Θυμάσαι την Alfa Romeo Diva, το ξεχασμένο πρωτότυπο που η Alfa Romeo παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2006; Η σχεδίαση και η ανάπτυξη του μοντέλου έγινε σε συνεργασία του Centro Stile της Alfa Romeo, του ερευνητικού κέντρου της Fiat στο Elasis, αλλά και της Espera design του Franco Sbarro.

Παρουσιάστηκε ως ο πνευματικός διάδοχος της θρυλικής Alfa Romeo Tipo 33 Stradale, διαθέτει πόρτες που ανοίγουν πως τα πάνω, την χαρακτηριστική γρίλια της Alfa Romeo, με τον σχεδιασμό του μπροστά μέρους να θυμίζει κάτι από την μύτη των μονοθεσίων της Formula 1, με τα φωτιστικά σώματα να είναι τεχνολογίας LED.

Οι πλαϊνοί καθρέπτες βρίσκονται τοποθετημένοι ψηλά προκειμένου να βελτιωθεί η αεροδυναμική του αυτοκινήτου και στο εσωτερικό συναντάμε ημιδερμάτινα καθίσματα, ζώνες ασφαλείας 4 σημείων και σπορ τιμόνι της Momo.

Βασίζεται σε ένα σημαντικά τροποποιημένο σασί της Alfa Romeo 159 που διαθέτει και carbon μέρη για την αύξηση της ακαμψίας και την μείωση του βάρους. Στο κέντρο του αυτοκινήτου βρίσκεται εγκάρσια τοποθετημένος ο 3,2-λίτρων Busso V6 κινητήρας απόδοσης 294 ίππων στις 6.200 σ.α.λ, ο οποίος συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο Selespeed κιβώτιο με paddles πίσω από το τιμόνι.

Έχει μήκος 3.894 mm, πλάτος 1.869 mm, ύψος 1.182 mm, μεταξόνιο 2.402 κιλά, με το βάρος του πρωτότυπου να αγγίζει τα 1000 κιλά, έχοντας κατανομή βάρους 40% μπροστά και 60% πίσω. Το αυτοκίνητο είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 270 χλμ/ώρα. Δεν σου μοιάζει σαν μια βελτιωμένη 4C;

  • Renesis1
  • david17

    4c einai i ekselisi autou tou montelou.. miazei para poli an kai kanenas den to thimotan !! mpravo paidia pou to ksethapsate…!!!

  • Anestis Genk

    Καλή είναι και μοιάζει με 33(από πίσω κυρίως) και 4C. Την 33 δεν την φτάνει τπτ ως τώρα πάντως.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Tωρα ξερουμε απο που προηλθε η 4c :D

  • Mika

    1000 κιλα, χωρις εξωτικα υλικα, με τροποποημενο σασι 159 και καποια carbon μερη, V6 Busso με 300 αλογα, οχι καποιος 4cylinder. Και κυριως ομορφοτερη, ιδιως πισω..Ποιος ο λογος να σαλιαριζει καποιος για τη 4C οταν εχει δει αυτη εδω???

    • Mrdesperado32

      Χωρις διαθεση αντιπαραθεσης και ετσι να ηταν η 4c κατι κακο θα ελεγες…

    • Mika

      Δεν νομιζω….Αλλα παντα εσυ ξερεις καλυτερα..
      Αν ηταν ετσι η 4Tσε, θα ηταν πιο κοντα σ αυτο που γουσταρουν οι Αλφιστι…

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Άν η 4C έβγαινε με τον 3.2 busso,τότε θα μας έλεγε πως είναι πάρα πολλά τα κυβικά,χρειάζεται ”downsizing”.
      Όπως κάνουν με τα χρεποtsi. : )

    • manowar

      αυτος ομως δεν αναγκαζεται να υποστηριξει μια φιρμα που στο παρελθόν την εβαλε στο τσουβαλι των <> για να παρει ψηφαλακια απο αλφιστι
      Αν θυμασαι χαρακτηρισες τα ευρωπαικα ,,,σκορπιμια που δεν θα αγοραζες λογο ζημιων ποσο δε η αλφα που ηταν παντα πρωτη σε βλαβες σερβις κτλ και οι πετρες το γνωριζουν στα συνεργεια εγω δεν πιπιλαω δαχτυλο να γλυφω τους αλφιστι συμφωνω για στησιμο και σχεδιο με αυτους αλλα οχι και στα σερβις και ζημιες οι ιταλιδες σε στενόχωρο υν γιατι ειναι μεσογειακές κατασκευες..την αλφ
      την υποστιριζεις (και καλα)οταν κανει κοντρα με αυτοκινητα που μισεις επιδη ζουν στον αφρο…
      αυτος τουλαχιστον ειναι σταθερος ξερουμε δεν συμπαθει την αλφα..εσυ παλι δεν εβγαλα ποτε ακρη.και επιδη ειμαι οπαδος φανατικος της γερμανικης σχολης περισσοτερο απο τις αλλες λογο ιστοριας περισσοτερο γιαυτο τον λογο ξερω οτι και εσυ εισαι οπαδος φανατικος αλλα εσυ το κρυβεις μην φανει..πες μου τωρα που μας βλεπετε με τηλεσκοπιο τζαπαν,,,στον 2τροχο αθλητισμο νικατε τρεχετε με τον ιταλο που αλλου..

    • Mrdesperado32

      Ποια ψηφαλακια αναμασας παλι?αυτα που επιδιωκεις εσυ καθε τοσο με τα σχολια ?δεν ειμαι κανα παιδακι να με νοιαζει αν εχω λαικ και ποσα.εδω την προηγουμενη φορα συμφωνουσες με μενα και πατησες λαικ στον αλλον που ελεγε τα ακριβως αντιθετα μονο και μονο γτ ειναι γετμανοφιλος.πλακα μας κανεις?καλα κανεις και εισαι φανατικος γερμανος.φαινεται εξαλλου.το ποιος και τι ειναι εδω μεσα ολοι ξερουμε.οι παραπλανητικες φωτο προφιλ για να το παιξουν καποιοι αντικειμενικοι δε πειθει κανεναν.εγω δε δηλωνω φανατικος καμιας μαρκας.το να μη γουσταρω μια μαρκα γτ μου βγηκε σκαρτη δε με κανει φανατικο μιας αλλης.το να μη γουσταρω τη bmw δε με κανει αλφιστι.το οτι χαβαλεδιαζω που σε πιανουν τα νευρα σου που η αλφα εχει καλυτερο αμαξι απ τη μαρκα σου δε σημαινει οτι θα αγορασω αλφα.μη ξεχνας οτι και εσυ εχεις και ειχες ιαπωνα.δε νομιζω να τα ελεγες τοτε αυτα.στανταρ θα σουνα σε κανα subamaniacs και θα ελεγες τι πιστολια ηταν τα ιμπρεζα.φανατιζεσαι με οτιδηποτε εχεις την εκαστοτε περιοδο.ετσι σε κοβω

    • manowar

      Ελα μορε καημενε τωρα τζαπαν λοβερ εισαι εχθρος των συνεργειων ποια αλφα η αλφα ειναι μεσογειακη κατασκευή οπως μπορει να σε κανει να χαμογελασεις αλλο τοσο μπορει να σε στεναχωρεσει.εσυ δηλωνεις εχθος συνεργείων δεν εχεις πει κακη κουβεντα για ιαπωνικο ποτε..ΠΟΤΕ.. μην ανακυκλωνεις αυτα που λεω εγω και μου τα γυρνας καθρεφτακι..ναι ειχα 2 ιαπωνικα ειχα και αλλα αλλα δηλωνω οπαδος της γερμανικης σχολγς τεσταρισνενα πραγματα τωρα σ λεωωω τεσταρισμενα..και ξαναλεω μετα απο τοση φαπα που εχει δωσει ο γερμανος στα τζαπανα θα απαντησει ο ιαπωνας πουθενα επιτελους τι λες?το ταπερ θα τα καταφερει?

    • George Liverpool

      “και σκατο ιαπωνικο”…χαχαχαχαχαχαχα

    • sergio360

      Πραγματικα,ΕΝΑΝ καλο λογο για αλλο αμαξι εκτος απο Γερμανικο δεν εχεις πει…Ουτε εστω στην ομορφια.

    • Mika

      Λαθος…..Τεραστιο….Aλλα προφανως τα διαβαζετε επιλεκτικα τα σχολια, κατα το δοκουν
      Θες να σε ταγκαρω καθε φορα που θα λεω??Δεν εχω κανενα προβλημα!!
      Προσφατα η F-Type, με τον διλιτρο.Καταπληκτικο και πανεμορφο αυτοκινητο. Το νεο Velar. H Alpine…Nα συνεχισω??
      Αστο, καταλαβες που το παω..

    • sergio360

      Καταλαβα.Εμπαθεια κατα των Ιταλικων.Μεχρι και στο αρθρο με την κοντρα,σχολιασες ουτε ενα αμαξι διαφορα.Ουτε στους γυρους τα παραδεχεσαι ουτε πουθενα.

    • Mika

      Παλι λαθος καταλαβες..Καλο θα ειναι, οταν “παρακολουθειτε” καποιον, να τον παρατηρειτε σωστα, κι οχι οπως θελετε,αν η αποψη του δεν συμφωνει με τη δικη σας. Κι αν τα πραγματα τα βλεπει πιο αντικειμενικα κι οχι οπαδικα,αυτο δεν ειναι κατα αναγκη κακο, ασχετα εαν ετσι το εκλαμβανετε εσεις..
      Αν και δεν εχω λογο να απολογουμαι, σε κανενα,και για τιποτα, θα πω το εξης..

      Σιγουρα δεν εχω εμπαθεια κατα των ιταλικων. Δες τη κοντρα απολυτως αντικειμενικα,και περα τις οποιες παρωπιδες φοραει ο καθενας. Η Τζουλια κερδισε, η Μ3 ηρθε δευτερη. Δεν το αμφισβητει κανενας αυτο, ουτε δεν το παραδεχεται. Καλα μεχρι εδω? Απο εκει και περα, με 60 αλογα παραπανω, και διαφορα μονο 0.2 στο χιλιομετρο, δεν ειναι φυσιολογικο?? Περιμενες παραπανω?? Εγω θα περιμενα…Ειναι ομως πιο βαρια εν τελει, απο τη Μ3, κι οχι ελαφρυτερη οπως ελεγαν αρχικα τα specs, κι ετσι η διαφορα των 60 ιππων αμβλυνεται στο τελος…Απλα πραγματα…

      ΥΓ. Η Diva ειναι απολυτως ομορφοτερη απο τη 4C. Tελεια.

    • sergio360

      Σιγα μην εχεις και stalkers,χαλαρωσε.Απλα οταν βλεπεις καποιον συνεχεια να λεει κατι αλλο απο την κοινη λογικη,σου μενει.Σε σχεση με την απλη Μ3 που ειναι στα βαρη?Πιο ελαφρια ειναι η Alfa.Οοοοοοοταν βγει η GTA τα λεμε.Το θεμα ειναι οτι η Alfa ειναι το καλυτερο της κατηγοριας και απλα δεν μπορειτε να το χωνεψετε.Δεν θα την επαιρνα ποτε,οπως και κανενα απο τα υπολοιπα,αλλα το αμαξι ειναι ενα επιπεδο πανω.Αν το παραδεχτειτε αυτο εχει καλως.
      Υ.Γ.Και η Diva και η 4C ειναι πανεμορφες.Δεν υπηρχε περιπτωση μια Alfa να ειναι ασχημη,εκτος απο εκεινο το τερας της Nissan ;-)

    • Mika

      Eιμαι απολυτα χαλαρος!!! :p
      O stalker κανει συνηθως καλα τη δουλεια του,αρα ως τετοιος δεν εισαι, γιατι εισαι πολυ αδιαβαστος! :-)
      Πως ειναι πιο ελαφρια η Αλφα? Λαθος νουμερα ποσταρει ο συντακτης??Η Μ3 competition δεν ειναι πιο ελαφρια απο την απλη Μ3, εχει αλλες αναρτησεις και 20 αλογα επιπλεον. Μη τη μπερδευεις με τη GTS. Aπλα ειναι τα πραγματα…Κι αντικειμενικα μιλωντας, κατι που φαινεται δεν σας αρεσει να ακουτε, γιατι το εκλαμβανετε λαθος, αν ειναι οντως ΠΙΟ ελαφρια, ΚΑΙ εχει και 60 αλογα παραπανω, ΚΑΙ κερδιζει στο χιλιομετρο για μολις 0.2, ειναι κατορθωμα??? Ελα μεταξυ μας τωρα, ασε την Αλφα στην ακρη, αν ηταν ενα αλλο αυτοκινητο αντι γι αυτη, θα το καναμε θεμα?? Δεν νομιζω….Και Audi RS4 να ηταν που μ αρεσει, τα ιδια θα εγραφα….Ενα κλικ μπροστα…Που αυτο ηταν. Δεν το αρνειται κανεις.
      Οταν θα βγει η GTA, καλα να ειμαστε να το συζητησουμε..Και να δουμε τι διαφορα θα κανει και τοτε…
      Απο εκει και περα, γιατι θα πρεπει να χωνεψουμε κατι? Τι σημασια εχει? Πολλοι λενε ειναι το καλυτερο..Κι εσυ το λες,αλλα λες δεν θα την επαιρνες. Αν το παραδεχτουμε, θα αλλαζε κατι? Νομιζεις οι αγοραστες αυτης της κατηγοριας παιρνουν αυτο που ειναι το πιο γρηγορο στο Ring, εχει το καλυτερο 0-100 η κερδιζει στο drag race? Mιλαω για αυτους που σκανε τα λεφτα τους, οχι εμας, τους ειδικους του πληκτρολογιου. Και βαζω ολους μεσα, κι εσενα κι εμενα, κι ολους…
      Αν ηταν ετσι η AMG και το M division δεν θα ειχε πουλησει τοσες χιλιαδες αυτοκινητα….Ειδικα η AMG που δεν φημιζεται τοσο για την οδηγοκεντρικη συμπεριφορα της, συγκριτικα με την αλλη..
      Η Αλφα δεν εχει αναγκη τη δικη μας παραδοχη,εχει αναγκη την εμπρακτη υλικη καταθεση συναλλαγματος απο τον κοσμο. Κι αυτο ειναι πολυ πιο δυσκολο απο τη δικη μου παραδοχη πως ειναι κορυφαια προταση.
      ;-)

    • sergio360

      1595 είναι η Μ3 και 1546 η Άλφα από ότι έψαξα….Εγώ δεν θα την έπαιρνα γιατί δεν με ενδιαφέρουν τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας.Αν ήταν να δώσω 110Κ στην Ελλάδα για Άλφα καινούργια η για Μ3,καλύτερα να έπαιρνα ελαφρώς μεταχειρισμένο κάποιο άλλο αμάξι.Ο ντόρος γίνεται γιατί πρακτικά η Άλφα τώρα έβγαλε αμάξι σ’αυτη την κατηγορία και πέτυχε με την πρώτη να βγάλει το καλύτερο.Αντι όμως να το παραδεχτούν ολοι(με ότι συνεπάγεται αυτό για το hype και τα μελλοντικά σχέδια της εταιρίας)πέσαν όλοι να αποδείξουν ότι ο γάιδαρος πετάει.Εκει είναι το πρόβλημα.Ουτε η Μ3 σταμάτησε να είναι καλό αμάξι ούτε η Μερσεντές.

    • manowar

      Σερτζιο φιλε εγω παλι το μονο που δεν δεχομαι ειναι η λεξη φαινομενο στην τζουλια ..ειναι ενα καλο comeback αλλα τα 60 περισσοτετα αλογα και το λιγοτερο βαρος που έχει θα επρεπε τουλαχιστον την m3 competition να της ριχνει στις στροφες κατι που δεν υπαρχει μονο στην ευθεια της ριχνει και εκει την περναει 1μισι αυτοκινητο..αλλο πολυ καλο αυτοκιμητο ομορφο και στημένο και αλλο οι υπερβολες σας που σας λεει ο μικα..υπερβολες των jdm περισσοτερο εσυ τουλαχιστον εισαι των ιταλικων και εξω απο εδω οι μονοι που κοντραρουν τον γερμανο αλλα το τζαπανοτρολλακι τωρα απανω τι να μου πει ο lexus lover πλακα κανετε?δεν πιστευω οτι λενε καλα λογια οι συγκεκριμενοι εξω απο εδω για την αλφα..δηλωνουν εχθροι των συνεργειων και κραζουν αλφα δεν πιστευω ουτε λεξη τους..τελος παντων

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Δεν λες που είχαν φτιάξει το πρωτότυπο της DIVA. : )
      Οι ασχετοπουθενάδες θα μας τα έπρηζαν πάλι,πως η ALFA αντέγραψε κανά πεθαμενατζίδικο μπαούλο της Bmw.

    • manowar

      Νικολακι οταν βλεπεις z4 m2 m4 m6 gran coupe που κρυβεσαι και τον (παιδευεις)κρυφα ομως…χαχαχαχα

  • αμα το καπο δεν ηταν τοσο ιδιαιτερο στυλ ΕΝΖΟ…..οτι και να μου λεγατε..εγω θα ελεγα πως ειναι μια 4C βελτιωμενη απο καποιον οικο !!!!!

  • SAMURAI-66

    Συνηθως δεν χωρουν αρνητικες σκεψεις σε κατασκευες του ιταλικου εργοστασιου με το παρον δημιουργημα να ειναι ενα ακομα δειγμα του.
    Βεβαια το πως καταφεραν να την καπελωσουν σαν αξια ονοματος στην ευρωπη τα γερμανικα ασχημα ψυγεια bmw-audi και σια που απευθυνονται σε γερους συνταξιουχους ειναι αποριας αξιον και σιγουρα φταινε εδω και οσοι υπευθυνη ειχαν στα χερια τους απο την alfa μαλαμα μετατρεποντας το σε καρβουνο.
    Ευτυχως ειναι κοντα μας και σιγα αλλα σταθερα ανεβαινει και παλι τα σκαλια της επιτυχιας!!

    • George Liverpool

      Αυτο το “γερους&συνταξιουχους” μην το λετε υποτιμητικα,γιατι στην ουσια μεγαλοι ανθρωποι σε ηλικια μπορουν να αγορασουν τετοια αυτοκινητα.Οταν λεω μεγαλοι,εννοω πανω απο 35-40,γιατι υποτιθεται πως μεχρι τοτε εχουν μια σταθεροτητα στη ζωη τους και τη δουλεια τους.Παμε τωρα στο ζουμι:οι bmw-audi και σια,ειναι τα καλυτερα αυτοκινητα στις κατηγοριες αυτες και θετουν τα standards.Δεν βρεθηκαν τυχαια να κουβαλουν το status και το ονομα,τα αυτοκινητα που εχουν τα σηματα τους ,τους εδωσαν αυτο το χαρακτηρα.Το αν καποιος δεν συμπαθει τα γερμανικα,ειναι δικο του προβλημα.Επισης,ενω κανεις δεν μπορει να πει οτι οι αλφα ειναι ασχημες,η φημη που εχουν ως αναξιοπιστες προηγειται της φημης που εχουν ως ομορφα και κομψα αυτοκινητα.Φιλος οδηγησε στην εκθεση του ελληνικου το φθινοπωρο μια giullieta.Το αμαξι ειχε λιγοτερα απο 2000 χλμ και δεν λειτουργουσαν 2 παραθυρα και κατι αλλο που δεν θυμαμαι αυτη τη στιγμη.Προσωπικα πιστευω πως αν οι αλφα ηταν στοιχειωδως αξιοπιστες,θα ηταν απο τις top μαρκες ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ.Στο κατω κατω και οι φιρμες που μπαινουν τωρα στο παινιδι των πολυτελων αυτοκινητων,δανειζονται στοιχεια απο ευρωπαικες φιρμες.Δες ποσο μοιαζει η genesis στη Bentley πχ,ειχε ενα αρθρο εδω πριν μερικες μερες.Δες ποσο μοιαζει η εμπρος μασκα του καινουργιου elantra,στις μασκες της audi κοκ.Για να τελειωνω,επειδη μου βγηκε ψιλοσεντονι παλι,η εμφανιση ειναι κατι εντελως υποκειμενικο.Εμενα μου αρεσει η κομψοτητα πολλων γερμανικων μοντελων.Υπαρχει μια σχεδιαστικη φιλοσοφια που διατηρειται με ορισμενες αλλαγες καθε φορα και αυτο υπαγορευεται απο το στατους της καθε μαρκας.Η s class πχ,δεν χρειαζεται ριζικες αλλαγες σε καθε επομενη γενια,ειναι μια γνωριμη φιγουρα,το ιδιο και η σειρα 3,η 5 το golf κοκ.Εγω παντως αν οδηγουσα micra και εβλεπα τη νισσαν να βγαζει αυτο το μοντελο τωρα,αν οδηγουσα 3008 και εβλεπα την τωρινη γενια,θα ενιωθα πως με κοροιδεψαν γιατι οι γενιες μεταξυ τους δεν εχουν καμια σχεση απολυτως.Καλο θα ειναι να μην μπερδευουμε το κραυγαλεο με το ομορφο.Κραυγαλεο για μενα ειναι το νεο civic,κομψο και ομορφο ειναι το 308,το leon,το astra κ.α.Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα……

    • manowar

      Καλα γραφεις που γραφεις ,,,βλεπεις σε ποιον γραφεις??μην βλεπεις εμενα εμεις ειμαστε αγαπημενοι εδω χαχαχαχα δεν ξεκολλαει ο ενας απο τον αλλο..μη γραφεις σοβαρα οταν γραφεις στον μπαρμπα σαμουραι γραφει μια μλκια που δεν πιστευει και φευγει απλα εχει χαβαλε τζερτζελε αισε γιουσουρουμ 😁😁😁😛

    • Mrdesperado32

      Οταν πχ η vw εχει να αλλαξει σουλουπι 20 χρονια και δε σπαταλαει μια στο σχεδιασμο και σου ζηταει περισσοτερα για καθε γενια γκολφ ο νεος αγοραστης γκολφ δε νιωθει κοροιδο που εσκασε αρκετα χιλιαρικα παραπανω για να παρει κατι που διαφερει ελαχιστα απο μοντελο 10 χρονια πισω?μη τα βλεπουμε με οποια οπτικη θελουμε.αυτες οι δικαιολογιες ειναι απο επισημα χειλη και τα αναμασατε πολλοι.με τους ρυπους βαλανε τσιπακια για να μην τα σκασουν σε εξελιξη του ντιζελ.στο σχεδιασμο λενε αυτες τις δικαιολογιες.απο αξιοπιστια μοτερ για κλαματα.και καθε γεννια και ακριβοτερη.και λετε οτι δε σας δουλευουν??

    • manowar

      Οταν οι αστον μαρτιν οι φεραρρι σειρα f τα αμερικανικα muscle εχουν ακομα και τα μιτσουμπισι τα εβο εχουν 50 χρονια το ιδιο σουλουπι δεν τα σχολιαζεις οταν τα ιαπωνικα δεν βλεπονται και το παραδεχονται οι ιδιοι οι ιαπωνες οτι πρπει να αρχισουν να βγαζουν ομοεφα αυτοκινητα γιατι δεν τα περνει κανεις δεν τα σχολιαζεις ακριβως επιδη εισαι οπαδος jdm..και απαντας στον Γιώργο που τα ειπε οσο πιο αντικειμενικα και σωστα γινοτανε στον σαμουραι τιποτα ομως συντροφια εκει περα ε??jdmμια σας ξερω τωρα 20 χρονια τα ιδια λετε

    • Mrdesperado32

      Τι μου συγκρινεις τωρα τις επιτομες της αυτοκινησης με τη vw?μια φεραρι και ενα εβο τα αναγνωριζεις απο χιλιομετρα ποια μοντελα ακριβως ειναι.η vw δουλευει τον κοσμο με τα λεφτα που ριχνει στο σχεδιασμο.απλα εχω καταλαβει οτι ο φιλος απο πανω ειναι και αυτος γερμανοφιλος και ηθελα να του πω την αλλη πλευρα του νομισματος.αντε ποιος τη χαρη σου μεγαλωνει η κλικα

    • George Liverpool

      Λαθος κανεις,δεν ειμαι “γερμανοφιλος”.Αντικειμενικος-προσπαθω να- ειμαι και ορισμενα πραγματα ειναι οπως ειναι,ειτε μας αρεσει ειτε οχι.ΕΙπα πως στο οικογενειακο μου περιβαλλον,εχω εμπειρια αμεση και εμμεση και απο γερμανικα και απο ιαπωνικα αυτοκινητα.Αλλο το ενα ομως και αλλο το αλλο.Αυτο που καποιες φορες με ενοχλει με τους “samurai” του autoblog,που “πολεμουν” για τη περηφανια της ιαπωνικης αυτοκινητοβιομηχανιας, ειναι οτι βλεπουν καποια πραγματα οπως θελουν.Αλλες φορες επιστρατευουν και επιχειρηματα ακυρα με τη θεματολογια του site η του αρθρου….

    • Mrdesperado32

      Αν προσπαθρεις να εισαι αντικειμενικος πρεπει να βλεπεις και τις προσπαθειες γερμανοφιλων που πολεμουν με λυσσα για την περηφανια των γερμανων…υπαρχουν πολλοι περισσοτεροι γερμανοφιλοι εδω μεσα.

    • George Liverpool

      Εγω παντως το cherry του πατερα μου το θυμαμαι με νοσταλγια….

    • Mrdesperado32

      Και γω καποιες φορες την 330 μου..

    • George Liverpool

      Ενταξει δεν εχει να αλλαξει σουλουπι 20 χρονια,υπερβολη.Σε καποιους ισως δεν αρεσει, γι αυτο και ειπα περι ορεξεως.Η τιμη ανεβαινει γενια με τη γενια,επειδη πρωτα απ ολα εξελισσεται η τεχνολογια και ολοενα και περισσοτερα συστηματα μπαινουν ως standard,κι επειδη ειναι το golf.Αυτο πουλαει περισσοτερο στη κατηγορια,με αυτο συγκρινονται ολα και ολοι οι υπολοιποι αυτο κυνηγουν.Εν ολιγοις,βασικη αρχη της αγορας,αν εισαι στη κορυφη βαρας εσυ και χορευουν οι αλλοι.Αυτο ισχυει και για τα αλλα μοντελα που ειπα παραπανω.Δεν ειναι δικαιολογιες απο επισημα χειλη,ειναι η κοινη λογικη.Οσο για την αξιοπιστια,δεν μπορω να πω κατι,γιατι δεν ξερω.Μεγαλωσα με ιαπωνικα στην οικογενεια,αλλα ειχαμε και εχουμε και γερμανικα ,χωρις κανενα προβλημα.Οσο για τους ρυπους,και αλλες εταιριες παρανομησαν,οπως η mitsubishi πχ(απο το 1991 μεχρι σημερα,εδιναν “λανθασμενα” στοιχεια καταναλωσης και ρυπων στις ιαπωνικες αρχες).Απλα επειδη ειναι ο κολοσσος vw που παρανομησε,εγινε και μεγαλος ντορος.Για μενα πολυ μεγαλυτερος απ οσο θα επρεπε αλλα τελος παντων.Στην ελλαδα ειδικα συνοδευτηκε και με την απαραιτητη χαζο-αντιγερμανικη γαρνιτουρα και εδεσε το γλυκο.Φιλε manowar,ειμαι ψιλοκαινουργιος εδω αλλα με ονομα σαμουραι,καταλαβαινω τι παιζει.Παντα με καλη διαθεση τα σχολια μου.Καλη ανασταση.

    • manowar

      Ρε για να αλαξει σουλουπι το γκολφ θα γινει ρομπα μην ακους ασχετους σε τετοιους τομεις δεν ξερουν οι υπευθυνοι σχεδιασμου τιυ γρουπ που εφεραν την vw ως την μεγαλυτερη αθτοκινητοβιομηχανια στον πλανητη και ξερει τωρα ο σαμουρα και ο ντεσπερλαντος..μην ακους μλκιες ναι λεγε😀

    • Mrdesperado32

      Η μεγαλυτερη αυτοκινητοβιομηχανια στον πλανητη ειναι η τουοτα.η νw ειναι η μεγαλυτερη με αλλη μια ντουζινα εταιρειες μαζι.ναι και ξερεις εσυ που βλεπεις το jetta και επειδη το φτιαξε γερμανος το θεωρεις καλυτερο αμαξι του πλανητη.εισαι εσυ λογικος που εισαι γερμανος και οι αλλοι χαζοι που δεν ειναι.δεν αρεσουν σε ολους οι φριτζηδες

    • manowar

      Μπλα μπλα μπλα η vw ειναι η κορυφαια του 2016 και για να ειναι η κορυφαια παει να πει πωαλς τα σχεδια δεν ει αι σαν τον κωλο της μαιμους οπως τα περισσοτερα τουοτα που τα βλεπει και γελαει ο κόσμος..ει αι αλλα που ειναι μέτρια και πουλανε οπως απυρις γιαρις αλλα και αυτα μετρια ειναι..

    • Mrdesperado32

      Χριστος ανεστη καταρχην με υγεια.χαζο αντιγερμανικη γαρνιτουρα δε θα το ελεγα.ειδικα για τη vw η οποια μεγαλο μερος της κατεχεται απ το γερμανικο κρατος το οποιο εχει σχεδον διαλυσει την Ευρωπη με τις αρχηγικες τασεις του σε μια ευρωπη υποτιθεται ισοτιμων μελων.δεν ειμαστε οι μονοι που δε γουσταρουμε τους γερμανους.αν εξαιρεσεις τα τσιρακια ολλανδους αυστριακους και τους καιροσκοπους ελβετους που τους γλυφουν.οσο για το σκεπτικο σου για το οτι ακολουθουν ολοι το γκολφ.στα 2 κορυφαια σε πωλησεις αυτοκινητα στον πλανητη ειναι η κορολα.αλλα δε βλεπω να δικαιολογειται το αδιαφορο της σχεδιασης απ τα εκατομμυρια αυτοκινητα που πουλησε ανα δεκαετιες.οταν φτανει στη vw η κουβεντα υπαρχουν αυτες οι απαντησεις.τη vw την κυνηγανε λυσσασμενα οι αμερικανοι και την δουλευει ολος ο πλανητης απ την απατεωνια αυτη.και δεν εχουν ουτε μνημονια αυτοι ουτε τιποτα.επισης δικαιολογημενα την κραζουν γτ στην αμερικη ειναι σα βρεγμενες γατες και τα ακουμπανε και εδω με τη μεγαλομανια που εχουν και σε βλεπουν σαν κατωτερο σε γραφουν κανονικα και δε δινουν μια που θα σου επιστρεψουν πισω ενα αμαξι με πεσμενη αποδοση που δεν αξιζει τα λεφτα που εδωσες.

    • George Liverpool

      Αληθως ανεστη.Η χαζοαντιγερμανικη γαρνιτουρα υπαρχει και ειναι το τελειο εργαλειο αποπλανησης και αποπροσανατολισμου απο τα εσωτερικα προβληματα της χωρας,τα οποια ειναι παρα πολλα και δεν την αφηνουν να ορθοποδησει.Κοντολογις,ειναι η γνωστη μεθοδος του εξωτερικου.εχθρου που χρησιμοποιειται οταν υπαρχουν προβληματα στο εσωτερικο μιας χωρας,για να συσπειρωθει και να αποπροσανατολιστει ο κοσμος.Ειδικα τα τελευταια χρονια της κρισης,αυτο το πραγμα εφτασε στο αποκορυφωμα με ολες τις βλακειες που εχουμε ακουσει κατα καιρους,οπως προσβλητικους χαρακτηρισμους για την αναπηρια του σοιμπλε,την εμφανιση της μερκελ,για το αν ειναι νομιμη η κτηνοβασια στις κατω χωρες κα.Γενικοτερα ενα σωρο βλακειες, που δεν εχουν σχεση με τη πολιτικη,αλλα ειναι ολα παραπολιτικα κουτσομπολια,ψεμματα και γελοιες προσβολες και εξυπηρετουσαν ενα και μονο σκοπο:νερο στο μυλο της,επισης χαζης, αντιμνημονιακης ρητορικης και το ψευτοδιλλημα μνημονιου-αντιμνημονιου.Οσο για το golf,ειπα και παραπανω πως δεν συμφωνω οτι το αυτοκινητο ειναι ιδιο εξωτερικα με μοντελο 20ετιας,γιατι δεν ισχυει κατι τετοιο.Γι αυτο που ειπες για την corolla,απαντησες μονο σου στον εαυτο σου.Απο ποιον δικαιολογειται το αδιαφορο της σχεδιασης;;Απο τους οδηγους η απο την toyota;;Απο κανεναν,γιατι το αμαξι κανει τη δουλεια του,τοσο απλα.Και ναι,στη κατηγορια αυτη,τουλαχιστον στην ευρωπαικη αγορα,ολοι το golf κυνηγουν γιατι πουλαει κοντα στο μισο εκατομμυριο μοναδες ανα ετος.

    • manowar

      Οι bmw απευθύνονται σε γερους συνταξιούχους?χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Ρε χορτο,,αν σε βαλω προσωπικα μεσα εγω εσενα με στο δικο μου bmw θα νιωσεις οπως οταν εισουνα παιδι…τι ειναι ρε η bmw toyota ειναι?μπροστινοκινητα γερονταμαξα που πανε ισια?και ηρεμα με 15 κιλα ροπης μαξιμουν?περνεις πρεφα οτι τα περισσοτερα τουοτα τα περνουν μπαρμπαδες?ε το χορτο τι ειπε παλι….πφφφ

  • Sensei Konstantinos

    Αν η 4c είχε λίγο πιο πολυ απο την μουρη και το πλάτος της Diva ίσως να ενα απο τα πιο όμορφα αυτοκινητα στον κόσμο