H ιαπωνική εταιρία επιβεβαίωσε ότι στην επερχόμενη έκθεση της Φρανκφούρτης, στα μέσα Σεπτεμβρίου, θα κάνει το ντεμπούτο του το νέο Swift Sport, και η παραπάνω είναι η πρώτη επίσημη φωτογραφία του μοντέλου.

Η ιαπωνική εταιρία έχει ολοκληρώσει τις εντατικές δοκιμές εξέλιξης για το νέο Swift Sport, και αναπόφευκτα θα μπει στην turbo εποχή. Έτσι, ο ατμοσφαιρικός 1.600αρης κινητήρας θα αντικατασταθεί με τον 1.400αρη turbo Boosterjet, προερχόμενος από το Vitara S.

Ο κινητήρας αυτός αποδίδει 140 άλογα με 220 Nm ροπής, αλλά στο Swift Sport λέγεται ότι θα παράγει περισσότερα άλογα, κοντά στα 150 με 160, χωρίς να είναι ακόμα τίποτα σίγουρο. Το πιο σημαντικό είναι, ότι σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες το βάρος της γρήγορης έκδοσης του νέου Swift δεν αναμένεται να ξεπερνάει τα 900 κιλά, όντας κοντά στα 870, σχεδόν 175 κιλά λιγότερα από το σημερινό Swift Sport.

H Suzuki έχει δηλώσει πως ο κινητήρας δεν θα αλλάξει τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και θα διαθέτει αναβαθμίσεις στα φρένα, στις αναρτήσεις και στο σύστημα διεύθυνσης για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Σούπερ πυραυλάκι και πολύ ωραίο και νεανικό!!!

  • xtra

    με jaguar το εκανε ο πατερας του ?

    Ωραιο , αλλα θελει ενα λαστιχακι και ενα πιο χαμηλο σποιλερακι

    • a_f_a

      έχω το glx 2 βδομάδες τώρα και βρίσκει όλη την ώρα κάτω… ασε… αμα το κατεβάσουν και άλλο θα πρεπει να πας στη Σουζούκα να το οδηγείς, αλλιώς θα τον παρεις το προφυλακτήρα στο χέρι καμια ώρα.

    • Anonymous

      Σε ενα test drive παρατηρησα το ιδιο. Βρηκε 1-2 φορες κατω (οχι τιποτα σοβαρο, αλλα το ακουγες). Πιστευα οτι εφταιγε ο δρομος, ετυχε δηλαδη σε εκεινα τα σημεια.
      Για πες μου την γνωμη σου γιατι κοιταω να παρω swift, σε μεταχειρισμενο βεβαια σε 1 χρονο, αλλα το καινουριο μοντελο.

    • a_f_a

      εγώ προέρχομαι από vag group και πρωτη φορά πήγα σε άλλο κατασκευαστή. ο βασικος λόγος ήταν οτι το αυτοκίνητο έπρεπε να ειναι αυτόματο και δεν εμπιστευομαι καθόλου το dsg.
      ειναι ελαφρύ και γουστόζικο αλλά έχει πιο πολύ θόρυβο μέσα και φτηνιες που με κάνουν τώρα να καταλαβάινω γιατί πληρώνεις τον γερμανο παραπάνω. πραγματικά δεν ειμαι κολλημένος με το γκρουπ απλά εχοντας εμπειρία στο σχεδιασμό και κατασκευή προιοντων μπορώ να καταλάβω 1-2 πράγματα. ακόμα και οι πορτες θελουν λίγο κοπάνημα για να κλείσουν.
      ειναι ενα αυτοκίνητο-εργαλέιο, συμαπθητικό αλλά σε καμία περίπτωση ολοκληρωμένο.
      αν και η glx ειναι πιο όμορφη, ωστοσο δεν αξίζει σε καμία περίπτωση τα χρήματα πο ζητάνε μιας και εχεις ενα βασικό σκελετό φτήνιας με κατι χαρα ρανταρ πέδησης κλπ που τα έχω απενεργοποιήσει όλα μαις και βαρανε σα διαολια για το τίποτα.
      αν το dsg δεν είχε θέματα, θα είχα παρει Πολο και θα μου έμεναν και ρέστα (17.700 μου πήγε το διαολος γιατι ήθελα αυτόματο με χειροκίνητες αλλαγές).

    • a_f_a
    • a_f_a
    • a_f_a
    • Anonymous

      Σε ευχαριστω για τις πληροφοριες !
      Για την ποιοτητα του εσωτερικου οντως το παρατηρησα. Και σε αλλα μικρα αμαξια που εκανα test drive. Μαλλον δεν θα πρεπει να περιμενω κατι παραπανω απο την κατηγορια αυτη..
      Κοιτουσα να παρω το swift sport 1.6. Το προηγουμενο μοντελο δηλαδη το οποιο το σκοτωνουν οι αντιπροσωπειες στα 14 χιλιαρικα, ισως και παρακατω αν κανεις παζαρια. Full extra εκδοσεις, μεχρι και keyless entry. Αλλα απο οσο εχω ακουσει, δεν ειναι για πολη, εχει τεραστια καταναλωση. Ο μονος λογος που δεν εκανα την κινηση να το παρω. Τωρα θα περιμενω μερικους μηνες να δω κανενα review και τυχον προβληματα του καινουριου.

    • Anestis Genk

      Για πες εντυπώσεις πλζ, πρακτικότητα, αίσθητη τιμονιού φρένων ταχυτήτων; πόσο καίει;

    • a_f_a

      Ανέστη, πρακτικότητα, βασική θα έλεγα μιας και ειναι ενα σχετικά μικρό αμάξι με μικρο χώρο αποσκευών.
      Το τιμόνι ειναι πολύ καλό μεσα στη πόλη αλλά ψιλοελαφρυ για πιο έξω. Φρένα, πολύ καλά (οκ, δεν το έχω πλακωσει και στα φρένα). Μεχρι τώρα σε 3 βδομάδες έχω κάνει 600χλμ. Μου δείχνει 6.7 κατανάλωση με φουλ κλιματιστικό όμως και το δικό μου ειναι αυτόματο (αρα λίιιιιιγο πιο πολύ καιει) και άστρωτο. Η κατανάλωση ειναι και με τα ανοιγματάκια του, και με καποιες σφήνες μέσα στη κίνηση, δεν ειναι δηλαδή με 2000 στροφές “για να το στρώσω”. Απλά δε το πάω στους κόφτες.
      Οπως γράφω και παραπάνω πάντως, αν το dsg του γκρουπ δεν είχε θέματα, θα είχα πάρει Πόλο 1.0 με 110 dsg με 16 κάτι και θα έιχα σώσει 1 χιλιαρικό.
      Πολύ ακριβό το συγκεκριμένο. Νομιζω αξίζει μόνο το πολύ βασικό (φτηνό και αποτελεσματικό) και ίσως το σπορ που θα βγάλουν.
      Παντως το πλαισιο ειναι δεμένο και σε κατι κλειστρες στροφές βιδώνει καλά (σε λογικά πλαισια, δεν ειναι και σαξοραλο). Αν θες κατι άλλο, ρώτα ελεύθερα.

    • Anestis Genk

      Ψιλοτσιμπάει θα έλεγα για 1.0 αλλά είναι και 110 άλογα. Το γκάζι το καταλαβαίνεις;
      Με 6.7 είσαι στα 10ευρώ/100χλμ

      τραβάει ικανοποιητικά;
      Κατά την παλιά (και αστεία) έκφραση το νοιώθεις σαν περισσότερα ή λιγότερα άλογα;

      Τα 17? χιλιάρικα που θέλει, ναι είναι ακριβό, ίσως παίζει ρόλο το made in japan(δασμοί), ίσως προσπαθούν να βγάλουν κέρδος από τα ηλεκτρονικά.

    • a_f_a

      Κοιτα, έχει 600χλμ οπότε ελπίζω να πέσει η μέση με το καιρό… ναι ειναι κάπως πιο πανω απο ότι περίμενα αλλά θα δούμε.
      Για το γκαζι δε μπορω να πω πολλά γιατι το δικό μου ειναι αυτόματο και μαλιστα ρυθμισμένο για οικονομία. Η απαντηση για το αυτόματο ειναι όχι. Δε τραβάει. Το Α1 με τον 1.2 85 άλογα που οδηγούσα άρπαζε πολύ πιο γρήγορα.
      Το Σουιφτ πρεπει να παει κανα 2.500 για να αρχίσει να αρπαζει το τουρμπο. Δηλαδη πρεπει να δουλευεις με το ποδι στο πατωμα. Αλλιως ειναι τα ζα μου αργά.. μιλαμε σου πετάει 6η για τη πλακα του και εισαι με 1800 στροφες .. έλεος. Η απάντηση λοιπον για εμένα ειναι οχι, δεν αισθάνομαι σε καμία περίπτωση οτι ειναι 112 αλόγατα.
      Οδηγησα και τον 1.2 αυτόματο και μεσα στη κίνηση μαλιστα μου φανηκε πιο ζωντανος κάπως στις χαμηλές στροφές. Απλα ο 1.2 ειναι cvt χωρις χειροκινητες αλλαγές, κατι που δε το ήθελα ιδιως για επαρχιακους δρόμους να θελω να κανω καμια προσπέραση.

      17? Μακάρι… 17.700 πήγε… το Πολο έκανε 16.500 αν θυμαμαι που πηγα και ρώτησε σε Highiline εκδοση…
      Γενικα το made in japan το πληρώνει και γι’αυτο πια δε βλέπεις ιαπωνικες ηλεκτρονικες συσκευες όπως πριν καποια χρόνια.

    • jim_1

      Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες δεν τραβάει…?τόσο ελαφρύ αμάξι…?ίσως φταίει το κιβώτιο αλλά και πάλι τόσο πολύ χαντακώνει τον κινητήρα…?η κατανάλωση στα 6,5 λίτρα μεικτή είναι άκρως καλή για μένα για αμάξι με 110 hp..Σαν εναλλακτική έπρεπε να δεις και το clio 1.2tce edc κάπου στα ίδια χρήματα ήταν…

    • a_f_a

      jim, το ρενό ενώ ειναι πολύ ομορφο εξωτερικά δε μου αρεσε καθολου εσωτερικά και κυρίως που στη κεντρική κονσόλα ψηλά έχεις σε ανοιχτη θέα τη θύρα usb!!!!! έλεος και κτηνωδία. επίσης πολύ μαυρο γυαλιστερό πλαστικό, ακόμα και στο τιμόνι.
      οχι οτι το σουιφτ εσωτερικά ειναι όμορφο… π@παρια ειναι απλά δεν εχει και κάτι που να το βλέπω και να βαράω μπιελες (εκτός από το ινφοτεινμεντ που δε το χρησιμοποιώ).
      οσο για τις επιδόσεις, νομίζω ειναι το αυτόματο σε μεγαλο ποσοστο που το χαντακώνει πάρα πολύ. ή γκαζωνεις ασυστολα και τοτε βλεπεις καταναλώσεις σε κανα 7,5αρι…

    • jim_1

      Σίγουρα η αρχιτεκτονική το που είναι το καθετί μετράει σε ένα αμάξι…Δεν σε βλέπω πολύ ζεστό με το αμάξι σου…χαχαχα Το μοτέρ και η κατανάλωση θα στρώσει κοντά στις 2500 χλμ και μετά…Και εγώ με το Hyundai που πείρα πριν 4 μήνες αυτό παρατήρησα…Αλλά γουστάρω βέβαια πολύ ακόμα…Εγώ κοιτούσα και baleno καθώς και άλλα, αλλά η τιμές τις hyundai πραγματικά δεν αφήνουν περιθώρια πολλά…χαχαχα

    • a_f_a

      jim, μου αρέσουν πολύ τα αυτοκίνητα αλλά ακόμα και για ερωτεύσιμα μοντέλα θα βρω ενα σωρό κουσούρια και θα τους τα σείρω :-)
      απλά λεω αντικειμενικά τι θεωρώ και οχι επειδή το πήρα οτι ειναι και ΤΟ αυτοκίνητο… χεχεχε
      εγω σχεδιαστικα ειμαι φανατικός του vag γρουπ με τη διακριτικότητά τους και την ήσυχη ισορροπία τους (βαρετά τα λένε άλλοι, εγώ διαχρονικά).
      απέκλεισα το Πολο που θα πήγαινα κανονικά καρφί (ουτε τεστ ντραϊβ δε θα έκανα μιας και παντα οδηγουσα αυτοκινητα του γκρουπ) αλλά δυστυχώς δεν εμπιστεύομαι τα αυτόματά τους με όλα τα προβληματα που έχει πολυς κόσμος (και ξάδερφος μου με γκολφ με 25.000 χλμ.. του ζητησαν 1500 για αλλαγή αλλά τους ειπε αν παρουν τα π@παρια του και τελικα πληρωσε 300).

    • jim_1

      Εγώ ας πούμε επειδή το βλέπω και τεχνοοικονομικά το θέμα δεν θα έπαιρνα ούτε vw ούτε toyota λόγω ότι πληρώνεις και το όνομα τους μέσα στην τιμή του μοντέλου…Αν και το δικό σου το θεωρώ αρκετά ακριβό, δεν ξέρω αν αξίζει τα λεφτά του…

    • Mika

      To αυτοματο κιβωτιο του ειναι καλο, γενικα? Σ εχει αφησει ευχαριστημενο?
      Καλοριζικο κι απο εμενα!

    • a_f_a

      Μικα ευχαριστώ, δεν έχω και μεγάλη εμπειρία σε αυτόματα, μόνο αυτό και σε Λεξους RX.
      γενικά ειναι καλό νομίζω, βεβαια προσανατολισμένο σε οικονομική οδήγηση αλλά ειναι πολύ ομαλό ενω για τα δεδομένα του αυτοκινητου ανεβοκατεβαζει αρκετά γρήγορα με τα paddles.
      γενικά από θέμα κιβωτίου ειμαι ευχαριστημένος και δε το μετανιώνω που πηγα σε αυτη την έκδοση και δεν πήγα στην 1.2 με το απλό cvt . πολλες φορες και μεσα στη πολη κατεβαζω εγω ταχυτητες για να κινηθώ ανέμεσα σε λωρίδες ή να προσπεράσω.
      βεβαια, βαλε που ειναι αυτόματο αλλά και τουρμπο, υπαρχει ενα μικρό λαγκ στο κικ-νταουν αλλα όχι κάτι ιδιαιτερο. και το Α1 που οδηγουσα, είχε το λαγκ του.
      το θεμα ειναι να δούμε και πόσο αξιόπιστο ειναι.

    • Mika

      Kαλα χιλιομετρα, μια χαρα θα ειναι πιστευω!

    • xtra

      με γειαααααααααααα!

    • a_f_a

      φχαριστώ

  • 870κιλα και 150ps απο τουρμπατο μοτερ ???
    το SWIFT στα καλυτερα του !!!!!

    • Spider

      Έχεις ξεφύγει εντελώς,νομίζω. ???
      Και ερωτώ. Με 870 κιλά και 150 άλογα πως θα πατάει κάτω???
      Εκτός και αν τα χρεποσαπάκια οι Ιάπωνες δεν λένε την αλήθεια και αντί για μείωση του βάρους έχουν κάνει αύξηση….????

    • αυτο το ενδεχομενο που λες..οτι δεν θα μπορει να περασει τη δυναμη κατω σωστα..δεν το ειχα σκεφτει….οποτε τελικα κραταω πισινη για το αν θα ειναι καλο !!!!! :-P

    • Mika

      Θα μοιραζουν δυο σακια πατατες, να τις βαλεις κατα βουλησην οπου επιθυμεις!
      :p :p

  • Costas

    870 κιλα. Σε κανει να αναρωτιεσαι τι εκανε η αλφα με την 4c και βγηκε τοσο βαρια με carbon.

  • Anestis Genk

    Μου φαίνεται πολύ long shot το 870kg με τον 1.4 Boosterjet. Αν το καταφέρουν, kudos. Μετά μένει να δούμε πόσο ώριμο είναι. Δλδ τι αίσθηση έχει και πόσο fun to drive είναι και αν κάνει για καθημερινό αυτοκίνητο ή είναι μόνο για “αγώνες”. Αν στο πάτημα του γκαζιού κυνηγάει πεζοδρόμια, θα είναι πολύ μούφα.

    Και τέλος πόσο φτηνό είναι στην αγορά και συντήρηση (και αξιπιστία μαζί).

    Αν η Suzuki το δει σοβαρά, έχει τα φόντα να αφήσει εποχή όπως το παλιό καλό GTi

    • Spider

      Χωρίς παρεξήγηση. Με την ελληνική γλώσσα υπάρχει θέμα? Γιατί δηλαδή,long shot,kudos και fun to drive? Μερικοί εδώ μέσα μπορεί να έχουν και διδακτορικό στην αγγλική. Τι σημαίνει, ότι θα πρέπει να γράφουν στα αγγλικά? Η μήπως δεν υπάρχει αντίστοιχη ελληνική λέξη για την kudos???

    • αν και κατά βάση συμφωνώ με την όσο το δυνατό καλύτερη χρήση της ελληνικής γλώσσας, μια μικρή αναφορά αγγλικών εκφράσεων δεν είναι κακή στην καθομιλουμένη!

      πάντως η λέξη kudos είναι ελληνική, και προέρχεται από την αρχαία ελληνική λέξη κῦδος, και χρησιμοποιείται για αναγνώριση ή έπαινο ενός εξαιρετικού επιτεύγματος

    • Anestis Genk

      Η λέξη kudos βασικά είναι ελληνική, κύδος εκ του κυδαίνω, απλά έχουμε συνηθίσει να την συναντούμε στην αγγλοποιημένη της μορφή (που θα το έλεγε και greeklish κάποιος).

      Οι υπόλοιπες εκφράσεις επίσης είναι “τυποποιημένες”. Το long shot δεν ξέρω πως να το πω στα ελληνικά χωρίς να πλατειάσω, το ίδιο περίπου και το fun to drive. Μια άλλη παρόμοια έκφραση είναι το vfm(value for money).
      Καταλαβαίνω πως σε κάποιους μπορεί να φαίνεται παράξενη και ενοχλητική η ανάμειξη ελληνικών και ξένων, λέξεων. Κάποιοι θεωρούν πως ο πομπός (εν προκειμένω εγώ), το κάνει για να το παίξει καμπόσος, μοντέρνος κτλ.

      Η μείξη λέξεων πάντως γίνεται από πάντα, γι’αυτό τόσες γλώσσες έχουν ελληνικές λέξεις, εμείς έχουμε τούρκικες, αρβανίτικες, σλάβικες και γαλλικές, οι Κύπριοι έχουν αγγλικές (πχ τάσμπης εκ του dustbin).

      Εν κατακλείδι αφού διαβάζω αγγλική αρθρογραφία βιβλιογραφία ταινίες utube, κάποιες έννοιες τις μαθαίνω πρώτα στα αγγλικά.

    • Spider

      Εγώ έκανε μία κολοπροαίρετη ερώτηση θέλοντας να στιγματίσω εν μέρει την αθρόα χρήση της αγγλικής στην ζωή μας, που υποκαθιστά την μητρική μας γλώσσα, χωρίς να υπάρχει εμφανής λόγος, π.χ. έννοια που δεν μπορεί να εκφραστεί στα ελληνικά.
      Όλοι βέβαια καταλαβαίνουν ότι το γεγονός, ότι η λέξη kudos είναι ελληνική, δεν αποτελεί επιχείρημα για την χρήση της, αλλά μάλλον δικαιολογία. Το σίγουρο είναι ότι το long shot και το fun to drive δεν είναι ελληνικά.
      Πολλοί εδώ μέσα και όχι μόνο, διαβάζουν αγγλική αρθογραφία και βλέπουν video στο YouTube,Αν κάποιος είναι Άγγλος δικαιολογείται να μαθαίνει κάποιες έννοιες πρώτα στα αγγλικά και βέβαια να σκέφτεται στα αγγλικά. Το να μην προσπαθεί να μεταφράσει αυτά που διαβάζει στην μητρική του γλώσσα και να χρησιμοποιεί τις αγγλικές εκφράσεις, είναι αυτό με το οποίο διαφωνώ και βέβαια δεν έχει να κάνει σχέση με το άτομο, αυτό καθε αυτό,προσωπικά.
      Φιλικά πάντα!!

    • Anestis Genk

      Είναι ο ίδιος λόγος που οι άγγλοι έχουν ελληνικές ορολογίες, λένε stomatology για παράδειγμα, δεν είπαν θα βρούμε μια έννοια που να μην περιέχει ελληνικότητα.
      Το long shot κάποτε μπορεί να γίνει κι αυτό ελληνική λέξη, όπως έγινε το ασανσέρ και το τραίνο.
      Οι λέξεις που ανέφερα μεταφέρουν ακριβώς το νόημα που θέλω να δώσω στην πρότασή μου και όσοι είναι εξοικειωμένοι με αυτές τις έννοιες το πιάνουν επακριβώς. Αν το έλεγα περιφραστικά στα ελληνικά μάλλον δεν θα το καταλαβαίναν τόσο καλά. Προσωπικά αν κάποιος προσπαθούσε να το πει περιφραστικά θα σκεφτόμουν…”μήπως εννοεί long shot? πες το εκεί long shot να καταλάβουμε τι λέμε”.
      Δεν διδασκόμαστε ετυμολογία και δεν γράφουμε αυτά που μιλάμε, οπότε μαθαίνουμε την γλώσσα μας όπως τα αγγλικά, όπου μια λέξη ταυτίζεται με μια έννοια χωρίς να σε ενδιαφέρει και πολύ το που πως γιατί.

      Και το πρόβλημα αυτό με τις διαφορετικές έννοιες σε κάθε γλώσσα είναι γνωστό από παλιά, γι’αυτό και λένε πως δεν ενδείκνυται να διαβάζεις φιλοσοφία(άρα και επιστήμες) από μετάφραση.
      Στα ελληνικά υπάρχουν έννοιες που ετυμολογικά διαφέρουν αλλά εμείς εννοιολογικά πλέον τις έχουμε ταυτίσει.

  • SAMURAI-66

    Μοτερ θεικο στην κατηγορια του και βαρος λογικο γιατι εκει που πρεπει εκαναν σωστη δουλεια οι γιαπωνεζοι εξωτερικα ομως δειχνει μετριο γιατι θα το περιμενα ακομα πιο αγριο στην εμφανιση του.
    Περιμενουμε βεβαια και την επισημη πρωτη του να δουμε αντιδρασεις και εικονες του ζωντανες.

    • a_f_a

      Δε ξέρω για το πλαισιο, αλλά έχουν κόψει απο ηχομόνωση και απο βαρος στις πόρτες/παλστικά που δε κλέινουν με τη μία.
      Επισης το μικρό βάρος το αισθάνεσαι πως πατάει και δεν ειναι και η καλύτερη αίσθηση σε ανωμαλίες.
      Το παρέλαβα το 1.0 πριν 3 βδομάδες.

    • jim_1

      Αυτό με τις πόρτες δεν έχει να κάνει με το βάρος τις αλλά με την κλειδαριά πιστεύω..Το έχω παρατηρήσει και εγώ..Καλοτάξιδο και ασφαλή χιλιόμετρα!

    • a_f_a

      Ευχαριστω!
      Ναι το καταλαβαινω αλλα να δει στα πλαστικάκια μεσα στις πόρτες ειναι σα παιχνίδι απο κιντερ έκπληξη.

    • SAMURAI-66

      Καλοταξιδο και παντα με προσοχη στον δρομο!

  • Mika

    Δεν ξερω, το παλιο μου αρεσε πιο πολυ, να παρει..Αυτο απο τη πρωτη στιγμη μου φαινεται πιο πλαδαρο, πιο φλυαρο..Οι ζαντες δεν λενε πολλα..
    Σιγουρα ομως θα ειναι πιο ικανο και γρηγορο λογω turbo,κι αν η τιμη του κρατηθει χαμηλα οπως το παλιο, θα παει καλα..