Τάδε έφη ο επικεφαλής εξέλιξης των μοντέλων υψηλής απόδοσης (N) του ομίλου της Hyundai, Albert Biermann, καθώς θεωρεί το γεγονός ότι κάποιες τεχνολογίες δεν είναι προς όφελος των καταναλωτών, με τις BMW και Mercedes να έχουν εμμονή με αυτές, και να ξοδεύουν πάρα πολύ χρόνο και χρήμα για να αναπτύξουν πράγματα που δεν προσφέρουν μεγάλη αξία. Έτσι, σύμφωνα με τον Biermann:

Πρώτα απ ‘όλα, όλα είναι μάρκετινγκ. Πολλές από αυτές υπάρχουν για τα μέσα ενημέρωσης, για να δώσουν λόγο για μια διαφημιστική εκστρατεία, για να δείξουν το επίπεδο της τεχνολογίας. Αλλά πόσοι άνθρωποι τις αγοράζουν;

Ο Biermann, πρώην επικεφαλής του M Division της BMW, ήταν ιδιαίτερα επικριτικός με τις κάμερες ανίχνευσης των ανωμαλιών του δρόμου, οι οποίες δίνουν εντολή να προσαρμόσουν ανάλογα την ανάρτηση, αποκαλώντας το σύστημα ηλίθιο.

Συνεχίζοντας, το υψηλόβαθμο στέλεχος της κορεάτικης εταιρίας σημείωσε ότι το Genesis G90 δεν έχει αερανάρτηση, αλλά χρησιμοποιεί μια λίγο πιο βαριά πλατφόρμα με χάλυβα υψηλής αντοχής. Παρ ‘όλα αυτά, σύμφωνα με το Consumer Reports το πολυτελές μοντέλο μπορεί να ξεπεράσει ακόμα την S-Class στην αλλαγή διπλής λωρίδας, έχοντας σχεδόν ίδιο αποτέλεσμα με τη BMW, χωρίς όλα αυτά τα φανταχτερά πράγματα.

Μέρος της απόφασης να παραμείνει σε σχετικά χαμηλό επίπεδο η τεχνολογία είναι για να συμβάλει στη βελτίωση της μακροπρόθεσμης αξιοπιστίας. Ακόμα, η εταιρεία δοκιμάζει εκτενώς τα οχήματα της στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στην Namyang, όπου αυτά καταγράφουν 30.000 χλμ., μαζί με επιπλέον 10.000 χλμ., που ολοκληρώνουν στο Nürburgring.

  • charris

    Καλα αν βγει καμια ερευνα και τον επιβεβαιωνει θα παει το χαρακιρι συνεφο….

  • laryX

    …είπε ο τύπος που δουλεύει στην εταιρία της οποίας τα μοντέλα θυμίζουν λίγο απο BMW λίγο απο Mercedes λίγο απο VW ανάλογα απο ποιά οπτική γωνία τα κοιτάς…
    Έχει χάσει την ταυτότητα της προ πολλού η Hyundai και είναι πραγματικά άξιο απορίας προς τι αυτή η έπαρση λές και έχουν καθιερωθεί σαν premium κατασκευαστές ή λές και τους αντιμετωπίζουν έτσι MBW και MERC!
    Καινοτομία λέγεται μάστορα,για να αντιγράψεις κάτι κάποιος άλλος πρέπει να πρωτοτυπήσει ίσως σε 15-20 χρόνια που θα αντιγράψετε αυτές τις τεχνολογίες να καταλάβετε και την χρησιμότητα τους φαντάζομαι την ίδια εξυπνάδα θα είπε και κάποιος πρίν 15 χρόνια για το cruise control το start stop που τα βρίσκεις σε στάνταρ εξοπλισμό αυτοκινήτου με 15000€ πλέον.

    • anagnwsths

      Θα στο κάνω φραγκοδίφραγκα. 9 στα 10 νέα αυτοκίνητα έχουν cruise control. Μπορείς να μου πεις πόσο και πόσοι το χρησιμοποιούν?
      Δικαιολογεί η ύπαρξή του , ηλεκτρονικές πεταλούδες , ηλεκτρονικά , λογισμικά κτλ για τα 100 λεπτά που συνολικά θα χρησιμοποιηθεί απο κάποιον ?

      Καλά για την παπ@ριά ολικής που λέγεται start/stop δεν θα εμβαθύνω περισσότερο. Καθώς τα 20 λίτρα βενζίνης που θα γλιτώσω σε βάθος δεκαετίας θα τα δώσω για βολάν.

      Υ.Γ
      Αυτό που είπε ο άνθρωπος (δεν μιλάμε για τυχαίο , διότι το Μ divission είναι κάτι σαν την ΜΙ6 , δεν μπαίνει ο κάθε τυχαίος) είναι οτι απο το να ρισκάρεις με τεχνολογίες που σπάνια ή ποτέ δεν χρησιμοποιούνται απο τον καταναλωτή , την αξιοπιστία του προϊόντος καλύτερα να μην τις εφαρμόζεις έως ότου ωριμάσουν.

      Υ.Γ 2
      Όσο για τις αντιγραφές , να θυμίσω οτι όλοι αντιγράφουν. Απο τον Οττο , τον Μπενζ, τον Πορσε και δεκάδες δημιουργικούς ανθρώπους, φτάσαμε στις δεκάδες εταιρίες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα. Εκτός και αν νομίζεις οτι το ABS στα Ford ή ο μεταβλητός της Audi είναι καινοτομίες αποκλειστικά των προαναφερθέντων εταιριών

      Υ.Γ 3
      H KIA για μένα θα είναι σύντομα (αν συνεχίσει έτσι) μία εταιρία αντάξια των Γερμανών προσπερνώντας τους Ιάπωνες που κόλλησαν σχεδιαστικά στην ασιατική κουλτούρα.

    • theolvs

      Συμφωνώ απόλυτα. Συμπληρώνω επίσης ότι μίλησε για τεχνολογίες που δημιουργούνται μόνο και μόνο για λόγους μαρκετινγκ!
      Δηλαδή διαφημίουν πολύ μια φανταχτερή τεχνολογία πχ ρανταρ για λακουβες (εδω γελαμε) κατι το οποίο είναι προαιρετικό και δε το βάζει κανείς και απλά επειδή το ακούν οι καταναλωτες τσιμπάνε

  • Demetris Katsaris

    Θα πούμε, όσα δεν τα φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, αλλά αν σκεφτείς κάποια πράγματα ίσως να έχει (κάποιο )δίκαιο.
    Πραγματικά θέλω το αυτοκίνητο μου να έχει πρόσβαση στον λογαριασμό μου, να βλέπει που και πότε έχω ραντεβού και να μου ξεκινήσει τη μηχανή ?? Δηλαδή οκ, εντυπωσιακό αλλά χρήσιμο?

    • εντυπωσιακη αχρηστια θα το λεγα !!!! :-D

  • Philby

    “με τις κάμερες ανίχνευσης των ανωμαλιών του δρόμου, οι οποίες δίνουν εντολή να προσαρμόσουν ανάλογα την ανάρτηση”
    Κλασσική περίπτωση marketing δημιουργώ μία “ανάγκη” που κανείς δεν έχει, λύση σε ένα πρόβλημα που ποτέ δεν υπήρξε. Το βαφτίζω υψηλή τεχνολογία και το πουλάω. Φυσικά και ξέρουν να φτιάχνουν εξαιρετικά αυτοκίνητα οι Γερμανοί το πραγματικό τους όμως ταλέντο βρίσκεται στο marketing.

    • manowar

      Philby η τζουλια δηλαδη που ειναι μια ιταλικη Μ3 amg και δεν λεω σχεδιαστικά μιλαω για εξοπλισμό ;; αυτη δεν πουλαει υψηλη τεχνολογία;

    • Philby

      Όχι εκτός εάν έχει παρουσιάσει και διαφημίσει κάτι καινούργιο αλλά άχρηστο όπως αυτό μόνο και μόνο για να λέει ότι έχει ένα σύστημα που δεν το έχει κανείς άλλος και συνιστά “καινοτομία”. Κάποτε η Mercedes παρουσίασε το ABS και χρόνια αργότερα το traction control αυτά ναι συνιστούν τεχνολογική υπεροχή γιατί εξυπηρετούν την ανάγκη του καταναλωτή για ασφάλεια. Δεν θα σχολίαζα αρνητικά οτιδήποτε συνδέεται με την ασφάλεια και ας έχουν 50 συστήματα αλλά όχι και θαυμάζουμε την οποιαδήποτε ανοησία. Επίσης όλο μου λες για τη Giulia ναι σαφώς και μου αρέσει και θα ήταν η επιλογή μου αν μπορούσα οικονομικά αλλά δε νομίζω ότι τη αβαντάρω τόσο πολύ. Το ότι από την τρέχουσα γκάμα της BMW δε μου αρέσει τίποτα δεν ευθύνεται το κόλλημα μου με την ALFA. Μπορώ να σου κατονομάσω πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα που γουστάρω και από τις επιλογές μου θα διαπιστώσεις ότι αποδέχομαι όλους τους κατασκευαστές (πλην των κινέζων).

    • manowar

      μα ολη η εποχη μια ψευτικη παπατζα ειναι..πες μου κατι αυθεντικο..παμε απο την μουσικη που παιζει στα ραδιοφωνα μεχρι και την τελευταια γερμανικη βιδα που πλεον φτιαχνεται στην κινα..πλεον ολα εχουν πστεψει παρτε το χαμπαρι..το λεει και ο πανουσης χαχαχαχα..το παπακι δεν παει πλεον στην ποταμια..παρε λαηκ για εναν λογο…δεν θελω ουτε να ακουω ουτε να μου τα δειχνουν ζωγραφιστα τα κινεζικα..απο τα ρουχα μερχι τα κινητα γυαλια..καλα μην παμε στα αυτοκινητα γιατι θα κλεισω τον υπολογιστη..να λεμε για αυτοκινητα και να αναφερουμε την κινα μου πεφτει βαρυ πολυ δεν το χωνευω ουτε με σοδα ..

    • ak156

      Ο ανταγωνισμος επιβαλλει να εχεις το λιγοτερο οτι και οι ανταγωνιστες σου. Ακομα και βλακειες να ειναι αμα πουλαει το εχεις και συ.

    • manowar

      Το ιδιο λεμε

  • Anestis Genk

    back to the basics…Όταν έχεις την κίνηση μπροστά σε αμάξωμα μεγαλύτερο από τα 4.2 μέτρα δεν δικαιούσαι να ομιλείς.

    • ο κανενας

      Βλακεια ειπες…Ολα τα αμαξια απο golf, astra και πανω ειναι >4.20μ.

  • Smartass

    Όλα αυτά τα ηλίθια μπλιμπλίκια λειτουργούν προς όφελος του κατασκευαστή του αυτοκινήτου.
    Γιατί όταν αρχίζουν και τρελαίνονται ο ιδιοκτήτης θα απευθυνθεί σε εξουσιοδοτήμενο συνεργείο για την διάγνωση-επισκευή της βλάβης με ότι συνεπαγεται οικονομικά.
    Πόσοι από εμάς δεν πήγαμε στο συνεργείο όταν άναψε κάποιο λαμπάκι στο ταμπλό ή ρετάριζε ο κινητήρας κλπ.
    π.χ Για ποιο λόγο να έχει η αντλία βενζίνης της VW εγκεφαλάκι;
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=55&v=tPfnTx_aK8w
    ;)

    ΥΓ. Προς τους σαχλαμαρογράφους το G90 είναι All Wheel Drive. Έλεος πια.

    • manowar

      πες του να παει να ξυρισει το μουσι ρε..ποιος ειναι ο βαραβας;;

  • manowar

    Ε gagnam style εισαι μια τριχα απο τα αρχδια του μοτσαρντ… Η χιουνται το πε αυτό; που οτι μηχανικος υπαρχει σε μερσεντες καιι μπεεμβε τιυς έχουν σκασει εκατομμύρια να τιυς πάρουν στην Κορέα μπας και μαθουν να φτιαχνουν σωστα αυτοκίνητα χωρίς να μπλοκάρει το τιμονι στους απότομους ελιγμούς;;; καλμαα καγκουρες με τα λαμε κουστούμια καλμααα..

    • shaoqing14

      Οταν λες σωστα αυτοκινητα εννοεις τα αθλια FSI,τα DSG με τις αυτοματες επιταχυνσεις,τα βρομοTDI,η τα mqb?
      Η μηπως πληρωνουμε κανεναν δημοσιογραφο που να δικαιολογει τα αδικιολογητα,και να βγαζουν το χρεπο-γκολφ για αυτοκινητο της χρονιας.Η μηπως οταν σε κανενα φα ου βε το καντραν γινεται ουρανιο τοξο απο τα λαμπακια που αναβοσβηνουν….γελαει ο κοσμος με την ποιοτητα των γερμανων.Την αξιοπιστια της hyundai δεν προκειται ποτε να την ξεπερασει το απατεωνο-group.

    • charris

      δεν ειναι ολα τα vag ιδια…

    • manowar

      συμβουλη .για να δινετε ευστοχες απαντησεις μελετατε το αρθρο η την πηγη του αρθρου αν δεν σας πειθουν οι εδω γιατι το παιζετε και θωμαδες πηγαινετε στην πγη του αρθρου και διαβαστε το στα ξενα.. ο ΜΠΙΕΡΜΑΝΝ ΗΤΑΝ TOP TUNER της bmw που τον μπουκωνουν φραγκα οι κορεατες να λεει αρλουμπες και να κραζει αυτα που δημιουργουσε οταν ηταν στην BMW καταρχας λες την μιση αληθεια γιατι οντως ειναι πρωτη η χιουνται αλλα απο τις εταιριες μεγαλης μαζικης παραγογης διοτι αν βαλουμε και αυτες που φτιαχνουν σουπερκαρς η πορσε αν θυμασαι ειναι παντα πρωτη σε ολες τις ερευνες..η χιουνται χρησημοποιει τεχνολογια 20 χρονια πισω ξεπερασμενη για να μην χαλανε τι να χαλασει ρε;;τα 100 αλογα και τα 90 αλογα;;..οταν εννοω σωστα αυτοκινητα δεν εννοω μονο αξιοπιστια εννω τα κρατηματα την οδηκη συμπεριφορα την ποιοτητα κυλησης τα πλαστικα την σχεδιαση και τοςυ κινητηρες τους tsi που βγαζουν στα 2 λιτρα 400 ιππους και στα 5 λιτρα ατμοσφαιρα 700..μην λες μονο αυτα που συμφερουν την 3το4ρτη πλυν τιμια ασιατικη σχολη..τα χιουνται μεχρι εχθες αν εκανες αποτομο ελιγμο μπλοκερνε το τιμονι και εφαγε κραξιμο παγκοσμιως..το οτι φτιαχνεις τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα δεν σημαινει οτι φτιαχνεις τα σωστα αυτοκινητα..μην παραπληροφορειτε τους ανιδεους..καλα οι παλιοι που εχουν δωσει φραγκα και τα εχουν δοκιμασει στην πραξη γελανε αλλα αυτο δεν ειναι το θεμα μας..εδω ενας δικος σας ειπε οτι η τεχνολογια που κουβαλαει το Μ5 το καινουριο που αλαζει σε οποιες δηποτε συνθηκες ολη η οδηκη συμπεριφφορα και το στησιμο του αυτοκινητου εχουν γραψει και τι δεν εχουν γραψει για αυτο το συστημα ο αλλος ελεγε πω το εχει και το μιτσουσβησει το αγροτικο…χαχαχαχαχαχ συνηφερετε μρε σεις

    • Nikolas_S1

      Χρεπο-Golf δε ξερω πως το εβγαλες…πιστευω οτι στην καλύτερη θα εχεις οδηγησει Golf σε καποιο video game…ολοι γινονται ειδημονες πισω απο ενα πληκτρολογιο και αναπαραγουν οτι ακουνε στο internet.
      Και στην τελικη οποιος θελει αγοραζει οτι γουσταρει…αν δε θελεις παρε το καγκουρο Hyundai Coupe και κοβε βολτες νομιζοντας οτι οδηγας αυτοκινητο.

    • manowar

      Ειχε πλαστικο αμαξακι vw και τιυ ειχαν χαλάσει τα πεταλακια γιαυτο κραζει

  • Nikolas Karampelas

    χμ βλέπω στα σχόλια πολύ χολή για χιουντάι, αλλά μετά βλέπω και τι έχει βγάλει το atos και τι του έχουμε κάνει και έχει αντέξει και χαμογελάω χαιρέκακα καθώς απλώνω το κορμί στην πολυθρόνα, ουστ γατάκια :P

    Πέρα από την πλάκα όπως το βλέπω, όσο πιο περίπλοκο γίνεται ένα σύστημα τόσο πιο δύσκολο είναι να επισκευαστεί ή να μπορείς να εγγυηθείς ότι θα αντέξει πολύ.
    Αφού αυτοί έβγαλαν το ίδιο αποτέλεσμα με πιο απλό και αναλογικό τρόπο τότε μάλλον κάποιοι ή είναι ηλίθιοι ή απλά πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

  • Γενικα οι πλουσιοι σπαταλανε τα λεφτα τους για ανουσια πραγματα .. Αλλα αν θες για πουλας στους φτωχους καλυτερα να αντιγραφεις την λαντα κ οχι τους γερμανους κ να πεερνεις μηχανικους αποτ β κκορεα κ οχι απο τους γερμανους

  • SAMURAI-66

    Σταζει χολη ο γερμανος για τους συμπατριωτες του και μαλλον τους γειωνει ασχημα…..κατι θα ξερει!

  • ak156

    Για μενα μια χαρα μιλησε(ως ενα βαθμο). Δεν ειπε κατι κακο, οπως πιθανα πλασάρεται η δηλωση του απο τα ΜΜΕ για να κανει παταγο. Οντως καποιες απο τις τεχνολογιες γινονται μονο για θεμα μαρκετινγκ και περα απο το οτι μπορει να υπαρχουν σε ενα αυτοκινητο και να μην τυχει να χρησιμοποιούνται σχεδον ποτε απο τον ιδιοκτητη του, υπαρχει και η περιπτωση να μην ειναι καν προσιτες οικονομικα και απλα να λεμε ολοι μας ουαου. Απο την αλλη ομως σιγουρα θα υπαρξουν τεχνολογιες που δεν θα φερουν τα επιθυμητα αποτελεσματα. Αυτο δεν παει να πει οτι ειναι σπαταλη μπορει να προκυψει κατι αλλο απο αυτο.

  • Bon Viveur

    Δεν έχει άδικο όσον αφορά τον λόγο που ανέφερε. Όλοι ξέρουμε ποια είναι η μακροπρόθεσμη αξιοπιστία των πολύπλοκων μηχανημάτων.

  • tcdrifter

    Συμφωνώ απόλυτα με την λογική αυτή. Keep it Simple και έτσι αυξάνεις την μακροπρόθεσμη αξιοπιστία. Όλα αυτά τα βαρυφορτωμένα με ηλεκτρονικά Γερμανικά αυτοκίνητα να δούμε σε 5-10 χρόνια που θα βρίσκονται και πόσο θα κοστίζουν σε επισκευές?? Γι αυτό η Kia Και η Hyundai θα πάει μπροστά και πάντα θα πουλάει και θα εκτιμάται απο οδηγούς συνειδητοποιημένους και ρεαλιστές. Προτιμώ μια συμβατικής σχεδίασης ανάρτηση με ποιοτικά χαρακτηριστικά παρά μια αερανάρτηση με αντλιούλες, ηλεκτρονικά, αισθητήρες κλπ κλπ που άμα χαλάσει να πρέπει να πετάξω το αμάξι.

  • Nikolas_S1

    Εν το μεταξυ λενε οτι λενε εχοντας κοπιαρει τα πισω φωτα της S-Class στο premium αυτοκινητο τους…οσο premium μπορει να ειναι δηλαδη

    Καλα μπροστα μασκα Audi…για κλαματα ειναι οι ανθρωποι!!!