Σε χιλιόμετρα δηλαδή 1,6 εκατομμύρια. Έτσι ισχυρίζεται τουλάχιστον ο Elon Musk μιλώντας στο Car Advice, αναφερόμενος στο powertrain του νέου μοντέλου της Tesla. Φυσικά τα λάστιχα, φρένα κλπ θα χρειάζονται αλλαγή πιο τακτικά.

Η δήλωση του θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως και αρκετά αισιόδοξη από τους σκεπτικιστές, αλλά η αλήθεια είναι ότι ο Musk δεν συνηθίζει να μιλάει χωρίς να έχει στοιχεία. Αν μη τι άλλο, αναξιόπιστο στις δηλώσεις του δεν τον λες.

Στις ΗΠΑ το Model 3 θα συνοδεύεται με γενική εγγύηση 4 ετών και 8 στις μπαταρίες. Η εταιρία επεκτείνει παγκοσμίως τους σταθμούς service της ενώ στόχος του Musk είναι μελλοντικά να δοθεί η δυνατότητα για επισκευή του οχήματος στο σπίτι του ιδιοκτήτη.

Πολύ ενδιαφέροντα όλα τα παραπάνω, μένει να δούμε αν όντως θα ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα στο άμεσο μέλλον.

  • anagnwsths

    Ένα καινοτόμο εργοστάσιο αυτοκινήτων που δεν ασχολείται με π@παριές αλλά εφαρμοσμένη τεχνολογία.

    Καλές οι βόλτες στη Βενεζουέλα , άλλα πάρτε και κανα τηλέφωνο στον Ελτον , να στηθεί καμιά μονάδα Tesla σε καμιά βόρειο Ελλάδα .

  • Anonymous

    Οταν εννοει χωρις service ??
    Γιατι και για τα model s ελεγαν οτι λογω ηλεκτροκινητηρα ειναι maintenance free, αλλα τελικα εχουν πανακριβα service
    https://www.tesla.com/support/maintenance-plans
    Ναι,.σχεδον ολα οσα κάνουν ειναι αχρηστα πραγματα αλλα δεν παυει να ειναι service το οποίο χρεωνεται ο πελατης !

    • νικος

      Αμα δεν τα κανεις αφου οντος ειναι αχρηστα αραγε θα σου καταργησουν την εγγυηση

    • Anonymous

      Αυτο ειναι σιγουρο ! Την παραμικρη δικαιολογια ψαχνουν !

  • Christos Dimou

    Αν ως σέρβις ο Έλον εννοεί την ανακατασκευή του ηλεκτροκινητήρα με νέα περιέλιξη τότε τα 1,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα μεταφράζονται σε περίπου 24,000 ώρες λειτουργίας (μέση ταχύτητα 66 km/h).

    Στον ΥΗΣ Κρεμαστών χρειάστηκε πριν από λίγα χρόνια η πλήρης ανακατασκευή μίας εκ των μονάδων και ο χρόνος λειτουργίας μεταξύ της πρώτης τοποθέτησης και της ανακατασκευής ήταν σίγουρα πολλαπλάσιος.

    Άρα δεν μου φαντάζει παράξενο. Φυσικά το αυτοκίνητο δεν είναι μόνον ο ηλεκτροκινητήρας. Υπάρχουν και άλλα μέρη τα οποία και θα χρειαστούν αντικατάσταση πολύ νωρίτερα. Και φυσικά δεν γίνεται κουβέντα για το ακριβό κομμάτι του οχήματος που είναι οι μπαταρίες για τις οποίες οι εκτιμήσεις μιλούν για 300 με 500 χιλιάδες μίλια ή 10 με 12 έτη.

    ΥΓ. Η Ford στην Μέση Ανατολή έδινε για τους V8 κινητήρες στα F-150 και F-250 αντίστοιχες εγγυήσεις (1,000,000 μίλια). Οπότε δεν είναι κάτι το ανήκουστο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ειδικά αν αφορά κινητήρες που δεν καταπονούνται ιδιαίτερα. Υπάρχει και το παράδειγμα ενός Toyota αντίστοιχης κατηγορίας με τα F-150 που το χρησιμοποίησε ο ιδιοκτήτης του για να μεταφέρει αντλίες στα πετρελαιοπαραγωγά πεδία του Τέξας που πέτυχε αυτό το νούμερο με μόνη επισκευή στα 800,000 μίλια την αλυσίδα χρονισμού και τα κλασσικά σέρβις (φίλτρα, μπουζί, αλλαγές λαδιού κ.λπ).

  • αν σκεφτουμε οτι τα βενζιοκινητα θελουν λαδια/φιλτρα στα βασικα σερβις……….αν εννοει αυτα ο Ελον απο τη στιγμη που δεν υπαρχουν στον ηλεκτροκινητρα το βλεπω λογικο !!! :-D
    παντως δεν θελει εστω καποια λυπναση ο ηλεκτροκινητρας που να θεωρηθει σερβις ???

    παντως τακακια..αναρτησεις..ελαστικα κτλ…….στα τοσα χιλιομετρα θα τα κανεις αρκετες αλλαγες!!! :-)