Οι αγώνες εξ’ορισμού είναι κάτι το επικίνδυνο, αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να είναι αχρείαστα επικίνδυνοι έτσι μετά από δεκαετίες με αρκετούς θανάτους και τραυματισμούς, οι αρχές ξεκίνησαν να θέτουν την ασφάλεια σε προτεραιότητα. Φτάσαμε έτσι τις τρεις τελευταίες δεκαετίες οι αγώνες να είναι εξαιρετικά ασφαλή υπόθεση και μόνο το Isle of Man Tourist Trophy έμεινε να μας θυμίζει πως γινόταν οι αγώνες παλιά και τι συνέπειες αυτό είχε.

Τα τελευταία χρόνια όμως έχουν αρχίσει να εμφανίζονται δυστυχήματα και σοβαροί τραυματισμοί οι οποίοι έχουν συνδεθεί με το ανοιχτό κόκπιτ. Έτσι στην Formula 1 μετά από δοκιμές καθιερώθηκε το Halo, που μένει να δούμε πως θα λειτουργήσει την ερχόμενη σεζόν.

Στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού ο κορυφαίος θεσμός αγώνων αυτοκινήτου είναι μάλλον το IndyCar, όπου εξαιτίας των πολύ υψηλών ταχυτήτων δεν είναι σπάνια τα ατυχήματα. Στο IndyCar λοιπόν πειραματίζονται με την χρήση ενός ανεμοθώρακα που στην εμφάνιση τουλάχιστον είναι πολύ πιο συμβατικός σε σχέση με τις λύσεις που είδαμε στην F1. Ο εν λόγω ανεμοθώρακας είναι κατασκευασμένος με υλικά και προδιαγραφές που χρησιμοποιούνται για τις καλύπτρες των μαχητικών αεροσκαφών.

Οι εργαστηριακές δοκιμές έχουν ολοκληρωθεί και πλέον θα περάσουμε στις δοκιμές στην πίστα. Χρέη δοκιμαστή θα έχει ο τετράκις πρωταθλητής Scott Dixon και οι δοκιμές θα διεξαχθούν στο ISM Raceway κοντά στο Phoenix. Κλείνοντας να θυμίσω πως ο Sebastian Vettel είχε βρει την λύση του ανεμοθώρακα που προέκρινε η Ferrari αρκετά ενοχλητική και προσωπικά θεωρώ πως είναι κάτι που μπορεί να εμποδίσει την ορατότητα του πιλότου καθώς μπορεί εύκολα να λερωθεί με λάδια.

  • παντως και τα μοοθεσια στο indy και στην F1 πανε με 300+…οποτε οι κινδυνοι ειναι ιδιοι !!!!
    μενει να δουμε ποια προταση θα ειναι η σωστοτερη !!!!

    αισθητικα θα ελεγα καλυπρα….αλλα και παλι αυτη που βλεπω χαλια μαυρα ειναι !!

  • Lefteris2432

    Α ειναι και κολλητικο..