Ο νέος πρόεδρος της Lexus, Tokuo Fukuichi, σε πρόσφατη συνέντευξή του παραδέχτηκε πως η εταιρία του δεν έχει την αίγλη που έχουν οι τρεις γερμανικές πολυτελείς αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπληρώνοντας πως στόχος του είναι να “επανεφεύρει” την εικόνα της Lexus. Όπως είπε:

Όταν είσαι κολλημένος στην κίνηση και δεις κάποιον να οδηγεί ένα Audi, μια BMW και ένα Mercedes, θα τον ζηλέψεις. Εμείς δεν το έχουμε πετύχει ακόμη αυτό σε σύγκριση με τις τρεις γερμανικές εταιρίες.

O Fukuichi θέλει να πείσει τον κόσμο πως η Lexus δεν είναι απλώς το πολυτελές τμήμα της Toyota, αλλά ένα πραγματικό premium brand, διακριτό από τα μοντέλα της Toyota.

  • Bon Viveur

    Εγώ πάντως δεν θα ζηλέψω κανέναν. Ειδικά αυτόν που έχει audi μιας και μπορείς να πάρεις το ίδιο αμάξι δίνοντας πολύ λιγότερα χρήματα.

  • Pandal

    Είναι πολύ δύσκολο να ξεκολλήσεις κολλημένα μυαλά. ..

    • κολλημςνο μυαλο ειναι ο αγοραστης η ο προεδρος ??

    • Pandal

      Κυριως ο πρόεδρος. .. πως θα προωθήσει το αυτοκίνητο του στην αγορά αν δεν το εμπιστεύεται ο ίδιος. Πως θα κάνει την διαφορα;

    • δεν νομιζω να μην το εμπιστευεται…….απλα ακομα δεν του κανει το κλικ…..αυτο το κατι τελος παντων σε σχεση με τον πριμιουμ ανταγωνισμο !!

    • crazyfrog

      εμενα παντως το μυαλλο θα ξεκολουσε πολυ ευκολα αν η λεξους εβγαζε ενα αυτοκινητο που δε θα ηταν σαν κατσαριδα με ανοιχτο στομα σε απορια και αν χρησιμοποιουσε ενα κινητηρα με νορμαλ cc χωρις ηλεκτρικες παπαριες.

    • Pandal

      Φθηνές δικαιολογίες. .. παράδειγμα is250 πρωηγουμενης γενιας που για εμένα είναι μακραν το ομορφότερο της κατηγοριας με πολλές εκδόσεις για όλα τα γούστα δεν πούλησε λόγο κολλημενων… μόνο σερμεντε μπεμπέ και αυδι ξέρουν και πρώτη θέση στα συνεργεία 😉

  • SAMURAI-66

    Αντε να αποδεχθεις οτι στην ευρωπαικη αγορα ισχυει τα οσα λεει ο ιαπωνας για της mercedes-bmw γιατι εχουν πετυχει να εχουν πισω τους ολο το δημοσιογραφικο κομματι της ευρωπαικης κοινοτητας που τους εχει κανει θεους.
    Για την audi δεν χρειαζεται να κανει λογο καποιος γιατι απλα ειναι vw 100% με τεσσερις κυκλους που εχει μπει ακριβως στο ιδιο παιχνιδι της προπαγανδας οποτε μαλλον δευτερο ονομα το βλεπω.
    Στην αμερικη ομως τα πραγματα ειναι τελειως διαφορετικα και αυτο αποδεικνυεται απο της πωλησεις που εχει εκει ο premium ιαπωνας και της κορυφαιες διακρισεις που συνεχως αποσπαει σε καθε ερευνα τοσο στης ΗΠΑ οπως και διεθνως οπου εκει βεβαια δεν κυριαρχουν οι γνωστες ερινυες του κλειστου κυκλου των ευρωπαιων.
    Θελει δουλεια και σωστες κατασκευες και το υπεροχο κουπε lc και η λιμουζινα ls που εκανε αρχες του ετους την εμφανιση της θα τους βοηθησουν.

    • μα δεν σου μιλησε για τις πωλησεις…..αλλα για την αιγλη που αυτο ειναι και ενας στοχος της LEXUS!!!!
      εδω σας τα λεει ο ιδιος ο προεδρος…και συ την καραμελα σας !!!!

    • SAMURAI-66

      Εγω κανω λογο για την αξια που εχει στην απεναντι οχθη του ατλαντικου και την πορεια της.
      Ποιος μπορει να νιωθει μειονεκτικα αγοραζοντας lexus?
      Και γιατι να μην νιωθει το ιδιο με audi και porsche που ειναι απλα vw με αλλη προβια αλλα κανεις δεν θελει να το παραδεχθει απο την παρεα σας μεχρι τα site που τους πιπιλιζουν?
      Τελικα εσεις οι γερμανοφιλοι εχετε τρομερο προβλημα..πολυ μεγαλο και ειναι γεγονος!!

    • mb190rules

      και στην Αμερικη κατω απο τη C και την 3αρα ειναι lexus και infinity… Τωρα τι μου λες εσυ για βραβεια…

    • charris

      Δεν ισχύει για κανένα λόγο όμως…Και άντε για την C ..Αλλα ποια 3αρα. ???? …Την παλεύεις?…

    • mb190rules

      Μια χαρά την παλεύω. Συγκεκριμένα
      BMW 3/4 103.538
      C Class 77167
      Lexus IS/RC 48454
      Infiniti Q50 48036
      κλπ για να μην τα γράφω όλα…
      Μ αρέσει που έγραψες κιόλας η 3αρα με τίποτα… χαχα

    • charris

      που κολλάνε οι πωλήσεις….??? η 3αρα πραγματικα στα usa specs της lexus δεν την αγγίζει… βγαλε της παρωπιδες…..σαν τον άλλο κατάντησες….

    • mb190rules

      ρε πας καλα; τι εκανα; ποιες παρωπιδες; Εγω στ αρχιδι@ μου κιολας. Ισα ισα μου αρεσουν τα Lexus! Τις πωλησεις τις εβαλα για να δεις οτι παλι απο κατω ειναι το lexus και στην Αμερικη. Οχι σε ολες τις κατηγοριες βεβαια. Στα SUV ειναι πρωτη. Και στο συνολο ειναι κατω απο την mercedes. Τι να κανουμε τωρα δηλαδη;

    • mb190rules

      Οπως παρατηρεις το lexus με τα ουαου usa specs δε πουλαει ουτε τα μισα απο τη μπεμπε. Ακου παρωπίδες. Εγω δεν αρπαχτηκα παντως. Απλως εβαλα καποια νουμερα.

    • μειονεκτικα νιωθεις συμφωνα με τα λεγομενα του προεδρου σου !!
      δεν λεμε οτι δεν πουλανε….δεν λεμε οτι δεν ειναι καλα αυτοκινητα……αλλα η πραγματικοτητα ειναι αυτη που λεει ο προεδρος….αυτην την αιγλη.. ΑΚΟΜΑ δεν την εχει !!!

      οσο για το προβλημα που λες….στο ξαναλεω…δες τι λεει ο ιδιος ο προεδρος….και τι λες εσυ !! ;-) καποιος αλλος εχει το προβλημα…….η ο προεδρος…η εσυ !!! φιλικα !!! :-D

    • SAMURAI-66

      Παντα οταν λεω την γνωμη μου ξερω πολυ καλα τα γεγονοτα και μαλιστα μερες πριν τα διαβασω εδω γιατι ξεσκονιζω καθε πληροφορια ωστε να μην βρισκομαι εξ απινης αν πρεπει να απαντησω.
      Ο προεδρος της μαρκας λεει τα αυτονοητα και προσβλεπει σε ανοδο της αξιας της οπως καθε νοημων ανθρωπος που εχει μια θεση υπευθυνη και σκοπος του ειναι η καλυτερη πορεια της μεσα στον σκληρο ανταγωνισμο.
      Μεσα σε 27 χρονια καταφεραν να φτασουν στην τεταρτη θεση διεθνως στα πολυτελη αυτοκινητα και αυτο ειναι επιτυχια μεγαλη το διχως αλλο ποσο μαλλον οταν εχεις απεναντι σου τρεις αντιπαλους με διπλασια και τριπλασια χρονικη παρουσια να αντιμετωπισεις που εχουν μαζι τους μαλιστα περα απο καποιους οργανισμους που με τα γνωστα σκανδαλα προωθησεις εκαναν την δουλεια τους και τον τυπο σε καθε μορφη του απο τον οποιο δεχονται απο πανω τα….ευγενη χαδια του συνεχως.
      Οτι κανει δηλωσεις που αποσκοπουν να ενημερωσουν το κοινο οπως ειναι στην πραγματικοτητα οι καταστασεις σημερα σαφως και τον τιμουν γιατι δεν ωραιοποιει τα πραγματα προσπαθωντας να δωσει κατι διαφορετικο.
      Γνωριζει ποιους εχει απεναντι του και προγραμματιζει τα επομενα βηματα του.
      Οταν κανεις κριτικη και πριν πεις το οτιδηποτε πρωτα να το ψαχνεις σφαιρικα και στην συνεχεια να εκφραζεις την αποψη σου και μην περιμενεις απο τριτους να κανουν εξυπνες αναφορες της στιγμης οπως βλεπω εδω χωρις να εχουν γνωσεις για οσα συμβαινουν στο διηνεκες…τα ευκολα λογια δεν ειναι και τα καλυτερα.
      Κανε τον κοπο να μπεις στην πηγη του αρθρου διαβασε την ολοκληρη την συνεντευξη του υπευθυνου της lexus και οσα λεει τι προγραμματιζουν πως χτιζουν την εικονα τους να δεις πως εχουν τα πραγματα γιατι μονο ετσι θα εχεις εικονα και οχι με την απλη αναδημοσιευση του 1/10 των στοιχειων απο το αρθρο του automotive news οπως βλεπω εδω.

    • οπως σε ειπα…..τα αμαξια ειναι εξαιρετικα…..απλα ακομα υστερουν σε αιγλη…τωρα αμα αυτη ερθει η οχι ειναι κατι αλλο !!!
      παντως για τη δεδομενη στιγμη υστερουν…..ασχετα αν εχουν κανει αλματα η οχι !!!
      τα δεδομανε ειναι πολυ απλα…….

    • GiannisTs

      Οι άλλες τρείς έχουν την ιστορία, την φήμη και την ευρύτερη δεξιοτεχνία στον χώρο και ο πιο άσχετος τις ξέρει. Η Lexus, τώρα θα γιγαντωθεί όπως έκαναν και οι υπόλοιπες. Και αυτό το λέει ο τέως πρόεδρος της Lexus γιατί πλέον απο τις 1 Απριλίου έχει αναλάβει καθήκοντα ανώτερης θέσης πράγμα που σημαίνει οτι θα μπουν όλα σε μια τροχιά ανόδου αν τα καταφέρει βέβαια.

    • μα δεν λεμε οτι δεν μπορει…γιατι δεν βλεπετε την ειδηση…που λεει τοσο απλα…ΣΗΜΕΡΑ ΑΚΟΜΑ ΤΑ LEXUS ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΑΙΓΛΗ !!!!!

    • GiannisTs

      Και τα βήματα του ως κουμανταδόρος πλέον και για την Toyota και για την Lexus, είναι σοβαρά ιδιαίτερα για την δεύτερη.

    • apostolos32

      Άν και εγώ ψηφίζω δαγκωτό Lexus, συμφωνώ μαζί σου

    • mb190rules

      Για το 2016:
      Mercedes 374540
      Lexus 331.228
      BMW 313.174
      Για να μην μας λες ολη την ωρα ποσο πολυ μαμαει η λεξους στο Αμερικα.

    • δες που αμα δεν το ελεγες..δεν θα το εψαχνα..και θα τον πιστευα !!!!

    • charris

      Εγώ πάντως χωρίς να κάνω το δικηγόρο κανενός..Με απλή έρευνα στη google τα λεγόμενα του σαμουράι βρίσκω……Στις πωλήσεις…Αλλά κλαιν…Εκτός θεματος

    • GiannisTs

      Ακριβώς! Όλα τα καλά οι Γερμανοί τα έχουν.

      Αλλά πως; Οι Γερμανοί είναι ο ορισμός της “Αυτοκινητοβιομηχανίας” στην Ελλάδα. Τι να πεις; Για το πρόβλημα που είχε το Polo που ήθελε η Volks να το κάνει… σχεδόν με μηδενικά τα γραμμάρια CO2 αλλά στο φανάρι έσβηνε; Το σκάνδαλο με τα καυσαέρια και την αδιαφορία απέναντι στους κανονισμούς των Euro;

      Μέσα, κράζω και εγω τον Μαρτσιόνε που είναι κωλοτούμπας και σπάει τις παραδόσεις, γι’ αυτό πήγε να φάει το κεφάλι του αλλά για ένα πράγμα μπορώ να τον παραδεχτώ: δεν είναι βρώμικος. Έσωσε κατα εμέ την μιση δύναμη της Αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας και οι εργάτες δεν έκαναν φτερά. Τι να λέμε τώρα;;

      Αντί να κοιτάξουμε να στηρίξουμε την σάπια Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία (ναι ρε, Pony να έχουν οι δημόσιες υπηρεσίες και οι επαγγελματίες και οι αγρότες να αγοράσουν το 613) εμείς καμαρώνουμε τους Γερμανούς…

    • Mika

      Ψαχνεις να βρεις ακρη?Ο προεδρος εχοντας ολα τα στοιχεια στα χερια του απο πωλησεις, ερευνες αφορας, ερωτηματολογια, κλπ, σου λεει οτι παρολη την παρουσια τους χρονια στην αγορα υπαρχει η εντυπωση πως δεν ειναι αυτονομη μαρκα, αλλα Τοyota με φαντεζι εμφανιση και πολυτελεια….
      Φαντασου να μην υπηρχε αυτη η αισθηση ποσο καλα θα πηγαινε….

    • insider greece

      Και το Ζαπειο εχει την Αιγλη αλλα ποιος παταει 😄😄😄 αυτες της απολογητηκες δηλωσεις δεν τις καταλαβα ποτε, απο οτι μου λενε παντος ατομα που εχουν ζησει η ταξιδεψει εκει ειναι στην κουλτουρα τους, τους τρωνε οι ενοχες μαλλον που δεν μπορουν να τους ικανοποιησουν ολους…. φρικη να εχεις ενα προιον και να χαλιεσαι που δεν θα το παρει ο Fon Sierach 😀😀

    • Mika

      Λιγα αρθρα πιο κατω, στο αρθρο με τη Μιτσουσβησι!

      “Στο αυτι δεν ακουγεται παραταιρος ο σκοπος και η κινηση των συνεργαζομενων μεσα στον ιδιο ομιλο με σκοπο την αυξηση πωλησεων.”

      Αυτοι ειμαστε, αναλογως τι υποστηριζουμε, Δυση η Ανατολη.
      Τραμπολινο!!!!

    • SAMURAI-66

      <>…γραφω στην συνεχεια δηθεν εξυπνε που μονο οτι σε συμφερει περνας εδω με σκοπο να δημιουργησεις εντυπωσεις στην παρεα σου….ανοιξε τα ματακια σου και δεν την πραγματικοτητα αλλιως μην κανεις το κοπο να πεις την βλακεια σου γιατι δεν αξιζει.
      Να τα διαβαζεις ολα και να τα μεταφερεις οπως ειναι ακριβως και οχι με παρωπιδες audo-smartakia εκτος αν δεν καταλαβαινεις η εχεις προβλημα μεσα στο ονειρο σου να στο κανουμε λιανα μηπως συνελθεις!!
      …………https://www.autoblog.gr/2017/03/30/h-mitsubishi-isws-poula-re-badged-montela-ths-renault-sthn-asia/

    • Mika

      Νιωθεις εκνευρισμο???Γιατι αγαπητε??Οντως τα ειπες και τα υπολοιπα, αλλα το νοημα των γραπτων σου δεν αλλαζει!
      Ξυδακι η μαλλον χαπακι, αν εχεις ανεβασει πιεση, δεν ειναι ωραιο να φορτωνεις στην ηλικια σου..Αudι-smartakia, αληθεια τωρα? Αυτο ηταν η πιο εξυπνη π@π@ρια που μπορεσες να σκεφτεις??
      Δεν ειναι κακο να εχεις τις αποψεις σου και τις προτιμησεις σου. Αυτο που ειναι αστειο, ειναι να τις αλλαζεις αναλογως απο μια μερα του ημισφαιριου προερχονται, δυτικο η ανατολικο…Γιατι τοτε θα δεχεσαι κριτικη, και μαλιστα με τα δικα σου γραφομενα, για να εισαι μετα στη κριση των συμφοριτων, που εκεινοι θα σε κρινουν….
      Ηταν αρκετα λιανα για σενα, η να στο συλλαβισω κι αλλο?

      Τραμπολινο και κωλοτουμπα οπως γνωριζεις,ειναι ιδιαιτερα δημοφιλη στο τσιρκο.
      ;-)

    • SAMURAI-66

      Ποτε δεν νιωθω ασχημα αντιθετα μαζι σας μου φτιαχνει η διαθεση….θυμιζετε λιγο πολυ θεατρο της δευτερας.
      Συνεχιστε παρακαλω την σκληρη δουλεια της ψυχαγωγιας!!

    • Mika

      Tα συναισθηματα ειναι αμφιδρομα, ξερεις!
      Συνεχισε την καλη δουλεια!

    • George Liverpool

      Γραφεις παραπανω οτι η porsche ειναι VW με αλλη προβια.Ισχυει και για τη bugatti αυτο;Για τη lamborghini;Ανεβηκε ενα αρθρο που ετσουξε και αρχισες να λες για δημοσιογραφικο μπλοκ και κατευθυνομενο τυπο κα.Λες και η lexus ειναι το οροσημο στα πολυτελη οχηματα και αυτη θετει τα standards.Ε, λοιπον οχι,η lexus ακολουθει.Οταν φτιαχνοταν η 600 και η 300sl,δεν υπηρχε καν ιαπωνικη αυτοκινητοβιομηχανια στο χαρτη.Kοροιδευομαστε εδω;;Αν ειναι δυνατον…

  • Talos the Robot

    Στη Κρήτη παντως αρχιζω και βλεπω αρκετα Lexus. Πιστευω ότι ο περισσότερος κοσμος αν δεν έβλεπε αλλα Lexus στον δρόμο μπορει να μην ηξερε για την υπαρξη τους, αφου το τμημα μάρκετινγκ είναι ανύπαρκτο σε σχεση με τις γερμανικές εταιρείες.

    • VICTH0R

      Είναι και το μάρκετινγκ. Αλλά νομίζω ότι τα Lexus είναι και πιο ακριβά στην Ε.Ε. από αντίστοιχα Mercedes/BMW γι’αυτο και οι Ευρωπαϊκές πολυτελές μάρκες παίζουν μπάλα μόνοι στο σπίτι τους.

  • crazyfrog

    πολυ φαση το πραγμα παντως.και το κακο ειναι πως εχει δικιο και μπραβο του που το παραδεχεται.οσο και να χτυπιουνται ολοι απο κατω 3 μαρκες ειναι οι κορυφαιες.αυτες που λεει.
    και μη μπερδευετε την πολιτικη με το αυτοκινητο.κανενας στην ελλαδα δεν χωνευει τους γερμανους αλλα αλλο πολιτικη αλλο αυτοκινητο.

    • Mika

      Δυστυχως, παρα πολλοι μισουν τα γερμανικα, λογω της Αγκελας και του Σοιμπλε…

    • George Liverpool

      Δηλαδη αλλα λογια να αγαπιομαστε φιλε mika.Ασε που το γερμανικο μισος ειναι τελειο εργαλειο αποπλανησης…

    • insider greece

      Αγαπητε μαλλον θα διαφωνισω, ειναι και λιιιγο πολιτικη, οταν βλεπεις απο το1933 αρχηγους κρατων μεσα σε mercedes π.χ ποτιζει το dna σου, μαθαινει το ματι σου και συνηδειτα η υποσυνηδειτα συνδεεις την μαρκα με το προσωπο και το αξιωμα σε σημειο να βλεπεις τον Σαρκοζυ με το προεδρικο citroen και να βαζεις το χερι στην τσεπη να του δωσεις ελλεημοσυνη. Πραγματικα δεν νομιζω να υπαρχει καλυτερος τροπος για να προβληθει και επιβληθει ενα προιον οποιοδηποτε και αν ειναι αυτο. Ξεφευγει η κριση του υποκειμενου απο το αν ειναι καλο η χλιδατο η ακριβο η αξιοπιστο η αν εχει τα λεφτα να το παρει και να το συντηρησει και θελει να μπει στην θεση του προτυπου που θαυμαζει μεσα στο αυτοκινητο και που το θαυμαζουν η μισοουν ολοι…. και επειδη πλατιζω παλι… φαντασου την καλυτερη σερβιετα να την διαφημιζει μια γρια που δεν την “παιρνει” ουτε ο υπνος… ποια θα την αγορασει;;; ετσι ειναι και η Λεξους και αλλα πολυ αξιολογα brands 😀😀

  • εγω οταν ειμαι κολλημενος σε κινηση ζηλευω αυτον που εχει παπακι ή και ποδηλατο

    • ναι αλλα σε μια βροχερη μερα με -2 βαθμους……εχει το γουστο του οταν εισαι καθιστος στο δερματινο καθισμα σου με μασαζ μεσης…και απολαμβανεις στεγνος τον διζωνικο κλιματισμο σου στους 23 βαθμους οσο ο δικικλυστης εχει βρεγμενη μεχρι και την σουφρ@ του !!! :-D

    • GiannisTs

      Ναι αλλά το καλοκαίρι ο οδηγός αυτοκινήτου και το καλύτερο AC να έχει, την ζέστη δεν την εξαλείφει. Άρα… 1-1. Σόρι αλλά έτσι είναι (και ας φοράει ο αναβάτης κράνος, τουλάχιστον σε ολο του το σώμα είναι δροσερός.). ;-)

    • εισαι σιγουρος ?? εχεις οδηγησει μηχανακι/μηχανη ??? ο ηλιος καιει οσο δεν παει…ειδικα αν οδηγησεις και μηχανη…”καιγοντε” και τα ποδια σου!!

      στο λεω σαν οδηγος σκουτερ……αν δεν εισαι ”αναβατης” το μονο που δεν υπαρχει σε συγκριση με το αυτοκιμητο ειναι η ευλεξια μεσα στα μεγαλα αστικα κεντρα + οτι το παρκαρεις σχεδον οπου θελεις…..

      αλλα μιας και μετρας σκορ……ενας να περασει το στοπ και να με χτυπησει με 30χλ/ω στο αυτοκινητο…κατα μεγαλαες πιθανοτηες αν φοραω τη ζωνη μου θα βγω αγρατζουνιστος……..αν ο ιδιος με χτυπησει με το μηχανακι..και τον καλυτερο εξοπλισμο να φοραω..κατα μεγαλαες πιθανοτητες θα εχω σπασει κατι….μονο γιαυτο….. 10-0 :-D ;-)

    • GiannisTs

      1) Είμαι αναβάτης και οδηγός πάπιας οπότε μάλλον οι διαφορές στο θέμα της ζέστης εξισορροπούνται. Εγω μια χαρά νιώθω, αν εξαιρέσεις το ότι είμαι τυπικός με το κράνος το καλοκαίρι.

      2) Οι πιθανότητες να γίνουν περισσότεροι τραυματισμοί με μηχανάκι ή μηχανή, πράγματι είναι αληθείς, ωστόσο όμως αν δεν φορας την ζώνη ασφαλείας στο αμάξι σου, η ασφάλεια σου εδω φίλε… είναι και ελλειπής αλλά και προκαλεί διπλάσιο τραυματισμό αν σε πετάξει απο το παρ-μπρίζ. Στην (Αγ)Ελλάδα είσαι (δεν έχω κάτι με τα ζωντανά, η φύση τους είναι αυτή. Η δική μας; Όχι βέβαια).

      Υ.Γ: Τσεκ: Αν δεν δουλέψουν οι αερόσακοι σωστά, η μούρη γίνεται κρέας όπως και όλο το κορμί. Επίσης, ο μηχανόβιος θα το πάθει αλλα αν φορά τον απαραίτητο εξοπλισμό πίστεψε με όχι τοσο. Τώρα αν μιλάμε για ακραίες καταστάσεις άλλο αυτό. Κανείς πάντως δεν βγήκε ΠΟΤΕ αγραντζούνιστος. :-) ;-)

    • διαφωνω στο θεμα ζεστης…με καυτο ηλιο ειναι δυσκολο το ταξιδι και η κινηση μεσα στο κεντρο…… απλα η ευελκιξια της μηχανης δεν υπαρχει !!!

      μεχρι ενα σημειο το να μην φορας ζωνη μπορει και να την σκαπουλαρεις σχεδον ανεπαφος……αν μιλαμε ομως για ταχτυτητες που θα σε πεταξουν απο το αυτοκινητο….τοτε μην μιλησουμε πως θα σε βρουν..βασικα αμα σε βρουν με μηχανακι !!!

    • GiannisTs

      Εγω την εικόνα που έχω την είπα και μάλιστα την τεκμηρίωσα.

    • δεν μπορουμε να συμφωνουμε παντα !
      αποψη μου…το μονο βολικο που εχει το μηχανακι ειναι η ευελιξια….και αν εισαι λατρης των 2 τροχων η ”αισθηση ελευθεριας” που σου δινει…αν και για το δευτερο υπαρχουν στα αυτοκινητα τα καμπριο….

    • rous

      Εαν οδηγησεις τετρακυλινδρο σε κινηση θα αναθεωρησεις.

      Επισης ειναι αστειο να συγκρινεις την ασφαλεια που σου προσφερει ενα αμαξι σε σχεση με ενα μηχανακι.

    • GiannisTs

      Ότι ήθελα να πω, το είπα και δεν αλλάζει η γνώμη μου. Εσυ μπορείς να πιστέψεις οτι θες. Εγω οτι βλέπω λεω.

  • ε χαρίστε μας μερικά να νιώθουμε εμείς αίγλη

  • Mrdesperado32

    Εγω παντως ειδικα Ελλαδα αν δω αουντι και μερσεντες δε μου κανει καμια εντυπωση γτ εχει βρωμησει ο τοπος.αν δω κανα λεξους τελευταιο μοντελο τοτε θα μου κανει εντυπωση λογω της σπανιοτητας.τωρα γενικα δικιο εχει.ειδικα οι 50αρηδες εχουν αυτη την αποψη λογω στερεοτυπων.οχι ομως οτι ειναι καλυτερα αυτοκινητα

    • να υποθεσω οτι εντυπωσιαζεσαι περισσοτερο και οταν βλεπεις ενα ssangyong απο οταν βλεπεις ενα Χ6..G-CLASS…Q5 που εχει βρωμισει ο κοσμος……

    • Mrdesperado32

      Συγκρινςις τα ασυγκριτα.τα κορεατικα δε ειναι πριμιουμ και ας ειναι powered by mercedes..λαθος επιχειρημα

    • μιλησες για σπανιοτητα…και αμα δεις απο κοντα ενα ssangyong ειναι επιβλητικο…..ο κοσμος δεν το ξερει οτι ειναι ”κορεατικο” !!

    • Mrdesperado32

      Ο κοσμος νομιζει οτι ειναι κινεζικο.οποτε τρωει χ απο την αρχη

    • τρωει Χ απο ”σενα” που το ξερεις !!
      εγω οσες φορες το εχω πετυχει και το εχω δειξει σε φιλους που δεν γνωριζουν….και βλεπουν και το αυτοκολλητο powered by mercedes ψαρωνουν ασχημα !!!

    • Mika

      Aκριβως. Ιδιως παλιοτερα, που τα αυτοκολλητα τα ειχαν σε ευκρινες σημειο….

  • George Liverpool

    Αυτο θελει ποσταρισμα στο comment section του autotriti.Οσοι το διαβαζουν,θα καταλαβουν.Mercedes&BMW πωλουν καθε χρονο 4-5 εκ αυτοκινητα,η lexus 600.000.Και μην λεμε βλακειες οτι η porsche και η audi ειναι VW καμουφλαρισμενα.Θα πεσει ο ουρανος στο κεφαλι μας..

    • charris

      Στα audi πέφτει…..χαχαχαχα

    • Mrdesperado32

      Χαχαχαχαχα

    • και στα VW …

    • Mika

      Ειχες και σου επεσε??Να το πας πισω!!!
      Μετα απο 4 στην οικογενεια κατα καιρους,το παλιοτερο μαλιστα το 74, δεν μας επεσε κανεις στο κεφαλι μας, καλα να ειμαστε!!
      :-)

    • charris

      στο Α4 ναι….!!!! βέβαια δεν ζήτησε ποτέ τπτ αλλο…..
      στο ΤΤ βλέπω ουρανό…. 😋😋😋

    • George Liverpool

      Σε καποια μοντελα ναι ειναι VW,αλλου οχι.Ειδικα αυτο που ειπωθηκε σε αλλο σχολιο με τη Porsche,ηταν οτι να ναι…

    • Mika

      Δωσε μου λιγακι ουρανο, που λεει το τραγουδι!!!
      :p
      Audi 80 LS του 74, 20+ χρονια το ειχαμε,δεν επαθε τιποτα,Αudi 80 1.8E του 1995, 18 χρονια περιπου, σαν τη πρωτη μερα ηταν, A3 του 2004, so far so good (:p), A3 cabrio του 2008, βλεπουμε ουρανο σαν εσενα!!

    • Mika

      Δωσε μου λιγακι ουρανο, που λεει το τραγουδι!!!
      :p
      Audi 80 LS του 74, 20+ χρονια το ειχαμε,δεν επαθε τιποτα,Αudi 80 1.8E του 1995, 18 χρονια περιπου, σαν τη πρωτη μερα ηταν, A3 του 2004, so far so good (:p), A3 cabrio του 2008, βλεπουμε ουρανο σαν εσενα!!

  • Anestis Genk

    Που να τα πουλούσατε και με τα σήματα της ΤΟΥΟΤΑ! εγώ θα το προτιμούσα αν και το σηματάκι toyota είναι άσχημο imho

  • Anestis Genk

    Που να τα πουλούσατε και με τα σήματα της ΤΟΥΟΤΑ! εγώ θα το προτιμούσα αν και το σηματάκι toyota είναι άσχημο imho

  • MPAMPIS

    Mercedes & BMW σιγουρα ειναι πριμιουμ ! οσο για τα audi τη να δεις skoda η seat το ιδιο πραγμα ειναι !

  • GiannisTs

    Ένα λεπτό ρε παίδες… μια ρέγουλα δεν μπορεί να υπάρξει; Για να τα βάλουμε όλα σε μια θέση:
    – Ποια είναι η Audi, η Mercs και η BMW όταν βλέπεις πως ενα brand που ονομάζεται Lexus έχει δώσει τον ίδιο χαρακτήρα (και παραπάνω) με αυτές τις τρείς; Και μιλάμε τώρα για κάτι που πίσω απο αυτό κρύβεται απο τους πιο εξελιγμένους ομίλους της Γης: την Toyota. Δηλαδή τι έχει να ζηλέψει ο Ιάπωνας απο τον Γερμανό; Δεν μπορώ να καταλάβω. Ο Γερμανός ας το παραδεχτούμε: στην κατηγορία αυτή έχει τις επιδόσεις, έχει το βαρυ όνομα που κουβαλάει χρόνια τώρα αλλά… αν μιλάει για τεχνολογία συγγνώμη, μην τρελαθούμε. Αν μιλάει για design, και πάλι. Εμένα προσωπικά αυτές οι τρείς πρέπει να φτάσουν την Lexus απλά ο κύριος απο εδω προφανώς εκτέθηκε τόσο απο την δική του θέση όσο και τους υπόλοιπους εργαζόμενους που παράγουν οχήματα που τουλάχιστον στο μάτι και στις επιδόσεις που δίνονται, βγάζουν φτερά! Ας μην μιλήσω για την υποτίμηση της μάρκας…

    • crazyfrog

      εχεις δει τη διαφημιση της αμστελ?(που λενε οι τυποι:ποια αμστελ??) ε κατι αντιστοιχο κανετε και εδω.
      και πραγματικα οταν βλεπω στην ιδια προταση τογιοτα και design δε μπορω να σταματησω τα γελια…
      η lexus μεχρι λιγο καιρο πριν σχεδιαστικα τα πηγαινε καλα.απο οταν αντικατεστησε τη φατσα των αυτοκινητων της με ενα πλεγμα και 2 φωτα ακολουθει κι αυτη την τογιοτα σιγα σιγα.

    • GiannisTs

      Φίλε εγω δεν μιλάω για το θέμα “αυτοκίνητα Lexus στην Ελλάδα” γιατί εκεί φαίνεται οτι καταλήγεις, διότι αυτή η μάρκα επενδύει περισσότερο στην άλλη άκρη του Ατλαντικού (Βόρεια Αμερική δηλαδή). Εμείς έχουμε και την Γερμανομανία στην Ελλάδα που την θαυμάζουμε τόσο πολυ, όταν βλέπεις πόσα έχει κάνει και δεν μιλάω για αυτοκίνητα μονάχα. Γενικότερα πάντως, η Lexus δεν διέφερε ποτέ τόσο πολυ απο την φιλοσοφία της Toyota όπως και η Infiniti (άλλη πολυτελής μάρκα) με την σύγχρονη φιλοσοφία που δίνει η Nissan. Είναι “ξαδερφάκια” όσο και αν δεν το αποδέχεσαι.

      Όσον αφορά για την γκάμα της Toyota, βγες έξω και αν δείς μοντέλα ανταγωνιστικά της μάρκας να ξεχωρίζουν περισσότερο απο αυτά εμένα μετά έλα να μου πεις την άποψη σου. Όπως και να έχει, σίγουρα για εμένα προσωπικά ο καλύτερος στον σχεδιασμό πάντα είναι ο Ιταλός, ο Ιάπωνας και ο Αμερικάνος που καταφέρνει και κρατά retro μοντέλα στην αγορά, εντυπωσιάζοντας τον κόσμο με επιδόσεις. Δεν την δέχεσαι την γνώμη μου, καλώς αν την δέχεσαι πάλι καλώς. Γεια χαρά ντάν!

  • giorgos

    δικιο εχει απλα μου φαινεται λιγο ηλιθιο να το λεει

  • GiannisTs

    Βασικά, ο Mr.Lexus είπε τρείς μάρκες που εντάξει δεν μου κερδίζουν ιδιαίτερα το ενδιαφέρον ωστόσο όμως εγω δεν θα τοποθετούσα την Audi μεσα στην τριάδα γιατί δεν μιλούσε αποκλειστικά για την αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας αλλά γενικότερα. Η Volvo φαίνεται τελικά πως είναι μια αδικημένη μάρκα τελικά σε πολλά. Τώρα, τι να πω (πριν με πάρουν με τις πέτρες); Ότι πιο πολυ με εντυπωσιάζει το design των οχημάτων της Vol διότι ξεκόλλησαν περισσότερο απο το παρελθόν της, σε σχέση με το ντεμέκ μαγικό τρίο; Όσο και να πλατύνουν, στρογγυλοποιήσουν, μακρύνουν πχ τα φώτα ή την σχάρα πάλι ληγμένη ταυτότητα θα κουβαλάνε ότι καλούδι και αν έχει. Και ναι, μιλάω για σχεδιαστική φιλοσοφία αυτήν την στιγμή, όχι για ποιότητα και γκάμα κινητήρων ούτε τζίτζιλι-μίτζιλι.