Η ασφάλεια των οδηγών είναι η βασικότερη προτεραιότητα για την Παγκόσμια Ομοσπονδία, γι’ αυτό και από το 2018 τα μονοθέσια θα έχουν ενσωματωμένη την Halo προστασία. Η αντοχή του συστήματος είναι πολύ μεγάλη, αφού μπορεί να αντέξει το βάρος ενός λεωφορείου σύμφωνα με τον James Allison, ωστόσο τα κενά που υπάρχουν προκαλούν ερωτηματικά.

Εκτός από τα 14 κιλά που αναμένεται να προσθέσει το Halo στα μονοθέσια, ανυψώνοντας μάλιστα το κέντρο βάρους, δεν είναι το μόνο πρόβλημα. Αυτό που θα επηρεαστεί είναι και η ροή αέρα και μια αρκετά σημαντική περιοχή. Ο επί κεφαλής αεροδυναμιστής της McLaren, Peter Prodromou, βλέπει ότι στο μέλλον θα υπάρξει ευκαιρία για αεροδυναμική εκμετάλλευση, ωστόσο αρχικά θα πρέπει να περιορίσουν το κόστος.

Αεροδυναμικά, σίγουρα δεν έρχεται χωρίς κόστος. Υπάρχει σίγουρα μία πρόκληση για να αντιμετωπίσουμε από την αρχή, ας το πούμε περιορισμό της ζημιάς, και στη συνέχεια θα δούμε την ευκαιρία να το εκμεταλλευτούμε. Ανοίγει μερικούς δρόμους που ίσως είναι ενδιαφέρον να εξετάσουμε. Είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξει ποικιλία λύσεων εκεί έξω. Η περιοχή είναι αρκετά περιορισμένη, έχουμε ένα καλούπι γύρω από τον βασικό σχεδιασμό, όμως υπάρχει ευκαιρία αεροδυναμικά.

Όλοι θα αντιμετωπίσουν προκλήσεις για το πώς θα επηρεαστεί η ροή του αέρα στον κινητήρα, το πώς θα επηρεαστεί η ροή για τους αγωγούς ψύξης που είχαμε σ΄εκείνη την περιοχή, αλλά και το πώς θα επηρεαστεί η ροή προς την πίσω πτέρυγα. Αλλά, από την άλλη, υπάρχουν ευκαιρίες και ίσως προσπαθήσουμε να τις αρπάξουμε, κάτι που δε μπορούσαμε να κάνουμε πριν.