Τα φετινά μονοθέσια της Formula 1 μπορεί να είναι φαρδύτερα και ταχύτερα, αλλά έχουν ένα σημαντικό μειονέκτημα ή πλεονέκτημα, ανάλογα από ποια οπτική το κοιτάς. Το προσπέρασμα έγινε μια πολύ δύσκολη διαδικασία, με τα στατιστικά από τους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν να φανερώνουν πως ο αριθμός των προσπεράσεων κατά τη διάρκεια τους έχει μειωθεί σημαντικά.

Στο GP της Κίνας την περασμένη Κυριακή, σημειώθηκαν μόλις 33 προσπεράσεις, έναντι 161 πέρυσι. Καταλαβαίνεις λοιπόν πως οι άνθρωποι της Liberty Media, των νέων αφεντικών της F1 δεν μπορούν να μείνουν με σταυρωμένα τα χέρια, περιμένοντας τους πιλότους να βρούνε μόνοι τους λύσεις προκειμένου τα προσπεράσματα να γίνονται ευκολότερα. Έτσι ο Ross Brawn εξετάζει την ιδέα επιστροφής των ενεργητικών αναρτήσεων, ένα σύστημα που απαγορεύτηκε το 1992, αλλά το πρόβλημα της συγκεκριμένης λύσης είναι το κόστος. Οι ομάδες δεν φαίνονται πρόθυμες να δαπανήσουν εκατομμύρια ευρώ για την ανάπτυξη νέων ενεργών αναρτήσεων, γι’αυτό και ο Brawn σκέφτεται να υπάρχει ένα κοινό σύστημα ενεργής ανάρτησης που θα χρησιμοποιείται από όλες τις ομάδες.

Ο Andy Green, της Force India, φαίνεται πως έχει μια καλύτερη ιδέα. Αντί για ενεργές αναρτήσεις, ο Green προτείνει ο οδηγός να μπορεί να αλλάζει από το τιμόνι τις ρυθμίσεις των αμορτισέρ, των αντιστρεπτικών ράβδων και της απόστασης από το έδαφος, όταν θέλει να προσπεράσει ένα προπορευόμενο μονοθέσιο, με τον ίδιο να δηλώνει πως η λύση αυτή είναι φθηνότερη από την ανάπτυξη νέων ενεργών αναρτήσεων.

Στις σχετικές ειδήσεις ο Brawn δήλωσε πως θέλοντας να δώσει στους θεατές της F1 τη δυνατότητα να είναι μένουν πλέον ουδέτεροι, σκέφτεται μέσω μιας εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα και tablets αυτοί να έχουν πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα των οδηγών, όπως η φθορά των ελαστικών, η ισορροπία του μονοθεσίου και άλλες τεχνικές πληροφορίες που έχουν ήδη στη διάθεσή τους οι αναλυτές των ομάδων. Με τον τρόπο αυτό, οι θεατές θα μπορούν για παράδειγμα να κρίνουν οι ίδιοι πότε είναι η καταλληλότερη στιγμή για ένα pit-stop.