Όταν ακούς BMW M5, το μόνο σίγουρο είναι ότι στο μυαλό σου δεν έρχεται η Touring έκδοση της, όπως για παράδειγμα η Avant για το Audi RS6. Αυτό κάνει το βαυαρέζικο μοντέλο ακόμα πιο σπάνιο, με την συγκεκριμένη M5 Touring του 1995 να είναι ακόμα πιο σπάνια, καθώς είναι η Electa special edition.

Μόλις 20 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν, αποκλειστικά για την ιταλική αγορά, τα οποία ήταν και τα τελευταία 20 που κυκλοφόρησαν στην γείτονα χώρα, της συγκεκριμένης γενιάς. Εκτός αυτού, η BMW κατασκεύασε μόλις 891 M5 Touring (E34), με τις τελευταίες 209 να είναι που διέθεταν τον 3,8-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Αυτή που βλέπεις είναι μια από τις 10 Electa που βάφτηκαν σε πράσινο χρώμα (british racing green), με τις άλλες 10 να ήταν σε ασημί, όλες δημιουργία του BMW Individual. Τα 22 χρόνια που είναι σε κυκλοφορία έχει διανύσει 126.000 χλμ., αλλά βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση. Το αυτοκίνητο έχει βγει σε δημοπρασία από το Bring A Trailer, με την τρέχουσα τιμή του να αγγίζει τα 60.000 δολάρια, και λήγει σε 6 μέρες.

  • Mika

    Iδανικο για συλλεκτες, δειχνει να ειναι σε αψογη κατασταση…

    • manowar

      Τι σαλονι ειχε για την εποχη του ομως ε?τα αυτοκινητα τοτε ηταν για να πιανεις την κοιλια σου μεσα..εκτος αουντι μερσεντες

  • xtra

    τελειοτητα στο ειδος της !

  • Anestis Genk

    Δεν μου αρέσουν τα station wagon και τα σεντάν. (και τα SUV εννοείται).

    • manowar

      Και μενα..με τα σενταν δεν συμφωνώ ειναι σενταν που ειναι πανεμορφα m3, alfa, julia masseratti ,rs7 και αλλα ομορφα

    • Anestis Genk

      Χμμμ ναι δεν έχεις άδικο, μάλλον δεν το είπα σωστά. Τα s/w μου φαίνονται κακάσχημες μαούνες με αμφίβολου χρησιμότητα. Τα sedan έχουν πολύ πιο ισορροπημένο σχήμα αλλά βάλε και μια ακόμα πόρτα πίσω. Το sedan sedan (και τα coupe coupe) είναι για τα αυστηρά 3 όγκων οχήματα, που προσωπικά τα βάζω πιο κάτω από τα 5θυρά.
      Για παράδειγμα η Primera P11, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί την αγόρασαν τόσοι λίγοι σε 5θυρη στην Ελλάδα
      https://en.wikipedia.org/wiki/File:Nissan_Primera_UK_GT_rear.jpg

      Και στην 3άρα προτιμώ την F35, αν και ακροβατεί λίγο.
      Τέσπα…5 πόρτες πιο όμορφο και πιο πρακτικό από 4. S/W πιο άσχημο και αμφιβόλου πρακτικότητας σε σχέση με τις 5.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ανεστη,γουστα ειναι αυτα , https://uploads.disquscdn.com/images/48edce44d7e53dec8c85d180b2ba4b50f354db1a8b0d4244923f30bcf6da61e9.jpg αλλα αν δεν ειναι ομορφο αυτο,δεν ξερω τι μπορει να ειναι.

    • μονο coupe δηλαδη ????

    • Anestis Genk

      3θυρα & 5θυρα αλλά όχι με κοφτό κώλο

    • αρα αφου δεν σαρεσουν τα σενταν..και οχι αυτα με κοφτο κωλο…..αρα σουτινγκ μπρεικ ???

    • Anestis Genk

      Καλά και τα shootin brake αρκεί να είναι σαν την BMW 1 και όχι σαν S/W, αλλά εγώ εννοώ τα liftback.

  • ///M5 Αλεξανδρος

    Πριν απο μερικα χρονια,πετυχαινα συχνα πυκνα,στο ποταμι ιδια με αυτη,και με την χαρακτηριστική διπλη ηλιοφοφη των touring.
    Με το τελος παραγωγης της 34 ηρθε και τελος εποχης των χειροποίητων,παντα σε ξεχωριστη γραμμη παραγωγης,διαμαντιων του m division.