Μπορεί όλοι να περιμέναμε με αγωνία τον πρώτο φετινό αγώνα της Formula 1, και μπορεί αρκετοί φίλαθλοι του αθλήματος να χάρηκαν με την επιστροφή στις νίκες για την Ferrari, κοιτώντας, όμως, ψυχρά τον αγώνα το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι με τους νέους κανονισμούς φαίνεται ότι δυσκολεύει το προσπέρασμα, αν και η πίστα της Μελβούρνης δεν ενδείκνυται για απόλυτα ασφαλή συμπεράσματα.

Ο Lewis Hamilton δήλωσε ότι η κατάσταση που βίωσε στον αγώνα ήταν η χειρότερη στην 10-ετή καριέρα του, με τον πρόεδρο της FIA, Jean Todt, να έχει την δικιά του άποψη και σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε:

Το προσπέρασμα ήταν πάντα πρόβλημα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Θυμάμαι τους αγώνες πριν από 20 ή 30 χρόνια, όταν ένα αυτοκίνητο με φρέσκα ελαστικά, που ήταν τρία ή τέσσερα δευτερόλεπτα πιο γρήγορο, δεν μπορούσε να περάσει ένα αυτοκίνητο με παλιά ελαστικά, γιατί η προσπέραση ήταν δύσκολη. Είναι σαφές και μπορούμε να καταλάβουμε ότι η προσπέραση θα είναι ακόμη πιο δύσκολη φέτος. Αλλά έχουμε προσπαθήσει να βρούμε τρόπους για να κάνουμε την προσπέραση πιο εύκολη, με το DRS και άλλες τεχνολογίες. Ίσως οι νέοι κανονισμοί θα κάνουν την προσπέραση ακόμα πιο δύσκολη, αλλά ίσως αυτό είναι το τίμημα στο να έχουμε φαρδύτερα αυτοκίνητα με πιο πολύ αεροδυναμική.

Η FIA φέρεται ότι εξετάζει να επεκτείνει τις ζώνες ενεργοποίησης του DRS, μετά τον αγώνα της Κίνας, όταν και θα έχει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το πόσο δύσκολο είναι το προσπέρασμα.