Το VW Group θέλει μεγαλύτερη διαφοροποίηση ανάμεσα στις μάρκες του

Σχετικά άρθρα

Με την Volkswagen να είναι ενοχλημένη από την επιτυχία Skoda, επιθυμία του VW Group είναι να κάνει τις Volkswagen, Seat και Skoda να έχουν μεγαλύτερη διαφοροποίηση μεταξύ τους.

Ο CEO του γερμανικού κολοσσού, Matthias Muller σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε πως σχεδιάζει να κάνει τις τρεις μάρκες να έχουν πιο διακριτές αλλαγές, προκειμένου να μειωθούν οι αλληλεπικαλύψεις μεταξύ τους αλλά και να εξουδετερώσουν οι εντός της εταιρίας.

Στόχος του Muller είναι να διατηρήσει το VW Group όσο γίνεται αποτελεσματικό, μειώνοντας τις επικαλύψεις των εταιριών του, ειδικά σήμερα που ο όμιλος επενδύει σημαντικά κεφάλαια στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, ενώ έχει προχωρήσει σε δραστικές περικοπές, προκειμένου να πληρώσει τα απόνερα του Dieselgate, αλλά και να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους του. Όπως είπε:

Η βασική πρόκληση είναι να πετύχουμε μια τέλεια κάλυψη της αγοράς με σαφή προσανατολισμό για την κάθε μάρκα. Πρέπει να είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε καλύτερα τις συνεργίες που προσφέρει η μοναδική συμμαχία μας ανάμεσα στα εμπορικά σήματα που αυτή αποτελείται, σε σχέση με ό,τι έχουμε κάνει μέχρι σήμερα.

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Διέρρευσε η sedan έκδοση του VW Passat, μόνο για την Κίνα

Η ένατη γενιά του VW Passat έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι στην Ευρώπη, αποκλειστικά διαθέσιμη ως estate. Ωστόσο, η κινεζική αγορά έχει διαφορετικές προτιμήσεις,...

Ξεκίνησε η παραγωγή του VW Golf facelift

Στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου, η Volkswagen παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της 8ης γενιάς του Golf, με το μοντέλο να μπαίνει στην παραγωγή την...