρμόζει πιο σταθερή πίεση, η οποία θα επιτρέπει την μεγαλύτερη αντοχή και υψηλότερες επιδόσεις όταν περιστρέφεται σε υψηλές ταχύτητες.

Να θυμίσω ότι ηλεκτρικό κομπρέσορα χρησιμοποιεί το Aud SQ7, με τον 4-λιτρο V8 πετρελαιοκινητήρα να αποδίδει 435 άλογα και 900 Nm ροπής. ;Άραγε η τεχνολογία αυτή των Ιαπώνων θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στη νέα Supra;