Η Hyundai δεν τα πάει καλά στη Κίνα και όντας πλέον η μεγαλύτερη αγορά νέων αυτοκινήτων παγκοσμίως, οι Νοτιοκορεάτες σχεδιάζουν με προσοχή τα επόμενα βήματά τους, προκειμένου να πείσουν τους Κινέζους καταναλωτές να αγοράσουν τα μοντέλα τους.

Σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, η Hyundai ως εμπορικό σήμα δεν έχει και την καλύτερη εικόνα στη Κίνα, μιας και δεν έχει ξεκάθαρη ταυτότητά. Βλέπεις οι περισσότεροι Κινέζοι την θεωρούν ως μια μάρκα που κατασκευάζει φθηνά ταξί και έτσι η Hyundai εκτός από την έναρξη πωλήσεων αρκετών SUV μοντέλων της, θέλει να πουλά στη Κίνα και τα μοντέλα της Genesis, του πολυτελούς της brand που αναμένεται να ξεκινήσουν εμπορική πορεία στην ασιατική χώρα εντός των επόμενων 2 ετών.