Οι πρόσφατες πολιτικές εξελίξεις μετά τον θάνατο του Φιντέλ στην Κούβα αναμένεται να αλλάξουν κατά πολύ την εικόνα της χώρας γενικά. Ειδικά όμως σε ότι να κάνει με το αυτοκίνητο και τις ιδιωτικές μετακινήσεις οι επιπτώσεις αναμένεται να είναι κοσμογονικές.

Φαντάσου απλά ότι μετά την άνοδο του Φιντέλ το 1959 και την αποκοπή της χώρας από τον καπιταλιστικό κόσμο, η σκηνή του αυτοκινήτου στη χώρα έμεινε “κολλημένη” σε εκείνη τη δεκαετία, που όταν βλέπεις σημερινές φωτογραφίες θυμίζουν έντονα ασπρόμαυρες καρτ ποστάλ άλλων εποχών. Σήμερα η χώρα αρχίζει σιγά σιγά να αποκτά πιο στενή επαφή με τον έξω κόσμο, και το σοκ στο χώρο της αυτοκίνησης αναμένεται μεγάλο. Φαντάσου έναν Κουβανό να βλέπει για πρώτη φορά τον Toretto και την παρέα του, ενώ τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν γύρω του τα βρίσκεις πλέον μόνο σε γκαράζ συλλεκτών ή σε μάντρες.

Τι γίνεται όμως αν τα χρόνια της “Mordor” για την αυτοκίνηση στην Κούβα είχες το μικρόβιο της βελτίωσης; Απ’ ότι θα δεις στο παρακάτω βίντεο από τους Mighty Car Mods, αναγκάζεσαι να προσαρμοστείς στις συνθήκες, να αυτοσχεδιάσεις και να δημιουργήσεις με τα μέσα που έχεις στη διάθεση σου και σου παρέχει το αποκλεισμένο από τον εξωτερικό κόσμο περιβάλλον. Και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά μοναδικό σε κάποιες περιπτώσεις. Πραγματικά αξίζει το χρόνο σου.

  • jonjon

    Όρεξη και μεράκι θέλει , με αυτά που έχεις δουλεύεις και το αποτέλεσμα είναι μια χαρά! Έτσι και αλλιώς τα όνειρα είναι ακόμα δωρεάν!
    Υγ: εκεί πρέπει να στείλει η mansory τους δικούς τής να μάθουν τίποτα μπας και σταματήσουμε το κολλύριο?.

  • Anestis Genk

    Έχει και σύγχρονα αμάξια, τα εισάγουν από Κίνα νομίζω.
    Γενικά λίγοι έχουν αμάξια και γενικά υπάρχει μια πολύ διαφορετική κουλτούρα σε σχέση με το “καταναλώνω άρα υπάρχω/αξίζω” που έχουμε εμείς, αξίζει κάποιος να πάει, έχει καταστάσεις για πολλά γούστα, δλδ ασχέτως αν βλέπεις το καθεστώς και καλό μάτι ή όχι.

    http://www.roamingaroundtheworld.com/21-misconceptions-curiosities-to-understand-before-traveling-to-cuba/

    • DarkV12Tdi

      έχουν και σύγχρονα αμάξια όπως είπες., αλλά είναι πολύ ακριβά για τους Κουβανούς,!! τα περισσότερα είναι κρατικά και η τα νοικιάζουν από το κράτος της Kούβας χωρίς να έχουν πολίτη ιδιοκτήτη, τα περισσότερα καινούργια ανήκουν ή άνηκαν σε υψηλόβαθμους κρατικούς υπαλλήλους και αξιωματικούς και είχαν το δικαίωμα να τα κατέχουν. Μόνο τα παλιά της δεκαετίας 50-60 έχουν ιδιοκτήτη έναν πολίτη αλλά και πάλι τους ήταν ακριβό επί κάστρο και τα είχαν στο όνομα στην άδεια πολλούς ιδιοκτήτες και χρησιμοποιούνταν ως ταξί. Το είχα δεί στην Τv ντοκιμαντέρ με θέμα την ζωή της Κούβας κ πως ζεί ο κόσμος εκεί,μάλιστα θυμάμαι εκεί ήταν κ ένας παππούς που έλεγε ,ότι επί κάστρο ακόμα και τα σπίτια -επιχειρήσεις είχαν γίνει κρατικά σε ποσοστό 70% ήταν ιδιοκτήτης το κράτος και οι ιδιοκτήτες πλήρωναν ένα είδος φόρου,ακόμα και αν είχες αγελάδα ερχόταν ο στρατός και έπαιρνε το γάλα και άφηνε στην οικογένεια του ιδιοκτήτη 1 λίτρο ,κ το υπόλοιπο ότι βγάλει στον στρατό,μέχρι και το κρέας πήγαινε στον στρατό.Τώρα δεν ξέρω πόσα από όλα αυτά θα έχουν αλλάξει,καθώς εχει γίνει άρθρο εδώ https://www.autoblog.gr/2014/01/04/h-agora-aytokinhtwn-sth-koyba-exei-ksefygei-ena-peugeot-508-kostizei-perissotero-apo-260000/

  • SAMURAI-66

    Πρεπει να ειναι αυτη την στιγμη σε ολο τον πλανητη η χωρα μουσειο με τα περισσοτερα οχηματα δεκαετιας 40-50 σε κυκλοφορια κατι που θα τα εκτιμησουν δεοντως οι συλλεκτες.
    Πιστευω να μην φτασουν την αβανα σε επιπεδα θορυβου και μολυνσης αθηνας οπως την γνωριζαμε μερικα χρονια πριν και να λειτουργησει η μετριοπαθεια στην πολιτικη του ραουλ καστρο στον χωρο του αυτοκινητου.

  • Smartass

    H Κούβα είναι μια χώρα μυθος!!

  • anagnwsths

    Η μαγεία του κομμουνισμού. Όσο και να δουλέψεις , όσο και να κοπιάσεις με Fiat Polski θα κυκλοφορείς. Τούλαχιστον μια φορά το χρόνο το καθεστώς θα σε αφήνει να γιορτάσεις την επανάσταση