Αρκετά έχουμε διαβάσει το τελευταίο διάστημα για τον αντικαταστάτη της Σειράς 1 της BMW, με το κυριότερο να αφορά τον άξονα στον οποίο θα μεταδίδεται η κίνηση στο νέο μοντέλο. Οι φήμες λένε ότι θα είναι ο μπροστινός, σε αντίθεση με τις δύο πρώτες γενιές του αυτοκινήτου (και του facelift) και θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με την X1 και τα μοντέλα της MINI.

Σύμφωνα με αναφορές, η νέα γενιά της Σειράς 1 θα κάνει την εμφάνιση του προς το τέλος του 2018. Το περίεργο στην υπόθεση είναι ότι ακόμα δεν έχουμε δει κάτι σχετικό με το αυτοκίνητο, ένα “μουλάρι” π.χ στους δρόμους, κάτι που είναι σίγουρα ασυνήθιστο για τους Βαυαρούς αλλά και για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Δεν γίνεται ξαφνικά και από το πουθενά να παρουσιαστεί ένα μοντέλο, χωρίς να έχουμε δει “ίχνη” του πιο πριν. Συνήθως τα πρώτα – αγνώριστα κατά κανόνα – αυτοκίνητα εξέλιξης κάνουν την εμφάνιση τους έως και 2 χρόνια πριν παρουσιαστούν στο κοινό.

Οι φαν της οδήγησης σίγουρα θα σκίζουν τα ιμάτια τους για την μεταφορά της κίνησης από τον πίσω στον μπροστά άξονα, αλλά τα πλεονεκτήματα από μια τέτοια κίνηση (περισσότερος χώρος μπροστά και στον χώρο αποσκευών, μειωμένο βάρος κλπ.) είναι υπαρκτά και υπολογίσιμα.

Από την άλλη, μάλλον θα πρέπει να ξεχάσουμε τον straight 6 της M140i και τα όποια παιχνίδια με το πίσω μέρος. Βέβαια η BMW δηλώνει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των κατόχων της Σειράς 1 δεν έχει ιδέα για το που μεταδίδεται η κίνηση στο αυτοκίνητο τους, αλλά ας μην ξεχνάμε πως ακριβώς λόγω της πίσω κίνησης – μεταξύ άλλων – πληρώνουν ένα αρκετά υψηλό premium.

Στο ίδιο δημοσίευμα αναφέρεται πως θα προσφέρεται και το X-Drive στα μοντέλα M-Sport, τοποθετώντας το αυτοκίνητο απέναντι από το Golf R και το Focus RS, ενώ με τετρακίνηση προσφέρονται και τα Countryman και Clubman. Ας ελπίσουμε απλώς ότι στην περίπτωση της Σειράς 1, ο 2-λιτρος κινητήρας θα ξεπεράσει τους 231 ίππους που φτάνει στα μοντέλα της MINI.