camaro-zl1-nurburgring

Όποιος πιστεύει ακόμη και σήμερα πως αμερικάνικα αυτοκίνητα είναι μόνο για ευθείες αν αναθεωρήσει. Η Chevrolet Camaro ZL1 του 2017 κατάφερε και σημείωσε χρόνο 7:29.60 στη Πράσινη Κόλαση, 11,67 δευτερόλεπτα καλύτερος από τον χρόνο που είχε σημειώσει η Camaro ZL1 της προηγούμενης γενιάς.

Πόσο καλός είναι αυτός ο χρόνος; Έχουμε και λέμε. Περίπου 4 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την Koenigsegg CCX των 150 επιπλέον ίππων και των αρκετά λιγότερων κιλών. Επίσης είναι λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα αργότερος από τον χρόνο της BMW M4 GTS, αλλά γρηγορότερος από τις 997 Porsche 911 GT2, Turbo S, και GT3 RS, αλλά και από την Pagani Zonda F. Το σημαντικό όμως είναι πως είναι κατά 2,59 δευτερόλεπτα γρηγορότερη, από τον κύριο ανταγωνιστή της, την Shelby GT350R .

Επίσης η Chevrolet Camaro ZL1 ξεπέρασε τον χρόνο των Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera, Mercedes-AMG GT S, McLaren 650S Spider, Jaguar XJ220, Caterham R500 Superlight, αλλά όχι αυτόν των Porsche 918 Spyder, Lamborghini Aventador, Ferrari LaFerrari, Dodge Viper ACR, Chevrolet Corvette ZR1 και Radical SR8.

Να θυμίσω πως η Chevrolet Camaro ZL1 κοστίζει κάτι περισσότερα από 60.000 δολάρια και κάποιος μπορεί να αγοράσει ένα αυτοκίνητο απόδοσης 650 ίππων και να απολαύσει την δύναμη που αυτά προσφέρουν. Ζυγίζει 104 κιλά λιγότερα από την προηγούμενη γενιά, ενώ όταν εξοπλίζεται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο, η Camaro ZL1 μπορεί να κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα (0-60 μίλια/ώρα) μόνο με την πρώτη ταχύτητα, βελτιώνοντας έτσι τον χρόνο επιτάχυνσης (3,5 δευτερόλεπτα). Διαθέτει “line lock” επιλογή και ρυθμιζόμενο σύστημα Launch control, τα οποία ελέγχονται μέσα από το Track mode. Επίσης, έχει σύστημα rev matching και το σύστημα Performance Data Recorder.

Το αυτοκίνητο φορά έναν κομπρεσοράτο V8 6,2-λίτρων κινητήρα απόδοσης 650 ίππων με 882 Nm ροπής. Τα 0-96 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,5 δευτερόλεπτα, το 400αρι σε 11,4 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου τα 204 χλμ/ώρα. Φορά την ανάρτηση Magnetic Ride, μπορεί να συνδυαστεί είτε με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με το αυτόματο 10-τάχυτο, διαθέτει Goodyear Eagle F1 Supercar ελαστικά, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό, ενώ μπορεί να παράγει 1,02 g στις στροφές, ενώ ακινητοποιείται από τα 96 χλμ/ώρα σε 32,6 μέτρα.

  • jonjon

    Η αλήθεια είναι για τα λεφτά τού παίρνεις πολλά κιλά αμάξι! Το έχουν κάνει και πάει τρένο 🚆!

    • Christos Dimou

      Πάρα πολλά. Αν σε ενδιαφέρουν θέματα prestige, ποιότητας υλικών και αρέσκεσαι στην συμπεριφορά των muscle cars.

    • jonjon

      Για αυτο είναι μαγική χώρα η Αμερική εκει τα αλόγα τα πληρώνεις μια χαρά , ενώ εμείς εδώ στην Ευρώπη τα πληρώνουμε όλα χρυσά!

    • kostas

      στην ευρωπη πληρωνεις σαλονια και στην αμερικη/ιαπωνια μηχανολογια. διαλεγεις και παιρνεις.

  • Mrdesperado32

    για τρελα γουστα η αμερικανια…παντα το ειχαν οι αμερικανοι με τα μοτερ-σασμαν..το στησιμο ελειπε αλλα αυτο τη σημερον ειναι παιχνιδακι για σοβαρες εταιρειες.Forza usa λοιπον

    • Christos Dimou

      Εδώ και δεκαετίες το στήσιμο των Αμερικανικών οχημάτων δεν έχει καμία απολύτως σχέση με αυτό που στερεοτυπικά νομίζουμε. Να θυμίσω ότι το πιο οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο της μεσαίας κατηγορίας παραδοσιακά θεωρείται το Mondeo. :)

    • manowar

      αν και δεν πολυειναι αμερικανικο το μοντεο ναι ειναι πολυ καλο προσφατα οδηγισα ενα..

    • Christos Dimou

      Είμαι κάτοχος ενός Mondeo. Ακόμα και η τελευταία γενιά που είναι πιο μαλακή έχει μία αίσθηση στο τιμόνι που κάνει το τιμόνι του Passat να μοιάζει νεκρό.

    • manowar

      το πασσατ σε αλλους τομεις ομως ειναι καλυτερο..σε θεμα ανεσης στον δρομο και χωρους μην το συγκρινεις καν..αλλο συν ειναι οτι αν μπιες μεσα στο καινουριο πασσατ και δεις το σαλονι του τα αφροδη πλαστικα και τα φινιρισματα θα νομιζεις οτι μπηκες σε αυτοκινητο 70 χιλιαδων ευρω..σου δινει αυτην την αισθηση της χλιδας που κανενα αλλο μη πριμιουμ δεν στην δινει..αλλα καλα το ενα αλλα το αλλο..στο τιμονι ναι ειναι καλυτερο του φορντ χωρις να σημαινει οτι του πασσατ ειναι αχριστο..

    • Christos Dimou

      Το Passat σε χώρους, βάρος, επιδόσεις και καταναλωση υπερτερουσε. Στο θέμα της άνεσης και του θορύβου δεν μπορώ να κρίνω γιατί στα 5 χιλιόμετρα που το οδήγησα ο υπάλληλος ήταν να με κοίτα με κακό μάτι μην του χαλάσω.

      Από την άλλη στη Ford η δοκιμή στο δρόμο ήταν απολαυστική.

      Μόνο Citroën και Ford στο κομμάτι αυτό πήραν προβιβασιμο βαθμό και απο τα 2 (DS5 και Mondeo) η επιλογή του Mondeo είχε και ως παράγοντα και το κόστος προς τον εξοπλισμό.

      Οι κύριοι της VAG θα μπορούσαν να ήταν λίγο πιο προσεκτικοί. Φυσικά δεν ήταν Nissan που ακόμα περιμένω να κλείσουμε test drive 11 μήνες μετά. Μάλλον στο face control δεν τους γέμισα το μάτι 😉

  • Akis-F1 FAN

    Δε λέω αμαξάρα και για τα λεφτά του τρομερή ευκαιρία αλλά αυτό που γίνεται με τους χρόνους στο Ring που δεν υπάρχει κανένας έλεγχος είναι γελοίο….λέει στο άρθρο ότι είναι καλύτερος χρόνος από μια 650s πχ…..πείτε με κολλημένο,πείτε με άσχετο, πείτε με ότι θέλετε αλλά απλώς ΔΕΝ πιστεύω ότι αν πάρει μια ανεξάρτητη αρχή μια 650s και μια ZL1 και τα βάλει σ’ οποιαδήποτε πίστα του κόσμου η camaro θα είναι γρηγορότερη.

    • gv

      αυτο ακριβως σκεφτομουν και δε μπορω να το αποδωσω καπου αλλα κατι δεν παει καλα ειδικα στη περιπτωση της 650s..
      γιατι δε γινεται και τα 2 να ειναι υπετροφοδοτουμενα με 650 αλογα,πισωκινητα και το βαρυτερο κατα 300-400 κιλα να ειναι πιο γρηγορο!
      και μαλιστα με χειροκινητο κιβωτιο!
      ειναι απλη φυσικη τελος δε γινεται..
      εκτος και αν ξαφνικα η chevrolet εμαθε να στηνει καλυτερα ενα supecar απο τη mclaren!
      και μαλιστα τοσο καλυτερα ωστε να ξεπερναει το μειονεκτημα των 300-400+ κιλων!
      ειχαν τοσο καλυτερο οδηγο?ειχαν καλυτερα λαστιχα?ειχαν ευνοικη σεληνη?δε ξερω τι παιζει τελος παντων αλλα αυτο ειδικα δε γινεται..
      απλα ΔΕΝ γινεται πως να το κανουμε..
      και για το koenigsegg ειναι παραξενο και γενικα και αλλοι χρονοι κατα καιρους χωλαινουν αλλα αυτο βγαζει ματι!

    • Neos

      η περιπτωση της 650s ειναι αλλη μια αποδειξη πως ο Χομο εχει δικιο :p :p :p

    • LiLBLaZeR

      έχεις πυρετό? :P

    • Neos

      απλα σταματησα να ειμαι ενα ανιδεο θυμα του marketing :p :p

    • Renesis1

      Ίσως η συγκεκριμένη φοράει λάστιχα πίστας, ποιος ξέρει…

    • Akis-F1 FAN

      Εμένα το μόνο που μου φαίνεται λογικό είναι η ZL1 να φοράει τίποτα trofeo r ( και ας λένε eagle ) και να έχει ειδικό στήσιμο για το Ring και η McLaren να μην είχε πιέσει την 650s….αλλιώς απλά δε γίνεται.

    • kostas

      που το ειδες το χειροκινητο? με ημιαυτοματο κανει τον χρονο!!
      κατα 100 κιλα βαρυτερο ειναι το σεβρολετ και εχει περιπου την ιδια αναλογια κιλων/ιππο. εκει που ξεφευγει η διαφορα ειναι στην αναλογια ροπης/τονο. 535 τον ενα 427 το αλλο, οποτε βγαλε συμπερασμα.

    • mixalhs7

      Εχει δωσει η μακλαρεν χρονο στο ρινγκ για την 650 ή ειναι ιδιωτική η μέτρηση?

    • kostas

      οχι δεν εχει δωσει επισημο χρονο. το σπαιντερ της εχει μπει μονο και εχει κανει 7,35. με οδηγο του σπορ-αουτο, οχι τον δικο της.

    • mixalhs7

      Αρα δεν είναι η καλύτερη δυνατή μέτρηση.(με τα στανταρτς των κατασκευαστων)

    • Christos Dimou

      Ταράζει τα νερά όπως τα τάραξε η NISSAN με το GT-R. Το αποτέλεσμα είναι συνδυασμός οδηγού και αυτοκινήτου. Και δεν είναι όλες οι πίστες ταιριαστές σε όλα τα αυτοκίνητα το ίδιο.

  • Renesis1

    Value for money, Α+

    • mixalhs7

      Φαντάσου πόσο πιο καλά θα πήγαινε αν δεν το έκαναν 100 κιλα ελαφρύτερο τα γιωτομπαλα :P :))))

    • LiLBLaZeR

      Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί κάθονται και δίνουν λεφτά στο να φτιάχνουν σασί από ανθρακονήματα ή αλουμίνιο… Απλό καλό βαρύ σίδερο θέλει να γειώνει και τις δυνάμεις! Χαχαχαχαχαχαχα

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Xα χα χα χα χα χα χα, ρε σας τα λέει ο ΗOMO και δεν τον ακούτε!
      Δώστου εκεί σιδεροχάλυβα,βρωμοίππους,αυτόματα κιβώτια και άσε τα πανάλαφρα χρεποτάμπελα να γκρεμοτσακίζονται! : ) : )

    • LiLBLaZeR

      Είσαι λατρεία! Τέλος! Χαχαχαχαχαχα

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Kαι εγώ σας αγαπώ το ξέρετε! : ) : )

    • manowar

      χαχαχαχ αρε μπαγασα σε παω και το ξερεις αλλα στο θεμα βαρους μου θυμιζεις τον [αγαπη μονο] ρε φιλε… ;-ΡΡDDD

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ουδεμία σχέση ρε μουρλέ! : ) Αυτό το όργιο δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα καν!
      Aυτός ρε τώρα που άρχισε τα πάρε-δώσε με την Τζούλια,θα μας πει πως ήταν και παρθένα,ο πρώτος της έρωτας και o παντοτινός! : ) : )

    • μια και ανεφερες Τζουλια….φημες λενε για εκδοση GTA αν παει καλα…..
      και μαντεψε……στα πολλα που θα εχει..ενα θα ειναι το μικροτερο βαρος !!!!!!
      :-D

    • mixalhs7

      Λογικο ρε συ. Ακολουθουν την συνταγη του τρολομαρκετινγκ για να κλεψουν πλανεμενους ταμπελολατρες απο τους λουκανικαδες κι οταν τους ξαναμαζεψουν θα την κανουν 3 τονους

    • απλα περαν της πλακας…..ανεφερα την GTA……γιατι αναφερει ο ΗΟΜΟ συνεχεια την Τζουλια !!!! μακαρι να πανε καλα οι πωλησεις για να τη δουμε να γραφει χειροτερο χρονο στο ξοχικο….μιας και θα ειναι ελαφρυτερη !!!!! :-P

    • GeorgeT

      Μονο που ο HOMO αυτήν την φορά μιλούσε για την άλλη τζουλια .Αυτήν πη@@ιεται και οχι αυτην που πη@@ει :P.

    • μαζι σου !!! απλα στο θεμα βαρος..συνεχεια αναφερει την τζουλια με το στραπον !!!! :-P

    • Ahilleas Tsikelis

      Καταλαβα ότι κανετε πλακα….απλα θα ηθελα να πω πως δεν θελουμε και ένα αυτοκινητο πουπουλο…Νομιζω ο υπεύθυνος σχεδιασης του GTR ελεγε πως υπαρχει ένα οριο στο βαρος….οπου αν πεσεις και κατω από αυτό το αμαξι πλεον γινεται too much νευρικο και με ακαριαιες αντιδράσεις για χρηση σε δρομο….και φανταζει απολυτα λογικα.

    • LiLBLaZeR

      Δεν γνωρίζω τι έχει πει ο σχεδιαστής του GT-R. Εγώ πάντως αυτό που καταλαβαίνω με την λογική την δική μου, ιδανικό θα ήταν ένα αυτοκίνητο να φτιαχτεί όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ (όταν είναι σε στάση) και να παράγει όσο μεγαλύτερη κάθετη δύναμη γίνεται (όταν είναι σε κίνηση) έτσι ώστε όσο πιο γρήγορα πηγαίνει τόσο πιο “βαρύ” να γίνεται, δηλαδή στις στροφές με χαμηλή ταχύτητα να είναι ελαφρύ και σβέλτο και στις μεγάλες ταχύτητες να είναι σταθερό, βαρύ και να “πατάει” καλα

    • Ahilleas Tsikelis

      Στους αγωνες αυτό που λες ισχυει…..Αν όμως σε δημοσιο δρομο εχουμε ένα αυτοκινητο που παραγει μεγαλα ποσα καθετης δυναμης και είναι ελαφρυ….θα υπαρξει θεμα.Η καθετη δυναμη θα ερθει ειτε από αεροτομες(ΟΚ )ειτε ground effect οπου σε αερογέφυρες θα τραβάει αερα από τις ενωσεις των κομματιων και ξαφνικα θα φευγεις απλα ευθεια στο στηθαιο.Τα αυτοκίνητα δρομου απλα προσπαθουν να μην παραγουν ανωση και όχι να παραγουν αρνητικη ανωση.Στριβουν χαρη στην μηχανικη προσφυση.Ενα ελαφρυ αμαξι εχει πολύ πιο ξερες αντιδράσεις στο οριο …..Όταν μαλιστα μιλαμε για αμαξια ανω των 500+ αλογων φαντασου ποσο πιο ξερες αντιδράσεις θα ειχαν αν ηταν 1000+κιλα.Σκεψου οτ στην Φ1 σπανια το σωζουν με αναποδο και πολλα χιλιόμετρα εκτος αν η πιστα το επιτρεπει.Απο την άλλη στο dtm που στηριζόμαστε παραπανω στην μηχανικη προσφυση και το βαρος είναι αυξημενο οι αντιδράσεις δεν είναι τοσο ακαριαιες.Π.χ. σε πισωκινητο μερκ ο κωλος με στραβοτιμονιά μπορει να φυγει πιο ακαριαια από ότι αν το ιδιο αμαξι ηταν φορτωμενο πισω….(και όταν φυγει τοτε φευγει σε slowmotion)μιλαω χωρις γκαζι φυσικα

    • λογικο…….δεν θελαν να τα ξεφτιλισουν ολα !!!! ειπαν να κρατησουν χαρακτηρα !!!!!
      και απλα να δειξουν τι μπορουν να κανουν !!!! :-P

  • rous

    Απιστευτο αυτοκινητο για τα λεφτα του!

  • Giannis

    Στο κείμενο γράφει δεν είναι πιο γρήγορο από Laferrari.Εγραψε χρόνο η Laferrari?

    • Renesis1

      Από οτι αναφέρει και η συγκεκριμένη σελίδα, όχι… https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/

    • Giannis

      Ακριβώς .Και γω το ψαξα πριν κάνω το σχόλιο αλλά και πέρα απ αυτό αδύνατον να μην το μαθαίναμε .Θα είχε βουηξει ο τόπος.

    • Renesis1

      Μέχρι στιγμής, εκτός από ιδιώτες, η μόνη επίσημη παρουσία LaFerrari στο Nurburgring έγινε για δοκιμές.. Δεν ξέρω αν δοκίμασαν και για επίσημο χρόνο, αν το έκαναν πάντως δεν ανακοίνωσαν τίποτα μετά το συγκεκριμένο.. https://www.youtube.com/watch?v=g2uPYOFnXg4

    • manowar

      πφφφφφφφ γ@μ την καταδικη μου….μην ανεβαζεις τετοια βιντεο γιατι κατεβαινει το αρθρο..σαν την τραμπαλα το εκανες..το βιντεο που εβαλες ειναι η μερια του παγκαλου στην τραμπαλα και η μερια της καμαρο ειναι ο σταθης ψαλτης…..κανε εικονα..

    • Renesis1

      :)))

    • Giannis

      Σωστα.Εκει είχε βγει η φήμη ότι έκανε 6.35 η FXX K.Αλλα παρέμεινε φήμη. Και αρκετα αισιόδοξη προσθετω εγώ.

  • manowar

    Εχουν ορισμενα αυτοκινητα οι γιοι της ανοιχτης παλαμης που ειναι κ@υλα μετρημενα στο χερι για μενα αλλα ειναι τουμπανα.αν συμπεριλαβει κανεις και την αξιοπιστια των συγκεκριμενων μοτερ V8 που εχουν επιδη ειναι ζανμανφου στα κυβικα και τα κυβιζουν οσο γουσταρουν τοτε εχεις ενα καλο συνολο

  • LiLBLaZeR

    Άλλο ένα απίστευτο value for money των Αμερικανών. Αλλά η chevrolet προσφέρει ακόμα ένα καλύτερο αυτοκίνητο στα ίδια λεφτά και λέγετε Corvette grand sport!

    • βασικα ολα τα αμερικανικα….αν εξαιρεσεις το FORD GT…ειναι value for money !!!! οπως και το ACURA NSX !!!! :-D

  • Mika

    Εντυπωσιακη η βελτιωση της και το πως συγκρινεται με βαση τον ανταγωνισμο, στην κατηγορια της αλλα και γενικα στο Ring…

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Kύριοι τα πράγματα είναι πολύ απλά και σας έχω εξηγήσει καραεπιστημονικά τα περί
    βάρους και μεταφοράς φορτίων (εκκρεμές).
    Δείτε το video της Camaro και απλά θα διαπιστώσετε με πόσο ΑΝΕΤΕΣ-ΧΑΛΑΡΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ,ΧΩΡΙΣ ξεσπάσματα των ιπποδυνάμεων-ροπών, κινείται το όλο σύνολο.
    ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ κεντρομήχανα-πισωμήχανα τύπου Μclaren 650 κτλ-κτλ, να πάνε έτσι.

    Στο όριο πάντα κινούνται, ακόμα και από τους δοκιμαστές-οδηγούς με μεγάλη εμπειρία.
    Όταν τα οδηγούν μέσοι οδηγοί-κάτοχοι, γκρεμοτσακίζονται στο χαλαρό.
    Είναι εξαιρετικά δύσκολος ο έλεγχος τους.
    Υ.Γ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΕΝΖΟ FERRARI…..

    • Ahilleas Tsikelis

      Εν μερη εχεις δικιο…..όπως και τα προσθιοκινητα μπορουν να κινηθουν πιο ευκολα από τα πισωκινητα στο οριο ,ειδικα σε δημοσιο δρομο.ΟΤΑΝ όμως το πισωκινητο στηθει αψογα πριν την στροφη,εχει μπλοκε και πολλα αλογα-ροπη(ΑΧ μια C 63 AMG με τον 6200κ.εκ.) γα@@@@ει και δερνει με φοβερη εξοδο…Το θεμα είναι το ΠΟΙΟΣ,το ΠΟΥ και ΓΙΑ ΠΟΣΕΣ τέτοιες στροφες θα μπορεσει να εχει την ιδια αψογη εισοδο(γιατι εδώ παιζεται το παιχνιδι).Κακα τα ψεματα οσοι οδηγούμε πισωκινητα το 99% δεν τα οδηγαει σωστα ειδικα σε δημοσιο δρομο.Ελαχιστοι είναι ‘χεραδες’

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Συμφωνούμε Αχιλλέα.Εντάξει μην ”κατηγορείς” και εσάς τους πισωκίνητους. : )
      Είναι πλέον πολλά τα άλογα, σε έναν μόνο άξονα.
      Δεν είναι τυχαίο, πως τα επόμενα μοντέλα της ΜΕRCEDES AMG, θα βγαίνουν 4κίνητα για μεγαλύτερη ασφάλεια.
      Το ίδιο θα κάνει και η BMW στην Μ5.
      Το ίδιο θα κάνει και η ΑLFA ROMEO με την GIULIA.
      Δεν θα χάσουν την πισωκίνητη συμπεριφορά τους,απλά θα έχουν μεγαλύτερη ασφάλεια.

    • Ahilleas Tsikelis

      Ισχυει τα αλογα αυξηθηκαν αλλα και παλι χωρις την αυξηση των αλογων το πισωκινητο για να παει ταπα και να συναγωνιστεί στα ισια π.χ. καποιο τετρακινητο(σε ανοιχτες στροφες)θελει συγκεκριμενο τροπο εισοδου στις στροφες…..Η πλειονοτητα των ιδιοκτητων πισωκινητων δν μπορει να το κανει ΚΑΙ ΑΝ καποτε το καταφερει θα είναι για μια συγκεκριμενη στροφη,γτ γλυστρουσε λιγο ο δρομος,κατεβασε την καταλληλη στιγμη κτλ κτλ….επαναληψη μηδεν δηλαδή.Καιρος ηταν να βγουν 4κινητα τα σενταν….Απλα να τονισω ότι δεν θιγω τα πισωκινητα τα θεωρω πολύ πιο σωστα στημμενα από τα προσθιοκινητα….

  • Smartass

    Έχει εξαιρετικό στήσιμο και ζύγισμα.

  • Anestis Genk

    Οι χρόνοι σε αυτή την πίστα που το όνομα δεν μπορούμε να πούμε εύκολα είναι κουκουρούκου. Να είχαν λάστιχα με ίδιο UTQG και να κάναν οι ίδιοι σούπερ χεράδες οδηγοί πολλούς γύρους σε καλές συνθήκες τότε ίσως να έλεγε και κάτι, αλλά και πάλι με aftermarket τακάκια μπορεί κάποια αυτοκίνητα να μεταμορφώνονται.
    Το αμάξι είναι καλό αλλά με τόσο βάρος τα λάστιχα και τα φρένα θα χρειάζονται αλλαγή πολύ συχνά.

  • Christos Dimou

    Ειδική κατηγορία η Camaro από μόνη της. Η απάντηση της GM στην Ford. Όταν κάποτε ρωτήθηκε κάποιος της GM τι σημαίνει το όνομα και σε ποιο ζώο αναφέρεται, η απάντηση του ήταν ότι δεν είναι απολύτως σίγουρος για την καταγωγή αλλά ήταν βέβαιος ότι το συγκεκριμένο ζώο τρώει μικρά Mustangs.

    (και όποιος κατάλαβε κατάλαβε).

  • LJ

    Καιρός ήταν να απαντήσει η GM στην συνεχόμενη πρόοδο της Ford. Για να δούμε τι θα λέει και η ZR1και ακόμα τι θα ειναι αυτο το πρωτότυπο με τον κινητήρα στη μέση που βλέπουμε σε πολλά άρθρα.