Η Goodyear παρουσιάζει το Eagle F1 Asymmetric 3 SUV, το τελευταίο μοντέλο της σειράς Eagle F1 Asymmetric, το οποίο επικεντρώνεται στο βελτιωμένο κράτημα και χειρισμό σε όλες τις συνθήκες.

Ένα βασικό χαρακτηριστικό του νέου Eagle F1 Asymmetric 3 SUV είναι η τεχνολογία Active Braking Technology. Κατά την κύληση, η επιφάνεια επαφής του ελαστικού με το δρόμο, και κατά συνέπεια η πρόσφυση του, αυξάνεται, πράγμα που επιτρέπει μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος τόσο σε συνθήκες στεγνού όσο και βρεγμένου οδοστρώματος.

Η τεχνολογία Grip Booster, αποτελούμενη από μια συγκολλητική ρητίνη που λειτουργεί για να αυξήσει την συγκόλληση με την επιφάνεια του δρόμου, οδηγώντας επίσης σε βελτιωμένο κράτημα και χειρισμό. Οι δοκιμές από την TÜV Süd που ανέθεσε η Goodyear επιβεβαίωσαν τα βασικά πλεονεκτήματα του ελαστικού. Σε στεγνούς και βρεγμένους δρόμους, το Eagle F1 Asymmetric 3 SUV έδειξε μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος 1,2 μέτρα.

Οι μηχανικοί της Goodyear εργάστηκαν για να βελτιώσουν το σχεδιασμό του πέλματος με τη βοήθεια της νέας τεχνολογίας βελτιστοποιημένων κατασκευών SUV. Τα νέα λινά στα διαφορετικά στρώματα της κατασκευής συμβάλλουν στη βελτίωση του χειρισμού του οχήματος σε υψηλότερες ταχύτητες, στη βελτιστοποίηση της ακαμψίας στροφών και στη μείωση της φθοράς του πέλματος. Για να μειωθεί περαιτέρω η φθορά του πέλματος, βελτιώθηκε επίσης η κοιλότητα και το σχέδιο του ελαστικού.

Αυτά τα χαρακτηριστικά συνδυάζονται με το UHP Cool Cushion Layer, μια τεχνολογία που βελτιώνει το χειρισμό ενώ μειώνει την αντίσταση κύλισης, με αποτέλεσμα την καλύτερη οικονομία καυσίμου. Ο Mike Rytokoski, Chief Marketing Officer της Goodyear Europe δήλωσε:

Η πρόσφυση είναι μία από τις πιο σημαντικές πτυχές ενός ελαστικού, ειδικά σε βρεγμένους δρόμους. Για αυτό είμαστε ευτυχείς που οι δοκιμές δείχνουν ότι το Eagle F1 Asymmetric 3 SUV έχει μια τόσο σημαντική μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος σε στεγνούς και βρεγμένους δρόμους σε σύγκριση με τους κύριους ανταγωνιστές μας.