1FP3

Η Ferrari συνεχίζει και σήμερα να δείχνει πως είναι κυρίαρχος στο Μονακό. Όπως και στο FP2, έτσι και τώρα ο Sebastian Vettel ήταν με αρκετά μεγάλη διαφορά ο ταχύτερος οδηγός. Η δεύτερη θέση του Kimi Raikkonen φανερώνει τη δύναμη της Scuderia εδώ, με τον Valtteri Bottas να είναι πίσω από τα κόκκινα μονοθέσια.

Στην τέταρτη θέση ο Max Verstappen, μπροστά από τους Lewis Hamilton, Daniel Ricciardo, Carlos Sainz, Daniil Kvyat, Kevin Magnussen και τον Stoffel Vandoorne που κλείνει τη δεκάδα και δίνει ελπίδες στη McLaren. Βέβαια, το κακό για τη βρετανική ομάδα είναι ότι ο Jenson Button θα ξεκινήσει από την τελευταία θέση τον αγώνα, λόγω ποινής 15 θέσεων που πήρε μετά από αλλαγή της MGU-H και του turbo. Ας δούμε τα κυριότερα από τη μία ώρα του FP3:

Ο καιρός ήταν ηλιόλουστος στο Μόντε Κάρλο, και οι θερμοκρασίες ήταν διαμορφωμένες στους 25°C στον ξεκίνημα και τους 38°C στην άσφαλτο. Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε με αρκετούς οδηγούς να βγαίνουν για τον έλεγχο των συστημάτων στα μονοθέσιά τους. Οι Palmer, Ericsson και Wehrlein δεν επέστρεψαν στα γκαράζ τους, γράφοντας τους πρώτους σημερινούς ολοκληρωμένους γύρους.

Ο Palmer ήταν ταχύτερος αρχικά, ωστόσο ο Bottas ήρθε για να αποκαταστήσει την τάξη, με 1:15.2, αλλά στον επόμενο γρήγορο γύρο ήταν κατά πολύ ταχύτερος, για το 1:14.1, αφού ήθελε παραπάνω από έναν γύρο για να φέρει τα ελαστικά στο βέλτιστο παράθυρο λειτουργίας. Όλο και περισσότερα μονοθέσια έβγαιναν για να γράψουν γύρους, ανάμεσά τους οι Hamilton και Raikkonen.

Ο Raikkonen πήρε την πρώτη θέση, με 1:13.5 και ο Bottas θέλησε να απαντήσει, όμως ήταν ένα δέκατο πιο αργός από τον συμπατριώτη του. Ο Hamilton ήταν πολύ πιο αργός αρχικά, όσο ο «Iceman» βγήκε ακόμα λίγο χρόνο. Ο Vettel ήταν δεύτερος στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια, με τη Ferrari να είναι στο «1-2».

Το πρώτο 20λεπτο είχε περάσει και οι κορυφαίοι συνδυασμοί αποφάσισαν να πατήσουν γκάζι. Ο Hamilton ανέβηκε πρώτος, ο Raikkonen στη συνέχεια ήταν δύο δέκατα ταχύτερος, αλλά ο Vettel ήρθε για το 1:12.8, όντας έτσι ο μόνος που κατέβηκε το 1:13. Ο Verstappen μετακινήθηκε στην τέταρτη θέση, μπροστά από τον Kvyat, με την Toro Rosso να δείχνει και σήμερα ότι είναι ανταγωνιστική στο Μονακό.

Είχαμε μπει στο δεύτερο μισάωρο και ο Verstappen έγινε ο δεύτερος οδηγός που κατεβαίνει το 1:13. Ο Ολλανδός ήταν μόλις 50 χιλιοστά πιο αργός από τον Vettel, για να μπει στη συνέχεια μέσα, εκεί που βρισκόταν οι περισσότεροι οδηγοί. Raikkonen και Bottas βγήκαν αμέσως μετά, ενώ οι Hamilton και Vettel ακολούθησαν το παράδειγμά τους.

Ο Vettel βελτίωσε σε 1:12.5, όντας κατά τρία δέκατα ταχύτερος από τον δεύτερο Raikkonen. Τα Mercedes δεν μπορούσαν να περάσουν περάσουν τον τρίτο Verstappen, την ώρα που ο Vettel ήταν ακόμα πιο γρήγορος, με 1:12.3, αφήνοντας μισό δευτερόλεπτο πίσω τον Raikkonen. Ο Hamilton προσπαθούσε να βελτιώσει τον πέμπτο καλύτερο χρόνο, αλλά χωρίς επιτυχία, όσο ο Bottas είχε ανέβει στην τρίτη θέση, ένα δέκατο πίσω από τον Raikkonen.

Στα 9 λεπτά πριν το τέλος, ο Ocon διέλυσε την VJM10, χάνοντας τον έλεγχο στην έξοδο της Πισίνας, προκαλώντας σοβαρές ζημιές στο εμπρός μέρος. Καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας στην πίστα, όταν παραδοσιακά οι οδηγοί βγαίνουν για μία γρήγορη προσομοίωση κατατακτήριων. Η πράσινη σημαία εμφανίστηκε στα 4 λεπτά πριν το τέλος, και οι οδηγοί βγήκαν για τους τελευταίους τους γύρους.

Και οι 19 οδηγοί έξω, αλλά τουλάχιστον στις πρώτες θέσεις δε βλέπαμε βελτίωση των χρόνων. Το χρονόμετρο είχε μηδενιστεί και οι πιλότοι ολοκλήρωναν τις προσπάθειές τους. Εκτός πίστας ο Ricciardo, μετά από πρόβλημα στο brake-by-wire σύστημα. Τίποτε άλλο δε σημειώθηκε μέχρι την λήξη της περιόδου.

Οι κατατακτήριες θα ξεκινήσουν στις 15:00 ώρα Ελλάδας.

2Αποτελέσματα

  • F1fan

    Well well well,we have a battle in our hands!!!!Η Ferrari πρεπει να κανει το 1-2,με τον Κιμι να παιρνει την 2η θεση,ωστε να λειτουργησει σαν ”μαξιλαρακι” στον Vettel αμα χριαστει.RBR & Mercedes φαινονται πως θα καταλαβουν τις θεσεις 3-6,ενω πισω ολα ειναι ανοικτα!Οι 2 McLaren με τις ποινες κ ο Οcon με την ”Verstappen 2016 style” στουκα θα ειναι λογικα πιο πισω

    • Mika

      Ο Κιμι μαξιλαρακι για να κερδισει ο Γερμανος, ενω ο Μποτας που εκανε κατι παρομοιο στον προηγουμενο αγωνα, ακουσε τα εκ αμαξης, ετσι?
      ???

    • Akis-F1 FAN

      Καλά δε φτάσαμε ακόμα στον αγώνα….υπόθεση είναι το μαξιλαρακι….κάτσε μονο μη νικήσει ο Μποττας καταλάθος τον Χαμ στις κατατακήριες και ψάχνει αύριο που θα κάνει άκρη ;-P

    • Mika

      Σ ενα αγωνα σαν το Μονακο, η υποθεση ευκολα γινεται πραξη..
      Καλα, ενα λαθος φρεναρισμα στην εξοδο του τουνελ, ειναι αρκετο!
      ??

    • F1fan

      Κοιτα,εγω δεν ειχα πει κατι για τον Bottas,αντιθετα το θεωρουσα νομιμο κι fair.To ιδιο ισχυει κι με τον Kimi,αμα μπορει ας βοηθησει τον Seb

    • Mika

      Μα κι εγω συμφωνω μ αυτη την αποψη, απλα το αναφερω σαν γεγονος.

  • Akis-F1 FAN

    Πολύ δυνατή η φερραρι και ειδικά ο Σεμπ, ενώ ο Χαμ φαίνεται να δυσκολεύεται αρκετά….η rb λογικά θα μπορέσει να χωθεί ανάμεσα σε φερραρι και μερκ τουλάχιστον με ένα από τα 2 αυτοκίνητα….ελπίζω να μπουν αρκετά αυτοκίνητα ανάμεσα σε Χαμ και Σεμπ για να καλύψουμε λίγο τους πεταμένους πόντους της Ισπανίας.

  • edurakias

    Ego nomizo pezoun pexnidakia oi mercendes..gia na doume..

  • Mika

    Προβλημα ο Μπατον με τον κινητηρα, εε! Κι ακομα αναρωτιομαστε αν θα επιστρεψει του χρονου?
    Αυτος ξεμπερδεψε, ευτυχως, μ αυτα!

    • Nerazzuro21

      Φτηνά τη γλύτωσε ο Ισπανός αυτό το Σ/Κ. Άκουσες τι είπε χτες ο Brundle; Φημολογείται ότι η αναβάθμιση που σκόπευε να φέρει η Honda στον Καναδά δεν λειτουργεί.

    • Mika

      Και σου κανει εντυπωση αυτο? Ειλικρινα τωρα!
      ????

    • Nerazzuro21

      Όχι βέβαια. Το αντίθετο θα ήταν έκπληξη. Αυτή η συνεργασία πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο.

    • Mika

      Εξω ο χαμιλτον απο τη δεκαδα! Απιστευτο

    • Nerazzuro21

      Πολλά προβλήματα για τον Ham. Ίσως να έμπαινε δεκάδα αν δεν είχε ο Stoff το ατύχημα.

    • LJ

      Καλα, περίμενε να δεις τι θα γίνει και στο Indy, της Honda το κάγκελο.

      Δεν ξερω αν εχει παρακολουθήσει αλλά όλο κινητήρες Honda σπάνε. Θα τους κάνουν όλους derate, αυτο ειναι σίγουρο, και απο εκει και πέρα εχει ο Θεός.

      Μονοθέσιο με δικό μας κινητήρα (Chevy) θα το παρει φέτος!!!

    • Nerazzuro21

      Τι ήθελες και το έλεγες; Ακόμα και στο Indy ο Ισπανός εγκατέλειψε λόγω Honda.

    • LJ

      Ολοι το έλεγαν! Απο την αρχη του μήνα έσπαγαν οι Honda.

      Απλά τόσους που κατέβασαν, ε κάποιος τους έκατσε και κέρδισαν.

      Απ ότι κατέλαβα στα Indy δεν εχει περιορισμο κινητήρων ανα οδηγό. Όποτε μόνο έτσι εχει ελπίδες η Honda.

      Για εμένα πλέον ο μύθος ότι Honda=Μοτέρ καταρρίπτεται με τα χρόνια . Αυτο συνέβαινε κάποτε, πριν 30 χρόνια, όχι πλέον.

      Τουλάχιστον στα Motorsport με 4 τροχούς.