Τάδε έφη ο επικεφαλής εξέλιξης των μοντέλων υψηλής απόδοσης (N) του ομίλου της Hyundai, Albert Biermann, καθώς θεωρεί το γεγονός ότι κάποιες τεχνολογίες δεν είναι προς όφελος των καταναλωτών, με τις BMW και Mercedes να έχουν εμμονή με αυτές, και να ξοδεύουν πάρα πολύ χρόνο και χρήμα για να αναπτύξουν πράγματα που δεν προσφέρουν μεγάλη αξία. Έτσι, σύμφωνα με τον Biermann:

Πρώτα απ ‘όλα, όλα είναι μάρκετινγκ. Πολλές από αυτές υπάρχουν για τα μέσα ενημέρωσης, για να δώσουν λόγο για μια διαφημιστική εκστρατεία, για να δείξουν το επίπεδο της τεχνολογίας. Αλλά πόσοι άνθρωποι τις αγοράζουν;

Ο Biermann, πρώην επικεφαλής του M Division της BMW, ήταν ιδιαίτερα επικριτικός με τις κάμερες ανίχνευσης των ανωμαλιών του δρόμου, οι οποίες δίνουν εντολή να προσαρμόσουν ανάλογα την ανάρτηση, αποκαλώντας το σύστημα ηλίθιο.

Συνεχίζοντας, το υψηλόβαθμο στέλεχος της κορεάτικης εταιρίας σημείωσε ότι το Genesis G90 δεν έχει αερανάρτηση, αλλά χρησιμοποιεί μια λίγο πιο βαριά πλατφόρμα με χάλυβα υψηλής αντοχής. Παρ ‘όλα αυτά, σύμφωνα με το Consumer Reports το πολυτελές μοντέλο μπορεί να ξεπεράσει ακόμα την S-Class στην αλλαγή διπλής λωρίδας, έχοντας σχεδόν ίδιο αποτέλεσμα με τη BMW, χωρίς όλα αυτά τα φανταχτερά πράγματα.

Μέρος της απόφασης να παραμείνει σε σχετικά χαμηλό επίπεδο η τεχνολογία είναι για να συμβάλει στη βελτίωση της μακροπρόθεσμης αξιοπιστίας. Ακόμα, η εταιρεία δοκιμάζει εκτενώς τα οχήματα της στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στην Namyang, όπου αυτά καταγράφουν 30.000 χλμ., μαζί με επιπλέον 10.000 χλμ., που ολοκληρώνουν στο Nürburgring.