Με την Skoda να βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια κάτω από την ομπρέλα του VW Group, τα αυτοκίνητά της συνεχώς βελτιώνονται και πλέον έχουν φτάσει σε ένα επίπεδο που δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά από αυτά της Volkswagen.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters, η VW δείχνει προβληματισμένη για τον εσωτερικό ανταγωνισμό που βιώνει η Volkswagen από την Skoda, τόσο στο κομμάτι των πωλήσεων, όσο και στο κομμάτι των οικονομικών επιδόσεων και έτσι, το διοικητικό συμβούλιο του VW Group σκέφτεται δύο κινήσεις, που θα κάνουν τα μοντέλα της Skoda να χάσουν το συγκριτικό “αθέμιτο πλεονέκτημα” έναντι αυτών της Volkswagen, όπως αναφέρουν τα στελέχη της VW.

Έτσι η VW θέλει να μεταφέρει μέρος της παραγωγής των μοντέλων της Skoda στη Γερμανία, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της τιμής τους, μιας και το εργατικό κόστος στη Γερμανία είναι μεγαλύτερο (38,7 ευρώ ανά ώρα) από αυτό στη Τσεχία (10,1 ευρώ ανά ώρα). Η δεύτερη κίνηση είναι να επιβληθεί στη Skoda να πληρώνει περισσότερα χρήματα για τις τεχνολογίες του VW Group που χρησιμοποιεί στα μοντέλα της, βλέπε πλατφόρμες, κινητήρες κτλ. Και αυτό το μέτρο θα κάνει τα μοντέλα της Skoda ακριβότερα.

  • Nikolas Karampelas

    όταν είσαι ηλίθιος τελικά… δηλαδή αντί να ακολουθήσουν το παράδειγμα ρενό-ντάτσια, αυτοί πάνε και πυροβολάνε τα πόδια τους…

  • Dimitri87

    Χαχαχαχαχα το φανταζόμουν, θα έφτανε αυτή η στιγμή.

  • Dimitris

    Απαράμιλλη γερμανική ηθική ! Είμαστε καλύτεροι αλλά αν είστε καλύτεροι , θα σας κάνουμε χειρότερους

    • Mika

      Τhis is just business….Παντου συμβαινει αυτο, οπου κι αν κοιταξεις..

    • Dimitris

      Έχεις ξανακούσει εσυ business σε κόβω επειδή είσαι καλύτερος από εμένα και επειδή εγώ ελεγχω το διοικητικό σύμβουλο ? Θα τα διαβάζουν αυτά οι αμερικανοί και θα πέφτουν στα πατώματα από τα γέλια !

    • Dimitris

      Έχεις ξανακούσει εσυ business σε κόβω επειδή είσαι καλύτερος από εμένα και επειδή εγώ ελεγχω το διοικητικό σύμβουλο ? Θα τα διαβάζουν αυτά οι αμερικανοί και θα πέφτουν στα πατώματα από τα γέλια !

    • manowar

      Μα πως γίνεται η σκοντα να ειναι καλύτερη αφου ολα πανω της ειναι vw; δεν εχει να κανει αυτο.. Εχουν να κανουν οι τιμές.. Η σκοντα ειναι φθηνότερη και προσφέρει τα ιδια γιατι της τα δινει η vw.. Ελπιζω να καταλαβες τι εννοώ

    • Gerasimos Spanodimitris

      Δημήτρη, είναι αφελές να πιστεύεις ότι δε συμβαίνει σε αμερικανικές εταιρείες. Έτσι πρόχειρα, Microsoft, Steve Ballmer VS Satya Nadella.

    • Dimitris

      Γεράσαμε διαφωνώ. Ο Ινδός κάνει απείρως καλύτερη δουλειά από τον Stevie

    • Gerasimos Spanodimitris

      Αυτό εννοώ, απλά δεν το έκανα με σαφή διατύπωση

    • Mika

      Mα δεν κοβει κανεις κανενα..Που το ειδες αυτο?
      Δες τι γραφει πιο πανω κι ενας αλλος συνομιλητης. Ποσο Τσεχικη ειναι πια η Skoda? Tι τεχνολογια παραγει??? Παιρνει ετοιμες τεχνολογιες και πλατφορμες, βαζει το δικο της ομολογουμενως ομορφο περιτυλιγμα και το πουλαει..Τα λεφτα ομως ερχονται απο τη μαμα εταιρια…Και καπου υπαρχει ενα οριο στο ποσο κοντα της μπορει να ειναι..Η VW θελει τη Skoda και τη Seat να αποτελουν φτηνοτερες εναλλακτικες απο εκεινη, τηρωντας καποιες αποστασεις ομως, σε ποιοτητα,συνδεσιμοτητα,τεχνολογια,κλπ.Αν αυτες μειωθουν πανω απο ενα οριο, πρεπει καποιος να αναλαβει δραση…
      Τα ιδια θα γινοταν με τη ΝΙΚΕ πχ, φαντασου να δανειζε ολες της τις πατεντες σε μια αλλη εταιρια παπουτσιων κι αντι 150 δολλαρια το παπουτσι να το πουλαγε η αλλη 50 η 30.Και μετα απο καποια χρονια να στρεφοταν ο κοσμος στην αλλη, λεγοντας γιατι να δωσω λεφτα στη ΝIKE?…Δεν θα λαβει μετρα??
      Δεν κοβει κανεις κανενα..Αναδιοργανωση των στοχων κανει, προστατευοντας τα συμφεροντα της..

    • manowar

      Δεν μπορω να καταλαβω τι εννοεις.. Εισαι πολυ λαθος.. Λες ειμαι καλύτερος αλλα αν εισαι καλυτερος.. Δεν ειναι ετσι οτι εισαι εσυ, σε εχω κανει εγω και εισαι.. Οποτε σε μειώνω οποτε με συμφέρει.. Αυτο ειναι η vw με την σκοντα.αυτη της δίνει τα υλικα αγαθά της σκοντα για να ζει οποτε εχει ολα τα δικαιώματα πανω της.. Ετσι είναι η ζωή

    • Dimitris

      Άρα εμμέσως πλην σαφώς η VAG παραδέχεται ότι έκανε λάθος τιμολόγηση . Αλλά ακόμη και έτσι αν είναι η VAG μάλλον δεν μπορεί να αντέξει τον ανώτερο και value for money σχεδιασμό της Skoda αλλά και το απείρως καλύτερο quality control

    • manowar

      Εεμμαα αυτο λεει το άρθρο.. Ειναι σαν να κοβει τα δάχτυλα της τα ιδια

  • Marios Georgiades

    Αντί να κάνουν πιο φθηνά τα vw ακριβαίνουν τα skoda.
    Nothing to say here….

    • δηλαδη να στειλουν την παραγωγη τους στην τσεχια για παραδειγμα ???

    • Bon Viveur

      Μακάρι θα έλεγα. Το εργοστάσιο στην Τσεχία είναι πιο καινούριο και καλύτερο.

    • αρα συμφωνεις πχ οτι και εδω καναν καλα που οι ελληνικες βιοτεχνιες πηγαν την παραγωγη τους στη βουλγαρια και τα σκοπια ???? ;-)

    • Bon Viveur

      Αμα σου πω οτι δεν κατάλαβα τον συνειρμό.. :)

    • θελω να πω…πως η γερμανικη VW στην πρωτη δυσκολια κοιταει να μαμησει τον ανταγωνισμο με δικο της κερδος !!!
      σκεψου πχ να πηγαινε την παραγωγη της και αυτη στην τσεχια……..ποσοι γερμανοι ανεργοι θα υπηρχαν ?? τωρα αντιθετα με μια τετοια κινηση πολυ πιθανο να δημιουργηθουν και νεες θεσεις εργασιας !

    • Bon Viveur

      Ε δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα… Έχεις ένα μπουγατσατζιδικο στην Άνω Τούμπα :P και πάει καλά, μαζεύεις χρήμα και αγοράζεις άλλο ένα μπουγατσατζιδικο στην Κάτω Τούμπα που ήταν για κλείσιμο και το φτιάχνεις. Το μαγαζί της Κάτω Τούμπας παρ’ ολο που τις καλύτερες σπεσιαλιτέ σου της δίνεις πρώτα στο πρώτο σου μαγαζί, αυτό παίρνει τα πάνω του και περνάει σε πωλήσεις και ποιότητα το πρώτο σου μαγαζί.
      Εσύ σαν επιχειρηματίας τί θα κάνεις; Προσπαθείς να δεις τι φταίει και δεν πάει καλά το πρώτο σου μαγαζί ή προσπαθείς να ρίξεις τις πωλήσεις του δεύτερου μαγαζιού για να μη περνάει το πρώτο?

    • ολα αυτα ισχυουν απο τη στιγμη που και τα 2 ειναι δικα μου…εγω αποτι καταλαβαινω στο γκρουπ δεν ισχυει κατι τετοιο…..

    • Bon Viveur

      Οχι, οχι σίγουρα η Σκόντα ανήκει 100% στην VW απο τις αρχές του 1990 αν δεν κάνω λάθος.

    • ”Η δεύτερη κίνηση είναι να επιβληθεί στη Skoda να πληρώνει περισσότερα χρήματα για τις τεχνολογίες του VW Group που χρησιμοποιεί στα μοντέλα της, βλέπε πλατφόρμες, κινητήρες κτλ. Και αυτό το μέτρο θα κάνει τα μοντέλα της Skoda ακριβότερα”

      εγω γιαυτο πιστευω οτι δεν ειναι ακριβως το ιδιο πραμα…..ειναι πιο περιπλοκο απο το να πουμε ειναι το ιδιο μαγαζι !

    • ”Η δεύτερη κίνηση είναι να επιβληθεί στη Skoda να πληρώνει περισσότερα χρήματα για τις τεχνολογίες του VW Group που χρησιμοποιεί στα μοντέλα της, βλέπε πλατφόρμες, κινητήρες κτλ. Και αυτό το μέτρο θα κάνει τα μοντέλα της Skoda ακριβότερα”

      εγω γιαυτο πιστευω οτι δεν ειναι ακριβως το ιδιο πραμα…..ειναι πιο περιπλοκο απο το να πουμε ειναι το ιδιο μαγαζι !

    • Bon Viveur

      Μπες στο Wiki και θα το δεις και μόνος σου. Έχει εξαγορασθεί πλήρως απο την VW.

    • πιστευω οτι η καπου το εχουμε χασει στον τροπο διοικησης τους……..

    • Bon Viveur

      Μάλλον αυτοί το έχουν χάσει χαχαχα

    • hellboy

      Μπαμπη.. μην πεφτεις στην παγιδα.. που σε πετα η ιδια η vw ….
      ειναι απλο….
      οπως το παραδειγμα με το σαντουιτσαδικο παραπανω..
      απλα λεει οτι θα χρεωνει το κατω καταστημα 20λεπτα την τυροπιτα στο πανω καταστημα….. για να αυξησει την τιμη στο κατω….. καταλαβες το τρικ.
      ενα απλο τρικ που ανεβαζοντας την σκοντα τιμολογικα μπορει να ανεβει η ιδια επισης τιμολογικα…… made in germany.. κτλπ ανοησιες που θα μπορεσει να σου πλασαρει.. καταλαβες τωρα γιατι κανει την απατεωνια..
      απλα πραγματα.

    • αρα συμφωνεις πχ οτι και εδω καναν καλα που οι ελληνικες βιοτεχνιες πηγαν την παραγωγη τους στη βουλγαρια και τα σκοπια ???? ;-)

  • a_f_a

    δηλαδή θα αυξήσουν τι τιμή τους;
    και πάλι τα λεφτά στο γκρουπ δε πάνε;

  • xtra

    Νταβατζιλικι και τωρα που σηκωσε κεφαλι , ηρθε η ωρα της τιμωριας με δυο (χαστουκια) αναποδα και της πληρωμης.
    Προφανως και θα το ηξεραν εκει στην skoda , οτι δηλαδη η ανασταση τους (απο τις σταχτες βεβαιως) comes with a price …αλλα ο νταβατζης δεν προσφερει προστασια και σπιτι στην πορνη απο ερωτα , αλλα απο καθαρο συμφερον…

  • mixalhs7

    Κάτι μου λέει πως το να φέρουν τιμολογιακά κοντά τις skoda vw (όπως πχ συμβαίνει με hyundai-kia) θα τους βοηθήσει να αυξήσουν το κέρδος ανά όχημα Σκοντα (έχουν κι ένα ντιζελγκέιτ να πληρώσουν), θα κρατηθούν θέσεις εργασίας στη Γερμανία (εις βάρος των Τσεχων) και θα ανοίξει ο δρόμος για την Σεατ να γίνει η dacia του γκρουπ μιας και ως ”ιπποκόμος” της vw δεν τα κατάφερε στις πωλήσεις.
    Σκέφτομαι πως με την επικείμενη στροφή της στα ηλεκτρικά οχήματα η Σκοντα ενδεχομενος κληθεί να καλύψει κάποιο κενό τιμολογιακά στη γκάμα της vw.
    Επισης αν δεν με απατά η μνήμη μου η Σκοντα δεν έπαιξε στα μίντια όταν ξέσπασε το ντιζελγκέιτ άρα διαθέτει πιο ”αγνο” όνομα στην αγορά με οτι κι αν αυτο συνεπαγετε στους μελλοντικούς σχεδιασμούς τους.
    Φυσικά και δεν συμμερίζομαι τον τίτλο του άρθρου μιας και τα μοντελα vw skoda είναι ίδια, άρα δεν μπορεί να είναι καλύτερα απ’τα αντίστοιχα της μητρικής εταιρειας.
    Κάτι άλλο πρέπει να παίζει..

    • Mika

      Aν ισχυσουν ολα αυτα που λες στις πρωτες γραμμες, ενδεχομενως να βγει και κερδισμενη στο συνολο της η Vw, κι οχι απλα να ανακοψει τη φορα της Skoda…

    • mixalhs7

      Διαβάζοντας το άρθρο του Reuters και βγάζοντας απ την εξίσωση το clickbating συμπεραίνω πως η όλη φασαρία γίνεται απ τα Γερμανικά σωματεία.
      Για την πολυεθνικη το συμφέρον είναι να διατηρήσει την παραγωγή στη Τσεχια αυξάνοντας κι άλλο τις τιμές λιανικής βρίσκοντας μια πρόφαση.

    • hellboy

      καλη σκεψη.. αλλα ξεχνας οτι η vw μας εχει ζαλισει οτι θελει να ανοιξει νεο subrand… που σημενει ανεβαζοντας τιμολογικα μια εταιρια.. ανεβενει η σεατ.. ελαχιστα.. και φτιαχνει το νεο φτηνιαρικο μπραντ….. απλα..
      και αν το δεις απο την αλλη ανεβενει και αυτη τιμολογικα με τα κλασικα κολπα.. γινετε αυτο που κυνηγα 20 χρονια τωρα να γινει premium.. που δεν ισχυει….. και να εχει και ενα φασμα απο φτηνα σε ακριβα με κορονα την ιδια και διαμαντια πορσε και αουδι….. απλα πραγματα.

    • mixalhs7

      Η Σεατ δεν πιάνει στόχους εδω και χρόνια, άρα ή θα αλλάξει ή θα πεθάνει! Δεν αποκλείω να την κάνουν subrand.

    • hellboy

      βασικα με το ιδιο τρικ που κανουν με την σκοντα.. η θα κανουν..κανουν στην σεατ.. δεν γινετε ολο το γκρουπ να πηγενει μια χαρα και η σεατ ζημια στην ζημια.. λιγο παραδοξο !
      απλα πετανε την χασουρα εκει.. με καποιο τρικ.
      απο την στιγμη που κυκλοφορουν και τοσα σεατ στην ευρωπη..

    • mixalhs7

      Δεν κάνουν κανενός είδους τρικ ρε συ. Δεν μιλαμε για κερδοφορια ανα οχημα,άπλα δεν ”περπατάει” η Σεατ.
      Αν και πιο φτηνά απο τα vw δεν κάνουν τις πωλήσεις που θέλουν πράγμα λογικό αφού η Σεατ τιμολογιακά πέφτει επάνω στα θηρία απο Γαλλια Κορεα & Ιαπωνια κτλ

  • Mika

    Ειδικα το νεο Superb ειναι πραγματικα πολυ καλο και ισαξιο του Passat…..

    • Bon Viveur

      Επειδή έχω μπει και στα δύο, το Superb είναι καλύτερο για μένα, ειδικά στους χώρους που δεν το φτάνει ούτε η S-Class

    • Mika

      Στο Superb δεν εχω μπει ακομα, μπηκα ομως προσφατα στην καλη εκδοση του Passat με τα 120 αλογα του diesel και το DSG κι εντυπωσιαστηκα….Πολυ καλο…

    • Bon Viveur

      Δεν ξέρω αν τα οδήγησες αλλά, το Passat και το Superb είναι πολύ βαριά αυτοκίνητα για τον 1.6
      Επειδή είχα οδηγήσει και τα δύο για test drive με το 1.6 αγκωμαχάνε
      Αν θα έπαιρνα το Superb θα ήταν μόνο το 2λιτρο.

    • kai to 1.8T mia χαρα ειναι!!!! :-D

    • kai to 1.8T mia χαρα ειναι!!!! :-D

    • Bon Viveur

      Και η χαρά του βενζινά! :P

    • Mika

      Ποιο 1.8Τ ρε πια, 1.4 με 150 αλογα λεμε!!
      :p

    • Mika

      Η αληθεια ειναι δεν το οδηγησα,αλλα το χαζευα μεσα εξω πανω κατω σε ενα παρκιν…
      :p

    • Bon Viveur

      Μία δοκιμή θα σε πείσει :P

    • George Liverpool

      Στο μυαλο μου εισαι.

  • Smartass

    Χρησιμοποίησα την προηγούμενη εβδομάδα αρκετές φορές ταξί.
    Όπως είναι γνωστό η πλειοψηφία των ταξί στην Αττική είναι Skoda.
    Ε λοιπόν τα είδα όλα σε Skoda, όπως να έχει φθαρεί το κάλυμμα στο τιμόνι και να φαίνεται μέρος του αερόσακου. Γνωστοί μου πατέρας και γιος. Ο πατέρας έχει Skoda
    OCTAVIA TOUR χωρίς κανένα πρόβλημα. Ο γιος Skoda Fabia mkII, τα ηλεκτρικά για τα μπάζα πίνει τις μπαταρίες για πλάκα.

    • σε οσα αυτοκινητα εχω μπει και εχω δει φθαρμενα τιμονια….την φθορα την εχουν στο στεφανι……και ποτε στο κεντρο που ειναι ο αεροσακος…….
      τωρα η υπερβαλλλλεις λιγο…… η τα αυτοκινητα εχουν και αεροσακο στο στεφανι και δεν το γνωριζω !!!

    • σε οσα αυτοκινητα εχω μπει και εχω δει φθαρμενα τιμονια….την φθορα την εχουν στο στεφανι……και ποτε στο κεντρο που ειναι ο αεροσακος…….
      τωρα η υπερβαλλλλεις λιγο…… η τα αυτοκινητα εχουν και αεροσακο στο στεφανι και δεν το γνωριζω !!!

  • ad276

    Η vw έχει χασει τη μπάλα και θα χασει πολλους πελατες ακόμα με τέτοιες πρακτικές.Εγώ μετα απο δυο vw δεν έχω καταλάβει γιατί τα πλήρωσα παραπανω απο ενα skoda.Παρεμπιπτόντως στην seat γιατί δεν κανει το ίδιο;Νομιζω οτι τα seat πέφτουν πανω σε αντιστοιχα vw όπως πχ mii/up,ibiza/polo και ου το και εξης και η πορεία της είναι ανοδική.

  • ντικ

    Έρχεται μετά η σειρά της SEAT…

  • Bon Viveur

    Με βάση την εμπειρία μου η αύξηση έχει αρχίσει απο το service, ειδικά απο τότε που πήρε την αντιπροσωπεία η Καρέντα. Οι τιμές στο Θεό και η εξυπηρέτηση απαράδεκτη. Ένα θα πω μόνο. Για τα μπροστινά τακάκια για Skoda Octavia του ’15 μου κόστισε 160 ευρώ!!! Για το Grand Cherokee που είναι Hemi 5.7 στην αντιπροσωπεία τα τακάκια μου κόστισαν 63 ευρώ!… Αυτό ήταν και το τελευταίο Skoda που πήρα και το τελευταίο VAG γενικότερα…

  • SAMURAI-66

    Αυτο μονο η vw θα μπορουσε να το κανει….ευγενη αμιλλα δεν ξερουν τι σημαινει!
    Ειναι να φτυνεις τον κορφο σου με τους γερμανους κυριολεκτικα……αθλια φαρα!!

    • manowar

      Το κολλημα που εχεις σου χει στενέψει το μυαλο σαν αμοιβαδας… Τι Ευγενή αμιλλα ρε που;; η σκοντα ειναι ενα τεχνίτο δημιούργημα της πολυεθνικής vw.. Πηρε μια πεθαμενη τσεχικη εταιρεία με προβλήματα και την εκανε vw με πιο φθηνο έμβλημα.. Η αντίληψη σ

  • SAMURAI-66

    Αυτο μονο η vw θα μπορουσε να το κανει….ευγενη αμιλλα δεν ξερουν τι σημαινει!
    Ειναι να φτυνεις τον κορφο σου με τους γερμανους κυριολεκτικα……αθλια φαρα!!

  • dmis

    Η αλαζονία τους δεν έχει όρια… Η πεντηκονταετία για τον βομβαρδισμό της γερμανίας δεν πέρασε;;

    • hellboy

      χαχααχαχα παμε για το +30χρονια..

  • Fotis

    Εμένα μου ακούγετε σαν προωθητικό τρικ (τρέξτε να αγοράσετε Skoda πριν ακριβύνουν).

  • MichaelS

    Τα εμετικά-καφενειακά-ρατσιστικά σχόλια για τους Γερμανούς (όπου Γερμανούς βάλτε ότι άλλο θέλετε σε άλλα άρθρα) αποδεικνύουν γιατί θα είστε φτωχομπινέδες και κομπλεξικά γκαρσόνια για πολλά χρόνια ακόμα. Δικές τους είναι οι εταιρείες ότι θέλουν τις κάνουν, άμα θέλουν τις βάζουν φωτιά και τις καίνε. Έχει dacia και lada για τους συριζαίους άμα δεν σας παίρνει για Skoda

    • jim_1

      Δεν θέλω να πάρω το μέρος κάποιου αλλά έχουμε ελεύθερο λόγω και δημοκρατία και ο καθένας αν δεν προσβάλει μπορεί να εκφέρει και διαφορετική γνώμη κατά των γερμανικών συμφερόντων…Και από σένα βλέπω μια ρατσιστική ταξική επίθεση σε κάποιους που μπορεί να μην έχουν χρήματα για κάτι καλύτερο…Αν δεν έχεις ήθος μην το πουλάς, καλή σου μέρα!

    • MichaelS

      Ελευθερία λόγου έχουμε γι’αυτό το να λένε οτι είναι “άθλια φάρα” μου δίνεις το δικαίωμα να λέω οτι είσαι ρατσιστής, όπως επίσης και το να λένε οτι θέλουν “βομβαρδισμό” μου δίνεις το δικαίωμα να λέω οτι είσαι κομπλεξικός και όσα δεν τα φτάνεις τα κάνεις κρεμαστάρια.
      Και ξαναλέω δικές τις εταιρείες είναι ότι θέλει τις κάνει. Καπιταλισμός λέγεται και είναι απλό.
      Καλημέρα και απο μένα

    • dmis

      Τι ζόρι τραβας με τους Γερμανούς;; Τι τους έχεις;; Είναι καλό να αναγνωρίζει κάποιος την αξία της φαου βε..αλλά αν δεν μπορει να διακρίνει την αλλαζονία τους μάλλον έχει σύμπλεγμα κατωτερώτητας.. Κ συγνώμη που θίξαμε την επιπέδου Χάρβαρντ προσέγγισή σου σε ένα μπλογκ (καφενείο)αυτοκινήτου… Το χιούμορ περίσευσε..

  • crazyfrog

    μηπως να συνεχιζε το σιροκο με δευτερη γενια,να γεμιζε η γκαμα με κανα κουπε και με τριπορτες εκδοσεις,να βλεπαμε καμια νεα γενια beetle και μετα να ψαχναμε να βρουμε τι κανει η σκοντα?

  • George Liverpool

    Οτι να ναι τα σχολια.Οι γερμανοι ειναι αθλια φαρα(;;),επειδη η vw σκεφτεται ποιος θα ειναι ο μελλοντικος ρολος που θα εχει μια θυγατρικη της,που η ιδια ουσιαστικα την κανει αυτο που ειναι.Να δουμε αν η dacia σε 15 χρονια φτιαχνει αυτοκινητα αντιστοιχα με τα σημερινα skoda,τι θα κανει η renault.Θα ειναι αθλια φαρα οι γαλλοι αραγε;Αν η toyota αγορασει μια μικροτερη ιαπωνικη αυτοκινητοβιομηχανια και γινει κατι αντιστοιχο,θα ειναι αθλια φαρα και οι ιαπωνες;Πιαστο αυγο και κουρευτο.

  • MitsosDaBest

    Περισσότερο σαν διαφήμιση των Skoda μου φαίνεται αυτό… Βέβαια, ίσως ψάχνουν απλά μια δικαιολογία, για την αύξηση τιμών που θα τους κάνουν…

  • Makis

    Είναι ηλίθιοι τέλος!

  • Bad Belmondo

    Έχω μια απορία: από τη στιγμή που η Skoda έχει εξαγορασθεί πλήρως από τη VW, τότε πού κολλάει η 2η λύση, δηλαδή η επιβολή έξτρα πληρωμής για την ίδια τεχνολογία?

    • hellboy

      απο εταιρια σε εταιρια….. ειναι ξεχωριστοι οργανισμοι.. κατω απο την ιδια ομπρελα.. υποθετικα παντα .. και για φορολογικο λογο υποτιθετε πληρωνετε ενα ποσο Α και φορολογητε αντιστοιχα.. συνεπως αυτο το ποσο Α το αυξανουν.. να αυξηθει η φορολογια. κτλπ…….. απλα πραγματα.

  • Nikolaos

    Το να φτηνήνουν τα βοξβαγκεν το σκέφτηκαν?
    ..κλασικοί γερμανοί…

  • hellboy

    VW κανει το θαυμα της παλι.. πως να κανετε αυτο αναδυση της εταιριας σας απο συμπαθη μπραντ.. σε Premium σε μολις 18 χρονια!