Μετά από ένα σχετικά σύντομο teasing, η αμερικάνικη Hennessey -που πλέον ορίζεται ως κατασκευαστής, και όχι ως βελτιωτής- παρουσίασε στην φετινή SEMA το νέο Venom F5. Και ενώ με το απερχόμενο Venom GT έχει ένα κοινό στοιχείο, την κατάκτηση του ρεκόρ ταχύτητας, όλα τα άλλα είναι εντελώς καινούρια.

Και ξεκινάμε από το πλαίσιο, με το Venom F5 να μην βασίζεται σε κάποιο σασί της Lotus, καθώς πλέον είναι χτισμένο σε μια μονοκοκ carbon “μπανιέρα”, κατασκευής Hennessey. Ομοίως και το σώμα του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένο από carbon, με το συνολικό βάρος να ανακοινώνεται στα 1.338 κιλά. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας του νέου F5 είναι Cd 0,33, όταν το Venom GT είχε Cd. 0,44 και η Bugatti Chiron έχει Cd. 0,38.

Όπως γνωρίζεις, το όνομα του αυτοκινήτου προέρχεται από την κλίμακα μέτρησης της δύναμης των ανεμοστρόβιλων Fujita, με το F5 να χαρακτηρίζει ανεμοστρόβιλους ταχύτητας μεταξύ 261 και 318 μιλίων/ώρα (420 – 511 χλμ/ώρα).

Μηχανικά, ο John Hennessy δίνει το στίγμα του, λέγοντας:

Είμαι αγνός. Μου αρέσει η απλή, κομψή λειτουργικότητα και αυτό δεν είναι σπόντα ενάντια στα υβριδικά, αλλά είναι για τους μεγάλους κατασκευαστές να τα φτιάχνουν.

Έτσι, στο κέντρο του αμερικάνικου hypercar υπάρχει ένας 7,4-λίτρων αλουμινένιος biturbo V8 κινητήρας, απόδοσης 1.600 ίππων και 1.762 Nm. Όλη αυτή η δύναμη στέλνεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, μονού συμπλέκτη, ενώ προαιρετικά υπάρχει και ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο. Ο Hennessey, όμως, προειδοποιεί ότι όποιος επιλέξει το δεύτερο θα παλεύει να βρει πρόσφυση μέχρι τα 225 χλμ/ώρα. Ο Hennessey μας διαβεβαιώνει πως “θα έχει αρκετή downforce”, ενώ ενδιαφέρον έχει και το γεγονός ότι θα χρησιμοποιεί ένα traction control που θα συνεργάζεται με το GPS και θα είναι καλιμπραρισμένο για συγκεκριμένες πίστες.

Όταν το Venom F5 εξοπλίζεται με το ειδικό Vmax mode, αυτό χαμηλώνει την πίσω αεροτομή ενώ κλείνουν και οι αεραγωγοί κάτω από αυτή, με σκοπό την καλύτερη αεροδυναμική και τις μικρότερες αντιστάσεις. Έτσι, τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε μόλις 2 δευτ., για τα 0-300 χλμ/ώρα να χρειάζεται 10 δευτ., ενώ τα 0-400 χλμ/ώρα θα τα δεις σε λιγότερο από 20 δευτ., με τον Hennessey να ισχυρίζεται ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 484 χλμ/ώρα.

Στο εσωτερικό υπάρχει carbon ταμπλό, επενδύσεις με alcantara και δέρμα, με την οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να έχει περιβάλλον ενός Apple iPad. Οι αεραγωγοί έχουν ίδια διάταξη με τις απολήξεις των εξατμίσεων, ενώ υπάρχουν paddles πίσω από το τιμόνι. Ακόμα, ο Hennessey υπόσχεται πως το εσωτερικό είναι ευρύχωρο και θα μπορεί να καθίσει άνετα ένας παίκτης του αμερικάνικου ποδοσφαίρου (λέγε με rugby) με ύψος 1.85 μ.

Το τελευταίο δεν είναι τυχαίο, καθώς ο πρώτος ιδιοκτήτης θα είναι ένας από το προαναφερθέν άθλημα, με τον Hennessey να κατασκευάζει στις εγκαταστάσεις του στο Texas μόλις 24 αυτοκίνητα. Κάθε ένα έχει κόστος 1,6 εκατ. δολάρια, αν και υπάρχει προαιρετικός εξοπλισμός ύψους μέχρι 600.000 δολάρια. Για να αποκτήσει κάποιος το Venom F5, θα πρέπει πρώτα να κάνει αίτηση και να πάρει έγκριση από τον ίδιο τον John Hennessey.