Επίσημο: Ferrari 488 Pista με 720 άλογα

Σχετικά άρθρα

Χθες διέρρευσαν φωτογραφίες και τεχνικά της χαρακτηριστικά και σήμερα η Ferrari παρουσιάζει επίσημα την 488 Pista. Το μοντέλο αποτελεί την σκληροπυρηνική έκδοση της 488 με το αυτοκίνητο να διαθέτει τον δυνατότερο V8 κινητήρα που κατασκεύασε ποτέ η Ferari.

720 άλογα

Ζυγίζει 90 κιλά λιγότερα από την 488 GTB, με το βάρος της να ανέρχεται στα μόλις 1.280 κιλά, ενώ μηχανικά φορά τον V8 3,9-λίτρων biturbo κινητήρα απόδοσης 720 ίππων στις 8.000 σ.α.λ με 770 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Ο ήχος του κινητήρα έγινε πιο άγριος, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 2,85 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα. Τα αντίστοιχα νούμερα της 488 GTB είναι 0-100 χλμ/ώρα σε 3 δευτερόλεπτα. 0-200 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα.

20% βελτιωμένη αεροδυναμική

Οι μηχανικοί της Ferrari αξιοποίησαν τις γνώσεις που απέκτησαν από τα αγωνιστικά 488 GTE και 488 Challenge και έτσι έκαναν την 488 Pista να παράγει 20% επιπλέον κάθετη αεροδυναμική παραγόμενη πίεση σε σχέση με την 488 GTB, με το σύστημα διεύθυνσης και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων να βελτιώνονται.

Το αυτοκίνητο διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό το σύστημα Side-Slip Angle Control 6, όπως και τα E-Diff3 και F1-Trac, ενώ διαθέτει επίσης μαγνητοθεωρητική ανάρτηση και το σύστημα Ferrari Dynamic Enhancer που ρυθμίζει αυτόματα την πίεση από τις δαγκάνες των φρένων.

Carbon παντού

Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν ζάντες 20″ από carbon, ενώ από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένο το κάλυμμα του κινητήρα, οι προφυλακτήρες και η πίσω αεροτομή. Στο εσωτερικό από carbon είναι κατασκευασμένο το ταμπλό και το κεντρικό τούνελ, ενώ προκειμένου να μειωθεί το βάρος, δεν θα υπάρχει ντουλαπάκι, με τα πάνελ στο δάπεδο να είναι από αλουμίνιο. Τέλος οι επιβάτες θα κάθονται σε ελαφριά αγωνιστικά καθίσματα.

Τρόπος απόκτησης

Oι πιθανοί ιδιοκτήτες της θα πρέπει να πληρούν ορισμένα κριτήρια. Το πρώτο είναι να έχουν στη κατοχή τους μιας 488 GTB αλλά και ένα ακόμη V8 σπορ μοντέλο της Ferrari. Επίσης να έχουν στο γκαράζ τους αυτοκίνητα της Ferrari για χρήση εντός πίστας, όπως αυτά των σειρών XX, Challenge κτλ). Αν δεν έχεις τα παραπάνω, τότε θα πρέπει να είσαι ένας από τους κορυφαίους πελάτες της Scuderia, ενώ το τέταρτο κριτήριο είναι να διαθέτεις κάποιο ειδικό μοντέλο της Ferrari, όπως η F12 TDF, η 458 Speciale ή 360 Challenge Stradale ή ακόμη και η F40.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr