Όταν ο Kimi Raikkonen έβαζε την υπογραφή του στο νέο συμβόλαιο της Ferrari για τη σεζόν του 2018, σχεδόν όλοι μας πιστέψαμε ότι πρόκειται για την τελευταία του σεζόν στη Formula 1. Ο Φινλανδός θα κλείσει τα 39 του χρόνου, κάτι που, αν συνδυαστεί με μέτρια απόδοση, θα σημαίνει ότι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2007 θα αποτελέσει παρελθόν από τη Scuderia και γενικότερα από το άθλημα.

Το αφεντικό των Ιταλών, Sergio Marchionne, προειδοποιεί τον «Iceman» πως θα πρέπει να ανεβάσει το παιχνίδι του την ερχόμενη σεζόν, ώστε να βλέπουμε πολύ πιο συχνά παρόμοια απόδοση με το Μονακό, εκεί όπου κατέκτησε την pole position και στη συνέχεια έκανε το «1-2» με τον Sebastian Vettel.

Η προσωπική μου άποψη είναι πως, αν βρούμε το σωστό κλειδί, ο Raikkonen οδηγεί σαν Θεός. Αλλά, πρέπει να το βρούμε. Όταν τα πράγματα κυλούν καλά, είναι ευχαρίστηση να τον βλέπεις να οδηγεί. Έχει τρομερή ψυχραιμία. Διαφορετικά, τις υπόλοιπες φορές φαίνεται πως κάνει ένα διάλειμμα.

Χρειάζεται περισσότερη σταθερότητα όσον αφορά την απόδοση, όμως είναι σημαντικό να βρούμε το κλειδί για να τον κάνουμε να οδηγεί όπως το Μονακό. Πιθανώς, αυτή είναι η τελευταία σεζόν για να βρει το σωστό κλειδί και πρέπει να το κάνουμε. Θα ήταν κρίμα αν έφευγε από τη Formula 1 χωρίς να μας δείξει τις πραγματικές του δυνατότητες.

Ο 65χρονος επισημαίνει πως ο αντικαταστάτης του Raikkonen θα είναι κάποιος νέος οδηγός, με τον Πρωταθλητή της Formula 2, Charles Leclerc να βρίσκεται στις τάξεις της Ferrari, περιμένοντας τη μεγάλη ευκαιρία.

Βλέπουμε τον Leclerc, τον Verstappen, τον Giovinazzi, οδηγούς με σπουδαίες ικανότητες, που μπορούν να προσφέρουν μια μεγάλη ευκαιρία στην αγορά των οδηγών. Είμαι χαρούμενος που διαλέξαμε τον Leclerc. Αν δεν βρούμε σωστό κλειδί για τον Raikkonen, η επιλογή θα πάει σε έναν νέο οδηγό.

  • Δεν νομίζω να περιμένει ο Raikkonen τις οποίες προειδοποιήσεις του Sergio Marchionne να καταλάβει να ήρθε η στιγμή για να βάλει ένα τέλος στην καριέρα του!!!!
    Ο Φιλανδός νομίζω ότι έχει ήδη κλείσει τον κύκλο του στην F1 και απλά σε περίπου ένα χρόνο από σήμερα θα είναι βετεράνος οδηγός του κορυφαίου μηχανοκίνητου sport, απολαμβάνοντας την ζωή του δίπλα στην σύζυγό του και τα 2 του παιδιά.
    Απλά, ο Kimi θα μπορούσε να είχε ήδη αποχωρήσει από την F1 με ψιλά το κεφάλι και όχι στη δύση της καριέρας του να είναι ο “αβανταδόρος” του Vettel κάτι που ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ!!!!!!
    Από εκεί και πέρα, για τον αντικαταστάτη στην ομάδα της Ferrari θεωρώ ότι αν ο Leclerc έχει το ταλέντο για το οποίο μιλάνε πολύ έντονα στα paddock και καταφέρει να το αναδείξει στο πρωτάθλημα του 2018 με την ομάδα της ALFA Romeo Sauber, η μετακίνησή του από το Hinwil στο Maranello για το 2019 θα είναι δεδομένη.

    • Neos

      ισχυει οντως οτι ζητησε ο φετελ να ειναι team mate του και την επομενη χρονια?

    • Μία φήμη που κυκλοφορεί από το καλοκαίρι είναι ότι όντως, ήθελε ΚΑΙ ο Vettel την παραμονή του Raikkonen στο Maranello.
      Μάλιστα, λέγεται ότι υπάρχει σύνδεση ανάμεσα στα συμβόλαια του Φιλανδού και του Γερμανού.
      Πάντως, αν το ξέρεις ή δεν το θυμάσαι ανέκαθεν στο Maranello λόγο στην επιλογή του “πλαισιωτή” οδηγού έχει και το “μεγάλο” όνομα.
      Να σου θυμίσω μόνο, το δίδυμο Schumacher-Barrichello, Schumacher-Massa, Alonso-Massa και πλέον Vettel-Raikkonen.
      Η μοναδική περίοδο που η απόφαση για το οδηγό Νο2 ήταν αποκλειστικά από τον πρόεδρο, τον γενικό διευθυντή και τον αγωνιστικό διευθυντή ήταν την τριετία 2007-2009, ήταν όταν είχαμε το δίδυμο Raikkoenen-Massa.
      Αυτό για εμένα λέει πολλά!!!!!!!!!!

  • dimi

    Όπως είχε πει και ο Αλεζί ίσως ο κορυφαίος πιλότος σε απόλυτη ταχύτητα που έχει εμφανισθεί. Αν δούλευε το ταλέντο του στο μισό από ότι έχουν κάνει οι υπόλοιποι και είχε και λιγότερη γκαντεμιά, θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον 4 παγκόσμιους τίτλους με τα μονοθέσια που οδήγησε.

    • kostas

      Θα συμφωνησω για την ταχυτητα αλλα ποτε του δεν ειχε κυριαρχο μονοθεσιο οπως οι σουμι και χαμιλτον ωστε να παρει 4 κουπες. Και το 2005 που ηταν η μονη του χρονια με πολυ γρηγορο αμαξι ειχαν σοβαρα θεματα αξιοπιστιας.

  • kostas

    Δηλαδη αν τα παει καλα του χρονου θα τρεχει και μετα τα 40; :P

    Ακομα κι ετσι παντως παραμενει καλυτερος απο πολλους στο grid

  • Κούκος

    Αν όντως από πλευράς raikkonen θα είναι η τελευταία χρόνια, τότε θα τον δούμε να μην χαρίζεται σε πολλά. Αν όμως θέλει να κυνηγήσει και το 2019 σίγουρα θα είναι και πάλι το τανακι του φετελακου. Όπως και να έχει προσωπικά πιστεύω πως αν το 2005 η McLaren Mercedes γνώριζε τι σημαίνει η λέξη αξιοπιστία και το 2008 η Ferrari δεν υποκινουσε το κλίμα για την μεταγραφή του Ισπανού, θα ήταν ένας οδηγός με 3 πρωταθλήματα. Ο Boulier στην Lotus κατάλαβε τα κουμπιά του και τον διαχειριστηκε αναλόγως με τα αντίστοιχα αποτελέσματα βεβαίως.
    Μπορούμε να μιλάμε για ώρες για το αν είναι κορυφαίος ή όχι αλλά το μόνο βέβαιο είναι ότι αυτή την στιγμή είναι ο μοναδικός “θεουλης” εκεί πέρα.

  • Maleas George

    Το θέμα είναι πώς θα ξεκινήσει τη χρονιά, εκεί το έχασε πέρυσι… Στη συνέχεια ήταν πιο κοντά στον Vettel αλλά πάντα υστερούσε έστω και για λίγο στις κατατακτήριες. Και με τη μορφή των αγώνων πέρυσι ήταν πολύ δύσκολο να κάνει οτιδήποτε στον αγώνα. Άλλα ό,τι και να γίνει το 2018, και πρωτάθλημα που λέει ο λόγος να πάρει, είναι απίθανο να μείνει και για το 2019… Στο χέρι του είναι βέβαια να τους κάνει να το… σκεφτούν λίγο παραπάνω!! Άρα pole και νίκη στην Αυστραλία και βλέπουμε!! :Ρ

  • Mika

    Κιμι γερα, και παρτους τα μυαλα!