Τι και αν η Ferrari έχει ξεκαθαρίσει πως δεν θα κατασκευάσει ποτέ ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Η Electric GT μία εταιρία από το San Diego των Η.Π.Α. το έχει κάνει ήδη μιας και έσωσε μία 308 GTS από σίγουρο θάνατο. Βλέπεις, η συγκεκριμένη Ferrari, είχε πάρει φωτιά από διαρροή καυσίμου και δεν υπήρχε περίπτωση να σωθούν τα μηχανικά και τα ηλεκτρολογικά της.

Έτσι, η Electric GT προχώρησε σε αυτό που κατέληξε να είναι η πρώτη και η μοναδική 100% ηλεκτρική Ferrari στον κόσμο. Έγδυσε το αυτοκίνητο, σχεδίασε και τοποθέτησε ένα ηλεκτρικό powertrain και συναρμολόγησε την αναγεννημένη πλέον, 308 GTE. Ο εργοστασιακός V8 κινητήρας, αντικαταστάθηκε με τρεις HPEVS AC51 ηλεκτροκινητήρες που παράγουν 447 Nm ροπής και προσφέρουν αυτονομία της τάξης των 160 χιλιομέτρων χάρη στο battery pack των 47 kWh και τελική ταχύτητα σχεδόν 300 χλμ/ώρα.

Αυτό που έχει ενδιαφέρον, είναι ότι η ηλεκτρική Ferrari διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων. Διαθέτει μάλιστα ένα transaxle της Porsche! Σύμφωνα με την Electric GT –που παρουσιάζει ως “αποδεικτικά στοιχεία” τα πλάνα της Tesla για το Roadster αλλά και τα μονοθέσια της Formula E– η τοποθέτηση του κιβωτίου προσφέρει τον ιδανικό συνδυασμό απόδοσης και επιδόσεων. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το βάρος της δημιουργίας της Electric GT, δεν υπερβαίνει κατά περισσότερα από 68 κιλά αυτό της εργοστασιακής 308 GTS.

Θα βγει σε δημοπρασία από τον οίκο Barrett-Jackson αργότερα μέσα στον μήνα χωρίς να υπάρχει επιθυμητή τιμή.