Το SCG 004S θα χρησιμοποιήσει τον κινητήρα του Nissan GT-R, γιατί είναι “αλεξίσφαιρος”

Σχετικά άρθρα

Τον περασμένο Νοέμβριο, η Scuderia Cameron Glickenhaus παρουσίασε επίσημα το 004S, το νέο της τριθέσιο supercar. Τότε η αμερικάνικη εταιρία είχε ανακοινώσει ότι το αυτοκίνητο θα φορά έναν biturbo 5,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 650 ίππων με 720 Nm ροπής ο οποίος στροφάρει έως τις 8.200 σ.α.λ.

Τα πλάνα, όμως, άλλαξαν και σήμερα μαθαίνουμε από τον ιδιοκτήτη της εταιρίας, Jim Glickenhaus, ότι τελικά το SCG 004S θα κινείται από τον 3,8-λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα, προερχόμενος από το Nissan GT-R. Η ιπποδύναμη του θα ξεκινάει από τα 700 άλογα, καθώς θα υπάρχει ένα πακέτο για μεγαλύτερη απόδοση.

Ο Glickenhaus δήλωσε ότι η αλλαγή του κινητήρα έγινε επειδή αυτός της Nissan είναι πιο ελαφρύς και απίστευτα αξιόπιστος. Ο Αμερικάνος επιχειρηματίας είπε ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας θα μπει και στην αγωνιστική έκδοση του αυτοκινήτου, το οποίο θα τρέξει στον 24ώρο αγώνα του Nürburgring το 2019.

Όπως ξέρεις, στο νέο supercar της SCG ο οδηγός κάθεται στη μέση, με τους επιβάτες να κάθονται πίσω του, δεξιά και αριστερά του, όπως στην McLaren F1. Στο δεξί χέρι του οδηγού βρίσκεται ο λεβιές του 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, με την εταιρία να δηλώνει πως θα υπάρχει διαθέσιμο και ένα αυτόματο κιβώτιο με paddles.

Η παραγωγή του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει μέσα στο 2019, με το σώμα και το σασί να είναι φτιαγμένα από carbon, κάτι που το κάνουν να ζυγίζει 1.180 κιλά. Η SCG δέχεται ήδη παραγγελίες και προκαταβολές 40.000 δολαρίων, έχοντας ως στόχο να κατασκευάσει 250 αυτοκίνητα ετησίως, με την παραγωγή του να ολοκληρώνεται μέσα στο 2020/2021.

Η αρχική του τιμή ξεκινά από τις 400.000 δολάρια, με τα πρώτα 25 να είναι η έκδοση Founders Edition και να παραδίδονται μέσα στο διάστημα 2018-2019, με την εταιρία να σχεδιάζει να κατασκευάσει 250 αυτοκίνητα ετησίως.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Nio και CATL συνεργάζονται για μπαταρίες με μεγαλύτερο κύκλο ζωής

Η Nio ήρθε σε συμφωνία συνεργασίας με την CATL για την ανάπτυξη μπαταριών μεγαλύτερης διάρκειας ζωής, ως μέρος των προσπαθειών τους για να μειώσουν...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...
Autoblog.gr