Τον περασμένο Μάρτιο ένα Ford Focus RS έχει είδηση όταν το μπλοκ του 2,3-λίτρων Ecoboost κινητήρα του ράγισε μετά από λίγα χιλιόμετρα χρήσης. Η Ford τότε δέχτηκε να αντικαταστήσει το ραγισμένο μπλοκ.


Τελικά το πρόβλημα αυτό επηρεάζει πολλά Focus RS, με δεκάδες ιδιοκτήτες σε όλο τον κόσμο να είναι αντιμέτωποι με το συγκεκριμένο πρόβλημα. Αντίστοιχα threads υπάρχουν σε γερμανικά, σε βρετανικά, αλλά και σε αμερικάνικα forums, όπως επίσης και στο Reddit.

Το πρόβλημα εντοπίζεται στον 2ο και στον 3ο κύλινδρο, με την Ford σε αρκετές περιπτώσεις να έχει προχωρήσει στην αντικατάσταση του κινητήρα, ενώ σε άλλες περιπτώσεις επιδιορθώνει τον κινητήρα. Το πρόβλημα φαίνεται πως ξεκινά από την φλάντζα της κυλινδροκεφαλής.

  • αυτα παθαινει οποιος αγοραζει ιμιτασιον γερμανικο … θες γερμανικο παρε μερκ ή bmw ολα τα αλλα ειναι ιμιτασιον …

  • Smartass

    Μου κάνει εντυπώσει το ότι δεν βρήκα τίποτα στο νετ για πρόβλημα στα Ford Explorer, Lincoln MKC, Ford Mustang EcoBoost, Zenos E10 R που
    φέρουν τον ίδιο κινητήρα 2.3L EcoBoost με το Focus RS.

    • Alexandros

      Βγαζουν τα ιδια αλογα με το focus ολα αυτα?

  • ionized

    ιδιο θεμα εχουν και πολλα 1.6 εκομπουστ ρεταρισμα και χαμενο παραφλου.κριμα γιατι ενα τοσο ροπατο μοτερ δεν ειναι αξιοπιστο

  • Mika

    Και λεγανε πως μονο τα VW καπνιζουν!!!
    :p

  • panos

    αρα ειναι πολυ πιθανο καποιοι που εχουν ψηθει για παραδειγμα για αγορα vw,
    να ψαρωσουν επειδη ατομα ( που μπορει η σχεση τους με vw να ειναι μονο οπτικη )
    αναπαραγουν ακομα προβληματα κινητηρα που εχει σταματησει εδω κ πολλα
    χρονια – tsi twincharger – κ να πανε σε αλλη μαρκα, παραδειγμα ford για να εχουν
    το κεφαλι τους ησυχο οπως τους ελεγαν.. να ομως που μπορει να την πατησουν μια
    κ καλη, παιρνονας ολο το μοτερ παραμασχαλα, οποτε το ιντερνετ δεν ειναι κ ο
    καλυτερος συμβουλος, ειδικα στην Ελλαδα των μνημονιων που πολλοι μαχονται
    κατα του ” εχθρου ” δυσφημιζοντας τα προϊοντα του..

    • Θείος Νώντας

      “προβλήματα που έχουν σταματήσει εδώ και πολλά χρόνια”. Ζήσαμε να το ακούσουμε κ αυτό.

    • panos

      θειο με ολο το σεβασμο προς τους θειους, αλλα μαθε να διαβαζεις πρωτα κ μετα σχολιαζε..
      εδω σου δειχνω τι εγραψα:
      <>
      κ εδω σου δειχνω τι διαβασες εσυ:
      <>
      κ αν δεν βρηκες ακομα την διαφορα, εγω αναφερομαι σε αυτους
      που αναπαραγουν ακομα προβληματα του tsi που ειχε supercharger
      κ turbo μαζι, ο οποιος εχει καταργηθει εδω κ πολλα χρονια..

    • panos

      θειο με ολο το σεβασμο προς τους θειους, αλλα μαθε να διαβαζεις πρωτα κ μετα σχολιαζε..
      εδω σου δειχνω τι εγραψα:
      <>
      κ εδω σου δειχνω τι διαβασες εσυ:
      <>
      κ αν δεν βρηκες ακομα την διαφορα, εγω αναφερομαι σε αυτους
      που αναπαραγουν ακομα προβληματα του tsi που ειχε supercharger
      κ turbo μαζι, ο οποιος εχει καταργηθει εδω κ πολλα χρονια..

    • Θείος Νώντας

      Δεκτό, apologies. Δεν είχα πιει καφέ ακόμη!

    • Θείος Νώντας

      Δεκτό, apologies. Δεν είχα πιει καφέ ακόμη!

    • Θείος Νώντας

      Δεκτό, apologies. Δεν είχα πιει καφέ ακόμη!

    • panos

      θειο με ολο το σεβασμο προς τους θειους, αλλα μαθε να διαβαζεις πρωτα κ μετα σχολιαζε..
      εδω σου δειχνω τι εγραψα:
      <>
      κ εδω σου δειχνω τι διαβασες εσυ:
      <>
      κ αν δεν βρηκες ακομα την διαφορα, εγω αναφερομαι σε αυτους
      που αναπαραγουν ακομα προβληματα του tsi που ειχε supercharger
      κ turbo μαζι, ο οποιος εχει καταργηθει εδω κ πολλα χρονια..

  • gv

    απλα ντροπη..
    και η πλακα ειναι οτι οταν απο τον 5κυλινδρο 2,5αρη μειωσαν εναν κυλινδρο δε το αφησαν διλιτρο αλλα το πηγαν 2,3 λιτρα για να βγαζουν τα αλογα πιο ανετα!
    αλλα και παλι βλαβη??!
    ενω αλλοι απο τα 2 λιτρα βγαζουν πολυ περισσοτερα και πιο αξιοπιστα απο οτι ειδαμε ως τωρα..

  • ad276

    η απαντηση στους απανταχου αντι-βαγκιτες…

  • ακόμα από όσο διάβαζα στο ορίτζιναλ δεν είναι μαζικό σαν αίτημα το πρόβλημα στη ford. Όποιος ψήνεται για rs, περιμένει λίγο να το διορθώσουν και το παίρνει updated και σωστό. Κάποια στιγμή θα το εντοπίσουν και θα κάνουν την απαραίτητη αλλαγή στην κεφαλή για να μη ραγίζει. ειδικά προϊόντα σε μαζική παραγωγή, λογικά και επόμενα τα ενδεχόμενα προβλήματα.

  • ακόμα από όσο διάβαζα στο ορίτζιναλ δεν είναι μαζικό σαν αίτημα το πρόβλημα στη ford. Όποιος ψήνεται για rs, περιμένει λίγο να το διορθώσουν και το παίρνει updated και σωστό. Κάποια στιγμή θα το εντοπίσουν και θα κάνουν την απαραίτητη αλλαγή στην κεφαλή για να μη ραγίζει. ειδικά προϊόντα σε μαζική παραγωγή, λογικά και επόμενα τα ενδεχόμενα προβλήματα.

  • ακόμα από όσο διάβαζα στο ορίτζιναλ δεν είναι μαζικό σαν αίτημα το πρόβλημα στη ford. Όποιος ψήνεται για rs, περιμένει λίγο να το διορθώσουν και το παίρνει updated και σωστό. Κάποια στιγμή θα το εντοπίσουν και θα κάνουν την απαραίτητη αλλαγή στην κεφαλή για να μη ραγίζει. ειδικά προϊόντα σε μαζική παραγωγή, λογικά και επόμενα τα ενδεχόμενα προβλήματα.

  • Bad Belmondo

    Η μόνη περίπτωση να ακούγεται ωραία ο 4κύλινδρος EcoBoost! Άντε και στις Mustang, ποιος τον θέλει τον V8 άμα ακούγεται έτσι ένας 4κύλινδρος?? :-P :-P

  • Bad Belmondo

    Η μόνη περίπτωση να ακούγεται ωραία ο 4κύλινδρος EcoBoost! Άντε και στις Mustang, ποιος τον θέλει τον V8 άμα ακούγεται έτσι ένας 4κύλινδρος?? :-P :-P

  • Bad Belmondo

    Η μόνη περίπτωση να ακούγεται ωραία ο 4κύλινδρος EcoBoost! Άντε και στις Mustang, ποιος τον θέλει τον V8 άμα ακούγεται έτσι ένας 4κύλινδρος?? :-P :-P