Η τεράστια πλειοψηφία των οπαδών της Formula 1 είναι κατά του Halo που θα υποχρεούνται να έχουν όλα τα μονοθέσια της επόμενης σεζόν. Η προστασία-έκτρωμα θα κάνει πολύ πιο άσχημα τα μονοθέσια, ωστόσο το κακό δε σταματά εκεί. Όταν ξαφνικά προσθέτεις ένα τόσο μεγάλο εξάρτημα στο μονοθέσιο, θα πρέπει να βρεις τον καλύτερο τρόπο για να το κάνεις, γεγονός που πονοκεφαλιάζει τους μηχανικούς.
Ένα ακόμα πρόβλημα είναι το βάρος. Το ελάχιστο όριο για τα μονοθέσια του 2018 αυξήθηκε κατά έξι κιλά, δηλαδή στα 734 κιλά, από τα 728 που είναι σήμερα. Σύμφωνα με την Force India, η αύξηση στο βάρος αναμένεται πολύ πιο μεγάλη, αφού οι τροποποιήσεις στο μονοθέσιο και η ενίσχυση του σασί για να αντέχει το σύστημα στα υψηλά φορτία σημαίνει ότι το βάρος θα πρέπει να αυξηθεί ίσως και κατά 14 ολόκληρα κιλά!
Αυτό σημαίνει ότι το νούμερο μπορεί να γίνει 742 κιλά, τα οποία εύκολα γίνονται 847 αν προσθέσεις τα 105 κιλά του καυσίμου. Έτσι, χάνεται πανηγυρικά η αναλογία του ενός κιλού ανά ίππο αν σκεφτούμε ότι οι οδηγοί δεν χρησιμοποιούν πάντα την ηλεκτρική ενέργεια όταν κινούνται με τέρμα γκάζι, παρά μόνο για 33 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο.
Ο Τεχνικός Διευθυντής της Force India, Andrew Green, δηλώνει ότι η προσθήκη του συστήματος είναι μια τεράστια και επώδυνη πρόκληση για τους μηχανικούς κάθε ομάδας, αφού θα πρέπει να εξασφαλίσουν ότι θα περάσει τις δοκιμές αντοχής.
Είναι μια πάρα πολύ μεγάλη πρόκληση. Είναι τεράστια. Είναι ένας μεγάλος πονοκέφαλος αυτή τη στιγμή, προσπαθώντας να σχεδιάσουμε ένα μονοθέσιο που να ικανοποιεί το όριο για το βάρος και τους στόχους της κατανομής του βάρους. Είναι μια αργή εφαρμογή του φορτίου. Θα καταστρέψει σχεδόν το Halo καθώς το κάνουμε. Αν ανησυχούμε; Φυσικά. Είναι μια ανησυχία για όλες τις ομάδες όταν το πρωτοέκαναν. Είναι ένα τεράστιο φορτίο. Τεράστιο.
Είναι φανερό ότι το σύστημα γίνεται όλο και πιο μισητό σε ομάδες και οπαδούς, αλλά δυστυχώς θα πρέπει να το συνηθίσουμε…