Μπορεί η Ferrari να είναι αφοσιωμένη εδώ και αρκετές δεκαετίες στην Formula 1, αυτό δεν σημαίνει, όμως, ότι δεν έχει πειραματιστεί και σε άλλα πρωταθλήματα. Όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση, που στα μέσα της δεκαετίας του ’80 υπήρχε η πρόθεση να τρέξει στο αμερικάνικο πρωτάθλημα Champ Car, αυτό που ξέρουμε σήμερα ως Indy.
Ο λόγος για μια ενδεχόμενη συμμετοχή ήταν η διαμάχη που είχε με τους ιθύνοντες της F1, η οποία θα λειτουργούσε ως μέσο πίεσης, καθώς η ιταλική εταιρία απειλούσε να αποσυρθεί, όπως έχει κάνει κατά καιρούς.
Γι’αυτό το λόγο κατασκεύασε το δικό της αγωνιστικό, το 637. Τότε οι κανονισμοί του πρωταθλήματος δεν επέβαλλαν την αποκλειστική προμήθεια σασί από την Dallara (όπως συμβαίνει σήμερα), και έτσι το συγκεκριμένο αγωνιστικό είναι αποτέλεσμα του βετεράνου μηχανικού της F1, Gustav Brunner, ο οποίος τότε εργαζόταν για την Ferrari.
Το πλαίσιο έκανε χρήση αλουμινίου και carbon, και μηχανικά φορούσε έναν 2,65-λίτρων turbo V8 κινητήρα, ο οποίος με χρήση μεθανόληw, όπως όριζαν οι κανονισμοί, απέδιδε 690 άλογα. Τους πρώτους γύρους με το μονοθέσιο έκανε το 1986 ο τότε εργοστασιακός οδηγός της ομάδας, Michele Alboreto, στην πίστα του Fiorano, και παρότι είχε παρουσιαστεί επίσημα στον Τύπο, το project σταμάτησε με εντολή Enzo.
Με την εξαγορά της Ferrari από την Fiat, η τελευταία μετέφερε το project στην Alfa Romeo, με σκοπό η τελευταία να βελτιώσει την εικόνα της στην αμερικάνικη αγορά, και να αυξήσει το μερίδιο της. Η μιλανέζικη φίρμα εξέλιξε έναν δικό της κινητήρα, με ίδιες όμως προδιαγραφές, για να τον τοποθετήσει σε ένα σασί της March.
Το μονοθέσιο της Ferrari, πλέον βρίσκεται στο μουσείο της εταιρία, στο Maranello.