Χθες διέρρευσαν φωτογραφίες και τεχνικά της χαρακτηριστικά και σήμερα η Ferrari παρουσιάζει επίσημα την 488 Pista. Το μοντέλο αποτελεί την σκληροπυρηνική έκδοση της 488 με το αυτοκίνητο να διαθέτει τον δυνατότερο V8 κινητήρα που κατασκεύασε ποτέ η Ferari.

1720 άλογα

Ζυγίζει 90 κιλά λιγότερα από την 488 GTB, με το βάρος της να ανέρχεται στα μόλις 1.280 κιλά, ενώ μηχανικά φορά τον V8 3,9-λίτρων biturbo κινητήρα απόδοσης 720 ίππων στις 8.000 σ.α.λ με 770 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Ο ήχος του κινητήρα έγινε πιο άγριος, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 2,85 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα. Τα αντίστοιχα νούμερα της 488 GTB είναι 0-100 χλμ/ώρα σε 3 δευτερόλεπτα. 0-200 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα.

220% βελτιωμένη αεροδυναμική

Οι μηχανικοί της Ferrari αξιοποίησαν τις γνώσεις που απέκτησαν από τα αγωνιστικά 488 GTE και 488 Challenge και έτσι έκαναν την 488 Pista να παράγει 20% επιπλέον κάθετη αεροδυναμική παραγόμενη πίεση σε σχέση με την 488 GTB, με το σύστημα διεύθυνσης και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων να βελτιώνονται.

Το αυτοκίνητο διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό το σύστημα Side-Slip Angle Control 6, όπως και τα E-Diff3 και F1-Trac, ενώ διαθέτει επίσης μαγνητοθεωρητική ανάρτηση και το σύστημα Ferrari Dynamic Enhancer που ρυθμίζει αυτόματα την πίεση από τις δαγκάνες των φρένων.

3Carbon παντού

Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν ζάντες 20″ από carbon, ενώ από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένο το κάλυμμα του κινητήρα, οι προφυλακτήρες και η πίσω αεροτομή. Στο εσωτερικό από carbon είναι κατασκευασμένο το ταμπλό και το κεντρικό τούνελ, ενώ προκειμένου να μειωθεί το βάρος, δεν θα υπάρχει ντουλαπάκι, με τα πάνελ στο δάπεδο να είναι από αλουμίνιο. Τέλος οι επιβάτες θα κάθονται σε ελαφριά αγωνιστικά καθίσματα.

4Τρόπος απόκτησης

Oι πιθανοί ιδιοκτήτες της θα πρέπει να πληρούν ορισμένα κριτήρια. Το πρώτο είναι να έχουν στη κατοχή τους μιας 488 GTB αλλά και ένα ακόμη V8 σπορ μοντέλο της Ferrari. Επίσης να έχουν στο γκαράζ τους αυτοκίνητα της Ferrari για χρήση εντός πίστας, όπως αυτά των σειρών XX, Challenge κτλ). Αν δεν έχεις τα παραπάνω, τότε θα πρέπει να είσαι ένας από τους κορυφαίους πελάτες της Scuderia, ενώ το τέταρτο κριτήριο είναι να διαθέτεις κάποιο ειδικό μοντέλο της Ferrari, όπως η F12 TDF, η 458 Speciale ή 360 Challenge Stradale ή ακόμη και η F40.

  • an0nymouS

    Για πίστα είναι το μωρό.. γι αυτό την ονόμασαν έτσι. :P

    κουκλάρα!!

  • disqus_4cmpULVLNA

    Για εμένα η πιο ωραία Ferrari των τελευταίων πολλών χρόνων…

  • E.G.

    Πανέμορφο. Επιτέλους μια FERRARI που θυμίζει Ferrari…

  • MPAMPIS

    τι βγάζουν οι άνθρωποι !

  • Mika

    Kανονι!!!!
    Εκει που ελεγε τροποι αποκτησης, λεω λες να μας πει για χρηματοδοτηση και ατοκες δοσεις??Wishful thinking!!!
    :p

  • gv

    πολυ καλη αλλα εγω διαλεγω GT3 πειραζει? :D

    • biiALFA

      Μια χαρά σε βρίσκω, αμαξάρα και η gt3….
      Λοιπόν ,άκου τι θα κανουμε,εγώ θα πάρω το φερραρικο, εσύ το πορσικο και όταν θα πηγαίνουμε σε καμία πίστα για σκίσιμο,θα τα ανταλλάσσουμε

    • Bad Belmondo

      Βάλε και εμένα μέσα, θα φέρω την Huracan Performante μου!!!

    • biiALFA

      Αα μπράβο! ! Τώρα τρίτωσε το κακό :):)

  • fanis chantzos

    Πανέμορφο αυτοκίνητο respect!!!

  • DimitrisBXL

    Κουκλάρα η νέα Φερραρι. Ωραία τα νούμερα και το τι είναι ικανό να κάνει το αμάξι. Μέχρι που φτάνεις στα καπρίτσια της εταιρείας και όχι στην τιμή για να το αποκτήσεις. Ο λογικός “έχων“ θα πει ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ, πάω στην Μακλάρεν με την 720S που την αποκτώ χωρίς να αγοράσω ολόκληρο τον στόλο της εταιριεας.

    Αυτή η Φερραρι (ως εταιρεία εννοώ) δεν ανταποκρίνεται στο σήμερα και δεν κατανοεί τα θέλω των νέων (σε ηλικία) πελατών της.

    • rafael

      προφανως εκει θα ισχυει το ρητο….λεφτα υπαρχουν…δευτερον στα @#$%#$# αμα το παρει ενας νεος η οχι….εχει το πελατολογιο της και δεν την ενδιαφερει…καπως σα την apple…εγω θα κανω ενα κινητο 1300 ευρω αμα θες παρε το….και το πηρανε…δεν συμφωνω αλλα το πηρανε τελικα!!! τα νουμερα της πανε προς τα πανω παντου οποτε σου λεει αυτο ειναι…εγω ας πουμε δεν συμφνων ναβγαζει αμαξι 200.000 ευρω γιατι το πουλαμε σε 3 χερι 80.000…εχει ονομα και brand

    • DimitrisBXL

      To ρητο παντα ισχυει εφοσον εχεις λεφτα. Αλλα οταν εχεις μια ΜακΛαρεν 720S απεναντι σου που κανει παπαδες ως βασικο μοντελο, οχι ειδικο και θες να πουλξσεις δεν βαζεις απαιτησεις. Εκει χανουν τους νεους πελατες ειτε ηλικιακα ειτε με βαση το πορτφολι τους. Τωρα το παραειγμα με το τηλεφωνο δεν ξερω αν ταιριαζει εδω.

    • LefterisKa.Ch

      Δεν νομιζω να ενδιαφερε την Ferrari να ανταποκρινεται στο σημερα ουτε να πουλησει τα αυτοκινητα της σε νεους (σε ηλικια) πελατες, την ενδιαφερει το exclusivity του πραγματος και μπραβο της, που δεν ειναι μια lamborghini που περνει ο καθε πικραμενος ενα συλλεκτικο της αυτοκινητο και το κανει τσιρκο. Mακαρι να μην αλλαξει ποτε αυτη την κακτικη με τα “καπριτσια”.

      Οσο για την McLaren τι να τα κανω τα αλογα οταν ολα τα αυτοκινητα της φορανε το ιδιο σασι και τον ιδιο κινητηρα!

    • DimitrisBXL

      Εννοείς πως μια κερδοσκοπική εταιρεία που φτιάχνει αμάξια δεν την ενδιαφέρει το μελλοντικό πελατολόγιο της; Νομίζω πως είσαι λάθος διότι κάποια στιγμή οι 60-90χρονοι συλλεκτες θα τα κακαρωσουν και οι νέοι με λεφτά θα τις έχουν γυρίσει την πλάτη με τα καπρίτσια της.

      Δεν διαφωνώ στα της ΜακΛαρεν αλλά αυτή την στιγμή σε πωλήσεις και επιδοσεισ ρίχνει στα αυτιά στην φερραρι.

      Το τι κάνει κάποιος με το αμάξι του νομίζω πως δεν μας πέφτει λόγος.

      Το σχόλιο μου πάει πως η φερραρι έβγαλε ένα μοντέλο ισάξιο σε επιδόσεις της 720 και σου ζητάει παπάδες να κάνεις…

    • LefterisKa.Ch

      Την Ferrari δεν την συγκρινω με καμια εταιρια στο λεω ξεκαθαρα, γιατι ειναι η Ferrari και δεν εχει καμια αναγκη να ζητιανεψει πελατες πρωτον και δευτερον δεν ειναι ολα 0-100 και επιδοσεις ειναι αισθηση, και για εμενα εχει αλλη αισθηση ενα αυτοκινητο σαν την pista που ειναι παρα πολυ προσεγμενη ποιος θα το εχει και αλλη η 720 που οποιος εχει 250.000 μπορει να παρει!

    • DimitrisBXL

      Κανένα πρόβλημα Λευτέρη, σεβαστη η άποψη σου. Εγώ τα πράγματα τα βλέπω από την λογική πλευρά τους και όχι τόσο από την συναισθηματική.

      Απ την άλλη δεν σύγκρινε τα αυτοκίνητα αλλά τον τρόπο απόκτησης τους.

      Δλδ η Μακλάρεν ή Λαμπο δεν κάνουν προσεγμένα αυτοκίνητα; Νομίζω πως υπερβάλεις

    • LefterisKa.Ch

      Φυσικά κάνουν προσεγμένα αυτοκίνητα αλλά από την μια η lamborghini που έχει μια ιστορία πίσω της στα αυτοκίνητα δρόμου διοικείται από το VW Group το οποίο το ενδιαφέρει να έχει όσα πιο πολλά έδωσα μπορεί να βγάλει και από την άλλη η McLaren, που φυσικά έχει τεράστια ιστορία στους αγώνες ταχύτητας δεν έχει καμία σε αυτοκίνητα δρόμου και δεν μπορεί να κάνει τέτοια κόλπα που κάνει η Ferrari, βασικά νομίζω καμία άλλη εκτός της Ferrari στην αυτοκινητοβιομηχανία δεν μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο γιατί δεν έχει το υπόβαθρο εκτός της Lamborghini και Porsche που θα μπορούσαν αλλά είναι VW. Εννοείται είναι η γνώμη μου και πολύ πιθανόν να είναι λάθος!

    • DimitrisBXL

      Όπως το λες για πολλά χρόνια η Φερραρι ανήκε στην ΦΙΑΤ και πολλά από τα εξαρτήματα ήταν της μαμάς εταιρείας.

    • LefterisKa.Ch

      Φυσικά αλλά δεν διαχειριζόταν το ίδιο η Fiat την Ferrari όπως η Vw την Lambo που μοιράζονται ακόμα και τους κινητήρες με όλα τα αυτοκίνητα του ομίλου!

    • DimitrisBXL

      Σωστα και δεν την διαχειριζονταν το ιδιο η Φιατ την Φερραρι, οπως η VW την Λαμπο. Ετσι και αλλιως οι Γερμανοι πηραν καμμενο εδαφος απο τους Ιταλους. Συγκρινεις και διαφορετικες εποχες.

      Αν νομιζεις πως οι Ιταλοι δεν εκαναν το ιδιο με την Φερραρι και τις αλλες εταιρειες του ομιλου τοτε σε γελασαν. Διακοπτες, τιμονια, μηχανικα εξαρτηματα. φαναρια οτι αλλο θες ακομα και κινητηρες στις δεκαετιες των 70-90s, μεχρι και αρχες των 00s. Μειωση κοστος ονομαζεται και δεν το εφευραν οι Γερμανοι, αλλα γενικα οι εμποροι.

      Καλο ειναι να βγαζουμε τα οπαδικα γυαλια και να αναγνωριζουμε και τα λαθη των εταρειων/ομαδων που υποστηριζουμε.

      Αυτη την στιγμη η Φερραρι ΜΑΣ αρεσει ή ΔΕΝ ΜΑΣ αρεσει ειναι ΠΙΣΩ με τον ανταγωνισμο. Οπως εγραψες και εσυ πιο πανω οταν ο καθενας (εχοντας βεβαια τα μπικικινια) μπορει να παει και να αγορασει μια 720 ή μια Χουρακαν Σπεσιαλε, σιγα μην κατσει να σκασει με τα καπριτσια της Φερραρι που μπηκε τελεταια στον χωρο με την 488 Πιστα και να σου ζηταει να παρεις τον μισο στολο των μοντελων της.

      Να εβγαζε ενα τρελο μοντελο που να ριχνει στα αυτια στον ανταγωνισμο θα ελεγα χαλαλι της αλλα τωρα οχι ειναι μεγαλο φαουλ.

      Αυτα τα ολιγα καλο ΣΚ να εχουμε

  • Μιχάλης Τζ.

    Την 488 GTB δεν την χώνεψα πότε , γιατί ήταν μια 458 που τις άνοιξαν τρύπες . Άλλα εδώ με την Pista , έδωσαν ρέστα !! Πολύ όμορφο αμάξι !!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    SUPER ΑΚΡΑΙΑ!!!! ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΚΡΗΚΤΙΚΗ!!!! ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!!!

  • rous

    Έργο τέχνης.