Abarth 595 Competizione vs Abarth 124 Spider. Ποιο είναι πιο γρήγορο στο 400άρι;

Σχετικά άρθρα

Ενδοεταιρική διαμάχη, καθώς από τη μια υπάρχει το Abarth 595 Competizione με την κίνηση να μεταφέρεται στον εμπρός άξονα, και από την άλλη το Abarth 124 Spider με την κίνηση να μεταφέρεται στον πίσω άξονα.

Το πρώτο κινείται από τον 1.400άρη T-Jet, τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, απόδοσης 180 ίππων και 250 Nm ροπής, που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, και το βάρος του ανέρχεται στα 1.045 κιλά. Το εργοστάσιο ανακοινώνει ότι για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 6,7 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 225 χλμ/ώρα.

Το δεύτερο κινείται από τον 1.400άρη MultiAir τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, απόδοσης 170 ίππων και 250 Nm ροπής, που συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, και το βάρος του ανέρχεται στα 1.060 κιλά. Το εργοστάσιο ανακοινώνει ότι για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 6.8 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 232 χλμ/ώρα.

Ποιο πιστεύεις ότι θα κερδίσει; Τα νούμερα δείχνουν μεγάλο “ντέρμπι”.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Δες τη νέα BMW M2 να γράφει 7:38,23 στο Nurburgring

Στα τέλη του περσινού καλοκαιριού η BMW ανακοίνωσε ότι η νέα M2 (G87) σημείωσε νέο επίσημο ρεκόρ στη κατηγορία της, καθώς ολοκλήρωσε έναν γύρο...

Δες την παραγωγή στο εργοστάσιο της Tesla στο Βερολίνο μέσα από αυτό το επικό drone video

Η Tesla δημοσίευσε ένα επικό βίντεο μέσα από τις εγκαταστάσεις του εργοστάσιου της, που βρίσκεται λίγο έξω από το Βερολίνο της Γερμανία. Τα 3,5 λεπτά...

Η Porsche έδωσε το video της Taycan Turbo GT που διέλυσε το ρεκόρ της Tesla στο Nurburgring

Στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας η Porsche παρουσίασε την πιο πιο ακραία έκδοση της Taycan, την Turbo GT, και σήμερα η γερμανική εταιρία δημοσίευσε...
Autoblog.gr