Αύριο πραγματοποιείται η πανελλήνια παρουσίαση του νέου Suzuki Swift, και παρατηρώντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά το σημείο που προκαλεί το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι η μείωση του βάρους (ύψους 120 κιλών) που έχει επέλθει στο μοντέλο. Έτσι, χάρη στη νέα πλατφόρμα Heartect, το μοντέλο ζυγίζει μόλις 840 κιλά με τον 1.200άρη ατμοσφαιρικό με τα 90 άλογα και 865 κιλά με τον 1.000άρη turbo και τα 112 άλογα. Με τον τελευταίο, για τα 0-100 χλμ/ώρα, σύμφωνα με την εταιρία χρειάζεται μόλις 10,6 δευτ., με την τελική να αγγίζει τα 195 χλμ/ώρα, και την μέση κατανάλωση στα 4,6 λίτρα/100 χλμ.

Η ιαπωνική εταιρία, όμως, πραγματοποιεί εντατικές δοκιμές εξέλιξης και για το νέο Swift Sport, με την Suzuki να μπαίνει στην turbo εποχή, καθώς θα αντικαταστήσει τον ατμοσφαιρικό 1.600αρη κινητήρα με τον 1.400αρη turbo Boosterjet, προερχόμενος από το Vitara S.

O κινητήρας αυτός αποδίδει 140 άλογα με 220 Nm ροπής, αλλά στο Swift Sport λέγεται ότι ο κινητήρας θα παράγει περισσότερα άλογα, χωρίς να είναι ακόμα τίποτα σίγουρο. Το πιο σημαντικό είναι, ότι σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες το βάρος της γρήγορης έκδοσης του νέου Swift δεν αναμένεται να ξεπερνάει τα 900 κιλά, όντας κοντά στα 870, σχεδόν 175 κιλά λιγότερα από το σημερινό Swift Sport.

H Suzuki έχει δηλώσει πως ο κινητήρας δεν θα αλλάξει τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, και θα διαθέτει αναβαθμίσεις στα φρένα, στις αναρτήσεις και στο σύστημα διεύθυνσης για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.

  • SAMURAI-66

    Οσο χλιαρη και μειωμενης εντυπωσεις ηταν η πρωτη επαφη με την ανανεωμενη σειρα της suzuki τοσο αυξανεται το ενδιαφερον για την αγριεμενη σπορ πλευρα του swift κατηγοριας φτερου.
    Φαινεται οι γιαπωνεζοι εδω θα κανουν την εκπληξη και μαλιστα ευχαριστη για να μας ανταμειψουν!!
    Κριμα που δεν θα βγει και τριθυρο κατι που θα το εκανε ποιο αγριο….ας ειναι!

    • να σε ρωτησω κατι ??? ελπιζω να με απαντησεις…..
      απο το σχολιο σου που συμφωνω …..
      βλεπω οτι συμφωνεις και με την μειωση βαρους!!
      τελικα ποιος εχει δικιο..εσυ η ο ΗΟΜΟ ??? προσωπικα με εχετε μπερδεψει……

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Mέχρι και Η ΙΔΙΑ Η SUZUKI στο άρθρο, ΔΗΛΩΝΕΙ 10.6 τo 0-100χλμ για τον 1000άρι turbo της σε 865 κιλά αμάξωμα!
      Τα οφέλη από την μείωση βάρους είναι ανύπαρκτα.
      Φέρε μου το Υaris T-Sport με το 18άρι compressor και τα κοκκόρια του μεταβλητού να βαράνε 8.5άρες και θα σου εξηγήσω εγώ ”ελαφρώματα” και παπάτζες μέντολες που σας δουλεύουν.

      Δεν εννοώ φυσικά πως δεν αξίζει για την κατηγορία ένα καλό
      Swift Sport! Ίσα-ίσα χρειάζεται o ανταγωνισμός.
      Η Suzuki με τις υπάρχουσες φορολογήσεις, αν μπορέσει να τιμολογήσει το Swift Sport κάτω από 16χιλιάρικα και με το αυτόματο κιβώτιο,
      θα κάνει καλές πωλήσεις.

    • μου συγκρινεις τους χρονους του ΑΠΛΟΥ με αυτο του καθε yaris Τ-SPORT ??

    • NIKOS HomoAkatastatus

      To 1000άρι turbo της, ΔΗΛΩΝΕΙ πως ζυγίζει 865 κιλά και έχει
      0-100 παρόμοιο με τα βαρύτερα 1000άρια turbata για να μην σου πω και πολλά ατμοσφαιρικά!
      Bλέπεις εσύ καμία βελτίωση τρελή λόγω κιλών;;

      Για τους χρόνους του T-Sport εννοώ με το 14άρι Swift!
      Το βαρύτερο Yaris των 1100+κιλών θα του ρίχνει κολώνες ολόκληρες!

    • παιζει μεγαλο ρολο…γιατι οι επιδοσεις σε αυτες τις κατηγοριες δεν ειναι ο αυτοσκοπος!!!αντιθετα στις γρηγορες ειναι !!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ποιο ρόλο παίζει ρε;;;Toυ καραγκιόζη;;;
      Tι να σου πω παιδί μου ότι να σου πω πάει χαμένο,έχεις κολλησει στην ιδεοληψία με το βάρος.
      Η ίδια η εταιρεία ρε δηλώνει παρόμοιες επιδόσεις με ΒΑΡΥΤΕΡΑ,μέχρι ΚΑΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ άλλα μοντέλα!

    • αυτο σε λεω..μια απλη εκδοση πρεπει αμαν και ντε να ειναι γρηγορη ?? δηλαδη πρεπει να εχει αυτον τον σκοπο και οχι πχ την οικονομια? την σωστη κλιμακωση κιβωτιου για καθημερινη χρηση ???
      αντιθετα to SWIFT SPORT θα το δουμε ποσο θα γραφει το 0-100 και πως θα στριβει !!

      στην τελικη να σε βλεπω να κραζεις την SUZUKI για τον λαθος δρομο που τραβαει !!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Eμένα μου λες ρε για εταιρείες και την ”Suzuki”;;;
      Τι κάνω ρε τόσα μηνύματα που γράφω;
      Έκραζα τους πάντες για τους ψευτορύπους τους και τις ψευτοκαταναλώσεις τους,όταν εκατομμύρια χαπάτα Παγκοσμίως,προσκυνούσαν τις ψευτοπαπάτζες τους!

      Η υπερβολική μείωση βάρους, θα επιφέρει τα αντίθετα αποτελέσματα,ειδικά σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς.
      Τα σημερινά supermini,κυμαίνονται στα 1000-1100-1200 κιλά.
      Είναι μια χαρά για την κατηγορία και αυτά τα κιλά δίνουν καλό και ασφαλές πάτημα στον δρόμο.

    • Θέλεις να μου πεις οτι ένα 106 ραλυ υστερεί σε επιδόσεις και συμπεριφορά απο ένα αβενσις 1800 που ειναι και πιο αδύναμο και πιο ελαφρύ ;;;

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Oυδεμία σχέση τα 2 αυτά μοντέλα.Σχεδιάστηκαν για ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικές χρήσεις-απόδοση μηχανής-πλαισίου.
      Σωστότερη σύγκριση με το 106, είναι το νέο Peugeot 208 Gti.
      Έχουν κοντά 300 κιλά διαφορά η μια γενιά με την άλλη,αλλά το νέο 208,ΑΙΩΝΕΣ ΑΝΩΤΕΡΟ σε πάτημα-συμπεριφορά-ανέσεις.

      Έχω μεγαλώσει σε πανάλαφρα αυτοκίνητα και έχω δει τα υπέρ και τα κατά τους.
      Στα σημερινά αυτοκίνητα μια χαρά είναι το βάρος τους.
      Αλλού πρέπει να δώσουν βάση οι κατασκευαστές, σε νέες τεχνολογίες υβριδικών-ηλεκτρισμού, που έχουν μείνει πίσω.

    • αυτο σου ειπα και θα στο ξαναπω !!! οτι μονο το ΒΑΡΟΣ δεν παιζει ρολο οταν αλλαζουν πολλες μεταβλητες και το ειπες και μονος σου !!!
      σου εβαλα διαφορετικα αυτοκινητα…διαφορετικης φιλοσοφιας και δεν το δεχτηκες !!!
      οπως βεβαια το 208 θυμησε μου…ποσα κιλα ροπη εχει και ποσα αλογα σε σχεση με το 106 ????

      οπως αλλο πραμα η ανεση…αλλο πραμα η ασφαλεια….αλλο το γρηγορο!!!! ασφαλως και το 208 ειναι πιο ασφαλες και ανετο…..

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ρε στο παλιό 106 Rallye, όταν το ανέβαζαν στα 200 άλογα το αυτοκίνητο ΔΕΝ στεκόταν πουθενά!
      Το καταλαβαίνεις αυτό η πετάς χαρτετό;;;
      To σημερινό 208 Gti έχει 200 άλογα και 28 κιλά ροπής,
      ΑΛΛΑ ΚΑΙ τα απαραίτητο βάρος για να γειώσει την παραπάνω δύναμη!

      Εσείς νομίζετε θα καθόντουσαν να σχεδιάσουν σημερινά πλαίσια για 200 άλογα με φορτία του 1990;;
      Kαι τo πανάλαφρο Punto Gt, μόλις τα γαργάλαγαν στα 200 άλογα, το πλαίσιο ΔΕΝ στεκόταν πουθενά για να υποστηρίξει τόση δύναμη.
      Έγιναν τυχαία νομίζεις τόσοι οικοπεδούχοι;;
      Δεν έφταιγαν βέβαια τα αυτοκίνητα,αλλά οι οδηγοί που τα πήγαιναν πάνω από τα φυσικά τους όρια.

    • SAMURAI-66

      Οπως εγω γνωριζω μειωση βαρους σημαινει καλυτερα συμπεριφορα στον δρομο και σαφως καλυτερο φρεναρισμα λογο μικροτερης μαζας και κρατηματα στο αυτοκινητο.
      Και αυτο μαζι με καλυτερες επιδοσεις και βεβαια οικονομια.
      Αυτα γνωριζω και μεχρι εκει μπορω να μιλησω ωστε να μην κανω τον εξυπνο,οποιος εχει γνωσεις μεγαλυτερες και ασχολειται επαγγελματικα με τον χωρο η ειναι μηχανικος θα σε διαφωτισει περισσοτερο πιστευω.

    • οπως σε ειπα δεν διαφωνουμε !!! το αντιθετο μαλιστα !!!! καθε μειωση βαρους ειναι για καλο !!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Έχουν εφευρεθεί εδώ και αιώνες ξέρεις,κάτι πραγματάκια που λέγονται ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ. : )
      Aυτές που λες, βγαίνουν σε ΠΟΛΛΑ ΜΕΓΕΘΗ.
      Ανάλογα το αυτοκίνητο λοιπόν, επιλέγεται το κατάλληλο μέγεθος και οι σωστές πιέσεις από δαγκάνες.
      Άμα είχαμε μεγάλε τον φόβο των κιλών,ακόμα θα είμασταν με επιδόσεις κάρων του 1700. : )

      Υ.Γ Η σημερινή Giulia έχει θεοπάλαβες φρενούμπες brembo,
      drive by wire με ηλεκτρική αντλία και δώστου τσαρούχωμα όσο θες.

    • Όπως βέβαια μεγάλε ξεχνάς οτι οσο πιο μεγάλες οι δαγκάνες τοσο πιο ακριβές !!!! Οσο πιο βαρύ ένα αυτοκίνητο τοσο πιο ενεργοβόρο !!! Αν φρενάρει η ιουλια απο τα 100 στα 0 σε 30 μέτρα … Σκέψου σε ποσά μέτρα θα φρενάρει το 106…. Η μείωση στο βάρος μονο θετικά εχει !!!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Αυτό να μας πεις, πως το 106 φρενάρει καλύτερα από την QV και από άλλα βαρύτερα κτήνη επιδόσεων! : )
      Tις δισκόπλακες ρε δεν τις αλλάζεις κάθε φορά που πας στο βενζινάδικο.
      Αντέχουν άνω των 50.000χλμ με μέτρια χρήση.
      Επίσης βρίσκεις πολύ καλές τιμές γενικώς στα φρένα,ακόμα και στην δική μας φορομπανανία Χώρα.

      Y.Γ 1 Η Giulia QV ΕΧΕΙ START AND STOP KAI εργάζεται 3ΚΥΛΙΝΔΡΗ όταν δεν χρειάζονται όλα τα 510 άλογα, αφού έχει απενεργοποίηση κυλίνδρων….
      https://www.alfaromeousa.com/cars/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio
      Είναι θέμα ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Η ΜΕΙΩΣΗ της κατανάλωσης και ΟΧΙ το να γίνουν τα αυτοκίνητα καρυδότσουφλα.
      Με σύγχρονες τεχνολογίες μπορεί να επιτευχθούν μειώσεις.

      Υ.Γ 2 Όταν βγάλουν το 4κίνητο κανιβάλι Peugeot 308 HYBRID με την 500αρού ιπποδύναμη και να κινείται με τα ρεύματα χαλαρουίτα,
      έλα πες μου εσύ για χαμηλά βάρη αμαξωμάτων και παπάτζες. : )

    • πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ η καθε ΙΥΟΥΛΙΑ που μου συγκρινεις εχει τεχνολογια του σημερα !!!! το 106 τεχνολογια του ΧΘΕΣ !! στο ξαναλεω συνεχεια αλλαζεις παραπανω απο μια μεταβλητες !!!

      ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ !!!! σαρεσει δεν σαρεσει !!

      500αλογα σε 1.5Τ μας κανει αναλογια 1/3 σε αντιθεση με το 106 που εχει 1/7 !!!! ;-) απλα μαθηματικα

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ρε τις αλλάζει τις μεταβλητές,εγώ τις αλλάζω;;
      Eσύ φαντασιώνεσαι, πως με μείωση βάρους αποτυχημένες μεθόδους του παρελθόντος,τα αυτοκίνητα θα γίνουν καλύτερα.

      Που να κωλοχτυπιέσαι κάτω αυτό δεν γίνεται.
      Όσον αφορά δε τις φαντασιώσεις σου περί κόστους,όπως αγόραζαν παλαιότερα τα 106 rallye,έτσι αγόραζε ο κόσμος και τα μεταγενέστερα ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ KAI BAΡΥΤΕΡΑ GTI!

    • θα στο λεω συνεχεια !! αλλαζεις παραπανω απο μια μεταβλητη συνεχεια !!!
      παρε παραδειγμα την ιουλια ?? το 208 ???? παρε οποιο θες……οπως ειναι και βγαλτου για παραδειγμα τα καθισματα και βαλε πλαστικα τζαμια….θα στριβει λιγο καλυτερα..θα επιταχυνει λιγο καλυτερα……θα ειναι λιγο πιο οικονομικο..θα φρεναρει λιγο καλυτερα…ολα αυτα γιατι ειναι πιο ελαφρυ !!!!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Αυτές είναι δικές σου φαντασιώσεις, που φυσικά ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχουν με τις καλύτερες επιδόσεις και κυρίως στους αγώνες.
      ΌΤΙ αφαιρείται από τα αυτοκίνητα στους αγώνες,ΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΒΑΡΥΤΕΡΑ,
      σε ενισχύσεις,roll cage,πυροσβεστικά συστήματα μέχρι και αλεξίπτωτα.
      Οι δε μηχανές,επιδέχονται και άλλα εξαρτήματα για απόδοση μεγαλύτερων ιπποδυνάμεων.
      Για να μην μιλήσουμε για τα τεράστια αεροδυναμικά φορτία που προσθέτουν με τα χιλιόμετρα.

    • μπορω να τα λεω αυτα μεχρι μεθαυριο το πρωι….αλλο η αεροδυναμικη και αλλο το στατικο βαρος…..
      και ασφαλως το γδυσιμο που πεφτει στα αυτοκινητα πχ αναβασεων/ντραγκ το οφελος στη μειωση βαρους ειναι μεγαλυτερο απο αυτο που θα προστεθει με αυτα που λες !!

      υ.γ στην F1 αυξησαν το ελαχιστο βαρος των μονοθεσιων για να πηγαινουν πιο αργα…στο DTM προσθετουν ερμα σε αυτους που ειναι πρωτοποροι για να υπαρχει ανταγωνισμος……..

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Το κρατώ το μήνυμα σου περί αεροδυναμικής και στατικό βάρος…..
      Όταν έλθει η ώρα που πρέπει, θα τα ξαναπούμε…..

    • μεχρι τοτε μια ερωτηση..
      πχ στην F1….
      δεν θυμαμαι τα νουμερα αλλα θα τα πουμε υποθετικα…..
      εστω οτι η πισω αεροτομη δινει 400 κιλα και η μπορστινη 300….
      πιστευεις οτι ενα ΚΑΝΟΝΙΚΟ μονο θεσιο που ζυγιζει 700 κιλα θα πηγαινε το ιδιο με ενα μονοεθσιο χωρις αεροτομες αλλα που θα ζυγιζε 1400 ?????

    • Mika

      Eισαι ηρωας και μονο που ασχολεισαι,και το εχεις φτασει μεχρι εδω….
      Respect!!
      :-))
      Y.Γ. Λογικη του στυλ κανουμε ενα αυτοκινητο βαρυ και μετα του βαζουμε μεγαλες δισκοπλακες να σταματαει, οποτε ολα καλα, πρωτη φορα συναντω!
      :p

    • και οταν θα τα ξαναπουμε γιαυτο το θεμα….θυμησε μου λιγο ποσο πιο βαρυ ειναι το Tsport απο την απλη εκδοση !!!

  • Mika

    Θα ειναι εντυπωσιακο νουμερο αν το επιτυχουν!

  • εχει το γουστο του !!!! LIKE IT !!!

  • Chris Pavlidis Exhaust

    Εξακολουθεί να μου φαινεται παραξενο………840 κιλα 112 αλογα 0-100 σε 10.6!
    Δεν μου βγαινουν τα νουμερα!

    • υπομονη λίγες μερες όταν θα το μετρήσουμε εμείς…
      αν κ να πω την αλήθεια δεν ξερω ποιοι κινητήρες θα ειναι διαθέσιμοι αυριο στην παρουσίαση, και ποιο θα μας δώσουν για δοκιμή!

    • Sofian

      Γκαζο και εμενα μου εκανε εντυπωση αυτο…το περιμενα με τουρμπο 112 αλογα και αυτο το βαρος να γραφει ευκολα 9.5….τοσο μακριες σχεσεις εχουν βαλει???
      Αναμενουμε αναλυτικη δοκιμη να μας πεις….

    • η λογικη λεει…πως αμα ειναι χειροκινητο με οχι τον καλυτερο επιλογεα και θελει και 3η ταχυτητα να κουμπωσει…..ετσι θα ερθουν τα 10+…

    • Anestis Genk

      Μακριές σχέσεις για οικονομία ίσως. Το 0-100 είναι κάπως άκυρο, τα ρεμπρίζ είναι που καταλαβαίνεις.

    • Φωτόνιον

      Και στο Ignis λέγανε 0-100 σε 12 δεύτερα και δύο ανεξάρτητες μετρήσεις (autoblog και drive) έδειξαν 10.1, οπότε μάλλον η suzuki μετράει τις επιταχύνσεις στο όρος Fuji, σε ανηφόρα. Ακόμα και με τον 90άρι περιμένω κάτω από 10 δεύτερα, εκτός αν οι σχέσεις είναι απίστευτα μακριές…

  • Anestis Genk

    Οκ εντυπωσιακά αυτά αλλά πρέπει:
    1-Να είναι αλεξίσφαιρο.
    2-Να στρίβει σαν κάρτ.
    3-Να έχει καλή αίσθηση στα χειριστήρια.
    4-Να έχει ωραία θέση οδήγησης (όχι φορτηγίσια).
    5-Να κοστίζει όσο και το τωρινό ή και λιγότερο.
    6-Να σηκώνει άνετα πρώτο στάδιο.

  • cfu

    πιστευω αν ηθελα τωρα αμαξι το ατμοσφαιρικο το χτυπαγα ανετα

  • tetos

    Σκεφτομαι σοβαρα το 1.2 για την δικια μου για να δωσουμε το ρημαδι το Aygo της.Βεβαια μου τα πρηζει μονο για αυτοματο.Παιδια θα υπαρξει τετοια επιλογη και με τι κοστος περιπου?Εκτος απο κοστος θα μπορουμε να το παραγγειλουμε και να μην κανει να ερθει 8 μηνες?Αν μπορειτε στην δοκιμη καντε καμια τετοια ερωτηση

    • γιατι ρημαδι το aygp ?

    • tetos

      Επειδη εχουμε σκοπο να κανουμε παιδι και για μενα τωρα πια προεχει η παθητικη και η ενεργητικη ασφαλεια και δυστυχως το 1ο Aygo δεν παρεχει.Δεν εχει ουτε Isofix ουτε ESP και με το ζορι 2 αεροσακους.Ας μην μιλησουμε το οτι ειναι σαν βαρκα στον γυαλο και φρεναρει σαν ποδηλατο.Κατα τα αλλα ειναι οικονομικο και αξιοπιστο αλλα δεν πληρει πια κανενα στανταρ.Εξου και η καινουργια γενια ειναι 2 σκαλια πανω

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Και πολύ καλά σου λέει για αυτόματο.Δεν νοείται πλέον σημερινό αυτοκίνητο Πόλης και να μην έχει αυτήν την άνεση.
      Είναι πολύ πιο γρήγορα στις αλλαγές ταχυτήτων,πολύ πιο ξεκούραστα για τον οδηγό και με χειροκίνητη λειτουργία, όταν θες εσύ τον πλήρη έλεγχο.

      Το νέο Suzuki παρουσιάστηκε στην Γενεύη ΚΑΙ με αυτόματα κιβώτια σε
      1000-1200cc.
      Mακάρι να προστεθεί και ο 1400άρης με το αυτόματο,που ήδη έχει το Vitara.
      Δες εδώ τις φωτό, μέχρι και paddles αλλαγών έχει στο τιμόνι.
      https://www.autoblog.gr/2017/03/07/ekthesh-geneuhs-2017-neo-suzuki-swift/

    • tetos

      Νικο μαζι σου απλα ειμαι σιγουρος οτι δεν θα ειναι διαθεσιμο στον 1.2 αλλα και να ειναι θα θελει ειδικη παραγγελια.Ασε τα χωρια εξτρα λεφτα που θα εχει.Και ειμαι τσιμα τσιμα.Η δικια μου εχει το πρωτο Aygo και το αυτοματο του ειναι τουλαχιστον για γελια.Ανετο δεν λεω αλλα αργει Πααααααρα πολυ και ειναι καπως περιεργο στην τελειως αυτοματη λειτουργια

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Εντάξει του Aygo το αυτόματο είναι το φθηνό ρομποτικό που χρησιμοποιούν όλοι σε αυτές τις τιμές οχημάτων.
      Nα κοιτάξετε και για το σημερινό Renault Clio που το δίνουν με τον 0.9tci με το 6χυτο διπλοσύμπλεκτο αυτόματο
      στα 15χιλ.
      Με προσφορές που κάνουν οι αντιπροσωπείες θα το ρίξεις και πιο κάτω.

      Επίσης το ΝΕΟ Ford Fiesta που έρχεται σε λίγο με τον 1000άρι 100 ίππων,προσφέρεται με το 6χυτο διπλοσύμπλεκτο.
      Αυτά τα κιβώτια έχουν εκπληκτική λειτουργία και καμία σχέση με το απλό ρομποτικό του Aygo.

      Aκόμα δες και το νέο Citroen C3 με το εκπληκτικό
      νέο 6χυτο αυτόματο της Αisin.
      To ίδιο φοράνε και τα Peugeot.

      Υ.Γ Για να έχει τύχη πωλήσεων το Suzuki Swift,θα πρέπει να πέσει τουλάχιστον 2χιλιάρικα σε τιμές από τον ανταγωνισμό ή να προσφέρει στις ίδιες τιμές το 140άρι Swift Sport.

    • tetos

      Το πολυ να παω μεχρι 13000.Δεν δινω παραπανω.Μικρα τουρμπατα επισης δεν υπαρχει 1 στο εκατομμυριο να παρω.Κοιταω μονο Κορεα και Ιαπωνια.Αναμενω και για ΚΙΑ picanto.Ιδωμεν

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Συμφωνώ,σε αυτές τις τιμές,με αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά και στις συγκεκριμένες σχολές αυτοκίνησης,Κia,Ηyundai βρίσκεις ήδη.
      Κάνε υπομονή όπως είπες να δεις το νέο Κia Picanto και τι τιμολόγηση θα έχουν στο νέο Swift με την ατμοσφαιρική μηχανή.

    • Sofian

      Η αποψη σου για το αυτοματο 6αρι της πεζο παρακαλω Νικολα…

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Sofian, το νέο ΕΑΤ6 που φοράνε Citroen και Peugeοt, είναι της Ιαπωνικής Αisin και έχει μετατροπέα ροπής.
      Δεν το έχω οδηγήσει,αλλά σε πολλές δοκιμές που το έχω δει, έχει πολύ καλή λειτουργία.
      Έχουν πλήρως αυτόματη χρήση,χειροκίνητη,
      sport πρόγραμμα και σε κάποια μοντέλα,χειμερινή λειτουργία.

      Τα κιβώτια με μετατροπέα ροπής, είναι από τα καλύτερα σε αντοχές χρήσης.
      Μέχρι και της ΑLFA ROMEO GIULIA το εκπληκτικό 8άρι της, είναι με μετατροπέα ροπής της ΖF.
      Ειδικά της εποχής μας,είναι πολύ εξελιγμένα με χαμηλές τριβές.

    • Sofian

      Με λιγα λογια αν επερνες π.χ το 208 θα το επερνες με το αυτοματο και οχι το χειροκινητο απ οτι καταλαβαινω…
      Thanks για πληροφοριες..

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Φυσικά!Το έχω πει και στον Μπαμπίνο που μιλάμε σχετικά με νέες τεχνολογίες, πως όταν καταφέρω και αλλάξω αυτοκίνητο,θα είναι ΜΟΝΟ αυτόματο.
      Ειδικά με τα σημερινά αυτόματα,πετυχαίνεις καλύτερη οικονομία,διότι μπορούν να λειτουργούν με αλλαγές ταχυτήτων στις 2000-2.500 στροφές μηχανής, για απλή καθημερινή κίνηση.

      Ο Άνθρωπος με το χειροκίνητο, πολλές φορές ξεχνιέται στις αλλαγές ταχυτήτων και όταν κουραζόμαστε, μας είναι πολύ δύσκολο να πετυχαίνουμε όλες τις αλλαγές, εντός ωφέλιμης οικονομικής κλίμακας στροφών.
      Υ.Γ 1) Απλά πρόσεξε,τα ΝΕΑ μοντέλα φοράνε ΣΙΓΟΥΡΑ της Aisin.
      Από το 2015 νομίζω τα φόρεσε σε κάποια μοντέλα και κατήργησε το παλαιότερο ρομποτικό.
      EAT6 είναι ο κωδικός του νέου.
      http://www.peugeot-automotivo.gr/208-5d-texnika-xaraktiristika

    • Sofian

      σε ευχαριστω αγορινα μου!!!

    • Mika

      To 1.2 ειχαμε διαβασει θα βγαινει με CVT. Οχι οτι καλυτερο,αλλα τη δουλεια του θα τη κανει…

    • tetos

      Τουλαχιστον να ειναι διαθεσιμο γρηγορα και οχι ειδικη παραγγελια.Και σε καλη τιμη…

    • Mika

      Γι αυτα, δεν μπορω να σου υποσχεθω!!!
      :p
      Αναμονη για το τεστ!

    • θα σου απαντήσω τώρα, αν και γράφω το άρθρο της παρουσίασης…
      το Swift θα είναι διαθέσιμο αμέσως μετά το Πάσχα, με το αυτόματο κιβώτιο να μην έχει χρόνο αναμονής.
      η τιμή του 1.2 με το CVT από €14.080, στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού, το GL+

    • tetos

      με μαμησες.πολλαααα τα λεφτα

  • Φωτόνιον

    Η Suzuki αξίζει συγχρητήρια για την καταπληκτική δουλειά στη μείωση του βάρους. Ενώ όλοι τραβάνε και μεγαλώνουν τα αυτοκίνητα σε βαθμό αηδίας (σε λίγο θα βλέπουμε supermini με μήκος 4.7 μέτρα) η suzuki φτιάχνει ένα αυτοκίνητο που μάλλον θα σου δίνει αίσθηση καρτ. Η χαρά της οδήγησης. Ανυπομονώ να οδηγήσω ένα για να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα, αλλά ακόμα και το ατμοσφαιρικό μου φαίνεται άψογος συνδυασμός δύναμης/βάρους, άσε που δε θα καίει τίποτα (όπως το ignis). Ελπίζω να ακολουθήσουν κι άλλοι αυτή τη γραμμή.

  • Alexandros Politis

    10.6 για τα 100 χιλιόμετρα χρειάζεται το vitara s με αυτό το κινητήρα. Έχει γίνει παρεξήγηση στο άρθρο.