Και ενώ η Chevrolet συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης της νέας Corvette, της οποίας ο κινητήρας, o LT7, θα τοποθετηθεί στο κέντρο, διέρρευσαν χθες μερικές φωτογραφίες της από CAD σχέδια (Computer-aided design), από οθόνη υπολογιστή. Σύμφωνα μέλη του CorvetteForum αυτές δείχνουν τον κινητήρα, το transaxle κιβώτιο, το πίσω υποπλαίσιο στο οποίο εδράζεται ο κινητήρας, καθώς και το εμπρός μέρος πιθανότατα της νέας Corvette.
Η 8η γενιά του πετυχημένου σπορ αμερικάνικου μοντέλου θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2019, με την Chevrolet να επενδύει στο εργοστάσιο της στο Bowling Green του Kentucky περί τα 700 εκ. για τεχνολογική ανάπτυξη και νέο τμήμα βαφής, προκειμένου να προχωρήσει στην κατασκευή της κεντρομήχανης πλατφόρμας, η οποία θα αλλάξει την ιστορία του μοντέλου το οποίο κυκλοφορεί από το 1953.
Με την προαναφερθείσα απόφαση να υποκινείται κυρίως από την θέληση των επικεφαλών να φέρουν νεότερους αγοραστές στις εκθέσεις αυτοκινήτου της Chevrolet και ενδεχομένως να αλλάξουν το αγοραστικό target group της εταιρείας.
Η κεντρομήχανη Corvette θα προσφέρεται με δύο DOHC twin-turbo V8 κινητήρες, έναν 4,2-λίτρων και έναν 5,5-λίτρων, όπως και με τον τωρινό V8 6,2-λίτρων της. Η κατασκευή των κινητήρων θα γίνεται στο εργοστάσιο της GM στην πόλη Tonawanda με τον 6,2-λίτρων V8 να κατασκευάζεται σε 14.000 μονάδες ετησίως, ο 4,2-λίτρων σε 7.000 μονάδες ετησίως και ο 5,5-λίτρων σε 5.000 μονάδες ετησίως.
Σύμφωνα με τα έγγραφα ο 5,5-λίτρων V8 θα παράγει 850 άλογα με 976 Nm ροπής, με τον κινητήρων των 4,2-λίτρων να τοποθετείται και σε ένα σπορ μοντέλο που θα βγάλει στην αγορά η Cadillac.
Τέλος, έγγραφα αναφέρουν πως η τωρινή γενιά της Corvette θα προσφέρεται στην αγορά έως το 2021, κάτι που σημαίνει πως θα προσφέρεται παράλληλα με τη νέα γενιά.