Επεισοδιακό παραλίγο να γίνει το Ισπανικό Grand Prix για τη μάχη της πρώτης θέσης. Η στρατηγική της Mercedes να βάλει τον Lewis Hamilton για τα μαλακά πριν τελειώσει η περίοδος του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, όταν τα μονοθέσια δεν κινούταν σε αγωνιστικούς ρυθμούς, αποδείχθηκε σωτήρια, καλύπτοντας διαφορά 8 δευτερολέπτων από τον Sebastian Vettel.

Στη συνέχεια, ο Hamilton ήταν ταχύτερος και πήρε την πρωτοπορία στον 44ο γύρο, με τον Vettel να μην μπορεί να κάνει τίποτα. Πριν από αυτό, ο Γερμανός βγήκε δίπλα-δίπλα με τον Βρετανό, όταν έβαινε από το pit lane. Ο Seb υπερασπίστηκε τη θέση του πατώντας και ο ίδιος εκτός πίστας, έχοντας μικρή επαφή με τον Hamilton, αλλά χωρίς συνέπειες.

Ο οδηγός της Mercedes πιστεύει πως, αν είχε τραυματιστεί σοβαρά κάποιο μονοθέσιο, τότε οι σχέσεις των δύο θα είχαν επηρεαστεί, ενώ λέει ότι μπορεί να καταλάβει πώς νιώθει ο Vettel, διότι έχασε μια νίκη που είχε σίγουρη.

Ήταν μια πολύ κλειστή μάχη και, αν είχε γίνει διαφορετικά, τα πράγματα μεταξύ μας θα ήταν διαφορετικά. Ξέρετε πώς είναι οι αγώνες. Αν είχαμε χτυπήσει στην πρώτη στροφή και είχε κερδίσει τον αγώνα, δε θα ήταν «σπουδαία δουλειά, Sebastian». Ήταν επιθετικό, αλλά μπορέσαμε να παραμείνουμε στη μάχη, ευτυχώς. Τελικά, απέφυγα τη σύγκρουση, αλλά λάτρεψα αυτή τη μάχη και αυτή την πρόκληση.

Έδειξε σεβασμό κι εξακολουθεί να το κάνει αυτό, αλλά νομίζω ότι θα μπορούσε να είναι λίγο θυμωμένος. Είπε ότι ήταν θυμωμένος. Έκανε έναν φανταστικό αγώνα, αλλά μπορώ να καταλάβω πώς νιώθει. Ποτέ δεν είσαι χαρούμενος αν τερματίζεις στη δεύτερη θέση. Αν τερμάτιζε δεύτερος και ήταν χαρούμενος, θα ανησυχούσα, επειδή δεν είναι αυτός ο λόγος που είμαστε εδώ.

Ο 32χρονος κατάφερε να μειώσει τη διαφορά από τον Vettel στους 6 βαθμούς και θέλει να συνεχίσει σε αυτό το τέμπο, διότι η συνέπεια θα είναι αυτή που θα κρίνει τον φετινό Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Όλα έχουν να κάνουν με τη συνέπεια. Μπορεί να κερδίσεις σε έναν αγώνα και να είσαι πίσω στον επόμενο. Αυτή η φόρμα θα πρέπει να υπάρχει στους επόμενους 15 αγώνες. Δεν έχει σημασία αν πάρω την πρωτοπορία μετά τον επόμενο αγώνα. Αυτό που έχει σημασία είναι να είσαι στο τέλος πρωτοπόρος, αυτός είναι ο τρόπος που σκέφτομαι.