Τρία χρόνια από την καριέρα του χαράμισε έτσι εύκολα ο Fernando Alonso όταν αποφάσισε να βάλει την υπογραφή του στο συμβόλαιο της McLaren. Η πορεία της ομάδας στο άθλημα τα τελευταία χρόνια είναι γνωστή και άκρως εφιαλτική, με το κυρίως πρόβλημα να είναι το power unit της Honda. Τα πράγματα φέτος είναι ακόμα χειρότερα, αφού το νέο concept της Honda είχε σαν αποτέλεσμα ένα πιο αναξιόπιστο κινητήρα, ενώ η διαφορά από τους άλλους κατασκευαστές άνοιξε ακόμα περισσότερο.

Ο Ισπανός ανήκει στους κορυφαίους οδηγούς του πλανήτη και θα ήθελε όσο τίποτε άλλο έναν τρίτο τίτλο προτού αποχωρήσει από το άθλημα. Βλέποντας ότι αυτό είναι σχεδόν αδύνατο να συμβεί το 2018 με τη McLaren, ξεκαθαρίζει πως είναι ανοιχτός σε όλες τις προτάσεις για την επόμενη σεζόν, ειδικά αν το φθινόπωρο δει ότι οι προοπτικές για τίτλο με την τωρινή του ομάδα δεν υπάρχουν.

Η πρώτη μου προτεραιότητα είναι να τρέχω εδώ, αλλά όχι μόνο να αγωνιστώ, θέλω να κερδίζω. Τώρα, δεν έχω περισσότερες υποχρεώσεις με τη McLaren, είμαι χαρούμενος με την ομάδα, αλλά δεν κερδίζουμε. Από τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο, αν δω ότι υπάρχει η πιθανότητα να κερδίσουμε το 2018, θα ήμουν περισσότερος χαρούμενος αν έμενα στην ομάδα. Αν δεν υπάρχει τέτοια πιθανότητα, θα ήθελα περισσότερο να μιλήσω με κάποια άλλη ομάδα.

Αυτός είναι ο τελευταίος μου χρόνος στο συμβόλαιο που έχω με τη McLaren, έτσι θα πρέπει να σκεφτώ λίγο περισσότερο μετά το καλοκαίρι, επειδή τώρα είμαι πολύ απασχολημένος με τα Indy 500. Κοντά στον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο, πρέπει να σκεφτώ τι θα κάνω του χρόνου και αν υπάρχει χρόνος να βρω άλλες προκλήσεις εκτός της Formula 1 ή αν η Formula 1 θα είναι μια ευκαιρία για να κερδίσω το παγκόσμιο πρωτάθλημα, που είναι και ο βασικός μου στόχος. Συνεπώς, είμαι ανοιχτός σε όλα.

Πριν από το 2017, ο 35χρονος δήλωνε πως οι φετινές αλλαγές θα κρίνουν την παραμονή του ή όχι στο άθλημα. Τώρα, λέει πως είναι ικανοποιημένος από τις αλλαγές, αφού τα μονοθέσια είναι πιο ευχάριστα στην οδήγηση και πως το άθλημα έχει κερδίσει μέρος της αίγλης που έχασε τα περασμένα χρόνια.

Πιστεύω ότι, με τα φετινά μονοθέσια και τους κανονισμούς του 2017, τα μονοθέσια είναι αρκετά καλά στην οδήγηση. Πιστεύω ότι η Formula 1 έχει επιστρέψει σε μια εποχή που μπορούμε να δούμε την πραγματική δύναμη και αποδοτικότητα, την ταχύτητα στις στροφές, πράγματα που έλειψαν τα τελευταία χρόνια. Τα μονοθέσια δείχνουν εντάξει εξωτερικά, με μεγάλα ελαστικά, οπότε μ’ αρέσει αυτή τη Formula 1.