Τι και αν το Ford Fiesta βρίσκεται στην δύση της καριέρας του, μιας και η νέα γενιά έχει παρουσιαστεί, τον Μάρτιο κατάφερε να περάσει στην πρώτη θέση των πωλήσεων στην Ευρωπαϊκή αγορά ρίχνοντας στην δεύτερη θέση το VW Golf μετά από πολύ καιρό. Σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτό οφείλεται στην πολύ επιθετική εμπορική πολιτική της Ford, αλλά και στην κατάσταση που επικρατεί με τους ντίζελ κινητήρες που έχει μειώσει κάπως τις πωλήσεις του Golf.

Ο φετινός Μάρτιος ήταν ο καλύτερος μήνας σε πωλήσεις για την ευρωπαϊκή αγορά εδώ και καιρό, αφού σημείωσε αύξηση 10,2% σημειώνοντας 1,92 εκατ. πωλήσεις και ξεπέρασε την αμερικάνικη αγορά και ήρθε δεύτερη πίσω από την Κίνα που σημείωσε 2,02 εκατ. πωλήσεις. Από τις 30 χώρες οι 16 σημείωσαν διψήφια νούμερα ανόδου, με τις πέντε κυριότερες Ευρωπαϊκές αγορές να σημειώνουν άνοδο με καλύτερη επίδοση αυτή της Ιταλίας με +17,4% και ακολούθησαν η Ισπανία με +12,7%, η Γερμανία +11,4% και η Βρετανία με +8,4%. Η Ελλάδα με άνοδο +49,5% ήταν η πρωταθλήτρια χώρα σε ποσοστό ανόδου.

Στις εταιρείες από τις 56 μάρκες, 26 σημείωσαν άνοδο τον Μάρτιο. Συγκεκριμένα στην κορυφή των πωλήσεων βρέθηκε για ένα ακόμα μήνα το VW Group με άνοδο +3,9%, δεύτερη ήρθε η Ford με άνοδο +15,9% , στην τρίτη θέση ανέβηκε η Renault (+14,9%) και άφησε στην τέταρτη θέση την Opel (+3,3%) και την πεντάδα κλείνει η Mercedes-Benz (+16,9%). Στις premium εταιρείες BMW και Mercedes κατάφεραν και ξεπέρασαν τις 100.000 πωλήσεις τον Μάρτιο, με την Audi να μην τα καταφέρνει να ξεπεράσει τον στόχο αυτό για μόλις 1.000 μονάδες. Νέο ρεκόρ μηνιαίων πωλήσεων στην ιστορία τους σημείωσαν η Volvo με 36.891 αυτοκίνητα και η Porsche με 9.259 αυτοκίνητα.

Ο Μάρτιος είναι κατά παράδοση ο μήνας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη, αντιπροσωπεύοντας το 11% των συνολικών πωλήσεων του έτους. Το γεγονός ότι φέτος το Πάσχα των Καθολικών ήταν μέσα στον Απρίλιο και όχι στον Μάρτιο, έδωσε στους εμπόρους περισσότερες ημέρες πωλήσεων, με αποτέλεσμα να επιτευχθεί αυτό το ιστορικό ρεκόρ.

  • UltraB

    Έπρεπε να του είχαν και τον 1.5 TDCi με τους 120 ίππους. Μην πω και τον 150αρι.
    Εκεί να δείτε πωλήσεις μετά…

    Τρομερό αυτοκίνητο όσο αφορά την οδική συμπεριφορά, το εσωτερικό και εξωτερικό είναι γούστα, οπότε…

    • gronholm89

      Αν τον φορεσουν στο καινουργιο, θα ειναι κανονι το αμαξι! Μονοδρομος για αγορα!!

  • giannisb

    Για εμένα το ότι το fiesta ξεπέρασε σε πωλήσεις το golf δεν λέει κάτι μιας και το fiesta είναι κατηγορία Β δηλαδή ανταγωνιστής του polo….τώρα όταν το αντίστοιχο focus στην κατηγορία C περάσει σε πωλήσεις το golf τα ξαναλέμε..

    (Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι το fiesta δεν είναι καλό ίσα ίσα είναι ένα από τα κορυφαία στην κατηγορία του μαζί με το polo,yaris και corsa…και αυτό φαίνεται άλλωστε από τις πωλήσεις)

    • Φωτόνιον

      Πιθανόν να λέει ότι τα λεφτά στερεύουν παντού για τον απλό κοσμάκη και η κατηγρία C δίνει τη θέση της στη Β… Δεν είναι μόνο η Ελλάδα που έχει προβλήματα, απλά ίσως έχει τα πιο ‘βαριά’ και ‘διαφημισμένα’…

    • ναι αλλα και το golf πουλαει πιο πολυ πχ απο τα μεσαια και τις λιμο……οποτε το λες και δικαιο !!!
      παντως το GOLF και γενικα η κατηγορια ικανοποιει τα πιο πολλα θελω…γιαυτο και πουλαει τοσο !!!

  • cfu

    ετσι μωρη Fiestara!!!!ωραια θα εχω και μτχ ανταλλακτικα παντου

  • ad276

    Ελα ξυπνησαν επιτελους οι Ευρωπαιοι.Και σημειωστε οτι ερχεται και το καινουριο Fiesta αρκει βεβαια να εχει σωστη τιμολογιακη πολιτικη.

  • george

    Τον Μάρτιο στο United Kigdom είχαν τις υψηλότερες πωλήσεις από ποτε.. Και αφού οι Αγγλοι έχουν μανία με τα Ford επωφελήθηκε φυσικά η ford.. Σχεδόν το 60% των πωλήσεων του Fiesta ηταν στην Αγγλία.. Ας ξεκολήσουν λίγο οι Άγγλοι με τα Ford που αγοράζουν με μανία ακόμα το γερασμένο fiesta.. Ας ξεκολλήσουν λίγο και οι Γερμανοί με το αναξιόπιστο Golf που το προτιμούν με διαφορά ένω υπάρχουν τόσες άλλες επιλογές