Το βρετανικό supercar πρόσφατα “έκλεισε” τα 25 χρόνια ζωής, και παραμένει εξαιρετικά περιζήτητο και “συλλεκτικό είδος”. Η McLaren F1 δεν βγαίνει συχνά προς πώληση, γι’αυτό όταν γίνεται, η τιμή της πάντα προκαλεί δέος. Είναι ένα από τα καλύτερα supercars της δεκαετίας του 1990 και θεωρείται το “ιερό δισκοπότηρο” της αυτοκίνησης, όντας ένα από τα καλύτερα supercars που κατασκευάστηκαν ποτέ. Κάπως έτσι εξηγείται γιατί οι τιμές όσων McLaren F1 βγαίνουν στο σφυρί, αυξάνονται με εκθετικό βαθμό τα τελευταία χρόνια.

Ας κάνουμε το υποθετικό σενάριο ότι βρίσκεστε σε αναζήτηση αγοράς μιας McLaren F1. Πάντα την ήθελες, αλλά δεν πρόλαβες να την αγοράσεις κάποια στιγμή από το 1992-1998, όταν και πωλούταν κανονικά. Όσες βγαίνουν τώρα στην αγορά βρίσκουν τον επόμενη ιδιοκτήτη τους πολύ γρήγορα, και για διψήφιο νούμερο εκατομμυρίων.

Σου έχω καλά νέα. Αυτή η F1 είναι η μοναδική στον κόσμου με τόσο λίγα χλμ. στο οδόμετρο, και είναι προς πώληση. Αναμφισβήτητα είναι το πιο πρωτότυπο, ανέγγιχτο παράδειγμα του αυτοκινήτου που θα βρεις.

Η συγκεκριμένη, με αριθμό πλαισίου #60, έχει διανύσει μόλις 239 χλμ. από το 1997, όταν και βγήκε από το εργοστάσιο του Woking. To ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι όλα τα χλμ. έγιναν πριν την παράδοση του στον ιδιοκτήτη, όντας χλμ. δοκιμών από του μηχανικούς της McLaren. Και αυτό, γιατί σύμφωνα με τον πωλητή, το αυτοκίνητο δεν πήρε ποτέ πινακίδες κυκλοφορίας.

Είναι βαμμένο σε κίτρινο -φανταχτερό- χρώμα, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν γκρι επενδύσεις. Ότι μπορείς να δεις από τις ζελατίνες που φοράει ακόμα το αυτοκίνητο. Μαζί με αυτό, ο τυχερός νέος ιδιοκτήτης θα πάρει όλα τα παρελκόμενα, όπως την εργαλειοθήκη της Facom, ένα επιπλέον αφαιρούμενο τιμόνι, εξάτμιση από την LM, βαλίτσες της McLaren, και ένα ρολόι της Tag-Heuer με χαραγμένο τον αριθμό πλαισίου, το οποίο δεν έχει φορεθεί ποτέ.

Το πόσο θα πουληθεί; Άγνωστο, καθώς ο οίκος Tom Hartley δεν ανακοινώνει, αλλά προσωπική εκτίμηση θα πιάσει μια τιμή πάνω από 20 εκατ. δολάρια.