Πριν ακριβώς 5 μήνες, η Ford παρουσίασε την ανανεωμένη Mustang, με αυτή να κυκλοφορεί στην Αμερική από τον ερχόμενο Οκτώβριο. Κατά την παρουσίαση του μοντέλου, η Μπλε Οβάλ δεν έδωσε ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, παρά μόνο ανακοινώνοντας ότι ο 5-λιτρος V8 κινητήρας θα είναι ελαφρώς ανανεωμένος, καθώς πλέον θα διαθέτει άμεσο ψεκασμό και θύρα έγχυσης καυσίμου, που τον καθιστούν πιο οικονομικό και ταυτόχρονα πιο δυνατό.

Σύμφωνα με το forum Mustang6G ο εν λόγω κινητήρα θα έχει πλέον υψηλότερο όριο περιστροφής, καθώς θα “κοφτιάζει” στις 7.500 σ.α.λ., όταν το σημερινό μοντέλο αγγίζει τα “κόκκινα” στις 7.000 σ.α.λ., ενώ ο flat-plane crank V8 του Shelby GT350 έχει όριο στις 8.250 σ.α.λ.

Οι επιπλέον 500 σ.α.λ. της ανανεωμένης Mustang GT είναι αρκετά πιθανό να αυξήσουν και την ιπποδύναμη του μοντέλου, με πληροφορίες να λένε ότι θα φτάσει τα 470 άλογα και 617 Nm ροπής. Όσα και να αποδίδει, ο ήχος της είναι αυτός, και είναι πολύ καλός!

Εκτός των μηχανικών βελτιώσεων αυτός θα συνδυάζεται και με ένα νέο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που θα αντικαταστήσει το 6-τάχυτο αυτόματο, και θα προσφέρει ταχύτερες αλλαγές και απόκριση στις εντολές του γκαζιού. Το χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο της GT έκδοσης έχει αναβαθμιστεί, και πλέον διαθέτει διπλόδισκο συμπλέκτη και βολάν διπλής μάζας.

  • gv

    καλα ολα αυτα αλλα μη ξεχναμε οτι μιλαμε για ενα αμερικανικο αυτοκινητο..
    οποτε πρωτο μελημα ενος μεγαλου V8 ειναι να εχει αυτο το low end grunt που λενε και οχι να στροφαρει ψηλα..
    για μενα προτεραιοτητα θα ηταν να διατηρησει το δυνατο τραβηγμα στις χαμηλομεσαιες και να αφησει το λυσσωδες στροφαρισμα στη 350 αλλα αν μπορουν να τα συνδυασουν και τα 2 παω πασο..
    βεβαια οση καλη δουλεια και να κανουν ο χαμηλοροπος χαρακτηρας του θα αλλοιωθει σε καποιο βαθμο..

  • Thanases Drivas

    128 Nm ροπή ανα λίτρο? Respect…