1Κατατακτήριες

Ήταν η 20η Σεπτεμβρίου του 2015, όταν είδαμε για τελευταία φορά τη Ferrari στην pole, για το Grand Prix της Σιγκαπούρης. Μετά από 1,5 και πλέον χρόνο, η Scuderia το κατάφερε και αυτό! Ο Sebastian Vettel ήταν ταχύτερος όλων σήμερα, παίρνοντας έτσι την 47η pole position της καριέρας του. Η χαρά στην ιταλική ομάδα είναι διπλή, αφού ο Kimi Raikkonen κλείδωσε την πρώτη σειρά στην αυριανή εκκίνηση. Η πρώτη σειρά έχει να βαφτεί κόκκινη από το Γαλλικό Grand Prix του 2008.

Ο Valtteri Bottas θα βρεθεί στην τρίτη θέση, μπροστά από τον Lewis Hamilton, που ήταν αργός σήμερα. Μετά από 31 αγώνες, η Mercedes δε θα έχει κανένα μονοθέσιο στην πρώτη σειρά. Στην πέμπτη θέση ο Daniel Ricciardo, μπροστά από τους Felipe Massa, Max Verstappen, Nico Hulkenberg, Sergio Perez και Esteban Ocon. Ας δούμε τι έγινε στις συναρπαστικές κατατακτήριες:

2Q1

Αμετάβλητος ο καιρός στο Sochi: Λιακάδα για μία ακόμα φορά, με τις θερμοκρασίες να διαμορφώνονται στους 21°C στον αέρα και τους 40°C στο οδόστρωμα. Οι οδηγοί δεν έχασαν καθόλου χρόνο και βγήκαν για να ξεκινήσουν τις προσπάθειές τους, κάτι που αφορά κυρίως τους αργότερους συνδυασμούς. Η κορυφή βρέθηκε στα χέρια των Kvyat και Magnussen, μέχρι να έρθει ο Sainz για το 1:36.5, επίδοση κατά 4 δέκατα καλύτερη από αυτή του Magnussen.

Με 11 λεπτά να μένουν, και οι 20 οδηγοί ήταν στην πίστα. Οι θέσεις άλλαζαν συνεχώς χέρια, με τον Verstappen να ανεβαίνει αρχικά στην κορυφή, προτού έρθει ο Bottas για το 1:34.1. Ο Vettel ήταν 1 δευτερόλεπτο πιο αργός, στη δεύτερη θέση, αλλά ο Γερμανός φορούσε την πολύ μαλακή γόμα και όχι την υπέρ-μαλακή. Δύο δέκατα πιο αργός από team-mate του ο Raikkonen, στην τρίτη θέση, όσο ο Hamilton παράμενε στην 19η θέση, λόγω κακού γύρου.

Perez και Ocon μπήκαν εύκολα στην 10άδα, εκτός της οποίας είχε βγει ο Ricciardo. Τόσο ο Αυστραλός όσο και ο Hamilton εξακολουθούσαν να είναι στην πίστα, αναζητώντας και οι δύο βελτίωση των χρόνων. Ο Hamilton είχε πέσει τελευταίος, όσο μπροστά ο Bottas βελτίωνε την επίδοσή του, στο 1:34.0. Ο Hamilton πήρε τη δεύτερη θέση, αλλά ήταν 4 δέκατα μακριά από τον Φινλανδό.

Οι Vettel και Raikkonen ήταν οι μόνοι πιλότοι με τα πολύ μαλακά ελαστικά. Πέντε λεπτά έμεναν και οι περισσότεροι βγήκαν ξανά για καλύτερους χρόνους. Ο Alonso ήταν στην 16η θέση, μπροστά από τους Palmer και Stroll, που ήταν σημαντικά πιο αργοί από τους team-mates τους. Ο Stroll ανέβηκε στην 11η θέση, όσο ο Alonso ήταν ο μοναδικός που ουσιαστικά προσπαθούσε να μπει στην 15άδα.

Εκτός πίστας βρέθηκαν στα τελευταία δευτερόλεπτα οι Palmer και Wehrlein. Το χρονόμετρο μηδένισε κι εκτός έμειναν οι Palmer, Vandoorne, Wehrlein, Ericsson και Grosjean.

3Q2

Οι δύο Williams έκαναν την αρχή, αλλά γρήγορα ακολούθησαν κι άλλοι οδηγοί. Ο Massa σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:35.6, με τον Stroll να είναι 7 δέκατα πιο αργός. Ο Raikkonen ήταν ταχύτερος σε όλα τα κομμάτια, έτσι η κορυφή ήταν δεδομένη, γράφοντας το 1:34.0. Οι δύο Mercedes είχαν αργό πρώτο γύρο, αλλά στη συνέχεια ο Bottas έγραψε το 1:33.2. Ο Hamilton ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο αργός, με τους Raikkonen και Vettel να ακολουθούν στην τρίτη και τέταρτη θέση.

Βέβαια, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πόσο πίεσαν οι οδηγοί, γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι θα ξεκινήσουμε με αυτά τα ελαστικά τον αυριανό αγώνα. Ο Perez ήταν ο μοναδικός που δεν είχε σημειώσει χρόνο, με πέντε λεπτά να μένουν για τη λήξη, όταν δηλαδή οι δύο Red Bull και οι δύο Toro Rosso ήταν στην πίστα.

Οι περισσότεροι από τους 15 οδηγούς βρέθηκαν στην πίστα με 3 λεπτά για το τέλος. Ο Ricciardo εξακολουθούσε να μην είναι όσο γρήγορος θα ήθελε, έτσι έπεσε στην 8η θέση, ελάχιστα πίσω από τον Massa, γι’ αυτό και προσπαθούσε να βελτιώσει, αφού δεν ένιωθε ασφαλής. Ο Perez πάλευε για να μπει στη 10άδα, και τα κατάφερε, κάνοντας τον 9ο καλύτερο χρόνο.

Τελικά, εκτός έμειναν οι Sainz, Stroll, Kvyat, Magnussen και Alonso.

4Q3

Αυτή τη φορά, οι δύο Mercedes ήταν τα πρώτα μονοθέσια που εγκατέλειψαν τα pits, αφού ήθελαν δύο γύρους για να φέρουν τα ελαστικά στη σωστή θερμοκρασία. Ο Hulkenberg ήθελε να περάσει τον Hamilton, γι’ αυτό και είχε «μάχη» με τον Βρετανό. Τελικά τα κατάφερε, πάντα με τη συγκατάθεση του Hamilton. Και οι 10 οδηγοί βρέθηκαν γρήγορα στην πίστα, αλλά τα Mercedes εξακολουθούσαν να ζεσταίνουν τα ελαστικά τους.

Ο Hulkenberg πήρε την πρώτη θέση, αλλά ο Raikkonen ήταν πολύ πιο γρήγορος και το αποτέλεσμα ήταν να γράψει 1:33.2. Ο Vettel ήταν 2 δέκατα πιο αργός, την ώρα που ερχόταν τα Mercedes για τους δικούς τους χρόνους. Ο Bottas δεν κατάφερε για 36 χιλιοστά να πάρει την πρώτη θέση. Ο Hamilton έκανε λάθος και ήταν πολύ πιο αργός από τους τρεις πρώτους.

Στα 4 λεπτά για το τέλος, οι Bottas, Vettel και Hamilton βγήκαν για τις τελευταίους προσπάθειες. Κανένας από τους πρώτους δεν πίεσαν στην πρώτη τους προσπάθεια, αφού ήθελαν να φέρουν τα ελαστικά στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. Ο Raikkonen δεν είχε χρόνοι γι’ αυτό, έτσι είχε ουσιαστικά έναν γύρο για να προετοιμάσει τα ελαστικά του.

Ο Φινλανδός δεν βελτίωσε την επίδοσή του, αλλά ο Vettel πήρε την πρώτη θέση, με 1:33.1. Ο Bottas έχασε χρόνο στο τέλος, όπως και ο Hamilton, με αποτέλεσμα να περιοριστούν στις θέσεις 3 και 4. Ο Ricciardo ήταν πίσω τους, με τον Massa να μπαίνει ανάμεσα στις Red Bull.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 15:00 ώρα Ελλάδας.

5Ο γύρος του Vettel

6Αποτελέσματα

Θέση No Οδηγός Ομάδα Q1 Q2 Q3 Γύροι
1 5 Sebastian Vettel Ferrari 1:34.493 1:34.038 1:33.194 20
2 7 Kimi Raikkonen Ferrari 1:34.953 1:33.663 1:33.253 18
3 77 Valtteri Bottas Mercedes 1:34.041 1:33.264 1:33.289 18
4 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:34.409 1:33.760 1:33.767 19
5 3 Daniel Ricciardo Red Bull 1:35.560 1:35.483 1:34.905 20
6 19 Felipe Massa Williams 1:35.828 1:35.049 1:35.110 20
7 33 Max Verstappen Red Bull 1:35.301 1:35.221 1:35.161 18
8 27 Nico Hulkenberg Renault 1:35.507 1:35.328 1:35.285 21
9 11 Sergio Perez Force India 1:36.185 1:35.513 1:35.337 18
10 31 Esteban Ocon Force India 1:35.372 1:35.729 1:35.430 20
11 55 Carlos Sainz Toro Rosso 1:35.827 1:35.948 18
12 18 Lance Stroll Williams 1:36.279 1:35.964 18
13 26 Daniil Kvyat Toro Rosso 1:35.984 1:35.968 18
14 20 Kevin Magnussen Haas 1:36.408 1:36.017 16
15 14 Fernando Alonso McLaren 1:36.353 1:36.660 14
16 30 Jolyon Palmer Renault 1:36.462 9
17 2 Stoffel Vandoorne McLaren 1:37.070 9
18 94 Pascal Wehrlein Sauber 1:37.332 9
19 9 Marcus Ericsson Sauber 1:37.507 9
20 8 Romain Grosjean Haas 1:37.620 9
  • Βασιλης

    Ονειρο ζω μην με ξυπνατεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

  • ScuderiaFan

    Αυτό που φαινόταν 2 μέρες τώρα επιβεβαιώθηκε πανηγυρικά! Forza Scuderia!!!
    Πάμε για το 1-2 αύριο!!!!

  • Giannis

    Η Ferrari μιλησε στο Q3!!! Επιτελους pole position και 1-2 στα ισια !!! Δυσκολα τα πραματα αυριο για τα ασημι βελη.Εκτος απροοπτου, ο αγωνας θα ειναι κοκκινος.

  • Ahilleas Tsikelis

    Οι Μερσεντες (τουλαχιστον ο Bottas)πηγαιναν για χρονους κατω απο 1:33 και κατεστρεφαν τον γυρο συνεχεια στην τελευταια στροφη.Φετος η Φερραρι τα κανει ολα σωστα και η Μερσεντες εχει βαλθει ειτε με λαθος στρατηγικες ειτε με λαθη των οδηγων της να τα κανει ολα λαθος.Ετσι η Μερσεντες πρωταθλημα δεν παιρνει,υπερβολικα λαθη.

    • Πάνος

      Ας το παρει η Φερραρι…Να αλλαξουμε λιγο…:Ρ

    • Ahilleas Tsikelis

      Καλα αν και Μερκ την κραζω,δν ειναι εικονα αυτη με τοσα λαθη.Αν το πρωταθλημα τελειωνε στο Sochi και επαιρνε πρωταθλημα η μερκ θα ειχε την ιδια αξια με το πρωταθλημα του ροσμπεργκ

    • Πάνος

      εχει φοβερη ασταθεια στο πατημα…κανουν 4-5 γλιστριματα στον γυρο…δεν κανουν δουλεια ετσι..

    • Ahilleas Tsikelis

      Το παρακαναν με το μακρυ μεταξονιο φετος,ηταν καμμενοι απο το 2012 και φετος το βγαλανε τα ματια.Απορω αν στην τελευταια στροφη εστριψαν ποτε σωστα εκτος απο το Q2 του Bottas

    • Πάνος

      χαχα ναι..λες και ειχε λαδια βγαιναν….

    • Ahilleas Tsikelis

      Η Μερσεντες θυμιζει τον παλιο κακο της ευατο,ικανη στον 1 γυρο και στον αγωνα διαλυει τα λαστιχα .2012-2013 μια απο τα ιδια

    • Mitsos Ribopaido

      Και όμως εκανε 2-3 γύρους σταθερούς και βελτίωνε..Βεβαια η φερράρι εκανε 4-5 νομίζω.. Μονο η ss θα δωσει νομιζω πλεονέκτημα στην μερκ αλλιως το χανει

    • Ahilleas Tsikelis

      Απο την παρουσιαση του μονοθεσιου ειχε κανει εντυπωση σε ολους το τεραστιο μεταξονιου του.Προφανως το παρακαναν.1ο-2ο σεκτορ ο μποτας εριχνε στις φερραρι που εχει ανοιχτες καμπες,στο τελευταιο σαν να μην εστριβε ποτε…..σαν σαξοραλλο ή παλιο χοντα πηγαινε.

    • Mitsos Ribopaido

      Κλαίω!!! όντως! Λές να τους δώσει στις επόμενες πίστες πλεονέκτημα?

    • Ahilleas Tsikelis

      Σε καποιες πιστες σιγουρα:
      1)Ισπανια ειναι ερωτηματικο θα ανακατευτουν και οι αναβαθμισεις
      2)Μονακο το θεωρω χαμμενη υποθεση
      3)Καναδα και Σιλβερστοουν αν τα χασει η Μερκ πιστευω οτι λογικα χανει και το πρωταθλημα φετος.
      Υπαρχουν πολλες πιστες που θα ταιριαξουν στην επιλογη της αλλα θα εχουν μεσολαβησει οι αναβαθμισεις της βαρκελωνης.Σε οποιον δεν δουλεψουν θα μεινει πισω

    • Mitsos Ribopaido

      Σε αυτο θα ήθελα μια ενημέρωση.. Αν ξέρεις τπτ για την αναβάθμιση της mahle για την φερραρι και ποιος φέρνει αναβαθμίσεις στην βαρκελώνη

    • Ahilleas Tsikelis

      Αεροδυναμικα πακετα θα φερουν ολοι κλασσικα.Οχι δν γνωριζω κατι ειδικοτερα.

    • Mitsos Ribopaido

      Σε ευχαριστώ..Προβλέπω αντιγραφη sidepods :P

    • asd

      δε μπορεί να το αντιγράψει μέσα στη σεζόν αυτό…. του χρόνου και αν

    • Mitsos Ribopaido

      Πάλι καλα…Για του χρόνου έχουμε ακομα..Αν υπάρχει του χρονου μερκ χωρις λαδια ξυδια twing και λοιπα.. Ή καμια rb δεν τουςφαει και τους 2

    • Ahilleas Tsikelis

      Δεν αντιγραφονται ,ακομη και για του χρονου θα θεωρηθουν ρισκο.

    • Mitsos Ribopaido

      Το πώς πήγαινε η φερράρι με έστειλε πραγματικα

    • filip

      Αυτό που περιγράφεις για τα λάθη της Μερς λέγεται εθελοτυφλία.
      Είτε κάνει λάθη είτε δεν κάνει, κάπως έτσι μοιάζει όταν δεν είσαι αρκετά γρήγορος και πιέζεις στο όριο (όπως δηλ. κάναν οι άλλοι τόσον καιρό). Το καλό για την ομάδα σου είναι πως εκείνοι το καταλαβαίνουν, εσύ όμως κάνεις αυτό που είπα στην αρχή.

    • Ahilleas Tsikelis

      Στα 2 πρωτα σεκτορ ηταν η ταχυτερη,αμα θες τσεκαρε τον γυρο του Μποττας.Στο 3ο Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ εστριβε σαν σαξοραλλο ή παλιο χοντα.Λεω οτι αυτην δν ειναι εικονα για να παει για πρωταθλημα και μου λες οτι εθελοτυφλω……παραπανω δν θα ασχοληθω γιατι εχω δει τις αντιπαραθεσεις σου με αλλους εδω μεσα και θυμιζει αριστερο που αν δεν χρησιμοποιησεις τις λεξεις που θελει αυτος θεωρει οτι λες λαλακιες.

    • filip

      Για τους δικούς σου λόγους βαφτίζεις τις διαφορές στο σετ απ και την απόδοση στα διαφορετικά σέκτορς ως λάθη. Τα υπόλοιπα που λες είναι κάτι δικά σου που δείχνουν μόνο υπεροψία, εγωισμό και στην τελική κόμπλεξ. Αν έχεις κάτι να πεις επιχειρηματολόγησε. Δεν ήρθα σπίτι σου να σου πω τα κάλαντα …… βαριέμαι να σου εξηγήσω παρακάτω

    • Ahilleas Tsikelis

      Αναφερθηκα εγω σε λαθος σεταπ???Απορω…..Ποια διαφορετικα σεκτορ?Στον γυρο του ο Μποττας στα 2 πρωτα σεκτορ ηταν ταχυτερος.Το δυσνόητο που ειναι?

    • Christos Protopapas

      Δεν.καταλλαβαινω ποια.ειναι.η αποψη σου …μας.λες.δηλαδη.οτι.η μερσεντες ειναι.ποιο γρηγορη απο.τηννφεραρι; η καλυτερη αεροδυναμικα; σε ρωταω για να. Κανουμε.μια κουβεντα, ..να καταλαβω απο.που ξεκιναμε σαν.βαση της.συζητησησς

    • Ahilleas Tsikelis

      Στον 1 γυρο ναι και σημερα η μερκ ηταν ταχυτερη,σε ρυθμο αγωνα ειναι πισω απο τη φερραρι,ισως οχι στο να γραψει καλους γυρους αλλα στο ποσους γυρους θα κρατησει τα λαστιχα σε καλη κατασταση.

    • filip

      Δεν καταλαβαίνεις ούτε τα αυτονόητα.
      Διαφορές στο σετ απ και τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά (του μονοθεσίου) ανάμεσα στις ΔΥΟ ομάδες που οδηγούν σε διαφορετική απόδοση σε κάθε σέκτορ.

    • Ahilleas Tsikelis

      Η μερσεντες τον χρονο που κερδιζε στα προηγουμενα 2 σεκτορ τον εχανε οχι απλα στο 3ο αλλα σε συγκεκριμενη στροφη του 3ου σεκτορ.Σε ολοκληρες τις κατατακτηριες σωστο 3ο σεκτορ ειχε ο μποττας στο Q2.Τωρα αν διαφωνεις τι να σου πω

    • Christos Protopapas

      Σωστος ολοι ειμαστε οπαδοι αλλα μπορουμε. Να κανουμε σοβαρες κουβεντες…η φεραρι.παταει καλυτερα απο καθε μονοθεσιο…και.σε.ρυθμο.αγωνα αυριο.θα ναι.μπροστα και.οσο.περνανε.οι.γυροι θα ανοιγει.η ψαλιδα

    • Christos Protopapas

      Φιλε δεν.ειναι.λαθη των.οδηγων ειναι διαφορα μονοθεσιων..και οι τυφλοι.εχουν.δει.οτι,.αεροδυναμικα στην.κορυφη ειναι.η φεραρι

    • Ahilleas Tsikelis

      Τσεκαρε τα 2 πρωτα σεκτορ και πες μου ποιος ηταν ταχυτερος.

    • Red Flag

      Τα δύο πρώτα σέκτορς είναι γεμάτα ευθείες. Και είναι και τα μεγαλύτερα. Γιαυτό θεωρητικά η Merc εχει και το πλεονέκτημα σαυτό το circuit. Λόγω κινητήρα. Προσωπικά πιστεύω οτι η υπεροχή στην αεροδυναμική και στο στήσιμο ενος μονοθεσίου φαίνεται στις στροφές. Κλειστές και ανοιχτές. Ε και τι να κανουμε.. προς το παρον η Ferrari δείχνει πιο γρήγορη.. συνολικά.

    • filip

      Τρια χρόνια κυριαρχίας και βγήκες στην πρωτη χαμένη πολ να τους βγάλεις άχρηστους;
      Σιγουρα θα καμαρώνει καθε ομαδα για τέτοιους οπαδούς.

    • filip

      Δηλαδή τωρα εσύ αισθάνεσαι άνετος απο τα Κάτω Πατήσια να εξηγείς (σε μας και σε εκείνους) πως είχαν λάθος σετ απ και δεν το πήραν χαμπάρι τρεις μέρες τώρα!!!!!

    • Ahilleas Tsikelis

      Πρωτον δεν ειμαι απο Κατω Πατησια,Δευτερον δεν θελω να εξηγησω σε καποιον κατι και ποσο μαλλον σε εσενα συγκεκριμενα.Τριτον το να μιλας για πραγματα που δν εχω αναφερει ΠΟΥΘΕΝΑ(βλεπε σεταπ) με σκοπο να αποκτησεις ενα επιχειρημα υποδεικνυει επιπεδο δημοτικου.Τεταρτον ρε φιλε μην διαβαζεις τα σχολια μου αν δεν σου αρεσουν ,αμαν με τους κομπλεξικους….
      Υ.Γ.1 Εγω δεν κρυβομαι γραφω με ονοματεπωνυμο εν αντιθεση με εσενα.
      Υ.Γ.2 Τα σχολια μου δν απευθυνονται σε εσενα οποτε αγνοησε τα.

    • filip

      Χαχαχα… Δεν έχεις ιδέα γιατί έγραψα “κατω πατήσια” συν ότι με κατηγορείς για παιδικά επιχειρήματα ενώ λες να μην διαβάζω τα σχόλιά σου αν δε μου αρέσουν. χαχα
      Live your myth in Greece… και εσύ.

    • Ahilleas Tsikelis

      οκ

    • Red Flag

      Δεν ειναι μονο λάθος στρατηγικες ή λαθη των οδηγών. Υπάρχει προφανής υπεροχή της Ferrari στην αεροδυναμική γενικά και στη συμπεριφορα του μονοθεσίου στα ελαστικά. Σημερα δε η εικόνα των Merc στο κομματι με τις στροφες ήταν απογοητευτική. Βαρκα γιαλό πήγαιναν. Είναι νωρίς, αλλα εγω από τον πρώτο αγώνα ακόμα πιστεύω οτι η Ferrari εχει ενα συνολικα καλύτερο μονοθέσιο αγώνα. Οποτε οταν (και αν ) εχεις το πανω χερι, η πορεία εξαρταται πιο πολυ απο τα δικά σου λάθη (Ferrari) και οχι των απο πίσω (Merc).

    • Mitsos Ribopaido

      Απο κινητήρα ειναι μπροστα η μερκ θεωρείς? σε ρυθμο αγωνα νομιζω φερραρι

    • Red Flag

      Ναι ισως εχεις δικιο… Αλλα μιλάμε ολοι ακόμα με βάση τον πιθανό μύθο οτι είναι μπροστά γιατί αυτό ισχύει τοσα χρόνια τωρα.. Ιδωμεν…. Μην αρχίσουμε να παίρνουμε τα turbo στο χέρι και ψαχνουμε να κρυφτούμε..

    • Mitsos Ribopaido

      Μεγάλε αλήθεια φίλε! Προτιμώ να λέω πάντως αυτό π ειπες οτι ειναι ακόμα μπροστα η μερκ..Το κεφάλι κάτω και προχωράμε..Ο μπότας λέει βλέπω το παραθυρο να προσπερασω τις φερραρι στην ευθεια… Τα πάρει αρκι@@α μου φαίνεται το σκυλακι.. Αν μπορει ας το κάνει..Μαχη να δούμε ..Αν και νομίζω πως μετα το 3 γυρο και το drs , η φερραρι με την ουλτρα θα πάει γ@@ντας..

    • Mika

      Οπως το ειπες, παρα πολλα λαθη…Εχει αρχισει η πιεση και τους αγγιζει……

  • Mitsos Ribopaido

    Ναι ρε μπλε καπνοι, μαύροι καπνοι στον μπότας στην στροφή 8 αλλά και πάλι!! Forza scuderia Forza Ferrari

  • Mitsos Ribopaido

    Ναι ρε μπλε καπνοι, μαύροι καπνοι στον μπότας στην στροφή 8 αλλά και πάλι!! Forza scuderia Forza Ferrari

  • Mitsos Ribopaido

    Ναι ρε μπλε καπνοι, μαύροι καπνοι στον μπότας στην στροφή 8 αλλά και πάλι!! Forza scuderia Forza Ferrari

    • Red Flag

      Λες να τελειωσε το λαδι?

    • Mitsos Ribopaido

      Μπά έχει πολύ , απλα μάλλον θα αφήσαν απο το προηγούμενο πέρασμα λαδάκι κάτω γιαυτό και έβγαιναν εκτος :P

  • Yiannis P

    Ζούμε μεγάλες στιγμές!! Πόσο καιρό είχαμε να δούμε 1-2 σε Qualifying??? Οι καμπάνες στο Μαρανέλο ακούγονται μέχρι εδώ!!!!

    • Πάνος

      απο το 2008

  • Christos-

    Δυστυχώς αύριο προβλέπω Team Orders και από τις δύο ομάδες.

    • Mitsos Ribopaido

      Δυστυχώς

    • Πάνος

      εσυ ρωτησες για το συστημα εξαγωγης της Μερκ στον οτε?

    • Mitsos Ribopaido

      Χαχα φάνηκε Ε?αλλιώς έκανα την ερώτηση αλλά αλλιώς διαβαστηκε

    • Πάνος

      σε καταλαβα…αφου το λες παντου!!!χαχαχα…μη σκοτιζεσαι πρεπει να κανουν αλλες που^%$ες τωρα για να μας πιασουν!

    • Mitsos Ribopaido

      Φίλε το λέω και το πιστεύω και επιβεβαιώθηκα και σήμερα..ΟΤΙ και να κανουν οι μηχανικοί , βασικά μηχανολογικά θέματα δεν κρύβονται.. Ελπιζω αυριο να εχουμε μια καθαρή εκκίνηση.. Γέλασα απιστευτα με χαμιλτον-χουλκενμπεργκ

    • Πάνος

      καλα τον χαμ αν δεν κανει στην ακρη ο Μποτας δεν τον βλεπω απνω απο 4 με τα νευρα που εχει αυτος και το μονθεσιο του..!!!

    • Mitsos Ribopaido

      Χαχα προβλέπω στον μποτας να λένε ”lewis is faster than u”..
      Ή προβλέπω να του βαρέσουν καμια σφυριά στα ημιαξόνια μήπως έχει παλι πρόβλημα. Η μπορει να του βαλουνε κανα χειρόφρενο για να τραβάει να βολευτεί και ο χαμιλτον.. Παντως ειδες με την πίεση πως ΚΑΝΟΥΝΕ λάθη? αυτο π λεγαμε καιρό τωρα

    • Πάνος

      ε ναι αμα εχεις ενα μοτερ απιαστο κανεις απλα crusing…τωρα που τους φτασαμε εχουν παρει καλτσες με αποθηκευτικο χωρο!ειδικα ο Χαμ αγνωριστος…χαιρομαι που τον περνα ο Μποτας!

    • Mitsos Ribopaido

      Θα τα πληρώσει φίλε πολλά που έχει κάνει.. Είναι μεγάλη πουτανα η ζωη..Αλλα θέλω και μια νικη ραικκο…Μια τον βλεπω να πηγαινει στα φουλ μια δεν…

    • Πάνος

      Ε σκεψου σημερα οτι διεκδικησε pole μετα απο τοσα χρονια…ειναι κι αυτο κατι…

    • Mitsos Ribopaido

      Ισχύει..Περιμένω πολλά αύριο..εστω 2ος θα πετάξω απο την χαρά μου..
      Σήμερα 15 ευρω βγάλαμε…αυριο παίζω 20 στην φερραρι

    • Πάνος

      εγω φοβαμαι στην 1η στροφη μη γινει κανα μπαμ..μ χει μεινει ψυχολογικο απο περσι..χαχαχα

    • Mitsos Ribopaido

      Απαπα εγκεφαλικό θα πάθουμε

    • Red Flag

      Κακή μέρα για τον Χάμιλτον. Και το σκηνικό με τη Renault πραγματικά αστείο. Θα επανέλθει όμως!

    • Ahilleas Tsikelis

      Λογικο ΑΝ η μερκ αξιωθει για μια εξυπνη στρατηγικη.

    • Christos-

      Δεν εννοώ μόνο στο θέμα στρατηγικής. Ο Kimi θα κάνει άκρη αν τυχόν βρεθεί μπροστά, το ίδιο και ο Bottas.

    • Maleas George

      Τραγικό αν γίνει κάτι τέτοιο από τον 4ο αγώνα… Προσωπικά δεν το νομίζω

  • Πάνος

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!1-2 μετα απο 9 χρονια!Παει επεσε και το καστρο του Q3!!Παω οπαπ να ριξω κανα λεφτο στον Vettel για πρωταθλημα….

    • stemi

      Εγώ πάντως 2.80 στον αγώνα της Κίνας και 2.80 σήμερα από 45 ευρώ, τα έπιασα …

    • Πάνος

      παιξε και αυριο να αγγιξεις το 100αρικο…

    • Πάνος

      παιξε και αυριο να αγγιξεις το 100αρικο…

  • Akis-F1 FAN

    POLEEE !!! Φοβερές κατατκτήριες….Μερκ και φερραρι ήταν πολύ κοντά !! Τρομεροί και οι 2 πιλότοι της φερραρι, ο Μποττας πολύ δυνατός, ο Χαμ θα ψάχνεται με τα 5 δέκατα που τον κέρασε ο νο2 οδηγός. Αν και αύριο είναι τεράστια η ευθεία για την 1η στροφή αν στρίψει πρώτος ο Σεμπ δε χάνει τον αγώνα. Πίσω από μερκ και φερραρι πάντως χάος…ωραίος ο Μασσα που μπήκε ανάμεσα στις rb. Θα έχουμε ενδιαφέρον αγώνα αύριο ειδικά με το τι θα κάνει η Μερκ με τα team orders τώρα που ο Χαμ είναι πίσω.

    Υ.Γ. Τελικά οι κάλτσες αντί για παπούτσια που χρησιμοποιεί από αυτό το GP ο Σεμπ έκαναν δουλειά ;-PP
    https://uploads.disquscdn.com/images/21aab47df7560970f8a6437e94fccecd36792cdb9aacecdd979801d396fe29a3.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/e2dd6170575de4e909d6d359e2fe92e1c3c7254d255bc7835c48a76b2c94c729.jpg

    • Giannis

      Aς παρουμε πρωταθλημα και ας φοραει και βατραχοπεδιλα χαχαχα!!!!!!

    • manowar

      ?? και η αεκαρα το κυπελο ???

    • Giannis

      Τώρα μιλάς στον πιο άσχετο του ποδοσφαιρου :P

    • manowar

      Ναι αλλα καποια ομαδα θα συμπαθεις περισσοτερο….???

    • Giannis

      Πραγματικα Στέλιο στο λέω Καμια. Παλιότερα έλεγα οτι είμαι ΠΑΟΚ να χαμε να λέγαμε. Αλλα δεν έχω παρακολουθήσει ουτε ενα ημίχρονο .Μονο σε μουντιάλ παρακολουθώ κάποια παιχνίδια αμα ειμαι σε καφετερια και την Εθνική μας ειδικά στο μπασκετ.

    • manowar

      Καλα μην νομιζεις οτι χανεις και την μπαλαρα..εδω πλεον αεκ ολυμπιακο βλεπεις και νομιζεις οτι παιζουν ομαδες ερασιτεχνικές

    • Mitsos Ribopaido

      Που το παραγγέλνω..?Θα έπερνα του χαμ αλλα είναι μεγάλο για να χωράει το σκ@@ο και δεν λέει..

    • Akis-F1 FAN

      Προς το παρόν είναι costum τα καλτσάκια…αν πάρει όμως το πρωτάθλημα βλέπω να κυκλοφορούν όλοι μ΄ αυτά ;-P

    • Mitsos Ribopaido

      Χαχα θέλω ένα με την φάτσα του τοτου να λέει…Έχω το καλύτερο λαδι ,φάε λίγο και έλα βραδυ

  • Neos

    ελπιζω αυριο ο κιμι να κρατησει πισω τις μερσεντες,για να ξεφυγει ο φετελ,τοσο στν αγωνα,οσο και στην βαθμολογια

    • Πάνος

      μην ανησυχεις θα ξεφυγουν και τα 2 φερραρι…με τοσα λαθη και ασταθεια τα Μερκ ουτε που θα μπορουν να ακολουθησουν…

    • Akis-F1 FAN

      Αν δε γίνει καμιά στραβή πάνε για 1-2 οι φερραρι…φαίνεται πολύ δυνατός και ο Κιμι αυτό το ΣΚ.

    • Neos

      με το στραβη σκεφτομαι τις κοιμησμενες εκκινησεις του κιμι.

    • Akis-F1 FAN

      Φέτος εκτός από το Μπαχρέιν έκανε μια χαρά εκκινήσεις, αλλά δυστυχώς με 1 km ευθεία μέχρι την 1η στροφή οι 2 φερραρι θα χρειαστούν κάτι special για να κρατηθούν μπροστά αύριο…τουλάχιστον είναι μακριά ο Κβιατ ;-P

    • Mitsos Ribopaido

      Είναι καλύτερες στην ευθεία οι μερκ? Ή εννοείς θα ρίξουν το μινέρβα μέσα?

    • Akis-F1 FAN

      Κοίτα πρώτο σεκτορ που θέλει καθαρά δύναμη κινητήρα ρίχναν 2 δέκατα στις φερραρι, αλλά κυρίως εννοώ με το slipstream ότι θα έχουν πλεονέκτημα μέχρι τα φρένα για την 1η στροφή.

    • Mitsos Ribopaido

      Ααα ναι αυτο θα έχει ενδιαφέρον

    • Mitsos Ribopaido

      Θα πεταχτούν και τα 2 μπροστα , η συμπεριφορά της φερράρι στα ελαστικα ειναι τρομερή.. Νομίζω οτι αν γινει αυτό θα εχουμε και 1-2.. Γενικά η εκκινηση θα κρίνει πολλα.. α

    • Neos

      το θεμα ειναι οτι ο κιμι δν πεταγεται μπροστα συνηθως,κανει μετριες προς κακες εκκινησεις.για ρυθμο αγωνα κ ελαστικα δν ανησυχω

    • Mitsos Ribopaido

      Φαίνεται λιγο φτιαγμένος , αν τον ποτίσεις και λίγη βότκα θα ξεκινήσει στις 2 ρόδες

    • Red Flag

      Πιστεύεις οτι δεν ειναι ήδη ποτισμένος? Στη Ρωσία βρίσκεται. Πριν πιει νερό, θα κατεβασε ενα μπουκαλακι σίγουρα!

    • Mitsos Ribopaido

      Ε ναι αλλα θέλει και άλλο!!!

    • manowar

      Τρολλ

  • Ba’adur Subutai

    Πλάκα πλάκα μάλλον ο Μπότας πάει για πρώτος οδηγός.

    • Ahilleas Tsikelis

      Ο Χαμιλτον ηταν απλα αλλου.Αν ο Μποτας δν εκανε λαθος στο τελος πηγαινε για χρονο κατω απο 1:33

    • Mitsos Ribopaido

      Δεν είδα λάθος που έγινε?

    • Ahilleas Tsikelis

      Ουτε εγω το ειδα,αλλα ηταν 2+δεκατα πιο γρηγορος μεχρι το 2ο κομματι,απο προ-τελευταια και τελευταια ειδικα στροφη φαινοταν να παει αργα.Καλα δεν εκανε τις αουγκανιες του Χαμιλτον,απλα ανεκδιηγητος.Ο Μποτας μια φορα εστριψε στην τελευταια στροφη σωστα στο Q2.Απλα στην τελευταια στροφη δεν πατησαν ποτε οι μερκ

    • Mitsos Ribopaido

      Σε αυτό έχεις δίκιο. Ναι ήταν μπροστα και γω οταν είδα να περνει πολ ο φετελ μονο 0.059 και τον ραικκο στο κόσμο του λέω παει το χασαμε..Καλα με τον χαμιλτον έκλαψα οταν παλευε με χουλκ

    • Ahilleas Tsikelis

      Ο Χαμιλτον ειναι ο οδηγος που μπορει να ειναι ο ταχυτερος στο γκριντ ολοκληρο αλλα μπορει και να ειναι ολοκληρο σκ μια κινουμενη μετριοτητα.

    • Mitsos Ribopaido

      Τωρα που πιέζεται όμως κάνει πολλα λαθη..Πλεον η φερραρι πάει να γίνει το φαβορι..

    • George Irene Ferrari

      Πολυ απλα,οπως ηταν 2δεκατα πιο γρηγορη η Μερκ στο S1 ,ηταν 3 δεκατα η Ferrari στο S3.Κανενα λαθος.

    • Ahilleas Tsikelis

      τα λαθη ηταν εμφανη γλιστριματα

    • George Irene Ferrari

      Τα γλιστρηματα δεν ηταν λαθη .Απλα δεν ειχαν ισορροπία.

    • George Irene Ferrari

      Ολα τα fp ,τα Μερκ ειχαν καλυτερο S1 και μερα εχαναν

    • ton KIMIπως το ειδες ??? η παλι δεν ειναι καλος γιατι επρεπε να παρει την pole ?? :-D

    • Ba’adur Subutai

      Σήμερα ήταν ακριβώς όσο αργός έπρεπε.

    • Mitsos Ribopaido

      Έκανε κακιστο πέρασμα στις τελευταίες στροφές…Ας πήγαινε καλα να έπερνε πολ

    • manowar

      Κανει πως δεν τον βλεπει χαχαχαχα

    • manowar

      Και ο αλλος που δεν αντεχεις να βλεπεις το βγαζει τίμια το ψωμι του χε χε χε χε

  • Nerazzuro21

    Έπρεπε να περάσουν σχεδόν 9 χρόνια για να δούμε ξανά 1-2 από τη Ferrari στις κατατακτήριες. Ακόμα και οι πλέον δύσπιστοι δεν μπορούν να παραβλέψουν ότι η Scuderia επέστρεψε για τα καλά. Επιτέλους έχουμε μάχη.

    Από την 5η θέση και κάτω το χάος. Αν υπήρχε υποβιβασμός στην F1 οι υπόλοιποι θα έπρεπε να τρέχουν σε μικρότερη κατηγορία.

  • Πάνος

    και επιτελους ρε παιδια ασχετωw οτι υποστηριζω φεραρι ειχαμε MAXH και αγωνια μεχρι την τελευταια στιγμη για το ποιος θα παρει την pole!!!

  • Christos Protopapas

    Η δικαιωση μου χθες.που ελεγα οτι.ηρθε η, ωρα της pole…και.η δικαιωση στα 50 ευρω επι 2.80 που εδινε στο.στοιχημα….αν.πεσει.και.το.καστρο των.κατακττηριων και μπορουν.νατο κοντραρουν εκει.τα φεραρι….νομιζω οτι.ειναι.ξεκαθαρα το φαβορο για εφετος

    • Mitsos Ribopaido

      5 ευρώ έπαιξα το έβγαλα το 15αρι μου..:p

  • Gestione Sportiv@

    1,5 χρόνος (Σιγκαπούρη 2015) χωρίς pole position και 167 αγώνες (Γαλλία 2008) από την τελευταία φορά, που η Ferrari έκανε το lock out την πρώτη σειρά, είναι πάρα πολύς καιρός για την ιστορικότερη ομάδα του αθλήματος!!!!!!
    Ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ για όλους στην ομάδα, από τους οδηγούς, τα κορυφαία στελέχη, τους τεχνικούς στην Ιταλία, μέχρι και τους φροντιστές που είναι υπεύθυνοι για τα γάντια των οδηγών.
    Και το πάρτι για την ομάδα μου τώρα ξεκινάει…………….. https://uploads.disquscdn.com/images/5dcfd200498e3f5ce9996e66eb67f109ff420b06268fe1f9107d0281a69fa43a.jpg

    • Πάνος

      127 ειναι για τον Ραικκονεν φιλε μου για τη φερραρι ειναι πολλλοι περισσοτεροι…!!!Η χαρα δεν παυει να ναι τεραστια παντως!

    • Gestione Sportiv@

      Τελευταία φορά που η Ferrari έκανε το 1-2, ήταν το 2008 και συγκεκριμένα στο Γαλλικό GP με τότε poleman τον Φιλανδό της Scuderia.

    • Πάνος

      ναι το ξερω αυτο…απλα 127 ειχε ο Ραικ να παρει pole απο τοτε στη Γαλλια…Η φερραρι εχει ακομα περισσοτερους γιατι ο Φιλανδος ελειπε κιολας καποιες χρονιες..

  • gronholm89

    Η Ferrari δείχνει να εχει επιστρέψει για τα καλά, μετα απο πολλααααα χρόνια! Αν δεν μείνει πίσω στις αναβαθμίσεις κατα την διάρκεια του πρωταθλήματος, θα τα πάρει ολα ααααανετα!
    Υ.Γ. Ποσο χειρότερος του Vandoorne είναι ο Button??????

    • Πάνος

      οσο ο Stroll του Massa:P

    • gronholm89

      Περίμενα περισσότερα απο τον μικρο! Θεωρώ στο Μονακό θα του κανει πάρτυ και ο Button!!

    • Πάνος

      κατσε να δουμε σε τι κατασταση θα ναι ο Μπατ που θα πιασει πρωτη φορα εκεινη την εβδομαδα το “θηριο” του 17…

    • Βασιλης

      ευτυχως που εβαλες “” χχαχαχαχχα

    • Akis-F1 FAN

      Είναι όντως άοσμος ο Vandoorne αλλά για μην τον αδικούμε και τελείως είναι πρώτη του χρονιά στην F1 με ομολογουμένως πολύ δύσκολα μονοθέσια και με την αξιοπιστία της χόντα έχει κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα.

    • vandoorne και stroll δεν ειναι για αυτο το πρωταθλημα δυστηχως ..

    • Mitsos Ribopaido

      Ο στρολ δεν μπορεί να το κοντρολάρει, το τιμόνι του πηγαίνει σαν κέρατα ταύρου σε έξαρση

    • Βασιλης

      Για τον vandoorne δεν θα το ελεγα….σκεψου τον perez στην mclaren….ειχαν το χειροτερο μονοθεσιο και εφαγαν τον perez…..και εχει καταληξει σε μια μεσαια ομαδα

  • τους 3 πρωτους δεν τους κρινω καθως οι διαφορες ειναι πολυ μικρες για να βγαλεις συμπερεσμα αν καποιο μονοθεσιο ειναι ποιο γρηγορο ή ποιο αργο … με βαση τους χρονους θα ελεγα πανε μαζι … την διαφορα την εκανε πιστευω ο χαμ που για ακομα εναν αγωνα ειναι εκτος τοπου και χρονου … λεει συνεχεια οτι η μερκ ειναι πισω αλλα μαλλον αυτος εχει μεινει πισω στην φυσικη κατασταση και δεν μπορει τα πολλα g ..
    για τον αγωνα δεν βλεπω κατι σιγουρο μεχρι και ο χαμ μπορει για πρωτη θεση καθως ολα αλλαζουν οπως εχουμε δει μεχρι τωρα … απο εκει και κατω ομως το χαος .. μεγαλες διαφορες και δεν βλεπω κατι να αλλαζει ριζικα γιατι μαλλον τα κοστοι ειναι τρελλα και οι χορηγοι δεν δινουν χρημα καθως η μονοτονια των τελευταιων πρωταθληματων εχει διωξει θεατες … θα δουμε ομως καθως τωρα φενετε οτι το θεαμα με τον εναν ή τον αλλο τροπο επανερχεται … το δυστύχημα ειναι οτι παλι θα ακουγετε ο γερμανικος υμνος λες και ετσι καποιοι ηθελαν… ελπιζω σε εναν καλο αγωνα αυριο με τον καλυτερο νικητη … παντως μπορει να μην τον συμπαθω αλλα αν συνεχισει ετσι το πρωταθλημα ο φεττελ θα δειξει οτι ειναι καλυτερος και ποιο ολοκληρομενος οδηγος απο τον χαμ μια και προσωπικα εγω ειχα αντιθετη αποψη.. και μιας και πιστευω οτι τωρα εχουν ισαξια μονοθεσια …

    • Πάνος

      ο χαμ δεν εχει ουτε μιση ελπιδα να διεκδικησει νικη αν εμφανιστει οπως σημερα…

    • δεν θα το ελεγα … υπαρχουν και τα απροπτα .. οπως ειπα εγω βλεπω 4 οδηγους με ισαξια αυτοκινητα και ισαξιους χρονους που στον αγωνα θα πεξουν και πολλα αλλα ρολο … οι διαφορες αυτες δεν λενε και πολλα … μην ξεχνας οτι περισυ ειχαμε πολυ μεγαλυτερες διαφορες και ολα πεζονταν σε μερικους αγωνες ..

    • Πάνος

      σιγουρα…παντα υπαρχουν απροοπτα…μπορει να εμφανιστει ενας Kvyat ας πουμε…μετα την πρωτη στροφη αυριο θα φανει το πραγμα…

    • Βασιλης

      Παντως παιδια εγω βλεπω ενα hamilton οπως ηταν περσι…για αυτο και πηρε ο πρωταθλημα ο συνταξιουχος 30αρης…..πρεπει να δωσει περισσοτερο χρονο και ενδιαφερον για να δουμε τον καλο του εαυτο

    • Akis-F1 FAN

      Μετά το περσινό στραπάτσο και τώρα με τη δυανμική της φερραρι έχει σκυλιάσει…απλώς μέχρι τώρα φαίνεται ότι δεν έχει το κάτι παραπάνω…

    • Ahilleas Tsikelis

      Για να δει νικη ο χαμιλτον θα χρειαστει καλη εκκινηση και το σεταπ του να ηταν καθαρα για τον αγωνα για αυτο κ να κατεληξε εκει στις κατακτηριες(δν το πιστευω αλλα λεμε)

    • Akis-F1 FAN

      Άμα είχε σεταπ για αγώνα θα είχε υποστροφή κυρίως, αλλά σήμερα η μερκ πέταγε κώλο παντού…με αυτό το σεταπ αύριο θα υποφέρουν με τα ελαστικά.

    • Ahilleas Tsikelis

      Σιγουρα υποστροφη?Δες σε καποια σημεια εχασε μουτρα-φρεναρισματα ,αλλα και παλι θεωρω οτι ο ανθρωπος ηταν στον κοσμο του.

    • Akis-F1 FAN

      Εντάξει δεν είναι και παράλογο να έχασε τα μούτρα σε κάποια σημεία…αλλά το βασικό πρόβλημα σήμερα στο S3 της Μερκ ήταν ότι δεν κράταγε καθόλου το πίσω μέρος…αν παλεύουν έτσι με το μονοθέσιο και αύριο εκτός απ¨ τον χρόνο που θα χάνουν θα καταστρέψουν και τα ελαστικά τους πολύ γρήγορα…όσο για τον Χαμ συμφωνώ, σήμερα ήταν στο πουθενά σε σχέση με τους άλλους 3.

    • Akis-F1 FAN

      Εντάξει δεν είναι και παράλογο να έχασε τα μούτρα σε κάποια σημεία…αλλά το βασικό πρόβλημα σήμερα στο S3 της Μερκ ήταν ότι δεν κράταγε καθόλου το πίσω μέρος…αν παλεύουν έτσι με το μονοθέσιο και αύριο εκτός απ¨ τον χρόνο που θα χάνουν θα καταστρέψουν και τα ελαστικά τους πολύ γρήγορα…όσο για τον Χαμ συμφωνώ, σήμερα ήταν στο πουθενά σε σχέση με τους άλλους 3.

  • cosacher

    Προσκυνω….

  • Thanos

    Μπράβο στην Φερραρι, κάνανε πραγματικά φοβερή δουλειά φέτος.
    Η μερσεντες θα πρέπει να ιδρώσει για το πρωτάθλημα.
    Από κει και πέρα η διαφορά των δυο πρώτων ομάδων από τους υπολοίπους είναι τεράστια και δεν είναι μόνο λόγο των κινητήρων.

  • Ferrarακιας

    Τέτοια απόδοση θέλω και αύριο.

  • LJ

    Μου την χάλασε λιγο ο 4ακης γτ ήμουν με τον Kimi 1000%!!!

    Θα έχουμε ωραίο αγώνα αυριο κρίμα που δεν θα Τον δω :/

    Υ

    • Mitsos Ribopaido

      Δεν γίνεται να τον χασεις..εστω απο κινητο?

    • Mika

      Κι εγω χτυπιομουν για τον Κιμι σημερα…
      Οι συμπαθειες δεν κρυβονται!!!

  • Red Flag

    1. Ξύπνησαν μνήμες σήμερα.
    2. Ας μιλήσει τώρα όποιος βιάστηκε να τα χώσει στον Κίμι !
    3. Ο αγώνας είναι αύριο. Πραγματικές συνθήκες, μάχες, στρατηγική, απρόοπτα. Εκεί κρίνονται όλα. Ας μη βιαζόμαστε.. Πάντως το 3/4, αν γίνει αύριο, δεν είναι πλέον ”τυχαίο”.
    4. Κρίμα για τον Lewis. Δεν είναι ωραια εικόνα τα 5+ δέκατα από τον δεύτερο οδηγο. Ας ελπίσουμε οτι θα επανέλθει.
    5. Πολύ στενάχωρο το χάος πίσω. Εχουν ξεφύγει οι δυο ομάδες και είναι κρίμα.

    • Βασιλης

      Πιστευω φετος η rbr την πατησε περισσοτερο και απο την mclaren…..για καποιον λογο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι τοοοσο πισω….ενω η renault ανεβαινει και εχουν τον ιδιο κινητηρα…..ποιος να τους το ελεγε οτι με τους κανονισμους που ψηφισαν οι ιδιοι οτι θα ηταν τοσο πισω….για τις πελατιακες ομαδες το ξερουμε οτι δεν γινεται να κανουν κατι καλυτερο

    • Red Flag

      Ναι πολύ άσχημη εικόνα για την Red Bull. Τι πτώση.. Κρίμα και για τον μικρό που ειναι σαν ταυρος εν υαλοπωλείο! Αν και εχει χρόνια μπροστά του..

    • Βασιλης

      Ειδικα για τον μικρο καλυτερα για να στρωσει χαρακτηρα…γιατι περσι βγηκαν πανω απο τις φερραρι γιατι τους κοβανε βαθμους με καθε τροπο ειτε αυτος ηταν νομιμος ειιτε παρανομος……αν δεν βελτιωθουν μεχρι το καλοκαιρινο διαλλειμα βλεπω να κανουν μαχες με williams και renault

    • Red Flag

      Ο χαρακτηρας πιστεύω οτι στρώνει σιγά σιγά. Φαίνεται στους πρωτους αγώνες και στη γενικότερη στάση του. Σοβαρευει. Εκτός αν ξεγελά το αδύναμό μονοθέσιο που δεν τον αφήνει να κανει τα τρελά του! :)

  • Maleas George

    Για να είμαι ειλικρινής πίστευα ότι το κλασσικό boost των Merc στο Q3 θα τους δώσει οριακά την pole αλλά πραγματικά στο τελευταίο sector ήταν τρισάθλιες, δεν πατούσαν πουθενά… Εντυπωσιακές Ferrari, εξαιρετικό quali με σασπένς μετά από πολύυυυ καιρό. Όχι κι άσχημα ο…παππούς, τα αντέχει τα G τελικά… Μια καλή εκκίνηση αύριο και σε παράταξη μέχρι τη στροφή 2 και από κει και πέρα έξυπνες αντιδράσεις σε τυχόν safety car.

  • η αυτοκρατορια αντεπιτιθεται ??? ή η αυτοκρτορια πεφτει ???
    κριμα που εχασα τις κατατακτηριες……αποτι ειδα απο τα σχολια ηταν ωραιες !!!!

  • Gestione Sportiv@

    Ο Luigi Fraboni, ο επικεφαλής λειτουργιών κινητήρων πίστας της Ferrari, μίλησε για τις έξι αλλαγές στα turbo των ιταλικών PU στα μονοθέσια της Ferrari.
    Συγκεκριμένα, ο Ιταλός μίλησε για τις 3 αλλαγές turbo εκάστοτε στους οδηγούς της Scuderia, εξηγώντας ότι η όποια αλλαγή ήταν καθαρά για προληπτικούς λόγους και δεν συντρέχουν λόγοι ανησυχίας.
    Πάντως, ειλικρινά εύχομαι το οποίο πρόβλημα να ξεπεραστεί γρήγορα και να μην αντιμετωπίσουμε φαινόμενα 2016, όταν μέχρι το καναδικό GP τρέχαμε με “μισό” turbo

    • Mitsos Ribopaido

      Για μένα φιλε θα παιξουν ρόλο οι αναβαθμίσεις..στο κινητήρα αν κανει ενα μπαμ η φερραρι με την Mahle , λυπάμαι την μερκ.. Και του χρονου τελος το λαδακι :)

    • disqus_4cmpULVLNA

      Ρε φίλε κι εγώ Ferrari είμαι αλλά μας έχεις ζαλίσει μ αυτά τα λάδια!!! Έλεος……….

    • Mitsos Ribopaido

      Τι να κανουμε αδερφέ , λίγοι λένε τις αλήθειες…

    • disqus_4cmpULVLNA

      Ρε φίλε κι εγώ Ferrari είμαι αλλά μας έχεις ζαλίσει μ αυτά τα λάδια!!! Έλεος……….

    • Ahilleas Tsikelis

      Γνωριζουμε αντιστοιχα πιθανες αναβαθμισεις της Μερκ ή δεν λενε ποτε?

  • manowar

    Ναι μορη φεραρα γ@μω την τρελα…
    Αυτα τα σκηνικα μου θυμιζουν τις παλιες τιτανομαχιες των 2 τεραστιων αυτων ομαδων ????
    αποκταει νόημα πρεπει να κοψω το σουρβαιβορ τις ελευθερες ωρε μ φαινεται

  • Giannisk
  • George Liverpool

    Μη βιαζεστε να κρινετε τον vandoorne.Ο τυπος πηρε τον τιτλο στο gp2 “σβηστα”.Στο 1ο του αγωνα περυσι, βαθμο.Μονοθεσιο δεν εχει,χλμ δεν εχει κανει,υπομονη.Μαζι με τον verstappen,ειχα διαβασει πως θεωρουνταν απο τους κυκλους της f1,ως το επομενο μεγαλο ταλεντο.Ο Wolff ειχε πει οτι εαν δεν εχει μονοθεσιο και του χρονου(εννοωντας φετος)θα φροντισει εκεινος να του βρει.Αυτο λεει πολλα.

  • Mika

    Λυπηθηκα για τον Κιμαρο!! Αξιζε την pole!!!
    Aν δεν γινει τιποτα αυριο στην εκκινηση, να μπερδευτει το grid, οι κοκκινοι θα εχουν ευκολο απογευμα…
    Δεν μπορουσε με τιποτα η Μερσεντες κι ειδικα ο Χαμιλτον σημερα να βαλει κατω το 3ο section, ολα τα λαθη εκει τα εκανε…

  • edurakias

    bravo stin ferrari pou tha kanei pio sinarpastiki tin monotoni f1 ilikrina den perimena teties epidoseis tora thelo na do kontres ham vett ham kimi ktlp ktlp ante na ksipnisoume ligaki!!!!!!

  • Ba’adur Subutai

    Να μου το θυμηθείτε, ο Ραικκονεν αύριο κάποια βλακεία θα κάνει.

    • Mitsos Ribopaido

      Στην εκκίνηση μην δεν υπάρχει φοβάμαι…αλλά ελπίζω να το θέλει πολύ..και να παρει νίκη

  • Anestis Genk

    Για το μακρύ μεταξόνιο θα ευθύνονται τπτ μηχανικοί της Maybach

  • Michael

    Μπράβο στην Scuderia αλλά και στον Φιλανδό που έριξε μισό δευτερόλεπτο στο χαϊδεμένο της Merc team mate του…