Τον περασμένο Νοέμβριο, η Scuderia Cameron Glickenhaus παρουσίασε επίσημα το 004S, το νέο της τριθέσιο supercar. Τότε η αμερικάνικη εταιρία είχε ανακοινώσει ότι το αυτοκίνητο θα φορά έναν biturbo 5,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 650 ίππων με 720 Nm ροπής ο οποίος στροφάρει έως τις 8.200 σ.α.λ.

Τα πλάνα, όμως, άλλαξαν και σήμερα μαθαίνουμε από τον ιδιοκτήτη της εταιρίας, Jim Glickenhaus, ότι τελικά το SCG 004S θα κινείται από τον 3,8-λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα, προερχόμενος από το Nissan GT-R. Η ιπποδύναμη του θα ξεκινάει από τα 700 άλογα, καθώς θα υπάρχει ένα πακέτο για μεγαλύτερη απόδοση.

Ο Glickenhaus δήλωσε ότι η αλλαγή του κινητήρα έγινε επειδή αυτός της Nissan είναι πιο ελαφρύς και απίστευτα αξιόπιστος. Ο Αμερικάνος επιχειρηματίας είπε ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας θα μπει και στην αγωνιστική έκδοση του αυτοκινήτου, το οποίο θα τρέξει στον 24ώρο αγώνα του Nürburgring το 2019.

Όπως ξέρεις, στο νέο supercar της SCG ο οδηγός κάθεται στη μέση, με τους επιβάτες να κάθονται πίσω του, δεξιά και αριστερά του, όπως στην McLaren F1. Στο δεξί χέρι του οδηγού βρίσκεται ο λεβιές του 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, με την εταιρία να δηλώνει πως θα υπάρχει διαθέσιμο και ένα αυτόματο κιβώτιο με paddles.

Η παραγωγή του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει μέσα στο 2019, με το σώμα και το σασί να είναι φτιαγμένα από carbon, κάτι που το κάνουν να ζυγίζει 1.180 κιλά. Η SCG δέχεται ήδη παραγγελίες και προκαταβολές 40.000 δολαρίων, έχοντας ως στόχο να κατασκευάσει 250 αυτοκίνητα ετησίως, με την παραγωγή του να ολοκληρώνεται μέσα στο 2020/2021.

Η αρχική του τιμή ξεκινά από τις 400.000 δολάρια, με τα πρώτα 25 να είναι η έκδοση Founders Edition και να παραδίδονται μέσα στο διάστημα 2018-2019, με την εταιρία να σχεδιάζει να κατασκευάσει 250 αυτοκίνητα ετησίως.