Όταν θέλεις να δώσεις «πράσινο» και οικονομικό πρόσωπο στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, είναι λογικό να διαταράξεις και να αλλάξεις την πορεία του. Αυτό που θέλουν οι οδηγοί κι εμείς οι οπαδοί είναι να μπορούν να πιέζουν στο όριο σ’ ένα μεγάλο μέρος του αγώνα. Από το 2014, η Formula 1 έχει περάσει σε άλλη εποχή, η οποία δεν αρέσει στην τεράστια πλειοψηφία των οπαδών.

Ο χθεσινός αγώνας ήταν ένας από τους πιο βαρετούς της χρονιάς, με ελάχιστες μάχες και προσπεράσεις, ενώ καμία έντονη στιγμή δε σημειώθηκε στις πρώτες θέσεις, καθώς ο Lewis Hamilton ποτέ δε βρέθηκε σε πραγματική θέση για να απειλήσει τον Valtteri Bottas. Ανιαρός ο αγώνας και για τον Kimi Raikkonen, ο οποίος λέει ότι ήταν αναγκασμένος να εξοικονομεί σχεδόν συνέχεια καύσιμο, κάτι που δεν συνάδει με το DNA της Formula 1.

Το μονοθέσιο ήταν τις περισσότερες φορές πολύ καλό, αλλά, για να είμαι ειλικρινής, δεν ήταν και πολύ αγώνας, λόγω της υψηλής εξοικονόμησης καυσίμου. Προσπάθησα να κρατήσω τα παιδιά πίσω μου, αλλά προσπάθησα να είμαι στα επιτρεπόμενα όρια για να χρησιμοποιώ, οπότε ήταν ένας βαρετός αγώνας.

Αυτοί είναι οι κανονισμοί και σε κάποιους αγώνες είναι περισσότερο έντονο από άλλους. Δε θα έπρεπε να είναι έτσι. Είναι περισσότερο σαν αγώνας αντοχής. Αλλά, έτσι έχουν τα πράγματα. Είναι κανονισμός και πρέπει να τον σεβαστούμε. Αλλά, ως οδηγοί, κανείς δεν είναι χαρούμενος, επειδή θέλουμε να αγωνιζόμαστε.

Ο «Iceman» έπρεπε να διαχειριστεί την κατάσταση, αφού βρισκόταν ανάμεσα στις δύο Red Bull. Όπως λέει, ακόμα κι αν πίεζε για να περάσει τον Daniel Ricciardo, στη συνέχεια θα έπρεπε να εξοικονομήσει πολύ περισσότερο καύσιμο, οπότε θα έχανε τη θέση του.

Σκεφτόμασταν «τι θα πρέπει να κάνω μετά από αυτόν;» επειδή ήξερες ότι κάποια στιγμή θα ήταν οδυνηρό να πας κάτω από αυτό το όριο. Δεν έχει πολλή πλάκα. Πιστεύω ότι ο Max ήταν λίγο-πολύ στην ίδια ιστορία. Όσο ήμασταν κοντά ο ένας στον άλλον, έδειχνε εντάξει, όμως, αν κοιτούσατε προσεκτικά, παίρναμε το πόδι από το γκάζι 200 μέτρα πριν τη στροφή.

Η εξοικονόμηση καυσίμου και το γεγονός ότι τα μονοθέσια πλέον μοιάζουν σαν να τρέχουν σε αγώνες αντοχής δεν είναι κάτι που αφορά μόνο τη Ferrari, σύμφωνα με τον 38χρονο.

Δε νομίζω ότι είμαστε μόνο εμείς. Σίγουρα, είναι και οι άλλες ομάδες. Ίσως κάποιες ομάδες να πρέπει να το κάνουν σε μικρότερο βαθμό από άλλες και σίγουρα υπάρχουν πολλά να κάνεις με το πώς τρέχεις το μονοθέσιο, αλλά δεν πιστεύω ότι είμαστε σε χειρότερη κατάσταση από άλλες ομάδες.

  • Chris
  • Akis-F1 FAN

    Ρε σίγουρα τα είπε ο Κιμι όλα αυτά ;; Τόσο πολύ δεν πρέπει να χει μιλήσει τον τελευταίο μήνα γενικά :-P

  • sergio360

    Καταντια…

  • Maleas George

    Πραγματικά γελοίο αυτό με τα καύσιμα… Κανένα νόημα…

  • βζιν βζιν έμπαινε το τηλεκατευθυνόμενο στα πιτς, μπλιπ μπλοπ μπλιπ έβγαινε το τηλεκατευθυνόμενο, βζιν βζιν βζιν ξανά έμπαινε το τηλεκατευθυνόμενο στα πιτς, μπλιπ μπλοπ μπλιπ ξανά έβγαινε το τηλεκατευθυνόμενο.
    σα να βλέπεις cgi ή ρομποτάκια. καμία ζωντάνια, καμία παρεκτροπή από τις γραμμές. τίποτα που να έχει χαρακτήρα. ξενερωτάκια, στο άμπου ντάμπι τώρα για να πουλάνε μούρη οι πρίγκηπες. δεν έχει πια ψυχή αυτό το άθλημα. δεν έχει τίποτα. μόνο τεχνολογικά και τεχνικά επιτεύγματα. και τον μαξ.

  • Mika

    Μου κανει εντυπωση, μετα απο αρκετο καιρο ακουσαμε καποιον να μιλαει πως εκανε οικονομια στα καυσιμα,αντι στα ελαστικα….Περιεργο…

  • DimiE92

    γιατι δεν πετανε ενα αεριο να τελειωνουν? :P