«Πράσινο φως» άναψε το ΣτΕ για τον διαγωνισμό που αφορά στην κατασκευή της υποθαλάσσιας σήραγγας από το Πέραμα μέχρι την περιοχή Παλούκια Σαλαμίνας.

Η υποθαλάσσια σήραγγα έχει μήκος περίπου 3 χλμ. και περιλαμβάνει και τα οδικά τμήματα παράκαμψης των πόλεων Περάματος και Σαλαμίνας, ανεβάζοντας έτσι στο μήκος στα 14,5 χλμ.

Ο διαγωνισμός βρίσκεται στην β’ φάση ωστόσο στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο είχε προσφύγει ο Περιβαλλοντικός Όμιλος Σαλαμίνας «ΠΕΡΙΒΟΣ» ζητώντας τη ακύρωση του διαγωνισμού για την ανάθεση της σύμβασης παραχώρησης της «μελέτης κατασκευής, χρηματοδότησης, λειτουργίας, συντήρησης, εκμετάλλευσης του έργου μόνιμης υποθαλάσσιας οδικής ζεύξης νήσου Σαλαμίνας και 2) η προκήρυξη (22.3.2012) της α΄ φάσης του σχετικού διαγωνισμού.

Το Δ΄ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας απέρριψε ως αβάσιμους όλους τους ισχυρισμούς των προσφευγόντων με τον διαγωνισμό να συνεχίζεται κανονικά. Στην αίτηση του, ο περιβαλλοντικός όμιλος υποστήριζε ότι η επίμαχη υπουργική απόφαση είναι αντισυνταγματική και παράνομη.

  • κανονικα πως πας στη σαλαμινα ?? με ”παντοφλα” ????

    • DimitrisBXL

      Καλημέρα Μπαμπη, με καραβάκι μικρό και φερρι για τα αυτοκίνητα

    • και ο χρονος για να φτασεις?? η τιμη ?? τα δρομολογια ειναι ανα 30 λεπτα για παραδειγμα ??
      ειναι σε φαση με την γεφυαρα του ριου ????
      καλημερα !! :-)

    • DimitrisBXL

      Είναι πιο μικρή η απόσταση από το ΡΙΟ. Νομίζω ανα 15 λεπτά και για τα δυο μέσα

    • για 15 λεπτα ολο αυτο το εργο ???? δεν εχω παει ποτε σαλαμινα….δηλαδη ειναι τοσο ταλαιπωρια αυτα τα15 λεπτα ??

    • DimitrisBXL

      Η περιοχη γύρω από την Σαλαμίνα είναι αρκετά επιβαρυμένη με τις βιομηχανίες αλλά και την ναυτική βάση. Άρα αν καταφέρουν και μειώσουν την κίνηση στην θάλασσα με την συραγγα καλώς. Σίγουρα θα φέρει και δουλειές στην περιοχή αλλά και κάποια ανάπτυξη που θα περνάει ο καινούργιος περιφερειακός. Είδωμεν.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Καλημερα Μπαμπινο.
      Καλο και πρέπον θα ηταν να αναδειξουν και να φροντισουν την περιοχη που βρισκεται ο τυμβος των Σαλαμινομαχων που βρισκεται στην περιοχη -Κυνοσουρα -με δυσκολη προσβαση υποβαθμισμενη,ρυπαρη,μολυσμενη αναμεσα σε διαλυτηρια πλοιων και εγκαταστασεις ναυπηγειων.
      Μετα ας φτιαξουν υποθαλασια τουνελ,που αν θες κοματι δυσκολο το θεωρω,ποιος θα τολμήσει να τα βαλει με τους πανίσχυρους εφοπλιστες που διαχειρίζονται την γραμμη;
      Βλεπεις ειναι και χρυσοφορα ‘μπιζνα’
      Βεβαια να τονισω πως τα σκαφη ειναι σύγχρονα και προσεγμένα.
      Υ.Σ
      Αν δεν ειχα απομακρυνθει ,με το ολο σχολιαστικο γινόμενο θα σου μετεφερα διαφορες ιστοριες απο την νυχτερινη,και οχι μονο υπερειδικη της Φανερωμενης……

    • καλημερα αλεξανδρε !!!
      παντως δεν καταλαβα…εισαι υπερ η κατα μιαε ποθαλασσιας???
      δεν εχω αει ποτε εκει στη σαλαμινα….οποτε δεν μπορω να εχω αποψη κατα ποσο ειναι απαραιτητο η οχι ενα τετιο εργο !!

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Μπαμπινο η διεθνης πρακτικη μας εχει δειξει πως τετοια φαραωνικα εργα, εχουν μονο να προσφερουν στο συγκινωνιακο φορτο,αν και δεν θεωρω πως ειναι επιτακτικη η αμεση αναγκη.
      Υπαρχουν περιοχες οπως το εθνικο οδικο δίκτυο της Κρητης,η συνδεση της θεσσαλονικης με την Χαλκιδικη η το φοινικο κομματι μεταξυ Πατρας Πυργου που προεχουν.
      Τωρα τα προβληματα ξεκινουν με την χρηματοδοτηση ,αν το αναλαβουν να το τρεξουν ,υλοποιησουν και διαχειστουν 100% ιδιωτες και μονο ετσι θα με εβρισκες θετικο.
      Υ.Σ
      Προσωπικα,περα της ιστορικης και συμβολικης σημασιας,δεν θεωρω οτι εχει κατι τον ιδιατερο η ξεχωριστο για τον ‘μακρινο ‘επισκεπτη.
      Αθτο ομως που σε διαβεβαιο,οτι υπηρξε η γενιοσουργος περιοχη ιδαιτερα δυνατων κσι

    • Φώτης Γαλιατσάτος

      Καλημέρα! Τα δρομολόγια είναι κάθε 15 λεπτά θεωρητικά, 20 ή και 25 λεπτά πρακτικά. Απόστασή σχεδόν 1 ναυτικό μίλι. Το εισητήριο για αυτοκίνητο είναι 5,25 και άλλα τόσα η επιστροφή, ποσό-πληγή για άτομα που δουλεύουν στην Αθήνα καθημερινά. Πολλοί θέλουν τη γέφυρα γιατί πιστεύουν λανθασμένα οτι τα διόδια στη γέφυρα θα έχουν μειωμένη τιμή. Εκτός αυτού θα βρεθεί σε πολύ δύσκολη ένας μεγάλος αριθμός ατόμων που εργάζονται στα ferry boat και στα εκδοτήρια εισητηρίων.

    • Αυτο σκεφτηκα και γω με παράδειγμα τη γέφυρα στο ΡΙΟ !! Το ποσο δεν ειναι εφάμιλλο του καραβιού ;;; Και πραγματικά αξίζει αυτο το κόστος ;;;

    • Φώτης Γαλιατσάτος

      Το ποσό της γέφυρρας θα είναι μεγαλύτερο του καραβιού. Όσο για το αν αξίζει, δεν έχεις άλλο τρόπο να πας με το αυτοκίνητο στη δουλεία. Εσύ κρίνεις αν αξίζει, και αναλόγςω πράττεις.

    • μετα ειναι αυτο που λενε…..ο χρονος ειναι χρημα……. :-/

    • enigma

      Ναι αλλά όταν φτιάχτηκε η γέφυρα το κόστος των ferryboat έπεσε.

      Αυτό που μου κάνει εντύπωση πάντως είναι η προσφυγή της περιβαλλοντικής οργάνωσης. Με ποιο σκεπτικό έγινε;

      Γιατί νομίζω ότι η επιβάρυνση από τα καράβια είναι μεγαλύτερη από της υποθαλάσσιας σύραγγας σε βάθος χρόνου….

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Επρεψε μου
      Απο 5,25 ξεκινα αλλο πρηρωνει το atos αλλο ενα a6.
      Για υποθαλασιο τουνελ ολη η κουβεντα οχι για γεφυρα.
      Ευχαριστω.

    • Mika

      Σε παει και ο Μπομπ ο Σφουγγαρακης!!!
      Δεν κανω πλακα, ειναι ενα γαλαζιο μεταποιημενο πλεουμενο, σαν σωσιβια λεμβο απο μεγαλο κρουαζιεροπλοιο, που καποιος ειχε τη φαντασια να το ονομασει ετσι!!!
      :p

  • Twilight0

    Εεεε… μην ξεχάσετε να βάλετε καμιά 10αριά σταθμούς διοδίων.

  • Sensei Konstantinos

    Οι μισες οικογένειες της Σαλαμινας ζούνε και έχουν μερίδιο απο τα καραβια που πηγαινοφέρνουν κόσμο . Λέτε να αφήσουν να γίνει η υποθαλάσσια ; Εδω δεν κάνουν αλλα και αλλα στο νησι που βρίσκεται διπλα απο τον Πειραια και είναι παρατημένο και ο δήμος βουτηγμένος στα χρέη

  • παντόφλα αξέχαστη. πολύ καλύτερη από τα τούνελ πάντως. έπαιρνα το αεράκι μου, το καφεδάκι, έκανα την τσιγαριά μου και έφτανα παλούκια άρχοντας.