Αυτές είναι οι πιο καθαρές φωτογραφίες του νέου Volkswagen Polo μιας και αυτό το γκρι νέο Polo δεν έχει ίχνος καμουφλάζ πάνω του. Το νέο Polo διαθέτει αυξημένες διαστάσεις και σχεδιαστικά έχει επιλεγεί μια εξελικτική προσέγγιση. Έτσι, διατηρεί τον συντηρητικό και σοβαρό χαρακτήρα της γερμανικής εταιρίας, παρότι φαίνεται να διαθέτει μια πιο κεκλιμένη οροφή, νέα φώτα και ένα πιο ανάγλυφο πίσω μέρος, στοιχεία τα οποία σύμφωνα με την VW κάνουν το Polo πιο ελκυστικό και θα το βοηθήσουν να αυξήσουν τις πωλήσεις του.


Το νέο Polo βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0, που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Seat Ibiza και θα διαθέτει η επόμενη γενιά του Skoda Fabia, κάτι που θα μειώσει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Θα συνεχίσει να διατίθεται σε 3-θυρες και 5-θυρες εκδόσεις σε σχέση με το αποκλειστικά 5-θυρο Ibiza. Το μέλλον του CrossPolo δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο μιας και την θέση του αναμένεται να πάρει το νέο μικρό SUV που ετοιμάζει η VW και θα βασίζεται στο T-Cross Breeze concept.

Στο εσωτερικό η γερμανική φίρμα θα συνεχίσει να δίνει έμφαση στην ποιότητα των υλικών και το φινίρισμα. Η σχεδίαση θα είναι νέα και θα χρησιμοποιεί μαλακά πλαστικά με πολλές νέες δυνατότητες επιλογών διαφορετικών υλικών και χρωμάτων με την εταιρεία να έχει στόχο να προσφέρει το πιο ποιοτικό ταμπλό στην κατηγορία. Από το ανανεωμένο Golf θα δανειστεί τα εμπρός καθίσματα και τα χειριστήρια, καθώς επίσης και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την τελευταία γενιά του infotainment system της εταιρείας με οθόνη αφής, βελτιωμένο σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος και είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί.

Οι κινητήρες του νέου Polo θα είναι λιγότεροι σε σχέση με την τωρινή γενιά. Στην βάση θα βρίσκεται ο τρικύλινδρος 1,0 λίτρου ατμοσφαιρικός με απόδοση 65 και 75 άλογα και TSI με 95 και 115 άλογα. Το BlueGT θα χρησιμοποιεί τον νέο 1.5 TSI με 150 άλογα που είδαμε στο νέο Golf, ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται το GTI που θα χρησιμοποιεί έναν 2,0 λίτρο TSI με απόδοση πάνω από 200 άλογα. Polo R μάλλον δεν θα δούμε ούτε σε αυτή την γενιά.

Στους ντίζελ καταργείται ο σημερινός 1,4 λίτρων TDI και θα χρησιμοποιεί τον αναβαθμισμένο 1,6 TDI με απόδοση 80, 95 και 110 άλογα. Αργότερα θα παρουσιαστούν υβριδικά σύνολα που θα αντικαταστήσουν τους μικρούς ντίζελ. Θα υπάρχει έκδοση με φυσικό αέριο που θα βασίζεται στον 1,0 TSI με 95 άλογα, ενώ δεν υπάρχουν πλάνα για μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση ή μια plug-in υβριδική εκδοχή. Θα υπάρχουν χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων ανάλογα την ιπποδύναμη ή ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

Η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιούνιο, για να παρουσιαστεί επίσημα τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

  • βαλβολινη

    i20 esy ?

  • VictorRav4

    Μετα γινομαστε κακοι που κραζουμε τα vag…. Ειναι 90% ιδιο εξωτερικα λες και ειναι τιποτα porsche 911 και δεν θελει να χασει την σχεδιαστικη του ταυτοτητα.
    (Υ.Γ. αααχ γ@μημενο dieselgate τι κανεις, ακομα και απο την σχεδιαση πανε να κοψουν δαπανες)

  • Efthfl

    ΠΩΣ…ΕΙΝΑΙ…ΕΤΣΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;;;;;;;;;;;;;;;; Έλεος πραγματικά, λίγη φαντασία ρε! Πίσω εμένα προσωπικά μου θυμίζει αυτό https://uploads.disquscdn.com/images/3da9214b1bb67559c48111f27456a39c514f0eef50979dfa4d4c98bf2c4a8002.jpg του ’90.

    • georgekaras

      μπραβο ρε συ και το ψαχνα μπραβο

    • manowar

      Το σχολιο σου το θεωρώ πολυ λαθος στην συγκεκριμένη περιπτωση αλλα δεν πειραζει..αυτο το σύγχρονο σχεδιο δεν εχει καμια σχεση με τον μακατρα της φωτο απλα αντλει στοιχεία απο κει τα οποια δεν ειχαν τα προηγούμενα μοντελα..ειναι αυτο που λεμε συνηθως βασταει χαρακτηρα

    • Αυτό σε G40 είχε και χαρακτήρα. Ας είχε τα θεματάκια του, μακάρι να του έμοιαζε έστω και λίγο!!!

  • manowar

    Οσο παει γινεται ολο και πιο κομψο και κυριλε..πολυ καλο..ενα ντιζελ για μενα γιατι οι βενζινες του straight six με τετοια νουμερα συμπιεσης που εχω τελευταια δεν το φτανει η βενζίνη και βγαινουν κατι καρφακια απο το τιμονι και μου πινει και το αιμα..

  • Mrdesperado32

    Μα τι στυλ τι σχεδιαστικος χαρακτηρας ειναι αυτος?πρεπει να τα σχεδιαζει ο ιδιος που σχεδιασε και το πρωτο πολο.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Όσο πάει και πιο βαρετό γίνεται και πιο αδιάφορο… ληγμένα παίρνουνε οι σχεδιαστές τους έλεος! KOUVAG!

  • gv

    σχεδιαστικα ειναι ιδιο αλλα εγω μενω στον χιλιαρη tsi που καιει φυσικο αεριο..
    ακρως ενδιαφερον μοτερ αλλα το παιρνεις ή θα σου βγαλει τη παναγια απο βλαβες?
    αν διαλεξει κανεις αυτο το μοτερ παντως καλυτερα να παρει ibiza που και πιο όμορφο ειναι και λογικα πιο ενδιαφερον οδηγικα θα ειναι αλλα και πιο φτηνο..

  • Βελισσάριος

    Πιο ενδιαφερον απο το ιδιο το αυτοκινητο εχει ο χιλιαρης tsi που καιει φυσικο αεριο.

  • Βελισσάριος

    Πιο ενδιαφερον απο το ιδιο το αυτοκινητο εχει ο χιλιαρης tsi που καιει φυσικο αεριο.

  • Spider

    Θυμίζει λίγο fabia, την καινούργια. Το νέο Ibiza είναι ποιό αρμονικό στο μάτι.Θέλει λίγο χρόνο για να το συνηθίσει κάποιος.

  • Αυτό είναι f/l ή νέο μοντέλο;

  • Contor

    Είναι σαν να ξέχασαν να ανανεώσουν το πίσω μέρος του. Μπροστα και πλάι αν και μικρότερο golf ωραίο. Εκείνα τα φώτα ρε παιδιά πίσω; ότι περίσσευε από την προηγούμενη γενιά; πφ…

  • UltraB

    Άθλιες ζάντες, δε του πάνε καθόλου.

    Κατά τα άλλα δεν μπορώ να αποφασίσω αν μου αρέσει ή όχι.
    Επίσης πίσω δεν μου φαίνεται να “δένει” και τόσο καλά. Μένει να το δούμε σε καλύτερες φωτογραφίες και κάποια στιγμή από κοντά.

  • εκτεταμενο F/L το λες παρα νεο μοντελο στο θεμα σχεδιασμου…..

    αλλα μια ερωτηση…

    εχετε σκεφτει οτι τα εκατομμυρια που πουλαει το group οφειλοντε και γιαυτον τον λογο ??? πλεον περναει μια 10ετια απο το μοντελο που εχεις αγορασει…..και δεν δειχνει παλιο……..που αυτο μετραει για πολυ κοσμο !!!!

    • giannisb

      Αυτός είναι ένας λόγος που με κάνει να ξαναπάρω vw και ναι μετράει πολύ ,δεν είναι βαρετό όπως το βλέπουν κάποιοι ,δεν είναι έτσι …το να αλλάζεις ριζικά το σχέδιο ενός μοντέλου είναι σαν να απαξιώνεις τον κάθε κατοχο του προηγούμενου μοντέλου ….

    • εγω το ξερω…..αλλοι κανουν πως δεν το βλεπουν…..
      παντως εδω και μια 10ετια…που το ιδιο συμβαινει με την HONDA και το CIVIC δεν βλεπω να λενε τα ιδια……..

    • Nikolas Karampelas

      Δεν ξέρω γιατί να νοιώσει κάποιος απαξιωμένος επειδή το επόμενο μοντέλο είναι καλύτερο από το παλιό που έχει. Αυτός δεν είναι ο σκοπός του να βγάλεις νέο μοντέλο; Να είναι καλύτερο από το προηγούμενο;
      Προσωπικά έχω το atos prime 2001, ποτέ δεν ένοιωσα απαξίωση που η hyundai έβγαλε τόσο ριζικά διαφορετικά μοντέλα μετά από αυτό.

    • giannisb

      Αρχικά το καινούριο σχέδιο δεν σημαίνει και καλύτερο αυτοκίνητο …γιατί και το golf έχει ίδιο σχέδιο αλλά αεροδυναμικά είναι τελείως διαφορετικό και σαφώς καλύτερο..το θέμα είναι ότι με το να μην αλλάζεις το σχέδιο σε ένα μοντέλο κρατάς στην ‘μόδα’ το παλιότερο μοντέλο έτσι ας πούμε το golf 4 που είναι πλέον 20 ετίας (το λέω και δεν το πιστεύω :P) έχει πολλές ομοιότητες στις γραμμές του και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό με το golf 7 και αυτό το κάνει να φαίνεται πιο μοντέρνο…. αλλά είναι και η άλλη λογική που λέει ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει…..

    • Nikolas Karampelas

      δε νομίζω ότι είναι υπερ του κατασκευαστή να κρατάει στη μόδα το παλιό μοντέλο.
      Ο κατασκευαστής βγάζει υποτίθεται νέο μοντέλο για να πουλήσει ακόμα και σε όσους έχουν το παλιό, δε νομίζω κανένας που έχει gold να πει “α ωραίο το νέο, πουλάω το παλιό και το αγοράζω”, όταν είναι το ίδιο αμάξι με 1-2 διαφορές, ενώ αν είναι ίδιο με το παλιό δύσκολα θα κερδίσει οπαδούς από άλλες μάρκες.
      Η μόνη περίπτωση που δικαιολογώ κάτι τόσο μικρό είναι ότι έχει περάσει Χ χρόνο από την τελευταία έκδοση και ο κατασκευαστής ετοιμάζει κάτι εντελώς νέο και πρωτοποριακό, αλλά δεν προλαβαίνει να το βγάλει εγκαίρως (πχ λόγο κατασκευαστικού κολλήματος) και για αυτό βγάζει ένα μικρό facelift μέχρι να είναι έτοιμο το νέο μοντέλο.

    • giannisb

      από ότι φαίνεται από τις πωλήσεις μάλλον υπέρ του κατασκευαστή είναι .αυτός που έχει το παλιό “όταν είναι το ίδιο αμάξι με 1-2 διαφορές, ενώ αν είναι ίδιο με το παλιό δύσκολα θα κερδίσει οπαδούς από άλλες μάρκες.” δεν νομίζω να μην προτιμήσει το καινούριο για αυτόν τον λόγο ,το καινούριο το παίρνεις για την νέα τεχνολογία που έχει πάνω και τον καλύτερο κινητήρα (πιο οικονομικό,γρήγορο κλπ κλπ) αλλά και γιατί είναι καινούριο…απλά εσύ το βλέπεις έτσι και επιλέγεις κάτι άλλο και εκεί τελειώνει, το σχέδιο γενικά είναι θέμα υποκειμενικό σε εμένα είναι όμορφο και σοβαρό σε άλλους είναι βαρετό και άσχημο….αλλά απο ότι φαίνεται μάλλον στους περισσότερους αρέσει αλλιώς δεν θα το επιλέγανε….

  • Nikolaos

    Ε βασικά δε χρειάζεται καμουφλάζ, ίδιο είναι…
    edit: Η πινακίδα έχει καμουφλάζ γιατί μόνο αυτήν άλλαξαν?? χαχα

  • SAMURAI-66

    Καλα το εμαθες?
    Ηρθε το καινουργιο polo!
    …………… https://uploads.disquscdn.com/images/ec79952cced34da38404f7a60cb5e3e82eed5dd879138198f111f7f905864094.jpg

  • Nikolas Karampelas

    Ως άνθρωπος που δεν είμαι φαν να τσεκάρω και την παραμικρή λεπτομέρεια σε ένα νέο μοντέλο, αν δεν μου το λέγατε ότι είναι το νέο μοντέλο δεν θα το καταλάβαινα καν.
    Κρίμα και μεγαλύτερο κρίμα που οι κατασκευαστές το παίζουν τόσο safe πλέον.

    Προσωπικά μόνο την nissan έχω δει να μην φοβάται να παίξει με νέες μορφές, αν και το αποτέλεσμα καμιά φορά είναι φόλα, τουλάχιστον προσπαθεί (και ας πούμε το νέο micra είναι ουαου). Οι περισσότεροι άλλοι φοβούνται να παίξουν με την εμφάνιση.

  • Αννίβας

    Μα το καμουφλάζ το έκανε να ξεχωρίζει από το παλιό.
    Ευτυχώς γράφετε νέο γιατί με τα νέα αυτοκίνητα της vw δεν θα πρέπει να έχει διαφημιστικό φυλλάδιο αλλά κουίζ βρες την διαφορά από το παλιό . Να δουλεύεις στο τμήμα σχεδίασης της vw θα πρέπει να είναι η ποιο βισματική δουλειά στο γκρουπ και να είσαι συγγενής του Μίλερ.

  • Scooby r22b

    Μου φαίνεται ότι εκεί στο τμήμα σχεδιασμού της VW, πιο πολύ πίνουν μπάφους και παίζουν προ παρά δουλεύουν.
    https://youtu.be/uQM5Zy6H_hM

  • Mika

    Νοt very exciticing, σαν σχεδιο, νομιζω πως προσπαθουν να τονιζουν το πλατος αρκετα..
    Θα παει καλα παντως, δεν υπαρχει αμφιβολια γι αυτο. Το οτι δεν τολμουν να ρισκαρουν, εχει αποδειχτει πως δεν εχει καμια σχεση με τις πωλησεις…Ισως απο κοντα να ειναι πιο συμπαθητικο…

  • Protector

    Καλά θα πηγαίνει 2lt και με πρόγραμμα στα 300ps.

  • zisisv

    Το νέο; Εγώ το παλιό βλέπω.

  • panos

    ορισμενοι νομιζουν οτι ολος ο κοσμος θελει να γινεται μπαμ οταν περναει με το
    αμαξι του γτ νομιζουν οτι ολοι εχουν την ιδια νοοτροπια, αν ηταν ετσι θα ειχαν
    γεμισει οι δρομοι με καρναβαλους, ειδικα απο ασια μερια που ειδικευονται στο
    αθλημα, ο περισσοτερος ομως κοσμος θελει ενα αμαξι με σοβαρη σχεδιαση εστω
    κ συντηρητικη που να αποπνεει κυρος, γιαυτο τα πολο πουλανε, γιαυτο για παραδειγμα κ η peugeot ακολουθησε διαφορετικη σχεδιαστικη φιλοσοφια που
    να αποπνεει κυρος κ σοβαροτητα για το 308 τον αντικαταστατη του 307 κ δεν
    εχασε, κ δεν ειμαι vagιτης, αλλα ετσι ειναι αν θελουμε να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους, συν οτι με το να κραζουμε την vw με κλισε σχολια επειδη ετσι εχει επικρατησει, επαναλαμβανομαστε κ εμεις οπως η vw αρα κανουμε κ εμεις οτι
    κανει κ η vw που κραζουμε, πραγμα οξυμωρο..

    • a_f_a

      συμφωνώ απόλυτα αλλα με συγχωρείς, θα κατατάξω και τους γάλλους στη νεο-ασιατικο-ποστ-μαμφαρο-σχολή. οι γάλλοι πια παίρνουν βραβείο σχεδιαστικής αντάρας.

  • Dentdim

    Δείχνει πολύ μεγαλύτερο σε διαστάσεις από τον ανταγωνισμό σε βαθμό νομίζω του να μην παίζει πια στην ίδια κατηγορία με 208 ,Corsa ,fiesta , yiaris κτλ.Ισως εδώ να προσπάθησαν να διαφοροποιηθούν οι της vw και άφησαν ίδιο το εξωτερικό…Να δούμε αν θα τους βγει.Αυτο που δεν θα ήθελα με τίποτα είναι να δω κ τους υπόλοιπους να ανεβάζουν διαστάσεις τόσο πολύ

  • dmis

    νταξει Polf..
    παίζει άλλη κατηγορία διαστάσεις εμφάνιση κ λογικά ποιότητα.. δεν καταλαβαίνω που το πάνε…
    δηλαδή ανοίγουν χώρο και για ενδιάμεσο μεταξύ Up-Polo.. άρα κ μεγαλύτερες διαστάσεις Γκολφ… με το οποίο είναι στα όρια του κανιβαλισμού..
    Εκνευριστικοί και αλαζόνες…
    Το Ιμπιζάκι εξαιρετικό though..

  • MitsosDaBest

    Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά (Mk5), το ασχήμισαν πάααρα πολύ…

  • a_f_a

    τελικά με το να κρατήσουν ίδιο με το τωρινό το πίσω μέρος, το σώσανε νομίζω…
    βαρετό μέχρι αηδίας αλλά διαχρονικότατο και αρμονικό.
    θα το σκεφτόμουν αλλά πια δε το σκέφτομαι μιας και θα το θέλω αυτόματο και δε τα εμπιστεύομαι πια τα dsg (ξαδέρφου μου γκολφ με 25.000 μόλις έβγαλε θέμα με το κιβώτιο).
    απο το πλαϊ καλό.

  • charris

    αποκλείεται….ένας κουβάς ακόμα……θα έλεγα νέος αλλά μη κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας…

  • Sciroccakias

    Τελευταίο όμορφο Polo, η έκτη γεννιά του (6R) σε μαύρο ή άσπρο, τρίθυρο και με τις ζάντες Boavista. Μετά το χάος…
    Μόνο ο evo tsi αξίζει αν και θα έπρεπε να τον κάνουν τρικύλινδρο όπως στο Fiesta ST