Test Drive: Δοκιμάζουμε το Nissan Micra IG-T 90

Σχετικά άρθρα

Για να χρησιμοποιήσω ένα -από τα αρκετά βαρύγδουπα- quotes που έχουν ακουστεί σε keynotes της Apple για το iPhone, η Nissan επαναπροσδιόρισε το Micra στην τελευταία του γενιά. Στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, λίγα αυτοκίνητα έχουν εξελιχθεί σε τόσο έντονο βαθμό από γενιά σε γενιά, και δεν έχουν αλλάξει ονομασία, και ένα από αυτά είναι το νέο ιαπωνικό supermini.

Tο όνομα Micra είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ονόματα μοντέλου αυτοκινήτου της Ευρώπης, και ο μόνος τρόπος που μπορείς να περιγράφει τη νέα γενιά είναι ότι πρόκειται για ένα εντελώς άλλο αυτοκίνητο. Καλές οι 7 εκατ. πωλήσεις που έχει καταφέρει παγκοσμίως τα 34 χρόνια της εμπορικής του καριέρας, αλλά έπρεπε να φτάσουμε στην 5η γενιά του για να γίνει πραγματικό αυτοκίνητο, και να αφήσει στο παρελθόν το χαρακτήρα του “καρυδότσουφλου”. Και μόνο έτσι μπορεί να έχει τύχη με αξιώσεις στην δεύτερη δημοφιλέστερη κατηγορία της Ευρώπης, το b-segment, πίσω μόνο από τα SUVs, καθώς πλέον στην πέμπτη γενιά του, το νέο αυτοκίνητο αποτελεί μια τεράστια εξέλιξη σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Το ιαπωνικό supermini στοχεύει την Ευρώπη, τη μεγαλύτερη αγορά hatchback του κόσμου. Η πέμπτη γενιά του Micra είναι σχεδιασμένη να τραβήξει τα βλέμματα, γι’αυτό είναι μεγαλύτερη, φαρδύτερη και χαμηλότερη από τους προκατόχους της, και έχει επανατοποθετηθεί στην καρδιά της άκρως ανταγωνιστικής κατηγορίας. Αυτή που παίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ελληνική αγορά, με 40% % των συνολικών πωλήσεων να προέρχονται από αυτή.

Στα συν

  • Οδική συμπεριφορά
  • Φρένα
  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός
  • Εμφάνιση

Στα μείον

  • Επιδόσεις
  • Ορατότητα προς τα πίσω
  • Απουσία πίσω ηλεκτ.παραθύρων
  • Ταμπούρα πίσω

Το αυτοκίνητο

Σχεδιαστικά αντλεί πολλά στοιχεία από το Sway Concept, που έδειξε η Nissan το 2015 στην έκθεση της Γενεύης, με το αποτέλεσμα να είναι άκρως τολμηρό, φρέσκο και ελκυστικό μοντέλο. Είναι δεδομένο ότι θα κεντρίσει το ενδιαφέρον, απ’όπου και αν περάσεις, πόσο μάλλον σε συνδυασμό με το φανταχτερό πορτοκαλί (energy orange) χρώμα του αυτοκινήτου δοκιμής.

Το Micra ενσωματώνει πλήρως την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της ιαπωνικής εταιρίας με χαρακτηριστικά σχεδιαστικά στοιχεία και “συναισθηματική” γλυπτική στο αμάξωμα. Κοιτώντας το από μπροστά, το κοντύτερο καπό και η μειωμένη γωνία της εμπρός κολόνας, προσφέρουν μια σπορ αισθητική. Οι στενοί προβολείς εκτείνονται μέχρι τα εμπρός φτερά, και περιλαμβάνουν χαρακτηριστικά LED φώτα ημέρας, που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Τα φωτιστικά σώματα είναι αλογόνου, με τα πλήρη LED να διατίθεται προαιρετικά. Τα φώτα πλαισιώνει η γνωστή “V-motion” μάσκα της Nissan, που έρχεται να ολοκληρώσει τον επιθετικό μπροστά σχεδιασμό, και που χαρακτηρίζεται από το επίπεδο” σήμα της Nissan.

Ξεκινώντας από τα φωτιστικά σώματα υπάρχει μια αιχμηρή χαρακτηριστική γραμμή, που “περνώντας” από την μπροστινή πόρτα καταλήγει στο πίσω άκρο. Παρατηρώντας το προφίλ, αρχικά γίνεται αμέσως ορατή η κεκλιμένη γραμμή της οροφής του αυτοκινήτου. Στη συνέχεια, το βλέμμα σου θα πέσει στην εκφραστική γραμμή που προανέφερα, με τις μαύρες μεσαίες και πίσω κολόνες να δημιουργούν την αίσθηση μιας αιωρούμενης οροφής. Στην πίσω κολόνα “κρύβονται” και οι χειρολαβές των θυρών, όπως συμβαίνει και στο Renault Clio.

Η εκτεταμένη γραμμή οροφής “τερματίζει” σε μια διακριτική αεροτομή, ωφελώντας την αεροδυναμική και την αισθητική του αυτοκινήτου, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας στο Cd 0,29. Αυτό μεταφράζεται σε μεγιστοποίηση της εξοικονόμησης καυσίμου, και σε μειωμένους αεροδυναμικούς θορύβους στην καμπίνα. Κλείνοντας τα της εμφάνισης, στο πίσω μέρος θα βρεις εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα, σχήματος μπούμερανγκ, που αποτελούν σήμα κατατεθέν για το νέο μοντέλο. Πιο κάτω από αυτά συναντάται ο γεμάτος ακμές προφυλακτήρας, διαθέτει carbon-look φινίρισμα, και ένα “τύπου” διαχύτη.

Περνώντας στις διαστάσεις, πλέον το Micra παίζει στην “καρδιά” του ανταγωνισμού. Είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως πεντάθυρο μοντέλο, το αυτοκίνητο είναι μακρύτερο, χαμηλότερο και πλατύτερο από ποτέ, με το μεταξόνιο να είναι επίσης μεγαλύτερο. Έτσι, το μήκος του αγγίζει τα 3.999 χλστ., το πλάτος του τα 1.743 χλστ., και το ύψος του τα 1.455 χλστ., με το μεταξόνιο να αγγίζει 2.525 χλστ.

Εδώ αξίζουν να γίνουν δύο συγκρίσεις, μια με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, και μια με το Renault Clio. H πρώτη για να δεις πως οι διαστάσεις του νέου Micra έχουν αλλάξει εντελώς τον χαρακτήρα του σε σχέση με το παρελθόν, και η δεύτερη για να αποδείξει ότι παρά την συμμαχία Renault-Nissan, τα αυτοκίνητα που παρουσιάζουν οι δύο εταιρίες δεν είναι copy-paste με διαφορετικό περιτύλιγμα.

Έτσι, η πέμπτη γενιά του μοντέλου είναι κατά 174 χλστ. μακρύτερη και 78 χλστ. πλατύτερη, αλλά και 55 χλστ. πιο κοντή, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, με το μεταξόνιο να είναι μεγαλύτερο 75 χλστ. Συγκρίνοντας το Micra με το Clio, η μεγαλύτερη διαφορά εντοπίζεται στο μήκος, καθώς το πρώτο είναι μικρότερο κατά 63 χλστ., με το πλάτος να είναι επίσης μικρότερο κατά 34 χλστ., και το ύψος μεγαλύτερο κατά 7 χλστ., ενώ το μεταξόνιο διαφέρει κατά 64 χλστ. υπέρ των Γάλλων. Η πλατφόρμα που βασίζεται το Micra ονομάζεται “V”, και πρακτικά είναι η ίδια με αυτή του προηγούμενου μοντέλου, με σημαντικές ωστόσο βελτιώσεις, η οποία με την σειρά της πρακτικά αποτελεί την εξέλιξη της πλατφόρμας “B”, που χρησιμοποιεί το Clio, μαζί με κάποια άλλα μοντέλα.

Η παραγωγή της νέας -πέμπτης- γενιάς του Micra γίνεται στο εργοστάσιο Flins της Γαλλίας, κάτι που σηματοδοτεί την επιστροφή της παραγωγής στην Ευρώπη -από την Ινδία- μετά από διάλειμμα επτά ετών, και αυτό έγινε για να κερδίσει πίσω τους πελάτες, προσφέροντας πιο ποιοτικό αυτοκίνητο. Γι’αυτό το σκοπό η Renault επένδυσε στο εργοστάσιο 7 εκατ. ευρώ για την αγορά νέων μηχανημάτων και εργαλείων, με στόχο την παραγωγή 132.000 μονάδων ετησίως. Να θυμίσω ότι το 2010, η Nissan αποφάσισε να μεταφέρει τη παραγωγή του Micra από το Σάντερλαντ της Αγγλίας στη πόλη Τσενάι της Ινδίας, προκειμένου να ελευθερώσει τη δυναμικότητα του εργοστάσιο για την αυξημένη παραγωγή του Juke.

Ασφάλεια

Σε ότι αφορά την ασφάλεια, το Micra πέρασε από τις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP τον περασμένο Μάιο, αποσπώντας με τον βασικό εξοπλισμό ασφαλείας 4 αστέρια, με 91% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 79% στη προστασία παιδιών, 68% στη προστασία πεζών και 49% στα συστήματα ασφαλείας, ενώ με το πρόσθετο πακέτο ασφαλείας πήρε 5 αστέρια συγκεντρώνοντας 91% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 79% στη προστασία παιδιών, 79% στη προστασία πεζών και 72% στα συστήματα ασφαλείας.

Εσωτερικό

Συνεχίζοντας την εξαιρετική εντύπωση που αποκομίζεις από τον εξωτερικό σχεδιασμό, μπαίνοντας στην καμπίνα του νέου Micra θα νιώσεις -επιτέλους- ότι μπαίνεις σε σοβαρό αυτοκίνητο. Η αρχιτεκτονική της καμπίνας είναι βασισμένη γύρω από ένα ταμπλό σε σχήμα Τ, με απλές και αρμονικές δομές που προσφέρουν εξαιρετικό χώρο για τον οδηγό και το συνοδηγό. Τα όργανα και οι διακόπτες έχουν ομαδοποιηθεί με σκοπό την ευκολία χρήσης τους, αυξάνοντας κατακόρυφα την εργονομία.

Εκεί που ενθουσιάζει το Micra είναι στην ποιότητα κατασκευής του, έχοντας υψηλό επίπεδο φινιρίσματος, που εκφράζεται με τη χρήση υλικών δύο χρωματικών τόνων, αλλά και υλικά μαλακής υφής, που είναι στάνταρ σε κάθε έκδοση του μοντέλου. Την εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνουν λεπτομέρειες, όπως το πολλαπλών λειτουργιών κοφτό τιμόνι, που είναι επίσης στάνταρ στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου, καθώς και το φινίρισμα χρωμίου στις λαβές των θυρών και στους αεραγωγούς.

Θα βρεις κοινά στοιχεία με άλλα μοντέλα της Nissan, όπως οι διακόπτες των θυρών, ο πίνακας οργάνων, και η οθόνη του σύστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας NissanConnect, αλλά ο συνολικός σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας προσφέρει την μοναδική ταυτότητα που έχει ανάγκη το Micra.

Η οθόνη 7 ιντσών είναι τοποθετημένη ψηλά στο κέντρο του ταμπλό, και μέσω αυτής μπορείς να χειριστείς πολλές από τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά του μοντέλου. Μεταξύ άλλων διαθέτει DAB ψηφιακό ραδιόφωνο, δορυφορική πλοήγηση και πλήθος εφαρμογών σε στυλ smartphone, ενώ παρέχει συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto. Ανάμεσα στα αναλογικά όργανα του πίνακα, υπάρχει μια υψηλής ευκρίνειας έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών, που σου παρέχει βασικές πληροφορίες σχετικά με το αυτοκίνητο και το ταξίδι, με την χρήση ειδικά διαμορφωμένων πλήκτρων στο τιμόνι.

Δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω, όμως, μια πάρα πολύ σοβαρή παράλειψη, καθώς παρότι το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν στην πλουσιότερη έκδοση του, δεν διάθετε πίσω ηλεκτρικά παράθυρα. Μετά από επικοινωνία με τους ιθύνοντες της ελληνικής εισαγωγικής εταιρίας, αυτό αφορούσε τις παραγγελίες του πρώτου εξαμήνου, και από τα τέλη του έτους τα αυτοκίνητα που θα έρχονται στην Ελλάδα θα διαθέτουν τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα.

Ένα χαρακτηριστικό του εξοπλισμού του νέου Micra είναι το ηχοσύστημα Personal premium audio της BOSE, το οποίο προσφέρει εκπληκτική ακουστική εμπειρία, χάρη στα δύο ηχεία που βρίσκονται στο προσκέφαλο του καθίσματος του οδηγού. Συνολικά διαθέτει μόλις έξι ηχεία, αλλά χάρη στην συνεργασία των μηχανικών των δύο εταιριών, το αποτέλεσμα σε ικανοποιήσει. Το σύστημα προσφέρεται μόνο στο Micra και έχει ρυθμιστεί ειδικά για να αποδώσει τον καλύτερο δυνατό ήχο μέσα στην καμπίνα. Χρησιμοποιεί έναν ψηφιακό ενισχυτή κρυμμένο κάτω από το κάθισμα του οδηγού, παράγοντας έναν πλούσιο ήχο, χωρίς την ανάγκη ύπαρξης μπάσου.

Από πλευράς χώρων, το Micra μπορεί να φιλοξενήσει υπέρ-άνετα 4 ενήλικες, με τα μπροστινά καθίσματα να παρέχουν καλή υποστήριξη στην πλάτη, συντελώντας στην άνεση σου ακόμα και σε μεγάλα ταξίδια. Ακόμα, το αυξημένο πλάτος του αυτοκινήτου σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, μεταφράζεται σε αυξημένο χώρο στο ύψος των ώμων για τους πίσω επιβατών, αν και τα κεφάλια των πίσω, πιθανότατα θα έρθουν σε επαφή με την οροφή πιο συχνά απ’όσο θα περίμενες.

Υπάρχουν αρκετές λύσεις αποθήκευσης, με μεγαλύτερου μεγέθους αντικείμενα να μπορούν να τοποθετηθούν στην κεντρική κονσόλα, μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων. Εκεί μπορείς να τοποθετήσεις το κινητό σου, και θα βρεις τη θύρα USB και πρίζα 12V, ενώ υπάρχει και κρυφός φωτισμός.

Το ντουλαπάκι του συνοδηγού έχει χωρητικότητα 10 λίτρων, ενώ μπουκάλια 1,5 λίτρου θα χωρέσουν στις ειδικές θήκες των εμπρός θυρών. Επιπλέον, υπάρχουν δύο ποτηροθήκες ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα, καθώς και μια ακόμα για τους πίσω επιβάτες. Τέλος, με 300 λίτρα χωρητικότητας στον χώρο αποσκευών, το νέο Micra είναι ανταγωνιστικό και σε αυτό το κομμάτι. Όταν δε αναδιπλωθούν τα διαιρούμενα πίσω καθίσματα (διάταξης 60/40), τότε ο χώρος αυτός φτάνει τα 1.004 λίτρα, που όμως δεν είναι επίπεδος.

Κινητήρας

Από το ράφι της Renault ο κινητήρας του Micra, καθώς κάτω από το καπό βρίσκεται ένας τρικύλινδρος 0,9-λίτρων turbo κινητήρας, ο οποίος για πρώτη φορά τοποθετήθηκε στο Clio το 2012. Έχει χωρητικότητα 898 κ.εκ, διαθέτει σύστημα έμμεσου ψεκασμού πολλαπλών σημείων και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων VVT και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Η ισχύς του είναι 90 άλογα στις 5.500 σ.α.λ με 140 Nm ροπής στις 2.250 σ.α.λ., με το 90% της, να είναι πραγματικά διαθέσιμη από τις 1.700 σ.α.λ.

Έχει τεχνολογία θερμικής διαχείρισης και μια περισσότερο αποδοτική αντλία λαδιού και μια καδένα χρονισμού με επικάλυψη από τεφλόν που έχει αποτέλεσμα 20% μειωμένες εσωτερικές τριβές που αυτές μεταφράζονται σε καλύτερη κατανάλωση και πιο αποδοτικό σύνολο.

Συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα πεντατάχυτο, μηχανικό κιβώτιο, το οποίο έχει σωστή κλιμάκωση και συνεργάζεται αρκετά καλά με τον κινητήρα. Ο λεβιές των ταχυτήτων έχει πολύ καλό κούμπωμα και σφιχτή αίσθηση, αλλά κάπως μεγάλες διαδρομές μεταξύ των σχέσεων.

Το μπλοκ του κινητήρα είναι από αλουμίνιο, με το βάρος του αυτοκινήτου να φτάνει τα 1.090 κιλά. Εξαιτίας αυτού, αλλά και των ζαντών 17 ιντσών με ελαστικά 205/45, το σύνολο αποδείχθηκε οριακά επαρκές από πλευράς επιδόσεων. Έτσι, παρότι για τα 0-100 χλμ/ώρα το εργοστάσιο δίνει 12,1 δευτ., και το VBox μας έγραψε 10,83 δευτ., οι επιταχύνεις εν κινήσει ήταν κάτω του μετρίου, καθώς ο κινητήρας δεν έδειξε την απαραίτητη ευστροφία ειδικά χαμηλά. Από τις 2.500 σ.α.λ. θα νιώσεις έντονο ξέσπασμα, χαρακτηριστικό του έντονου lag του turbo, με το τράβηγμα όμως να εμφανίζεται μέχρι τις σχεδόν 5.800 σ.α.λ. Αυτό σημαίνει ότι σε συνθήκες πόλης θα πρέπει να είσαι συνέχεια με το χέρι στον λεβιέ των ταχυτήτων για να μη βρεθείς “κρεμασμένος”.

Το εργοστάσιο ανακοινώνει ότι η μέση κατανάλωση του ανέρχεται στα 4,6 λίτρα/100 χλμ (με start/stop, ή 5,1 λίτρα/100 χλμ χωρίς), αλλά η πράξη έδειξε ότι θα δεις νούμερα στα 6,2 λίτρα/100 χλμ. Τέλος, συμμορφώνεται στις διατάξεις για το EURO 6b και εκπέμπει 99-104 γρ/χλμ CO2 (ανάλογα τον εξοπλισμό και τις διαστάσεις των ζαντών), κάτι που σημαίνει ότι επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας €89,1 – €101,92.

Μετρήσεις

Nissan Micra IG-T 90 Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 10,83 δευτ.
0-150 χλμ/ώρα 27,04 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 6,61 δευτ.
60-100 χλμ/ώρα 8,95 δευτ.
80-130 χλμ/ώρα 22,15 δευτ.
Τελική ταχύτητα 175 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 37,13 μέτρα σε 2,83 δευτ.

Τιμή-Εξοπλισμός

Το νέο Micra είναι διαθέσιμο σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού, τις Energy, Acenta, Ν-Connecta και Techna, με τη διαθεσιμότητα να ποικίλει ανάλογα με τον κινητήρα. Το δίχρωμο εσωτερικό είναι στάνταρ και διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, μία για την Energy, μια δεύτερη για τις Acenta και Ν-Connecta, και μια τρίτη για την Techna, με την επιλογή του δερμάτινου σαλονιού είναι προαιρετική και διατίθεται στην έκδοση Techna.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν στην πλουσιότερη έκδοση με τον 0,9-λίτρων κινητήρα, την Tecnha, με το κόστος της να αγγίζει τα €17.390, όταν η βασική τιμή με τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό ανέρχεται στα €12.690. Αναλυτικά τις τιμές του μοντέλου μπορείς να τις δεις εδώ.

Το νέο Micra εξοπλίζεται με μια σειρά από χαρακτηριστικά χειρισμού και λειτουργιών και μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν και το Intelligent Lane Intervention (Έξυπνη Παρέμβαση Εσφαλμένης Αλλαγής Λωρίδας), ένα σύστημα ασφαλείας που διορθώνει ομαλά την πορεία του Micra, εφόσον κριθεί απαραίτητο, στη σωστή λωρίδα κυκλοφορίας. Επιπλέον διαθέτει το σύστημα Intelligent Around View Monitor (Έξυπνης Πανοραμικής Θέασης), ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει και ηχοσύστημα BOSE Personal με ηχεία ενσωματωμένα στο προσκέφαλο του οδηγού.

Τέλος, η Nissan έχει δημιουργήσει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα εξατομίκευσης για το νέο Micra, που ενισχύσουν το ήδη εκφραστικό εξωτερικό, αλλά και εσωτερικό σχεδιασμό του μοντέλου.

Στον δρόμο

Ολοκληρώνοντας τον χαρακτηρισμό “άλλο αυτοκίνητο”, που ανέφερα στην εισαγωγή, οδηγώντας το νέο Micra για 840 χλμ. κατά την διάρκεια της εβδομαδιαίας μας δοκιμής, ήταν κάτι παραπάνω από αρκετά για να καταλάβω ότι είναι στιβαρό, άνετο και ασφαλές. Κάθεσαι χαμηλά, αποτέλεσμα της εξαιρετικής εργονομίας του εσωτερικού, που μειώνει το κέντρο βάρους, ενισχύοντας περαιτέρω την ασφαλή αίσθηση οδήγησης, και συνολικά είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία. Αυτό που θα σε ενοχλήσει, όμως, είναι ότι η περιμετρική ορατότητα πάσχει, καθώς τόσο εμπρός, αλλά κυρίως προς τα πίσω, θα δεις τις φαρδιές κολόνες να δημιουργούν νεκρές γωνίες, με τις πίσω να οποίες υπερβολικά φαρδιές για χάρη σχεδιασμού.

Από τεχνικής πλευράς δεν υπάρχουν εκπλήξεις, και στον εμπρός άξονα συναντάμε γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης, ενώ πίσω υπάρχει ο κλασικός ημιάκαμπτος άξονας. Το πάτημα του Nissan αποδεικνύει την πολύ καλή δουλειά των μηχανικών, κάτι που μεταφράζεται σε σίγουρη οδική συμπεριφορά, ενώ προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα και μικρές κλίσεις στις στροφές, χάρη στην υψηλή ακαμψία του αμαξώματος και το setup της ανάρτησης. Παράλληλα είναι αρκετά ευέλικτο, με τον κύκλο στροφής να φτάνει τα 10,3 μέτρα, με το τιμόνι του να είναι εξίσου γρήγορο, χωρίς όμως να προσφέρει ιδιαίτερη πληροφόρηση.

Το Micra έχει προβλέψιμη οδηγική συμπεριφορά, με τα συστήματα ασφαλείας να αφήνουν λίγα περιθώρια για “παιχνίδια”. Και αυτό γιατί το ESP έχει διακριτικό χαρακτήρα, και είναι ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που μπορείς να το απενεργοποιήσεις πλήρως. Όταν κινείσαι σε αστικό περιβάλλον, όπου υπάρχουν αρκετές εγκάρσιες ανωμαλίες, ίσως νιώσεις ότι οι μπροστινές αναρτήσεις τερματίζουν εύκολα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα περάσουν κραδασμοί στην καμπίνα. Και αυτό γιατί ο μικρός και ελαφρύς κινητήρας βενζίνης έχει επίδραση στα εμπρός ελατήρια, τα οποία είναι αρκετά μαλακά. Όταν ανεβάσεις ρυθμό, η πρόσφυση που προσφέρει το αυτοκίνητο είναι καλή, ενώ σε υψηλές ταχύτητες δεν θα νιώσεις να πλέει το πίσω μέρος, δείχνοντας να έχει πολύ καλό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος. Ο πίσω άξονας, όμως, αναπόφευκτα θα περάσει στη καμπίνα μια ελαφριά αναπήδηση, όταν περνάς μεγάλες ανωμαλίες, αλλά δεν είναι ενοχλητική.

Το σύνολο της Nissan είναι, αρκετά πολιτισμένο, και δεν θα εισέλθουν στην καμπίνα ενοχλητικοί θόρυβοι, καθώς διαθέτει τεχνολογία απομόνωσης του θορύβου. Έτσι, σου επιτρέπει να ακούσεις την απόκριση του κινητήρα, αποκλείοντας όμως άλλους θορύβους, όπως για παράδειγμα αυτούς που προκαλούνται από την κύλιση των ελαστικών στο δρόμο, με το αποτέλεσμα να είναι ιδιαίτερο αισθητό κατά τη διάρκεια της οδήγησης στις υψηλές ταχύτητες του αυτοκινητοδρόμου. Αντιθέτως, κάποιοι κραδασμοί κατά την ενεργοποίηση/απενεργοποίηση του start/stop θα γίνουν αισθητοί.

Τέλος, τα φρένα έχουν καλή αίσθηση και αποτελεσματικότητα, χωρίς να εμφανίζουν έντονα σημάδια “κούρασης” παρά την ύπαρξη ταμπούρων πίσω.

Συμπέρασμα

Εμπνευσμένο, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών της κατηγορίας του, η φιλοδοξία της Nissan για το νέο supermini της είναι σαφής: θα πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία B και συγκρινόμενο με τους βασικούς αντιπάλους του θα υπερκαλύψει τις προσδοκίες του υποψήφιου αγοραστικού κοινού. Μπορεί το σύνολο της βενζίνης να μην ανταποκρίνεται στις προσδοκίες, δείχνουντας ξεκάθαρα ότι μπορεί να “σηκώσει” μεγαλύτερη ιπποδύναμη, αλλά αυτό δεν αμαυρώνει τον φιλικό χαρακτήρα για χρήση στη καθημερινότητα.

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
<h5>Στα συν:</h5>Οδική συμπεριφορά,Φρένα, Ποιότητα εσωτερικού, Χώροι, Εξοπλισμός, Εμφάνιση <hr /> <h5>Στα μείον:</h5>Επιδόσεις, Ορατότητα προς τα πίσω, Απουσία πίσω ηλεκτρικών παραθύρων,, Ταμπούρα πίσωTest Drive: Δοκιμάζουμε το Nissan Micra IG-T 90
Autoblog.gr