Η πιο διάσημη στροφή στο GP του Καναδά, είναι το τελευταίο εσάκι της πίστας, με τους ανθρώπους της FIA να κάνουν αλλαγές στον «Τοίχο των πρωταθλητών» προκειμένου αυτός να γίνει ασφαλέστερος για τα φετινά μονοθέσια, τα οποία είναι πιο πλατιά και πιο γρήγορα.


Έτσι η FIA πήρε την απόφαση να κάνει όλες τις πίστες ασφαλέστερες, με την πίστα Gilles Villeneuve στο Μόντρεαλ του Καναδά να δέχεται και αυτή αναβαθμίσεις. Ο διάσημος τσιμεντένιος τοίχος στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού θα τροποποιηθεί αποκτώντας διαφορετική γωνία, ενώ τα 5.000 ελαστικά που υπάρχουν σε όλη την πίστα θα αντικατασταθούν από τις μπαριέρες Tecpro. Επίσης η FIA θα αντικαταστήσει όλες τις αμμοπαγίδες με άσφαλτο, ενώ μια SAFER μπαριέρα, που συναντάμε στους περισσότερους αγώνες NASCAR και IndyCar θα τοποθετηθεί στην στροφή 5.

Οι εργασίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τα μέσα Μαΐου, με το καναδικό GP να λαμβάνει χώρα στις 11 του Ιούνη.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Για τις μπαριερες να το καταλάβω,
    αλλά για τις αμμοπαγιδες δεν μπορώ.
    Παλιά όποιος έβγαινε έξω συνήθως δεν μπορούσε να επανέλθει, τώρα και λάθος να κάνεις η άσφαλτος στο συγχωρεί.

    • Anestis Genk

      Πρέπει να γίνει κάνα ατύχημα χωρίς φρένα για να καταλάβουν την χρησιμότητα της αμμοπαγίδας.

  • LJ

    ΓΤΠ!

  • Nerazzuro21

    Και η κατρακύλα της F1 συνεχίζεται.

  • Anestis Genk

    Ναι στις καλύτερες μπαριέρες σε δρόμους και πίστες, αλλά ναι και στις αμμοπαγίδες και στις πίστες που δεν συγχωρούν λάθη.

  • δεν καταλαβα…δηλαδη πλεον δεν θα βλεπουμε πλανα που τα ελαστικα γλυφαν τον τοιχο ?? η και ακομα που τον αγκαλιαζαν ??? :-D
    https://www.youtube.com/watch?v=xFVid72a2CE

  • Akis-F1 FAN

    Καλύτερες μπαριέρες οκ πολύ λογικό με τα νέα μονοθέσια που είναι πιο γρήγορα αλλά στον τοίχο των πρωταθλητών γιατί να αλλάξουν κλίση ;; Αυτός ο τοίχος ήταν η μισή μαγεία της πίστας και τώρα πάει. Επίσης οι αμμοπαγίδες πέρα απ΄το ότι τιμωρούν τα λάθη είναι απαραίτητες για να επιβραδύνουν τα μονοθέσια πριν τη σύγκρουση με τον τοίχο. Μια βδομάδα πριν στο Μπαχρειν που ο Μαξ έμεινε από φρένα με πόσα παραπάνω θα έσκαγε στον τοίχο αν δεν υπήρχε εκεί η αμμοπαγίδα ;;;

    • PanosGR

      δεν νομιζω οτι εμεινε απο φρενα..αν δεις ξανα το video,μια χαρα μπλοκαραν οι τροχοι..νομιζω οτι δεν ειχαν θερμοκρασια τα ελαστικα….μολις ειχε βγει απο pit stop..νομιζω..γιατι δεν ειδα και τον αγωνα…

    • Akis-F1 FAN

      Ήταν κρύα τα ελαστικά γιατί όντως είχε βγει μολις απο τα πιτ αλλά το αμαξι δεν έκοβε με τίποτα…σίγουρα κάτι παίχτηκε και με τα φρένα…

  • Mika

    Ειμαι περιεργος να δω τι εννοουν με τη διαφορετικη κλιση!!!!

    • georgekaras

      ισως την στροφη με καποια ασφαλτοστρωση

    • Mika

      Η μια εκδοχη ειναι αυτη, η αλλη ειναι να αλλαξουν καπως κλιση στον τοιχο ωστε σε, μικρη προφανως, επαφη να μην προκαλει τοση ζημια???

  • επετζικ

    Βάλτε και έναν “αράπη” στα μονοθέσια να τους κάνει αέρα ή τέλος πάντων κάντε το γυναικείο σπορ. Αμάν πια.

  • Yiannis P

    Βγάλτε και το τούνελ απ’ το Μονακό…