Αύριο πραγματοποιείται η πανελλήνια παρουσίαση του νέου Suzuki Swift, και παρατηρώντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά το σημείο που προκαλεί το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι η μείωση του βάρους (ύψους 120 κιλών) που έχει επέλθει στο μοντέλο. Έτσι, χάρη στη νέα πλατφόρμα Heartect, το μοντέλο ζυγίζει μόλις 840 κιλά με τον 1.200άρη ατμοσφαιρικό με τα 90 άλογα και 865 κιλά με τον 1.000άρη turbo και τα 112 άλογα. Με τον τελευταίο, για τα 0-100 χλμ/ώρα, σύμφωνα με την εταιρία χρειάζεται μόλις 10,6 δευτ., με την τελική να αγγίζει τα 195 χλμ/ώρα, και την μέση κατανάλωση στα 4,6 λίτρα/100 χλμ.

Η ιαπωνική εταιρία, όμως, πραγματοποιεί εντατικές δοκιμές εξέλιξης και για το νέο Swift Sport, με την Suzuki να μπαίνει στην turbo εποχή, καθώς θα αντικαταστήσει τον ατμοσφαιρικό 1.600αρη κινητήρα με τον 1.400αρη turbo Boosterjet, προερχόμενος από το Vitara S.

O κινητήρας αυτός αποδίδει 140 άλογα με 220 Nm ροπής, αλλά στο Swift Sport λέγεται ότι ο κινητήρας θα παράγει περισσότερα άλογα, χωρίς να είναι ακόμα τίποτα σίγουρο. Το πιο σημαντικό είναι, ότι σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες το βάρος της γρήγορης έκδοσης του νέου Swift δεν αναμένεται να ξεπερνάει τα 900 κιλά, όντας κοντά στα 870, σχεδόν 175 κιλά λιγότερα από το σημερινό Swift Sport.

H Suzuki έχει δηλώσει πως ο κινητήρας δεν θα αλλάξει τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, και θα διαθέτει αναβαθμίσεις στα φρένα, στις αναρτήσεις και στο σύστημα διεύθυνσης για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.