Τον περασμένο Μάρτιο ένα Ford Focus RS έγινε είδηση όταν το μπλοκ του 2,3-λίτρων Ecoboost κινητήρα του ράγισε μετά από λίγα χιλιόμετρα χρήσης. Η Ford τότε δέχτηκε να αντικαταστήσει το ραγισμένο μπλοκ.

Τελικά το πρόβλημα αυτό επηρεάζει πολλά Focus RS, με δεκάδες ιδιοκτήτες σε όλο τον κόσμο να είναι αντιμέτωποι με το συγκεκριμένο πρόβλημα. Αντίστοιχα threads υπάρχουν σε γερμανικά, σε βρετανικά, αλλά και σε αμερικάνικα forums, όπως επίσης και στο Reddit.

Το πρόβλημα εντοπίζεται στον 2ο και στον 3ο κύλινδρο, με την Ford σε αρκετές περιπτώσεις να έχει προχωρήσει στην αντικατάσταση του κινητήρα, ενώ σε άλλες περιπτώσεις επιδιορθώνει τον κινητήρα. Το πρόβλημα φαίνεται πως ξεκινά από την φλάντζα της κυλινδροκεφαλής.