Μέχρι στιγμής, οι δοκιμές της Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio έχουν υπάρξει αποθεωτικές. Ο Chris Harris την λάτρεψε, ο Jeremy Clarkson την “παντρεύτηκε”, σχεδόν όλοι την τοποθετούν στην κορυφή της κατηγορίας ως χαλίφη στη θέση της M3. Όπως είναι λογικό, ο ανταγωνισμός και οι κακεντρεχείς την περιμένουν στη γωνία για να κάνει το “τσαφ”.

Κάτι που συνέβη τελικά, στο συγκριτικό των PistonHeads. Η Ιταλίδα τέθηκε αντιμέτωπη με το πισωκίνητο γερμανικό μέτωπο των BMW M3 Competition Package και AMG C63 S. Σύμφωνα με τον οδηγό της, η Giulia παρουσίασε δυσλειτουργία στο software που την κράτησε “φιμωμένη” στο normal mode για το μεγαλύτερο διάστημα του τεστ. Ακόμα χειρότερα, το πρόβλημα εξελίχθηκε σε limp mode και καθήλωσε το ιταλικό super-sedan στην άκρη της πίστας.

Η Αlfa Romeo υποστηρίζει πως το μοντέλο που χρησιμοποιήθηκε ήταν από τα πρώτα που άφησαν την γραμμή παραγωγής, με αποτέλεσμα να απουσιάζουν οι αναβαθμίσεις των ηλεκτρονικών που εφαρμόστηκαν στους πρώτους μήνες κυκλοφορίας. Μάλιστα, κάποιοι κάνουν λόγο ακόμα και για αυτοκίνητο προπαραγωγής.

Για την ιστορία, η γερμανική μονομαχία κατέληξε στην BMW M3 η οποία -εν τη απουσία της Giulia- δεν δυσκολεύτηκε να υπερκεράσει το εμπόδιο της C63 S.