H Alpina B10 V8 ήταν το πρώτο Alpina που βασίστηκε στην E39 γενιά της BMW Σειράς 5, και πιο συγκεκριμένα στην έκδοση 540i. Παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 1997, με την παραγωγή της να σταματάει τον Μάιο του 2004, και ενώ στην έκθεση της Γενεύης του 2002 η γερμανική εταιρία λάνσαρε την S έκδοση του.

Το 1999, η Alpina βελτίωσε το σύστημα διπλού VANOS (σύστημα χρονισμού μεταβλητών βαλβίδων), ενώ έφτιαξε από το μηδέν ένα νέο μπλοκ κινητήρα, χωρητικότητας 4,8-λίτρων που αντικατέστησε τον 4,4-λίτρων κινητήρα της 540i. Ακόμα, η Alpina έφτιαξε ένα νέο στροφαλοφόρο, τοποθέτησε τα ελαφρύτερα και υψηλότερης συμπίεσης πιστόνια της Mahle, ενώ έκανε επαναπρογραμματισμό του συστήματος Motronic.

Το αποτέλεσμα ήταν μια αύξηση σχεδόν 60 ίππων, φτάνοντας τα 375 άλογα, που ήταν διαθέσιμα από τις 1.900 σ.α.λ. χαμηλότερα από το εργοστασιακό μοντέλο, με την ροπή να φτάνει τα 510 Nm. Το αυτόματο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων ήταν της ZF, και είχε το σύστημα Switch Tronic τοποθετημένο στο τιμόνι, δηλαδή τα paddles.

Η Alpina είχε τοποθετήσει νέα αμορτισέρ, φρένα της Brembo με νέους αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς, νέες αντιστρεπτικές και ζάντες 19 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 235/40 εμπρός και 265/35 πίσω. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειαζόταν 5,4 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 274 χλμ/ώρα.

Μόλις 43 B10 V8S κατασκευάστηκαν, και μια εξ αυτών βρίσκεται προς πώληση. Η συγκεκριμένη είναι βαμμένη σε κίτρινο (Dakar Yellow) χρώμα, έχει διανύσει 83.383 χλμ., και βρίσκεται προς πώληση στο eBay έναντι 59.950 δολαρίων. Μεταξύ άλλων διαθέτει αυτόματο κλιματισμό, δερμάτινες επενδύσεις, τηλέφωνο, καθαριστήρες για τα xenon φωτιστικά σώματα, θερμαινόμενα καθίσματα, ξύλινες επενδύσεις καρυδιάς και cruise control.