Είτε συμπαθείς, είτε όχι τον Cristiano Ronaldo (προσωπικά ανήκω στους δεύτερους), οφείλεις να παραδεχτείς ότι ανήκει στους καλύτερους ποδοσφαιριστές του κόσμου, έχοντας παράλληλα πάρα πολύ καλό γούστο στα αυτοκίνητα. Τελευταία προσθήκη στο αξιοζήλευτο γκαράζ του μια πανέμορφη Ferrari F12tdf, όντας μια από τις τελευταίες 799 που βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής του Maranello.

Να θυμίσω πως η σκληροπυρηνική έκδοση της F12berlinetta φορά τον V12 6,3-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 780 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. Η ροπή έχει αυξηθεί στα 705 Nm στις 6.750 σ.α.λ, με το 80% αυτής να είναι διαθέσιμη από τις 2.500 σ.α.λ. Η κίνηση περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός νέου F1 DCT αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων το οποίο και διαθέτει 6% πιο κοντή κλιμάκωση που προσφέρει 30% πιο γρήγορες αλλαγές στο ανέβασμα και 40% πιο γρήγορες αλλαγές στο κατέβασμα σε σχέση με την F12. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα. Στο Φιοράνο, στην ιδιόκτητη πίστα της Ferrari, η F12tdf έχει καταφέρει να σημειώσει χρόνο 1:21.

Φορά ζάντες 20″ με τα μπροστά ελαστικά να έχουν διαστάσεις 275/35 ενώ τα πίσω 315/35. Ο πίσω άξονας είναι ενεργός, κάτι που σημαίνει πως μαζί με τους τροχούς, περιστρέφεται γύρω από τον κατακόρυφο άξονα. Το σύστημα η Ferrari το ονομάζει Virtual Short Wheelbase το οποίο και χρησιμοποιεί μια μονάδα ελέγχου που αυτόματα αλλάζει την διεύθυνση του πίσω άξονα, αναλόγως με την ταχύτητα του οχήματος, τη γωνία και την ταχύτητα διεύθυνσης του τιμονιού.