Το περασμένο καλοκαίρι, η FIA αποφάσισε τα μονοθέσια του 2018 να έχουν ενσωματωμένη την Halo προστασία, η οποία προτιμήθηκε από το Shield και το Aeroscreen της Red Bull. Έτσι, η Formula 1 αλλάζει πρόσωπο και σε αυτό το κομμάτι, με τα μονοθέσια να γίνονται πιο άσχημα στον βωμό της ασφάλειας των οδηγών.

Στόχος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας είναι η προστασία του οδηγού από συντρίμμια ή από άλλα βαριά αντικείμενα (όπως τροχός), αλλά το θέμα είναι ότι κάλλιστα τα κομμάτια θα μπορούν να περνούν από τα κενά.

Από την άλλη, ο Charlie Whiting έχει δηλώσει ότι οι ομάδες της F1 θα έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν βελτιώσεις για τον σχεδιασμό του, έτσι ώστε τα μονοθέσια να είναι λίγο πιο αποδεκτά στον αισθητικό τομέα.

Στο παρακάτω video θα δεις τον τεχνικό διευθυντή της Mercedes AMG F1, James Allison, να μας εξηγεί την λειτουργία της συγκεκριμένης κατασκευής, καθώς και τις τεχνικές προδιαγραφές του.