Η Chevrolet παρουσίασε τον περασμένο Φεβρουάριο την δυνατότερη έκδοση της Camaro, την ZL1 με το πακέτο 1LE.Η σκληροπυρηνική έκδοση του μοντέλου έχει σημειώσει χρόνο 7:16.04 στη Πράσινη Κόλαση, ο οποίος είναι ταχύτερος κατά 13,56 δευτερόλεπτα από την “απλή” έκδοση της Camaro ZL1, η οποία έχει πετύχει 7:29.6. Παρόλα αυτά, η γρηγορότερη Camaro που έχει κατασκευάσει η αμερικάνικη εταιρία δεν μπορεί να κυκλοφορήσει στους Ευρωπαϊκούς δρόμους, εξαιτίας της νομοθεσίας ασφάλειας των πεζών.

Πιο συγκεκριμένα, όλα τα επιθετικά αεροδυναμικά βοηθήματα που διαθέτει η 1LE, κάνουν τη Camaro εξαιρετικά γρήγορη στην πίστα, αλλά “απειλητική” για τους πεζούς. Και αυτό γιατί σε αντίθεση με την “απλή” ZL1, η ZL1 1LE διαθέτει ένα πιο επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο, το οποίο αποτελείται από τεράστια carbon πίσω αεροτομή, νέους εκτροπείς αέρα, μπροστά splitter και πλαϊνές ποδιές.

Αυτά τα εμπρός βοηθήματα, εκτός του ότι κάνουν το αυτοκίνητο να δείχνει άγριο, εκτρέπουν κατάλληλα τον αέρα και βοηθούν στην ψύξη αλλά και στην αύξηση της αεροδυναμικής πίεσης. Ταυτόχρονα, όμως, σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ε.Ε, είναι πιθανή απειλή για τους πεζούς.

Να θυμίσω ότι η Chevrolet Camaro ZL1 1LE φορά τον ίδιο κομπρεσοράτο V8 6,2-λίτρων κινητήρα απόδοσης 650 ίππων με 882 Nm ροπής και διαθέτει αναβαθμίσεις στο σασί, που περιλαμβάνουν νέα Multimatic Dynamic Suspension Spool Valve αμορτισέρ, με τα μπροστά να είναι ρυθμιζόμενα, ρυθμιζόμενη πίσω αντιστρεπτική ράβδο.

Τι να πει κανείς…

  • SAMURAI-66
  • Akis-F1 FAN

    Δε λέω καλή δικαιολογία βρήκαν…μάλλον θα φοβούνται ότι θα ρίξει ξύλο σε πολλά ευρωπαϊκά ;-P

    • manowar

      μπααααααααααα ;-Ρ

    • Akis-F1 FAN

      Εντάξει και γω είμαι μεγάλος φαν των ευρωπαϊκων αλλά παραδέχομαι ότι οτιδήποτε παίζει στην τιμή της camaro το χει για πλάκα.

    • manowar

      Στα ανοιχτα κομμάτια ναι..

    • Akis-F1 FAN

      Μπα…και στα κλειστά δε νομίζω να έχει θέμα…ειδικά με ελαστικά που έχει.

    • manowar

      Εξαρτάται ρε συ με ποια αυτοκινητα θα την βαλεις.. Το καθε πραγμα υπερτερεί και υστερεί καπου παράδειγμα τα ευρωπαϊκά δεν ειναι muscle στο μέγεθος ειναι πιο μικρόσωμα οποτε καταλαβαίνεις τι αβαντα εχου στα κλειστα κομμάτια.. Δεν υπάρχει κατασκευή να κερδίζει παντού γιατι υοαρχιυν διαδρομές πολυ κλειστες υπαρχιυν και οολυ ανοιχτοί δρόμοι.. Καλο αυτοκινητο ειναι αλλα οι ευρωπαιοι εχουν διαστημόπλοια.. Οι ίδιοι οι αμερικανοι οδηγοί αγώνων τα λένε :_@

    • Akis-F1 FAN

      Δεν αντιλέγω αλλά σου λέω για την τιμή της camaro τι έχουν οι Ευρωπαίοι…

    • manowar

      Μα δεν τα συγκρινω βαση τιμης εγω..τα συγκρινω βαση κατηγοριας

    • Akis-F1 FAN

      Σε ποια κατηγορία τη βάζεις δηλαδή την καμάρο ; Εμείς δεν έχουμε muscle cars για άμεση σύγκριση…άρα ανγκαστικά πάμε με την τιμή.

    • manowar

      Οταν φοραει τοσο μεγαλους κινητηρες με τοσα αλογα με ποια κατηγορια μπορείς να την βάλεις;με την τζουλια και την Μ4;;με μεγαλη κατηγορια πρέπει να την βαλεις..ξανα λεω η τιμη δεν μ λεει τίποτα μου ακουγεται λαθος ετσι οπως μ το λες να το βαλουμε με αυτα που κοστιζουν τα ιδια..με το rs3 εχουν σχεδον ιδια τιμη μια καμαρο με το rs3 θα παμε να τα συγκρίνουμε;

    • Akis-F1 FAN

      Ντάξει δε θα τη συγκρίνουμε με το rs3 αλλά για μένα αυτή είναι η μαγκιά της καμάρο….μόνος σου το πες…με τα ίδια λεφτά που παίρνεις rs3 παίρνεις και αυτό το τέρας. Ε δεν είναι φοβερό αυτό που προσφέρουν οι Αμερικάνοι ;

    • manowar

      Ναι με τα ιδια λεφτα περνει καμαρο αλλα δεν ειναι μαγκια παράδειγμα δες το ΚΙΑ το gt ειναι πολυ φτηνο σε σχεση με τον ανταγωνισμό αλλα συνήθως ξερεις τι γίνεται ε;; το κλισέ… Οτι πληρώσεις περνεις.. Οχι οτι τα λες λαθος απλα εχουνε διαφορετικά γούστα

    • Akis-F1 FAN

      Ναι δε διαφωνώ, απλώς δε νομίζω ότι “χάνει” σε ποιότητα γιατί στην 6η γενιά έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά με το εσωτερικό κτλ….χάνει σε τεχνολογία αλλά καμιά φορά και αυτό θετικό είναι ;-P Άλλο να έχεις το V8 να βρηγχάται άλλο να έχεις το τουρμπάτο και να ψάχνεις εξατμίσεις μπας και ακουστεί ;-P

    • manowar

      Ακριβως Ειναι τι ζητάς..θες να παρεις το ακριβοτερο και καλυτερο περνεις το ακριβοτερο..δεν εχεις τοσα;περνει ενα κουβα ο οποιος ειναι ο ακριβοτερος αλλα ειναι το αστερι της κατηγοριας..δεν σε νοιαζει πιο ειναι το καλυτερο;περνεις ενα outsider μιας κορυφαιας κατηγοριας το καναρο και ναυλωνεις και κανεις τα παντα..εισαι κολλημενος με μια φιρμα;;δινεις τα λεφτα σου εκει..υπαρχουν ενα εκατομμύριο διαφορετικοι λογοι να διαλεξεις πιο αυτοκίνητο θες..εγω αμερικανικο θα αγοραζα μονο απο την φορντ..η το μαστανγκ η το f150 raptor..και η καμαρο ειναι καυλα αλλα σε τετοιες κατηγοριες δεν μπορω να πω οχι σε αντιπαλους της που ειναι ονειρα μου απο παιδι..οπως μια 911 καρερρα που ειναι και στην κατηγορια της

    • Akis-F1 FAN

      Σωστός !!

    • Akis-F1 FAN

      Σε ποια κατηγορία τη βάζεις δηλαδή την καμάρο ; Εμείς δεν έχουμε muscle cars για άμεση σύγκριση…άρα ανγκαστικά πάμε με την τιμή.

    • manowar

      Εξαρτάται ρε συ με ποια αυτοκινητα θα την βαλεις.. Το καθε πραγμα υπερτερεί και υστερεί καπου παράδειγμα τα ευρωπαϊκά δεν ειναι muscle στο μέγεθος ειναι πιο μικρόσωμα οποτε καταλαβαίνεις τι αβαντα εχου στα κλειστα κομμάτια.. Δεν υπάρχει κατασκευή να κερδίζει παντού γιατι υοαρχιυν διαδρομές πολυ κλειστες υπαρχιυν και οολυ ανοιχτοί δρόμοι.. Καλο αυτοκινητο ειναι αλλα οι ευρωπαιοι εχουν διαστημόπλοια.. Οι ίδιοι οι αμερικανοι οδηγοί αγώνων τα λένε :_@

    • mixalhs7

      Αν στα Ευρωπαικα συμπεριλαμβανεις το Ford Mustang τοτε εχεις δικιο!! Οι φημες βλεπεις θελουν την μπλε οβαλ εταιρια να κινειται παρασκηνιακα στο ολο θεμα!

    • Akis-F1 FAN

      Ναι δε θα μου φαινόταν παράξενο…αν και η ford δεν έχει “άμεσο” ανταγωνιστή στην Ευρώπη…νομίζω δεν έρχονται gt350 εδώ.

  • charris

    ναι πολυ πιστικος λογος…..αλλα αν εχει τη μιση τιμη και εκτελει 1 στα 3 θα παρει μεριδιο απο την πιτα,τι οχι?

  • teddy boy

    Κάποτε συνέβαινε το αντίθετο. Συνήθως η Αμερικάνικη νομοθεσία έκοβε την κυκλοφορία ευρωπαικών αυτοκινήτων για αυτό τον λόγο. Πολλοί θα θυμούνται εκδόσεις ευρωπαικών με ογκώδης πλαστικους προφυλακτήρες που είχαν και ελατήρια απο μέσα μονο και μονο για να πάρουν έγκριση για κυκλοφορια στην αμερικανική αγορά.

    • Spider

      Ακόμη και τώρα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ έχουν κάποιες διαφορές για να εναρμονίζονται με την αμερικανική νομοθεσία. Ας εναρμονιστούν και τα αμερικανικά στην ευρωπαϊκή. Δεν καταλαβαίνω που το μεμπτό?
      Το 1975 το Citroen CX πήρε το βραβείο για το ασφαλέστερο αυτοκίνητο, οι δημοσιογράφοι σε όλο τον κόσμο το θεωρούσαν ένα από τα ασφαλέστερα και στις ΗΠΑ είχε απαγορευτεί η κυκλοφορία και η πώληση τους, γιατί λόγω υδροπνευματικής ανάρτησης δεν είχαν σταθερό ύψος οι προφυλακτήρες από το έδαφος…Βέβαια ξέχασαν οι αμερικανοί φίλοι μας ότι κάθε αμάξι που φρενάρει βυθίζει το μπροστινό του μέρος άρα πρακτικά αυτό συνέβαινε με όλα τα αυτοκίνητα. Και βέβαια από τον νόμο αυτό εξαιρούνταν τα..ημιφορτηγά και τα pick-up.

  • Pandal

    Οποίος έχει την δυνατότητα αγοράς και συντήρησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου είμαι σίγουρος θα βρει και τρόπο να το κυκλοφορήσει

    • θα το παραγγειλει με τον απλο προφυλακτηρα….και μαετα θα παει στην αντιπροσωπεια να βαλει τον καλο !!!!! problem solved :-D

  • MPAMPIS

    καλά η πίσω αεροτομή εύκολα βγάζει μάτι πεζού …

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Η ασφάλεια των πεζών δεν είναι καθόλου αστεία.
    Και ‘γω δεν ξέρω πόσες χιλιάδες πεζοί πέφτουν θύματα τροχαίων κάθε χρόνο.
    Και αυτό το συγκεκριμένο όχημα είναι δρεπανηφόρο άρμα.

    • θεωρείς για παράδειγμα την Agera RS λιγότερο επικίνδυνη, η οποία είναι πιο χαμηλή και διαθέτει εξίσου κοφτερά βοηθήματα;
      και πίστεψε με, υπάρχουν πάρα μα πάρα πολλά ακόμα οχήματα που στα ταπεινά μου μάτια είναι εξίσου “δρεπανηφόρα” https://uploads.disquscdn.com/images/7283520debea934799ff98f5e74d943cb0f32327007f75cd792741f577dd7925.jpg

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Επαναλαμβάνω: Η ασφάλεια των πεζών δεν είναι αστείο.
      Όσα αυτοκίνητα είναι δυνητικά επικίνδυνα καλώς απαγορεύονται.
      Και μάλλον η επικινδυνότητα δεν κρίνεται “με το μάτι”.

    • charris

      δεν νομιζω να υπαρχει canard που να περναει τα crash test….

    • charris

      δεν νομιζω να υπαρχει canard που να περναει τα crash test….

  • Γιώργος Εμπέρ

    Ισως το μονο αμερικανικο αμαξι που μου αρεσει

  • Pallikarash Jimanni

    Δεν ξέρω τι Ευρωπαικά αυτοκίνητα έχουν απαγορευτεί στις ΗΠΑ, και αντίστροφα. Δεν με ενδιαφέρει αν η απόφαση μπορεί να είναι άδικη για την Chevrolet, ή τι άλλα συμφέροντα μπορεί να εξυπηρετεί. Αλλά αν έλεγα την ιστορία σε κάποιον που τον πάτησε πρόσφατα αυτοκίνητο, δεν το κόβω να γελούσε.

  • Mika

    Ενταξει, αυτα τα μπροστινα σπλιτερακια κουρευουν ανετα το γκαζον, η μαζευουν το χιονι το χειμωνα, αλλα ειπαμε, οχι κι ετσι !!!!!
    :p
    Περα απο αυτα,δεν βλεπω κατι αλλο μεμπτο…Τα ξηλωνεις και τα βαζεις μετα!!!
    :-)