Αρκετές από τις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου υποφέρουν από την κυκλοφοριακή συμφόρηση και τα “αργά” τρένα, ενώ άλλες διαθέτουν τις καλύτερες υποδομές για τους πολίτες τους. Η έρευνα για την «Ποιότητα Ζωής του 2017» της Mercer μεταξύ άλλων συμπεριέλαβε τον δείκτη υποδομών, υπολογίζοντας τις δημόσιες μεταφορές, την κυκλοφοριακή συμφόρηση, την ποικιλία των διεθνών πτήσεων από τοπικά αεροδρόμια, την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και τη διαθεσιμότητα του νερού, τηλεφώνου και ταχυδρομείου.

Αυτές είναι οι 10 πόλεις του κόσμου όπου οι συγκοινωνίες είναι τόσο καλές, που δεν θα χρειαστεί να έχεις ένα ΙΧ για να κινηθείς.

Advertisement

1Αμβούργο – Γερμανία

Όπως και σε πολλές άλλες γερμανικές πόλεις, οι δημόσιες συγκοινωνίες στο Αμβούργο είναι άριστες. Με ένα εισιτήριο ένας επιβάτης μπορεί να έχει πρόσβαση στο δίκτυο HVV, το οποίο καλύπτει υπόγειες υπηρεσίες και τη χρήση λεωφορείου, τρένου και πλοίου.

Advertisement

2Βανκούβερ – Καναδάς

Η πόλη εξυπηρετείται από ένα ευρύ φάσμα μέσων μαζικής μεταφοράς, διαθέτοντας δημόσια λεωφορεία, ταχεία εξυπηρέτηση του μετρό και ένα λιμάνι.

Advertisement

3Κοπεγχάγη – Δανία

Τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην πρωτεύουσα της Δανίας είναι αξιόπιστη και οικονομικά: Ένα ενιαίο εισιτήριο δίνει σε έναν επιβάτη πρόσβαση στα θαλάσσια λεωφορεία, τα τρένα και το μετρό.

Advertisement

4Λονδίνο – Μεγάλη Βρετανία

Το παγκοσμίου φήμης μετρό του Λονδίνου λειτουργεί σε όλη την πόλη, η οποία επιπλέον εξυπηρετείται από ένα μεγάλο στόλο κόκκινων λεωφορείων.

Advertisement

5Μόναχο – Γερμανία

Όπως στην Κοπεγχάγη, έτσι και στο Μόναχο με ένα ενιαίο εισιτήριο ένας επιβάτης έχει πρόσβαση σε ολόκληρο το δημόσιο δίκτυο μεταφορών, το οποίο περιλαμβάνει υπόγειο σιδηρόδρομο, προαστιακά τρένα, τραμ και λεωφορεία.

Advertisement

6Ντίσελντορφ – Γερμανία

Το Ντίσελντορφ βρίσκεται σε ένα από τα καλύτερα σημεία της Γερμανίας, ενώ τα μέσα μαζικής μεταφοράς της πόλης – τα οποία περιλαμβάνουν λεωφορεία, τραμ και ένα δίκτυο μετρό – είναι ταχεία, αποτελεσματικά και αρκετά οικονομικά.

Advertisement

7Σιγκαπούρη

Τα άκρως αποτελεσματικά και πολύ γρήγορα δημόσια μέσα μαζικής μεταφοράς της Σιγκαπούρης είναι παγκοσμίως γνωστά. Οι κάτοικοι μπορούν να χρησιμοποιούν το σύστημα ταχείας αμαξοστοιχίας, το οποίο διαθέτει 106 σταθμούς και είναι το δεύτερο παλαιότερη μετρό στη νοτιο-ανατολική Ασία.

Advertisement

8Σίδνεϊ – Αυστραλία

Το σύστημα δημόσιων μεταφορών του Σίδνεϊ περιλαμβάνει ένα μεγάλο δίκτυο τρένων, λεωφορείων και λιμανιών, καθώς και ταχείς συνδέσεις προς το αεροδρόμιο.

Advertisement

9Φρανκφούρτη – Γερμανία

Δεν υπάρχουν φραγμοί στο σύστημα δημόσιων μεταφορών της Φρανκφούρτης – το οποίο, όπως και στο Μόναχο, περιλαμβάνει υπόγειο σιδηρόδρομο, προαστιακά τρένα, τραμ και λεωφορεία.

Advertisement

10Χονγκ Κονγκ – Κίνα

Το Χονγκ Κονγκ διαθέτει άριστες δημόσιες υποδομές, οι οποίες έχουν χαρακτηρισθεί και από τις καλύτερες στον κόσμο. Τα δρομολόγια των λεωφορείων καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της περιοχής, ενώ υπάρχουν μικρά λιμάνια μεταξύ των νησιών προκειμένου να μεταφέρονται οι κάτοικοι της πόλης. Επιπλέον, το Χονγκ Κονγκ διαθέτει τρένα τα οποία εκτελούν δρομολόγια έως την ηπειρωτική Κίνα και μια ιδιαίτερα αποδοτική υπόγεια υπηρεσία.

  • Μακεδόνας

    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΟΑΣΘ……

  • SAMURAI-66

    Δυο τεραστιες μεγαλουπολεις εχουν επισης εκτεταμενο και δαιδαλωδες μετρο στα υπογεια σπλαχνα τους που εξυπηρετει εκατομμυρια επιβατες και ξεχωριζουν το καθε ενα για την διαφορετικοτητα του και πρεπει να της αναφερουμε.
    Αυτο της μοσχας ειναι κυριολεκτικα μουσειο και απιστευτης ομορφιας που σε κανενα αλλο δεν συναντας στην υδρογειο αποτελωντας παγκοσμια πρωτοτυπια που σε αφηνει αφωνο με την αριστουργηματικη κατασκευη του και σε προδιαθετει να το γυρισεις εξερευνοντας το μεχρι τελευταιας γωνιας.
    Και ο υπογειος του τοκιο μια δευτερη πολη στα βαθη των θεμελιων της μεγαλουπολης που ειναι και το πλεον πυκνο σε αριθμο επιβατων υπερ-συγχρονο ασφαλες και καθαρο στον πλανητη!
    ……….http://www.newsbomb.gr/kosmos/news/story/775762/to-entyposiakotero-metro-toy-kosmoy-vrisketai-sti-mosxa-kai-aytes-oi-fotografies-to-apodeiknyoyn
    ……….http://www.iaponia.gr/?p=68

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ,κορυφώθηκε ΜΟΝΟ μέσω των ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.
    Όπως ήταν παλιά τα άλογα,έτσι έχουμε εμείς τα αυτοκίνητα αλλά πολύ πιο εξελιγμένα.
    Καλά χρυσά τα ΜΜΕ,αλλά ,ούτε κατά διάνοια την αίσθηση ελευθερίας των αυτοκινήτων.
    Καβαλάς το τουτού σου και χαράζεις πορεία με την παρέα σου για όπου γουστάρεις.
    Δόξα και τιμή στον HENRY FORD, για την εφεύρεση της ΜΑΖΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ του κοσμοιστορικού ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Henry_Ford

    • ποσο δικιο…..και εδω σε αυτο ετσι οπως το λες….θα πω…..τα αυτονομα ποσο μπορουν να βοηθησουν τον κοσμο που ειτε δεν μπορει να οδηγησει λογο καποια αναπηριας….ειτε για καποιον αλλο που απλα βαριεται/δεν εχει χρονο για οδηγηση !!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Κάποιοι ελάχιστοι πρωτοπόροι ιδιοφυίες,έχουν μεταμορφώσει την Ανθρωπότητα σε πάμπολα επίπεδα-Επιστήμες.
      Διαβάζω Ιστορία, διότι εξαιτίας τους έχουμε αγαθά, που ούτε κατά φαντασίαν οι παππούδες μας ονειρευόντουσαν.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Κάποιοι ελάχιστοι πρωτοπόροι ιδιοφυίες,έχουν μεταμορφώσει την Ανθρωπότητα σε πάμπολα επίπεδα-Επιστήμες.
      Διαβάζω Ιστορία, διότι εξαιτίας τους έχουμε αγαθά, που ούτε κατά φαντασίαν οι παππούδες μας ονειρευόντουσαν.

    • Christos F4

      υπαρχουν πολλες στιγμες της καθημερινοτητας η και της εβδομαδας που σε κανουν να σιχτιρισεις την ωρα και τη στιγμη που καβαλησες το τουτου σου και χαραξες πορεια. φερ ειπειν αν θες να πας κεντρο αθηνας η πειραια η να φυγεις για τη δουλεια σου στις 9 το πρωι. 4 χρονια ως φοιτητης που επαιρνα καθε μερα μμμ (και οχι μμε οπως εγραψες) παιζει να το μετανιωσα μονο κανα δυο φορες. μονο αν θες να πας καμια εκδρομουλα και παλι σε καποιο μερος εκτος αθηνων η θεσσαλονικης.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Προσωπικά αποφεύγω το κέντρο και τον Πειραιά, διότι κατάντησαν τριτοκοσμικά χρεποτριρήμαδα.
      Δε για οποιαδήποτε μετακίνηση μου,μετακινούμε μόνο με δικά μου μέσα, ακόμα και από τα εφηβικά μου χρόνια.
      Τραγουδάκια στο ράδιο,γέλιο με την παρέα και αξέχαστες αναμνήσεις από περιπέτειες.

      Διαχειρίζομαι πολύ καλύτερα τον χρόνο μου,απ΄το να περιμένω τα ρημάδια με χάλια καιρικές συνθήκες,να ζέχνω σαρδελοποιημένος με πολυκοσμία και κυρίως δίπλα σε επικίνδυνους πεμπτοκοσμικούς που κουβαλάνε και ασθένειες.
      Χώρια που τα ΜΜΕ σήμερα, είναι στόχος τρομοκρατών, που κουβάλησαν σε όλη την σαπιοευρώπη.
      Υ.Γ Ξέρω τι έγραψα, ΜΜΕ=Μέσα Μαζικής Εκμετάλλευσης προβάτων.

    • Christos F4

      στη σχολη σου δηλαδη πηγαινες μονο με αυτοκινητο?? στη δουλεια σου?? δε χρησιμοποιησες ποτε μεσο μαζικης μεταφορας?? δε νομιζω…
      ουτε εμενα μου αρεσει η κατασταση που επικρατει στα μεσα, αλλα πολλες φορες προτιμω να μην πληρωνω μια (διοτι μετακινουμαι στο τσαμπε και γιαυτο θεωρω οτι δεν με εκμεταλλευονται αυτοι, αλλα εγω εκμεταλλευομαι αυτο που δικαιουμαι) και να ξερω οτι θα φτασω στον προορισμο μου παρα να κανω 45′ για μια αποσταση 15-20 χλμ. επισης, αν χρησιμοποιησεις μμμ τις πολυ πρωινες ωρες ειναι οτι καλυτερο καθοτι ειναι αδειο. οσο για το αν ειναι στοχος τρομοκρατων, θεωρω οτι ακομα δε κινδυνευουμε. στο μελλον πιθανον

    • NIKOS HomoAkatastatus

      H σχολή ψυκτικών που επέλεξα, ήταν στο Χαλάνδρι αρκετά κοντά μου.Το πρωί εργαζόμουν 4ωρο-6ώρο και κάποιες λίγες φορές 8ωρο,διότι μετά είχα Σχολή.
      Ετών 18, είχα βγάλει ήδη δίπλωμα οδήγησης και πήρα το πρώτο μου μεταχειρισμένο αυτοκινητάκι, με μικρό γραμμάτιο.

      Κατόπιν ωρίμου σκέψεως και αναζήτησης, επέλεξα ο ίδιος την Σχολή μου και δεν περίμενα τα ανεβοκατεβάσματα των ψευτοβάσεων για το ποιο σαπιοΤΕΙ θα με πέταγαν.
      Ανίδεοι και ανίδεες,ξόδεψαν ΧΡΟΝΟ και χάλασαν ολόκληρες περιουσίες μακριά από τα σπίτια τους,για να βλέπουν τα κορνιζαρισμένα διπλώματα.

      Αυτό το σάπιο ανθελληνικό Κράτος, σου παίρνει πολύ περισσότερα σε φορολογίες ή από εσένα αν εργάζεσαι,
      είτε από την οικογένεια σου.
      Τα ανταποδοτικά οφέλη είναι κάκιστα, ελάχιστα εώς ανύπαρκτα,όσον αφορά αυτά που δικαιούσαι.

      Μακάρι να έχεις δίκαιο όσον αφορά τα τρομοκρατικά.
      Προσωπικά ΔΕΝ αφήνω την ΖΩΗ ΜΟΥ, στο έλεος ελεεινών που κουβάλησαν,πότε θα τους κ@βλώσει να με κάνουν puzzle με βόμβες, όπως έχουν κάνει αμέτρητα ευρωπρόβατα που τους αγαπάνε.

    • Christos F4

      ειμαστε και τροπον τινα γειτονες δηλαδη. εγω ομως σπουδασα στη δαφνη και οπως καταλαβαινεις τα μεσα ηταν μονοδρομος. πολλα μεσημερια που γυρνουσα κουρασμενος ευχομουν να ειχα ενα αμαξι για να μην τρωω στη μαπα τον ηλιο η τη βροχη, βλεποντας ομως την κινηση στους δρομους μετα απο λιγο αναθεωρουσα. δε μπορεσα να δουλεψω full time μεχρι να παρω το πτυχιο μου αλλα και να δουλευα παλι δε θα επελεγα να μετακινηθω με αμαξι στην κολαση που λεγεται βουλιαγμενης το μεσημερι και κηφησιας το μεσημερι
      επισης, ακριβως επειδη το κρατος με κλεβει, προτιμω να το “κλεψω” κι εγω με το δικο μου τροπο. μονο μια φορα καταφεραν να με γραψουν επειδη δεν ειχα εισητηριο και παλι την εβγαλα φθηνα

  • George Liverpool

    Για να ευλογησουμε και λιγο τα γενια μας,το μετρο στην αθηνα μια χαρα ειναι.Τα λεωφορεια ερχονται στην ωρα τους οταν δε γινεται χαμος απο κινηση(σχετικα :P)